Optimaal gebruik ability bars! LEES LAATSTE POST!

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Optimaal gebruik ability bars! LEES LAATSTE POST!

Bericht door Rein »

Belangrijk!: Deze guide behandelt mijn manier over het gebruik van de ability bars binnen Dungeoneering! Ik hunt voornamelijk voor goed uitgevoerde floors en ben dus niet echt bezig met deaths. Toch zijn deze bars ook geschikt voor mensen die puur voor xp dungen! Binnen deze guide staan ook algemene tips in verband met Dungeoneering.
Mijn persoonlijke bars en gebruik!
Ik heb persoonlijk mijn sneltoetsen veranderd. De cijfertjes vond ik nogal onhandig en zijn vervangen door de rechterkant van mijn toetsenbord. Aangezien ik uit België kom, heb ik een AZERTY toetsenbord. (Ik snap nog steeds niet waarom ze zo idioot waren om dat in te voeren.) Mijn basic abilitys staan op de toetsen AZERT (bij range en mage is T al een threshold ability en bij de boss melee bar is Q ook nog een basic ability. In het geval dat je een QWERTY toetsenbord hebt, zou ik de basic abilitys op QWERT zetten.

Eerst en vooral is het zeer belangrijk dat je snel kan teleporten en je gate breken als het nodig is. Ik zet deze op het einde van mijn bar en zorg ervoor dat mijn 2 teles dicht bij elkaar liggen. Mijn knop heb ik, na een paar keer men gate onbewust te breken en hiermee veel tijd te verliezen, apart gezet. Op een toets die toch snel bereikbaar is en amper gebruikt word tijdens het typen.
Aangezien je met zoveel tegelijk moet bezig zijn vergeet je regelmatig wel eens je prayer op te zetten en dit vergemakkelijkt dat. Aangezien protect prayers niet zo veel nut meer hebben, staat mijn quickprayer op turm+ss.
Als laatste zie je ook nog Freedom op de bar staan. Aangezien mage protect prayer niet 100% werkt tegen binds, zet je deze er best in. Deze ability bevrijd je van stuns en binds. En heeft een cooldown van 30 sec.
Afbeelding
De geel gekleurde toetsen zijn diegene die ik gebruik voor mijn abilitys.


De melee bar voor pathing en guardian doors.
Afbeelding
ShortkeyAbilitySoortUitlegCooldown (sec)
ASeverBasic188% weapon damage, 10 sec minder damage30
ZSliceBasic125% weapon damage, 10% meer kans op crit hit3
ESmashBasic125% weapon damage10
RCleaveBasic125% weapon damage, raakt alle doelen recht voor je10
TPunishBasic100% weapon damage, 135% als je target stunned is5
QAssaultThreshold219% weapon damage van 6 sec auto attack30
SHurricaneThreshold188% weapon damage, hit iedereen rond je20
DSlaughterThresholdTussen 100 en 250% weapon damage, verspreid over 10 sec, verdriedubbeld als je target van plaats verandert30
FFreedomDefensiveBevrijd je van stuns en je bent immuun voor stuns voor 6 sec30
Zoals je ziet heeft Slice een zeer korte cooldown tijd. Gebruik deze ook als eerste en wissel steeds af tussen slice en andere abilitys!
Natuurlijk is je bar beperkt en kan je er niet alles opzetten. Een aantal andere abilitys die zeer handig zijn tijdens guardian doors zijn de volgende:
1) Quake: staat bij strenght abilitys, heeft een cooldown van 20 sec en heeft als effect dat het iedereen hit 3x3 met je target met 100% weapon damage.
2) Assault: staat bij strenght abilitys, heeft een cooldown van 30 sec en heeft als effect dat het 219% weapon damage doet verspreid over 6 sec.
Deze zijn beiden alternatieve threshold abilitys.

