> p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
HalfLife
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 7 juni 2011, 13:08
RS: HalfLife Pro (p2p)
Oude naam: ToxicLord0

> p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door HalfLife »

P2p Guide voor Combat [ Att / Def / Str ]
Afbeelding
Waarom 50+? omdat ik het onnodig vind om te beschrijven hoe je kippentjes moet doden, en hier eigenlijk geen "guide" over te schijven valt. (misschien voeg ik dit eventueel later nog toe !

Dit is mijn eerste runescape guide.

Ik ga mijn best doen om deze guide regelmatige te updaten, en regelmatige nieuwe technieken toe te voegen. !

Deze guide is niet gericht op pures, maar ik hou je niet tegen om het toch te gebruiken als pure !

disclaimer: Ik beweer niet dat ik deze methodes bedacht heb, maar ik heb in de praktijk ondervonden dat ze het beste werken !!

Nogmaals dit is een p2p guide !!, de meeste methodes zullen dus ook niet toegankelijk zijn voor F2p'ers.

Ook raad ik iedereen aan om alle combat skills, dus attack strenght defence en constitution minstens 45 of hoger te hebben ! eventueel kan het met een lager defence level, maar daar houd ik in de beschrijving geen rekening mee !


Inhoudsopgave:

- Armour
1.0 Level 50-60 2.0 Level 60-70 3.0 Level 70-80/99 4.0 Level 80-99 5.0 Afsluiting

Armour:
en dit is een lijstje met armour waar je naar toe zal werken;

Helm: Helm of Neitznot>Berzerker Helm>Warrior Helmet>Rune fullhelm

Amulet: Amulet of Fury>Amulet of Glory>Amulet of strength

Platebody: Bandos Chestplate>Fighter Torso>Dharoks platebody>Rune platebody

Platelegs: Bandos Tassets>Dharoks platelegs>dragon skirt/legs>Rune platelegs/skirt

Shield: DFS>Dragon defender>Rune defender>Obsidian Shield

Boots: Dragon>Bandos>Rune

Gloves: Barrows gloves>Dragon gloves>rune gloves

Ring: Berserker>Warriors>Explorer / Ring of life, als je vreest dood te gaan.

Cape: Fire cape>Trimmed skillcape>skillcape>obby cape

> staat voor beter dan, dus neem als voorbeeld shields, DFS is beter dan dragon defender.



Lvl 50 - 60:

Rock crabs 12k-48k exp per uur
Afbeelding

Eisen:
  • Geen
Inventory: Dit is geheel aan jezelf, het enige wat ik kan aanraden
  • een teletab naar camelot of tele runes.
  • voedsel; trout of hoger.
Equipment: Ook dit is geheel optioneel,
  • een rune scimitar is aangeraden.
  • eventueel een ammy of strenght.
Waar:
Afbeelding
Als je teleport naar camelot gebruik, kun je er komen door vanuit seers bank, de rode route te volgen.
Als je je huis in Relekka hebt gaan, kun je house teleport gebruiken, dan het portaal naar buiten nemen en de witte route volgen.

Nadelen: Rock crabs zijn vermomd als rotsen en worden pas zichbaar als ze jou aanvallen

Flesh crawlers 22k-45k exp per uur
Afbeelding

Eisen:
  • toegang tot tweede laag van security stronghold, als je er al een keer geweest bent kun je via het portaal in de eerste kamer van laag 1 het doolhof overslaan en direct naar de schatkamer, en dus gelijk naar laag 2.
Inventory:
  • Varrock tele rune/tab.
  • de rest food (salmon/tuna aangeraden)
Afbeelding
Equipment:Geheel optioneel,
  • ook hier weer een rune scimitar aangeraden.
  • eventueel een ammy of strenght of beter.
Waar:
Afbeelding
Afhankelijk van de plek waar je je varrock teleport heb ingesteld, volg je de rode of witte route, ik raad je wel aan te banken in de westerlijke bank, en niet de G.E.

Afbeelding
Op elke wit gemarkeerde plek zitten flesh crawlers, ik raad de rood omlijnde zone aan, omdat daar geen zombies zitten die ook agressief zijn !

