[Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!

Real Pro?

Ja
47
82%
Nee
4
7%
Meer info.
6
11%
 
Totaal aantal stemmen: 57

SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

[Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

Afbeelding
Lees de guide eerst helemaal door voordat je hieraan begint!
Afbeelding
Ook zonder het hebben van deze requiments kun je gewoon Grenwalls/Pawya's hunten. Deze Requiments maken 't alleen stukken gemakkelijker, en zorgen d'r voor dat je ook echt de aangegeven prestaties kunt berijken.

Afbeelding90, Voor het góed kunnen hunten van de Pawya's en Grenwalls.

Afbeelding69, Voor Fruit Bats die je nodig zult hebben bij het verkrijgen van Pawya Meat.

Afbeelding60, Voor de heenweg die je te gaan hebt, wil je naar de Hunter Spot komen.

AfbeeldingRegicide, voor toegang tot Isafdar. Je hoeft deze Quest alleen maar tot het punt te doen dat je het land binnenkomt.
Afbeelding
1• Fruit Bat, Voor het verkrijgen van Papaya Fruit.

2• Ring of Dueling, Voor het kunnen teleporteren naar Castle Wars, als je moet
banken.


3• Spullen naar keuze. Hunter Armour zal niet werken bij 't jagen op Grenwalls. Ze laten zich niet beetnemen!
Afbeelding
1• Min. 5 Box Traps, Meer is aangeraden, voor 't geval dat ze te lang liggen en verdwijnen.

2• 3 Fruit Bat Pouch, Of meer, om d'r langer te kunnen blijven.

3• 500+ Fruitfall Scrolls, Om de Fruit Bat Papaya's te laten halen.

4• Summoning Potion (3/4), Om je Summoning Points op te laden, om een nieuwe Bat op te kunnen roepen.

5• 3+ Raw Pawya Meats, Om al aan de slag te kunnen gaan.

6• 3+ Papaya Fruit, Om al aan de slag te kunnen gaan.

7• Torch, Om het vangen van Grenwalls/Paya's gemakkelijker te maken.

8• Tinderbox, Om de Torch weer aan te steken voor 't geval dat je 'm per ongelijk dooft.

9• Elf Crystal/3200 Coins 3200 Coins voor de boot vanaf Canifis, Elf Crystel voor teleportatie naar Lletya. Zet deze dan altijd in de rechterbovenhoek om miscliks te voorkomen!

10• Bonecrusher, voor het automatisch vernietigen van bones na het verkrijgen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Rood: Via Elf Crystal.
Bruin: Via de boot. :3
Pas op je hitpoints bij het oversteken van vallen! Deze kunnen je aardig wat pijn doen!
Voor meer informatie over waar de vallen zitten: Zie deze map.
Afbeelding
Afbeelding
Het is belangrijk dat je een paar instellingen zo hebt staan:
Game op 'All'
Afbeelding
Familiars Left click optie op 'Special Move'.
Afbeelding
(Later hier meer over..)
Afbeelding
Geloof 't of niet, maar in een drukke wereld zul je meer geld verdienen. De beestjes zullen sneller respawnen, waardoor jij sneller je buit binnen hebt! Je moet alleen niet met z'n 2en op een spot zitten. Neem dan de volgende drukke wereld. Maar als je geluk hebt is 't een meisje, en jaag je d'r gewoon weg.
Afbeelding
Afbeelding
Het is heel simpel en eenvoudig. Aangezien je voor het vangen van Grenwalls Pawya Meat nodig hebt, en voor 't vangen van Pawya's Papaya Fruit, heb je wel een wijze les nodig.
Stap1:
Gebruik de FruitFall optie van je Familiar. Gebruik de FruitFall special altijd op het moment dat je een Box Trap neerzet. Dit bespaart tijd!
Afbeelding
Stap2:
Use de uit de hemel gevallen Papaya Fruit op de Box Trap. (Wees voorzichtig, eet ze niet op!) En use er ook nog eens een Torch overheen. Er zullen ook Pinepapples etc. uit de hemel kunnen vallen. Laat deze maar lekker liggen. Je weet 't als je een Trap berookt hebt, door de tekst die in je chatbox staat te lezen. (Game op All!)
Stap3:
Wacht tot je beet hebt, en je zult Raw pawya Meat krijgen. Stop deze in een andere box trap, use de Torch d'r overheen, en herhaal stap 1 nog een's bij een andere Box trap.
De Pawya zal je ook Bones geven. Burry de Bones meteen na het krijgen. (Extra XP!) Dit voorkomt dat je Inventory bomvol gaat zitten. Als je doormiddel van de Skill Dungeoneering een Bonecrusher hebt bemagtigd, dan zal deze de Bones meteen 'burryen' na het verkrijgen.
Afbeelding
Stap4:
Als je een Grenwall gevangen hebt, haal je de gekregen Grenwall Spikes d'r uit, en herhaal je alles wat hier boven is beschreven. Het aantal Grenwall Spikes kan verschrillen van 18 tot 21. Ook van Grenwalls zul je Bones krijgen. Burry deze ook meteen. Herbs zullen ze ook geven. Clean deze, en drop ze dan. (XP!)
Afbeelding
Zoals je vast en zeker hebt gelezen in 't vorige hoofdstuk, moet je voor 't een het ander hebben. Het beste kun je het aas zoals hier onder aangegeven in de Box Traps doen. Dit is het beste omdat díe beestjes die dat aas lekker vinden, ook daar respawnen.
Afbeelding