De range bar voor pathing, guardian doors en bosses.
Afbeelding

Afbeelding

Bij de range abilitys heeft piercing shot een zeer korte cooldown, je gebruikt hierbij dezelfde tactiek als bij de melee abilitys.
Bij de range bar heb je niet direct alternatieve abilitys die handig zijn.
Volgende monsters range je best:
  • 1. Forgotten mage's
    2. Necromancers
    3. Reborn mage's
    4. Animated book's
    5. Skeleton (mage's)
    6. Seeker's
    7. Soulgazer's
    8. Mysterieus shades (alleen in mono's, hex heeft niet meer de delay)

De melee bar voor bosses.
Afbeelding

Afbeelding

Net zoals bij de vorige 2 bars probeer je slice, die weer de korte cooldown heeft, zo vaak mogelijk te gebruiken. Tegen bosses is het ook aangewezen om backhand heel vaak te gebruiken, dit is een basic ability die stunt. Aangezien bosses in Dungeoneering niet stunned kunnen worden, ontvangen zij 188% weapon damage.
Alternatieve abilitys die zeker handig zijn bij boss:
1. Meteor strike: staat bij attack abilitys, heeft een cooldown van 60 sec, 250-350% weapon damage, maar je target moet over 50% lp over hebben. Tegen dat je full adrenaline bar hebt zit je meestal al over 50% lp van de boss. Soms maar toepasbaar.
2. Hurricane: staat bij attack abilitys, heeft een cooldown van 20 sec, hit alle targets naast je met 188% weapon damage.
3. Berserk: staat bij strenght abilitys, heeft een cooldown van 60 sec, verhoogt het effect van basic abilitys voor 20 sec, vooral handig als je al andere ultimate hebt gebruikt en die dus niet meer voor handen zijn.

De mage bar voor pathing, guardian doors en bosses (weinig ervaring mee, verbetering zeker mogelijk!)
Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat dit de beste mage bar die er voorhanden is. Aangezien ik hier amper ervaring mee heb, kan het zijn dat ik de bal compleet mis sla.

Quickswitch tussen bars.

Tussen deze verschillende bars wisselen is natuurlijk niet altijd makkelijk als je als genoeg andere dingen te doen hebt met je muis. Jagex heeft voor een oplossing gezorgd. Je kan namelijk quickswitchen tussen de verschillende bars.
Afbeelding
Als je met je rechtermuisknop klikt op de plaats waar je normaal manueel zou switchen van bar, kan je instellen met behulp van welke toets, in combinatie met het getal van de bar die je nodig hebt, je snel van bar wisselt. Je kan CTRL, ALT of SHIFT kiezen als quicktoets.

Een voorbeeld
Algemeen gezien is dit een redelijk goed voorbeeld, maar op alles is kritiek te leveren in Dungeoneering. We streven naar perfectie maar dat is bijna onmogelijk te halen.

Momentum?
Ik raad het af om momentum te gebruiken, abilitys zijn sneller!


Tips en tricks
1. Dismember en slaughter zijn damage over time abilitys. Dit betekent dat je als je deze uitspeelt terwijl het monster bijna dood is al voort kan gaan met volgende monster of naar deur kan rennen. Pas wel op dat je hiermee niet faalt.
2. Als je lang een bepaald monster niet meer aanvalt, zal deze terug full healt hebben. Let hiermee op!
3. Hurricane en Quake kan je het beste gebruiken in grote gd's wanneer er veel monster vlak naast je staan. Dan hebben deze abilitys veel meer effect.
4. Ultimates gebruik je best niet al te vaak in gds. Je verliest er al je adrenaline mee. Er zijn natuurlijk wel een aantal uitzonderingen. Wanneer je aan het laatste monster bezig bent, kan het soms handig zijn. Vlak voor je doodgaat kan je ook beter de adrenaline benutten. Ik denk dat je dan best berserk of overpower gebruikt. Ook incendiary shot doet ongelooflijk veel damage, vooral tegen seekers, soulgazers en max level necromancers. Tegen deze vind ik het ook waard om deze ultimate te gebruiken.



Algemene dungtips!
Links

Mijn eigen youtube: http://www.youtube.com/user/reinisbaas
LunaDG channel: http://www.youtube.com/user/DeLunaDG?feature=mhee

Binds
Een week voor EOC hebben ze een nieuw bind systeem ingevoerd.
1-20: 1 actieve bind = een 2h weapon! primal 2h > primal maul > primal spear > promethium 2h > promethium maul > etc.
20-50: 2 actieve binds = je beste plate! Geen ssh want je hebt de bonus lp boost zeker nodig!
50-90: 3 actieve binds = een bow, saggi short is BETER als hex, daarnaast bind je best de beste bow die je kan (80+ range) als je minder als 80 range hebt raad ik je aan de beste platelegs of een ssh te binden.
90-120: 4 actieve binds = bn, een ssh of de beste platelegs die je kan. Hangt af van je vorige bind.
120+: 5 actieve binds = bn, een ssh of de beste platelegs die je kan. Hangt af van je vorige bind. Tegen nu zou je ook al moeten kunnen uitmaken waarbij jij je het gemakkelijkste voelt. Met 5 binds kan je ook overwegen om mh en oh knifes te binden, deze hebben een fantastische damage output. Je moet dan wel een defensive bind wegdoen wat resulteert is moeilijker surviven/meer deaths. Je kan daarentegen wel laws binden wat je base versnelt.