Nadelen: Op de piek tijden kan het hier heel druk worden.
Voordelen: je kan hier lekker aan verdienen om dat Crawlers regelmatig uncut gems droppen !!

Deadly red Spiders
Afbeelding

Eisen:
  • geen
Inventory:
  • 1 tot 2 superset(s).
  • ongeveer 60 coinst (karamja).
  • Knife (Varrock sewers).
  • Varrock tele runes/tabs (Varrock sewers). de rest voedsel (Lobster/monkfish aangeraden !)
Armour: Volg gewoon het luistje met armour bovenaan deze guide !
Wapens:
  • Dragon scimitar.
  • als je attack al hoger dan 70 is, een Saradomin sword voor strenght
  • als je attack al hoger dan 70 is, een whip voor attack en defence !(chaotic rapier met 80 att en dung
waar:
In dit geval zijn er 2 locaties waar je prima kan trainen.
  1. Varrock sewers:
    Afbeelding
    Afbeelding
    je hebt in de sewer een knife nodig om bij de spiders te komen, je komt onderweg namelijk een spinnenweb tegen !
  2. Karamja vulcano:

    Afbeelding Afbeelding
    Afbeelding > Afbeelding
    er zijn meerdere wegen om bij de boot te komen in port sarim, hier staat de route vanuit Falador beschreven. dus volg de rode route om er te komen.
    Volg de witte route om te banken, in de buurt van de bank zijn kleine gaten met lava, daar kun je eventueel raw voedsel koken !


Level 60 - 70

Yaks 12k-60k exp per uur
Afbeelding

Eisen: Inventory:
  • Supersets (super att/str/def pots).
  • omdat yaks toch bijna niets hitten zul je maar weinig food nodig hebben, en er is een bank op het eiland dus je kan binnen een minuut of 2 banken als het moet.
Equipment: Gewoon het lijstje boven aan deze guide blijven volgen, dan kun je bij de yaks uren lang goedkoop trainen.
Wapens:
  • Dragon scimitar.
  • als je attack al hoger dan 70 is Saradomin sword voor strenght
  • als je attack al hoger dan 70 is, een whip voor attack en defence !(Chaotic rapier met 80 att en dung)
waar:
Afbeelding
zoals je ziet is er een bank heel dicht bij de yaks. Je komt op Neitiznot door de boot te nemen vanuit Rellekka

Nadelen: Bij de yaks kan het in piek tijden heel erg druk worden.
Voordelen: Yaks hebben zowel een lage defence als attack en zullen bijna nooit hitten.

Giant spiders 12k-65k exp per uur
Afbeelding

Eisen:
  • Toegang tot de derde laag van de security stronghold.
  • Giant spiders kunnen hoog hitten. een defence level van 50 of hoger is aangeraden.
Inventory:
  • 2 tot 3 supersets.
  • varrock tele runes/tabs.
  • de rest food (lobsters/monkfish aangeraden)
Afbeelding
equipment: Gewoon het lijstje boven aan deze guide blijven volgen.
wapens:
  • Dragon scimitar.
  • als je attack al hoger dan 70 is Saradomin sword voor strenght
  • als je attack al hoger dan 70 is, een whip voor attack en defence !(Chaotic rapier met 80 att en dung)
waar:
Afbeelding
Er zijn 3 grote plekken met giant spiders, je kan tussen deze gebieden afwisselen als spiders niet meer agressief zijn.

Nadelen: Giant spiders kunnen hard hitten, en je zal vooral met een laag defence level, regelmatig moeten banken !
Voordelen: Giant spiders zijn agressief naar iedereen, hoe hoog je combat ook is!

Tip !: je kan ook na level 70 op Giand spiders blijven trainen, want ze hebben een zeer hoge exp/uur.