Afbeelding
Ja, dat is natuurlijk niet zo best. De snelste manier om een trap weer op te zetten is door het aas snel op te pakken, en terwijl je net daar staat op 'Lay Box Trap' te drukken, en dan weer het aas op de Box Trap te usen en nog eventjes je Torch d'r overheen te doen. Dit gaat naar verloop van tijd heel snel. Je zult 't dus zo onder de knie moeten krijgen!
Afbeelding

Afbeelding
Het gemiddelde van 't aantal XP en Coins per uur:
LevelCoinsXP
85-901383.2K72K
91-951510.6K85K
96-981656.2K91K
991791k98.4K

Dit was 't dan maar weer's, he! Zie je een foutje, of weet je 'n aanvulling? Zegt 't dan Plox!

Afbeelding

KaraKoen
Pablooo
Berichten: 141
Lid geworden op: maandag 24 mei 2010, 21:33
Clan: Geen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Pablooo »

Ziek pro ;o Ik ben 88 hunt, geen idee hoe ik summ t beste zou trainen.
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door iRon »

Top guide! Toevallig dat ik hiermee bezig was. Veel dingen wist ik nog niet, hoe je traps op moet zetten enzo.
Is er verschil met de Hunter spots? Ik heb namelijk altijd getraind op de andere. Ik bank trouwens ook altijd in Lleyta bank.
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

Deze die ik aangeef is de beste, volgens veel mensen. Het is inderdaad ook handig om in Llyeta te banken. Alleen heb ik die Quest nog niet eens gedaan. ;') (Regicide ook niet)..
Afbeelding
xxtw1nsxx
Berichten: 253
Lid geworden op: zondag 12 augustus 2007, 18:38
Clan: Vice Chat

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door xxtw1nsxx »

Echt super guide :-({|=
Afbeelding
Jov
Berichten: 1990
Lid geworden op: maandag 22 december 2008, 21:19
Oude naam: Maqyc

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Jov »

Hele mooie guide! maar ik zie geen één plaate =(
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Furi Fihter »

pro guide =D>
typfoutje:
KaraKoen schreef:Als je doormiddel van de Skill Dungeoneering een Bonecrusher hebt bemagtigd, dan zal deze de Bones meteen 'burryen' na het verkrijgen.
Het us bemachtigd
met ch dus ;)
Afbeelding
Afbeelding
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

Suiseki schreef:Hele mooie guide! maar ik zie geen één plaate =(
Bij mij werkt alles prima. Misschien blokkeer je Tinypic?
Furi Fihter schreef:pro guide =D>
typfoutje:
KaraKoen schreef:Als je doormiddel van de Skill Dungeoneering een Bonecrusher hebt bemagtigd, dan zal deze de Bones meteen 'burryen' na het verkrijgen.
Het us bemachtigd
met ch dus ;)
Oke, bedankt. :P
Afbeelding
Jeroen
Berichten: 858
Lid geworden op: maandag 3 september 2007, 21:32
Clan: Night Slayers
Oude naam: Jeroenn92

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Jeroen »

Goede guide!

Ik deed het altijd op een andere plaats. En het is erg handig dat je precies hebt neergezet waar je het beste welke box traps neer kunt zetten. En dat van die Torch wist ik ook nog niet. Heeft dat zoveel verschil dan? :o
Afbeelding
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

Jeroen schreef:Goede guide!