Aangezien een range body geen offensive range stats meer heeft vind ik deze bind overbodig en heb ik deze vervangen door een hood

Snelle base
In base heb je eigenlijk niet veel meer nodig dan cosmics, laws en feathers. Om deze te kopen heb je genoeg aan 1 item dat iets waard is. De hoeveelheid runes die je maakt verschilt van het type floor dat je doet en hoeveel leechers dat je hebt.
Solo small: 20 cosmics en 20 laws kom je altijd toe.
Solo med: 30 laws en 40 comics is meer als voldoende.
Large zonder leeches: 40 cosmics en 40 laws in een goed team, anders zou ik voor de zekerheid 60 cosmics en 50 laws maken.
Large met 1 leech: 40 cosmics en 40 laws in een goed team, anders zou ik voor de zekerheid 60 cosmics en 50 laws maken.
Large met 2 leeches: 60 cosmics en 50 laws is normaal voldoende.
Large met 3 leeches: 60 cosmics en 50 laws is normaal voldoende.
Large met 4 leeches: 60 cosmics en 60 laws is normaal voldoende.

Voorbeeld van een base die je normaal doet in een 5:5 large zonder leeches:
Slotwoord

Link naar LDG records: https://docs.google.com/spreadsheet/pub ... 2SkE&gid=0

Als laatste wil ik nog een aantal mensen bedanken. Allereerst heel LunaDG! Ze hebben en bezorgen me nog steeds een fantastische dungtijd! Toch zijn er een aantal speciale mensen binnen LDG die nog een extra vermelding verdienen.

Jurian (Snipercover/U 2 Stupid) voor de fantastische duo's die we samen hebben behaald en zeker nog zullen halen!
Sven (PyroSven) voor altijd klaar te staan voor te dgen of het 5 man duo of enige andere vorm was!
Matthijs (i Matthijs) voor de mooie kleine kinderstemmetjes op skype! (En nog iets wat ie zelf weet!)
Rob (Robotrobbie) voor de fantastische complimenten en de frustratie als hij weer tevergeefs me op een fout probeerde te betrappen! (Ik heb nog een mooie screen liggen!) En natuurlijk voor het keyen van die fantastische tijden!
Martijn (Matijn VDK) #1 hof updater komt niemand in de buurt van!
Leonskills
Luke Pvm voor de fantastische momenten waarbij hij gt moest moven voor een seeker of een te lage skilldoor!
Dwarf Pep
Bas (superheat)
En nog velen andere!

Voor verbeteringen stuur me maar een PM!
Laatst gewijzigd door Rein op vrijdag 28 februari 2014, 21:27, 8 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Kweet Vaniks »

Ziet er goed uit, maar zou je in de action bar voor melee geen ultimate ability doen?
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Superheat »

Ziet er goed uit Baas, thanks!
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Rein »

Kweet Vaniks schreef: Ziet er goed uit, maar zou je in de action bar voor melee geen ultimate ability doen?
In Gd's zelf use ik ze eigenlijk amper ultimates en je vind ze ook snel terug in je book. Op de bossbar staat er wel een ultimate.
Afbeelding
Afbeelding
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Captain Jozz »

Mooie guide Rein! Had ongeveer dezelfde AB's, maar heb hier en daar toch een kleine verandering aan de mijne gemaakt :p.
Afbeelding
Vijand
Berichten: 236
Lid geworden op: maandag 17 september 2012, 15:17
RS: Amstelbier (p2p)

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Vijand »

ziet er goed uit.
Afbeelding
Gebruikersavatar
V jenne
Berichten: 936
Lid geworden op: vrijdag 23 oktober 2009, 21:25
RS: Gestopt
Oude naam: vjennecity32