Level 70 - 80/99

Ankous 35k-75k exp per uur
Afbeelding

Eisen:
  • Toegang tot de vierde laag van de security stronghold.
Inventory:
  • 2 tot 3 supersets.
  • varrock tele runes/tabs.
  • Goed voedsel (lobster/monkfish aangeraden)
Afbeelding of Afbeelding
Equipment:
  • Salve amulet van de "Haunted Mine quest of Salve amulet (e) (verkrijgbaar na Tarn's Lair miniquest), hiermee krijg je een bonus van 15% att en str, en zelf 20% als je Salve amulet (e) hebt. Omdat de ankous tot de ondode (undeath) behoren ! volg verder gewoon het lijstje boven aan de guide over armour!
Afbeelding
Wapens:
  • Whip of Chaotic rapier voor attack of defence.
  • Saradomin sword of Korasi's sword van "the void stares back" quest.
tip: Je kan hier eventueel door trainen tot 99. dat heb ik zelf wel gedaan toen ik 99 str haalde.

waar:
Afbeelding
De op gemarkeerd plaatsen zijn ankous. Ik raad je aan naar de plaat ten noordwest van de schatkamer te gaan.

Nadelen: zijn er volgens mij niet.
Voordelen: Ankous zijn nooit overbevolkt. Je kan goede drops krijgen, waaronder effigies !

Chaos dwarf hand cannoneer 38k-60k exp per uur
Afbeelding

Eisen: Waarschuwing !: Voor je de chaos tunnel ingaat zet altijd Protect from missiles aan, en laat deze aan geduren je verblijf. het is een multi combat gebied, en je zal door meerderen lvl 100 Chaos dwarf hand cannoneer worden aangevallen, ze hitten max 360 zonder prayer !

Inventory:
  • 1 super defence pot.
  • 7 prayer pots.
  • de rest food (monkfish of hoger aangeraden !)
Afbeelding
equipment:
  • Armour met een hoge prayer bonus ! bijvoorbeeld Proselyte armour, die je na de quest The Slug Menace kan kopen in het Falador park bij Sir Tiffy.
  • Ook een Reverence aura kan je verblijf in de chaos tunnel verlengen !
Afbeelding
Wapens:
  • Whip of Chaotic rapier voor attack en defence.
  • voor stenght; Saradomin sword of Korasi's sword van "the void stares back" quest.
waar:
Afbeelding
Dit is de tunnel die je hebt geopend tijdens The Forgiveness of a Choas Dwarf.

Nadelen: het is multi combat en je word aangevallen door meerdere level 100 archers en 48 melee'ers. Langzaam exp in vergelijking met andere methodes.
Voordelen: je krijg hier veel waardevolle drops, waaronder handcannons, handcannon shots, en de Dragon picksaxe. winst kan oplopen tot een 1M per uur!



Level 80-99

Armoured Zombies 65-100k exp per uur
Afbeelding

Eisen:
  • Je moet de quest Defender of Varrock hebben gedaan totdat hartwin je naar het Chaos altar kan teleporteren.
  • level 43 prayer is vereist.
Inventory:
  • 3 tot 4 supersets. of 6/8 super att en str pots
  • varrock tele runes/tabs.
  • de rest food (monkfish of hoger aangeraden)
Afbeelding of Afbeelding
Equipment:
  • Salve amulet van de "Haunted Mine quest of Salve amulet (e) (verkrijgbaar na Tarn's Lair miniquest), hiermee krijg je een bonus van 15% att en str, en zelf 20% als je Salve amulet (e) hebt. Omdat de Armoured Zombies tot de ondode (undeath) behoren !
  • volg verder gewoon het lijstje boven aan de guide over armour!
Afbeelding
Wapens:
  • Whip of Chaotic rapier voor attack of defence.
  • Saradomin sword of Korasi's sword van "the void stares back" quest.
Strategie: Armoured zombies zitten in de grot onder het chaos altar (vroeg in wildy), Gebruik altijd prayer (protect from melee/misilles of soulsplit etc.), zodra jij bijna zonder prayer points zit, ga je de ladder op en herlaad je ze bij het altar. zo kun je wel tot 4-5 uur blijven zonder te banken !

waar:
Afbeelding
op de tweede verdieping staat hartwin, praat met hem om naar het chaos altar geteleporteerd te worden !

Afbeelding
zodra je de trap af gaat zul je worden aangevallen door zombies! zet je prayer dus vooral al aan.

Nadelen: Deze trainings locatie word steeds populairder, en dus ook steeds drukker, eventueel kun je verder de tunnel in omdat het daar rustiger is !
Voordelen: Hier kun je een van de hoogste exp/uur rates halen, ook kun je aardig wat geld verdienen, Armoured zombies droppen veel noted spullen, ook clue scrolls en effigies !