Ik deed het altijd op een andere plaats. En het is erg handig dat je precies hebt neergezet waar je het beste welke box traps neer kunt zetten. En dat van die Torch wist ik ook nog niet. Heeft dat zoveel verschil dan? :o
Heel veel niet, maar je kan er sowieso meer van krijgen dan. En 't scheelt maar een kleine seconde per keer. :)
Silfer schreef:Hoeveel cash en xp krijg je per uur bij de levels 77-85 eigenlijk?
Te weinig. Daarom is 't ook niet aangeraden om op dat level Grenwalls te hunten. Dan kun je beter Red Chinchompa's doen, naar mijn idee. ;)
Afbeelding
Nederlandar
Berichten: 1641
Lid geworden op: dinsdag 25 november 2008, 8:37
Oude naam: Leonidasboy

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Nederlandar »

zieke pro guide :shock: :o
well done =D>

Mvg Leonidasboy- :mrgreen:
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
look my logs
Berichten: 163
Lid geworden op: dinsdag 27 oktober 2009, 16:04
RS: Wasting noXP (p2p)
Clan: Cupid stunt
Oude naam: wcco5678

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door look my logs »

Als ik summ 69 heb ga ik meteen zin krijge in regidice en die andere quest :o
zeer pro 10/10
Afbeelding
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door J0rn »

waarik me aan stoor is dat de traps precies op dezelfde plek staan als in mijn guide.....
Afbeelding
gijs00100
Berichten: 905
Lid geworden op: maandag 4 mei 2009, 11:45
RS: Gestopt
Clan: Vice Chat

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door gijs00100 »

Ofc is dit weer pro ik ben alleen te lui om hunter te trainen :/
Current build: Corsair 750D, gigabyte Z87X-UD4H, i5 4670K, gigabyte N780OC windforce cooler, Corsair vengeance 2400Mhz 8gb RAM, Corsair H100i koeler, kingston SSDnow 300 128GB
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

J0rn schreef:waarik me aan stoor is dat de traps precies op dezelfde plek staan als in mijn guide.....
Dit is algemeen bekend de beste spot die er is, wat jij ook gewoon van jouw bronnen hebt gehaald. :)
Afbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door Dissaboy »

Jij weet altijd van iets heel kleins een erg grote guide te maken, zo zien we ook deze guide. Mooie opmaak, grote plaatjes, veel (grote) tekst is het denk ik. :P Zo heb jij over kleine dingen als Maple Logs verbranden toch erg veel te vertellen, wat kenmerkend is aan jouw guides. Ik zou wel eens een gehele skill-guide van jou willen zien eigenlijk. :o
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door J0rn »

KaraKoen schreef:
J0rn schreef:waarik me aan stoor is dat de traps precies op dezelfde plek staan als in mijn guide.....
Dit is algemeen bekend de beste spot die er is, wat jij ook gewoon van jouw bronnen hebt gehaald. :)
ik stoor me aan het feit, dat je ergens een guide van maakt waar er al een van is normaal is dat niet erg maar aangezien je precies dezelfde spot en methode gebruikt...

overigens vind ik de uitleg en plaatjes zwaar overdreven...
je schrijft een guide voor mensen die MEP 1 of at least regicide al hebben gedaan, en beschiken over 80+ hunt etc.

ik vat het op alsof je een kleuter uitleg geeft.
Afbeelding
SjoerdDonsje
Berichten: 3985
Lid geworden op: maandag 25 september 2006, 16:31
Clan: Vice
Oude naam: KaraKoen

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door SjoerdDonsje »

Ik maak een guide waarmee je het uiterste van 't uiterste kunt halen. Dat deze meer informatie heeft dan andere guides, is ook mijn doel. Basic informatie doe ik niet aan.

Ik maak overigens zelf wel uit op wat voor'n manier ik de guide schrijf. Ik vind het zelf zo beter te snappen, en hoop dat anderen dat ook vinden.
Afbeelding
peterpsv
Berichten: 171
Lid geworden op: vrijdag 17 oktober 2008, 16:39
RS: Teh Sk1li0us (OSRS)

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door peterpsv »

Je zou bij inventory ook nog herbicide kunnen toevoegen. Scheelt wat tijd met oprapen/cleanen en het geeft meer xp.
Het maakt niet zo gek veel uit, maar als je je guide optimaal wilt hebben is zulke informatie wel handig.

Verder een prima guide, net als je anderen, ik heb dit regelmatig gedaan, maar veel informatie was nog vrij nieuw voor me.
02-08: Nomad's Requiem done + Questcape back

Afbeelding
J0rn
Berichten: 5667
Lid geworden op: dinsdag 6 maart 2007, 19:36
Oude naam: jornowvs

Re: [Grenwalls Hunting for the REAL Pro'S] (W.I.P)

Bericht door J0rn »

KaraKoen schreef:Ik maak een guide waarmee je het uiterste van 't uiterste kunt halen. Dat deze meer informatie heeft dan andere guides, is ook mijn doel. Basic informatie doe ik niet aan.

Ik maak overigens zelf wel uit op wat voor'n manier ik de guide schrijf. Ik vind het zelf zo beter te snappen, en hoop dat anderen dat ook vinden.
je haalt er hetzelfde mee hoor, dus het uiterste van 't uiterste is allemaal zwaar overdreven.

en verder zeg ik alleen maar wat ik er van VIND.
Afbeelding
Plaats reactie