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door V jenne »

Zo lastig, daarom dus quited.
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Rein »

born2be good schreef: Mooie guide Rein! Had ongeveer dezelfde AB's, maar heb hier en daar toch een kleine verandering aan de mijne gemaakt :p.
Zoals? Deze is zeker niet de perfecte maar toch een goede :D
Afbeelding
Afbeelding
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Captain Jozz »

Rein schreef:
born2be good schreef: Mooie guide Rein! Had ongeveer dezelfde AB's, maar heb hier en daar toch een kleine verandering aan de mijne gemaakt :p.
Zoals? Deze is zeker niet de perfecte maar toch een goede :D
Ik had de tele's bv niet op mijn AB staan, maar ik had wel mijn mage book zo staan dat als ik F4 drukte ik direct bij tele's kwam.. Ik had in de plaats wel een ultimate ability staan voor als er een monsters was dat gewoon echt niet dood ging x).
Afbeelding
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Rein »

born2be good schreef:
Rein schreef:
born2be good schreef: Mooie guide Rein! Had ongeveer dezelfde AB's, maar heb hier en daar toch een kleine verandering aan de mijne gemaakt :p.
Zoals? Deze is zeker niet de perfecte maar toch een goede :D
Ik had de tele's bv niet op mijn AB staan, maar ik had wel mijn mage book zo staan dat als ik F4 drukte ik direct bij tele's kwam.. Ik had in de plaats wel een ultimate ability staan voor als er een monsters was dat gewoon echt niet dood ging x).
Ik doe het andersom dus :p
Afbeelding
Afbeelding
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Captain Jozz »

Rein schreef:
born2be good schreef:
Rein schreef:
born2be good schreef: Mooie guide Rein! Had ongeveer dezelfde AB's, maar heb hier en daar toch een kleine verandering aan de mijne gemaakt :p.
Zoals? Deze is zeker niet de perfecte maar toch een goede :D
Ik had de tele's bv niet op mijn AB staan, maar ik had wel mijn mage book zo staan dat als ik F4 drukte ik direct bij tele's kwam.. Ik had in de plaats wel een ultimate ability staan voor als er een monsters was dat gewoon echt niet dood ging x).
Ik doe het andersom dus :p
Jup, maar aangezien je anyways meer tele'd dan ultimates gebruikt heb ik het ook omgegooid nu :D
Afbeelding
bladerboy60
Berichten: 492
Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
RS: bladerboy60 (p2p)
Clan: runetip

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door bladerboy60 »

voor mage is impact heel handig, verder wat je kan aanraden is een key macro, op deze manier hoef je minder te letten op de abilitybar
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Rein »

bladerboy60 schreef: voor mage is impact heel handig, verder wat je kan aanraden is een key macro, op deze manier hoef je minder te letten op de abilitybar
Op vlak van magic heb ik ook amper ervaring dus daar kan waarschijnlijk nog veel veranderen. Wat bedoel je met key macro, ik heb geen idee wat het is.
Afbeelding
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Slay a Stone »

Voor bosses zou ik kiezen voor Methamorphosis, hiermee doe je ong 5-6 hits + als je daar tussen door nog ability's doet behoorlijk veel, naja op Glacors hit het geweldig :p
Afbeelding
Rein
Berichten: 681
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2012, 18:24
RS: Rein is Baas (p2p)
Clan: Fistfanclub, DGS

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Rein »

Slay a Stone schreef: Voor bosses zou ik kiezen voor Methamorphosis, hiermee doe je ong 5-6 hits + als je daar tussen door nog ability's doet behoorlijk veel, naja op Glacors hit het geweldig :p
Moet je bar dan niet best al vol zijn voor je aan boss begint? Uit ervaring merk ik namelijk dat je bar pas 100% is als boss bijna dood is.
Afbeelding
Afbeelding
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Burn the Sof »

Rein schreef:
Slay a Stone schreef: Voor bosses zou ik kiezen voor Methamorphosis, hiermee doe je ong 5-6 hits + als je daar tussen door nog ability's doet behoorlijk veel, naja op Glacors hit het geweldig :p
Moet je bar dan niet best al vol zijn voor je aan boss begint? Uit ervaring merk ik namelijk dat je bar pas 100% is als boss bijna dood is.
Is threshold ability.
Afbeelding
Captain Jozz
Berichten: 232
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 12:56
RS: Captain Jozz (p2p)
Clan: Skillin Peeps
Oude naam: born2be good