Ik wil nogmaals benadrukken dat dit mijn aller eerste runescape guide is, en ik sta geheel open voor verbeteringen, aanvullingen en suggesties. !!
Ik zal deze guide regelmatig updaten.


Groetjes Joey (Runescape ign; "HalfLife Pro")

Alle plaatjes gebruik in deze guide zijn eigendom van Http://www.lunagang.nl of mij. alle kaarten met getekende routes en gemarkeerde zones zijn eigendom van mij en door mijzelf bewerkt tot bruikbaar materiaal. (de delen van de kaart waar de routes en zones op getekend zijn eigendom van Jagex ltd. en ik bezig deze niet.

Geplande updates:
  • Toevoegen van meer methodes als alternatief. (o.a. Experiments, Bandits, Giants, Dagannoths & nog veel meer)
  • Toevoegen van lvl 1-49
[/color][/size]

Toevoegingen:
  • Deadly red spider toegevoegd
  • Screenshots van inventorys en equipment zijn bijgevoegd.
  • wat meer kleur aangebracht in de koppen van de guide.
  • aantal regels uit de inleiding geschrapt vanwege de lengte.
  • Lijnen toegevoegd tussen de grote level koppen, iets minder dikke lijnen toegevoegd tussen de verschillende methodes in.
  • plaatje toegevoegd aan de inleiding. (word nog vervangen later.)
  • Inhoudsopgave met goto en anchor mogelijkheden
[/size]
[/color]
Laatst gewijzigd door HalfLife op woensdag 7 september 2011, 11:55, 14 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Simone-ness »

Tot nu een erg mooie guide, je manieren zijn best goed! :D

Ik heb wat tips voor je.
-Ik vind dat er in je inleiding veel tekst staat: als je de guide opendoet zie je een hele witte lap tekst. Zet er een leuk plaatje bij in het begin (bijv. als je een combat-skillcape hebt, jij met die cape aan en/of jij vechtend met armoured zombies :D )
-Je kunt de lap tekst ook verminderen. Je begint met te zeggen wat er allemaal niet in de guide staat, wat je van ons verwacht te weten etc. Je kunt dit ook opsommen, "Wat jullie moeten weten:" ofzo.
-Bij de armoured zombies heb je geen alternatief. Bedenk alternatieven en zet erbij, dat als je de reqs niet hebt, je het vorige/een ander monster moet doen. Lang niet iedereen heeft die quest af of is die bereid te doen (ook al vind jij die methode het beste ;))
-Het kan aan mij liggen, maar ik vind het een tikkeltje onoverzichtelijk ;) Ik zou zeggen: maak de level-kopjes groter en geef ze een minder bleek kleurtje, maak de monsterkopjes misschien ook wat groter en kleur deze ook (in een iets minder opvallende kleur).

Vat dit niet op als negatief commentaar, je bent goed op weg. Heel veel succes ermee :mrgreen:
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
HalfLife
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 7 juni 2011, 13:08
RS: HalfLife Pro (p2p)
Oude naam: ToxicLord0

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door HalfLife »

@simone-ness heel erg bedankt voor je feedback / tips ik ga er gelijk iets mee doen :)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Slay a Stone »

Ik keek er een beetje rond en keek bij de zombies, er staat: whip voor att en deff en str: korasi en ss. Wat dacht je van rapier? Die is veel beter en die kan je ook usen voor att en def. En wat dacht je met doormiddel van slayer trainen? Verbeter :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Simone-ness »

HalfLife schreef:@simone-ness heel erg bedankt voor je feedback / tips ik ga er gelijk iets mee doen :)
Graag gedaan. Ik vind het er al een stuk beter uitzien: vooral dat plaatje aan het begin ;) Je krijgt nu een 8,5/10 van me.
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Jas »

Ziet er al netjes uit voor je eerste guide ^^.
Probeer 1-50 ook nog toe te voegen zodat je guide nog meer compleet is!
Ik geef je een 7/10 :).
Afbeelding
Thijsie2100
Berichten: 591
Lid geworden op: woensdag 16 juli 2008, 15:49
Clan: LTF

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Thijsie2100 »

Zet bij gloves gewoon beste rfd gloves die je kan

Verder is het mooi, 8/10
Afbeelding
HalfLife
Berichten: 9
Lid geworden op: dinsdag 7 juni 2011, 13:08
RS: HalfLife Pro (p2p)
Oude naam: ToxicLord0

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door HalfLife »

Thijsie2100 schreef:Zet bij gloves gewoon beste rfd gloves die je kan

Verder is het mooi, 8/10
Zou kunnen maar bronze en iron zijn niet aan te raden. denk ik.