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Captain Jozz »

Burn the Sof schreef:
Rein schreef:
Slay a Stone schreef: Voor bosses zou ik kiezen voor Methamorphosis, hiermee doe je ong 5-6 hits + als je daar tussen door nog ability's doet behoorlijk veel, naja op Glacors hit het geweldig :p
Moet je bar dan niet best al vol zijn voor je aan boss begint? Uit ervaring merk ik namelijk dat je bar pas 100% is als boss bijna dood is.
Is threshold ability.
Methamorphosis is een ultimate ability hoor :).

Denk wel dat omnipower beter is in GD's aangezien het gewoon 1 grote hit is, methamorphosis is waarschijnlijk wel beter op de boss, aangezien het achtereenvolgend redelijk grote hits geeft. Dus misschien dat je voor boss beter even je mage tab open zet.. Maar, dat zijn dus beiden ultimates en zal je waarschijnlijk allebei niet zoveel gebruiken..

Veruit de beste treshold (vind ik) is asphyxiate, maar die staat er al in :D
Afbeelding
PyroSven
Berichten: 160
Lid geworden op: donderdag 7 juli 2011, 23:54
RS: PyroSven (p2p)

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door PyroSven »

zeer mooie guide rein, ga ik zeker gebruik van maken waar nodig :D

Gewoon 1 ding: ipv slaughter heb ik quake, aangezien quake meer vijanden raakt en je slaughter meestal niet volledig kunt gebruiken (waarmee ik bedoel dat de meeste monsters in gds wel dood zijn binnen 10 seconden).
Afbeelding
JochemRS
Berichten: 824
Lid geworden op: donderdag 25 oktober 2012, 16:13
RS: JochemRS (p2p)
Contacteer:

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door JochemRS »

Goeie guide, ziet er leuk uit. Het lijkt zo allemaal best ingewikkeld maar dat is het echt niet :p met goed nadenken kom je met abilities al ver... Had zelf eerst een pk ability bar gemaakt, in 30 min af ofzo door alleen maar te lezen wat abilities doen en heb sindsdien nooit meer veranderd :) daarna zelf nog meer bars gemaakt, heb een paar guides gelezen maar weinig mee gedaan. het is niet heel moeilijk als je gewoon leest :) maar voor de mensen die dit niet zo goed kunnen/willen is dit een prima guide. :D 8/10
[quickhop fc] Fc waar iedereen pm on heeft voor quickhoppen! [quickhop fc]
- Add iemand, rechtermuisknop op vriendenlijst ''join'' en je zit instant in hun world!
- Effigy's
- Goed voor LRC mining, rune ore mining, pking (revs bv.), etc.
- Erg goede community, heb je ergens hulp bij nodig, grote kans dat je het daar krijgt.
Burn the Sof
Berichten: 4451
Lid geworden op: dinsdag 24 februari 2009, 11:50
RS: Burn the Sof (p2p)
Clan: Ellte

Re: Optimaal gebruik ability bars! + dung tips [Dung guide]

Bericht door Burn the Sof »

born2be good schreef:
Burn the Sof schreef:
Rein schreef:
Slay a Stone schreef: Voor bosses zou ik kiezen voor Methamorphosis, hiermee doe je ong 5-6 hits + als je daar tussen door nog ability's doet behoorlijk veel, naja op Glacors hit het geweldig :p
Moet je bar dan niet best al vol zijn voor je aan boss begint? Uit ervaring merk ik namelijk dat je bar pas 100% is als boss bijna dood is.
Is threshold ability.
Methamorphosis is een ultimate ability hoor :).

Denk wel dat omnipower beter is in GD's aangezien het gewoon 1 grote hit is, methamorphosis is waarschijnlijk wel beter op de boss, aangezien het achtereenvolgend redelijk grote hits geeft. Dus misschien dat je voor boss beter even je mage tab open zet.. Maar, dat zijn dus beiden ultimates en zal je waarschijnlijk allebei niet zoveel gebruiken..

Veruit de beste treshold (vind ik) is asphyxiate, maar die staat er al in :D
Ik bedoelde aphyxiate (vast fout gespeld sorry) die hit ook erg nice.
Afbeelding
Plaats reactie