Toegevoegd na 44 minuten:
Zaros schreef:Ziet er al netjes uit voor je eerste guide ^^.
Probeer 1-50 ook nog toe te voegen zodat je guide nog meer compleet is!
Ik geef je een 7/10 :).
1-49 ga ik zeer binnenkort toevoegen. heb er momenteel alleen niet veel tijd voor. (school is weer begonnen he #-o )

Toegevoegd na 46 minuten:
Dragon209 schreef:Ik keek er een beetje rond en keek bij de zombies, er staat: whip voor att en deff en str: korasi en ss. Wat dacht je van rapier? Die is veel beter en die kan je ook usen voor att en def. En wat dacht je met doormiddel van slayer trainen? Verbeter :D
verbeterd, bedankt voor de tips
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
wazaax
Berichten: 1
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 14:30
RS: brakkaboy40 (p2p)
Clan: nog geen/gezocht

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door wazaax »

goede guide zal ik zeker gaan gebruiken
Afbeelding
D4rkknght
Berichten: 84
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 19:44
RS: D4rkknght (f2p)

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door D4rkknght »

Super guide 8/10.

Ziet er heel netjes uit,
Alleen wat raad je aan voor armour bij elk monster
Laat de leuke drops is zien in een mooi lijstje. (niet die voor- en nadelen..)
Ik hou niet zo van lezen en dit was best veel lees werk, hou het kort maar krachtig
Just_PvM
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 16 juli 2012, 11:42

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Just_PvM »

ziet ergoed uit mooie layout! 3/10
Afbeelding
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Holy Wallie »

Just_PvM schreef: ziet ergoed uit mooie layout! 3/10
Je zegt dat het er goed uitziet maar geeft een 3/10?
Afbeelding
D4rkknght
Berichten: 84
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 19:44
RS: D4rkknght (f2p)

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door D4rkknght »

Wallie-22 schreef:
Just_PvM schreef: ziet ergoed uit mooie layout! 3/10
Je zegt dat het er goed uitziet maar geeft een 3/10?

Hij begint bij 0,01 dus dan is een 3 hoog voor hem hahaha
figt300
Berichten: 8
Lid geworden op: zondag 21 november 2010, 18:39
RS: figt300 (p2p)
Clan: sytycd

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door figt300 »

mooie guide man. 9/10
Afbeelding
Gebruikersavatar
propower14
Berichten: 22
Lid geworden op: dinsdag 25 augustus 2009, 14:18
RS: propower14 (p2p)

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door propower14 »

werkt dit nog steeds goed en klopt het armour en wapen gedoe nog met het spel... ik bedenk me dit pas net omdat de update is geweest dus er zal nu wel andere tactieken zijn... verder is het een mooie guide en ik heb hem voorheen vaak gebruikt 9/10 :shock:
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door JochemRS »

Al is het misschien een beetje out en zeker outdated door eoc, zag net dat het gebumped was, dus ik wil maar ff wat toevoegen: Ik heb gewoon 1 woord te zeggen: SLAYER.
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Gebruikersavatar
propower14
Berichten: 22
Lid geworden op: dinsdag 25 augustus 2009, 14:18
RS: propower14 (p2p)

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door propower14 »

Het is nog best te doen heb ik vandaag ontdekt, dus totally outdated is het niet!
Gebruikersavatar
Arrendelle
Berichten: 14
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 16:33
RS: Bramske (p2p)
Clan: Destiny PvM

Re: > p2p combat guide 50-99 ! < att/str/def, Updates !

Bericht door Arrendelle »

Voor mij blijft waterfiends voor ranged, magic en combat gewoon het beste :)
Learn from yesterday, live for today and hope for tomorrow :D
Plaats reactie