Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Eoki
Berichten: 7
Lid geworden op: dinsdag 6 november 2012, 23:41
RS: Mr Eoki (p2p)
Clan: Impossibru

Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Bericht door Eoki »

Bij deze wil ik mijn guide delen hoe je Agility zo snel mogelijk naar 99 traint. Deze guide werd volledig zelf gemaakt en mag niet gekopieerd worden zonder mijn toestemming.

Enjoy!
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Bericht door Kweet Vaniks »

Beetje een oude guide, Verder hadden er ook dingen ingekunt die te maken hebben met Flash Powder Factory etc.
Eoki
Berichten: 7
Lid geworden op: dinsdag 6 november 2012, 23:41
RS: Mr Eoki (p2p)
Clan: Impossibru

Re: Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Bericht door Eoki »

Kweet Vaniks schreef: Beetje een oude guide, Verder hadden er ook dingen ingekunt die te maken hebben met Flash Powder Factory etc.
Flash Powder is inderdaad een alternatief maar ik bespreek alleen de snelste weg naar 99, waarbij deze de meest aan te raden manier is.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Bericht door Kweet Vaniks »

Eoki schreef:
Kweet Vaniks schreef: Beetje een oude guide, Verder hadden er ook dingen ingekunt die te maken hebben met Flash Powder Factory etc.
Flash Powder is inderdaad een alternatief maar ik bespreek alleen de snelste weg naar 99, waarbij deze de meest aan te raden manier is.
Volgens mij is het het snelste om gewoon Extended Gnome Course te gaan doen + Flash Powder Factory is 80K/100K XP per uur.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Bericht door Dombo 12 »

Kweet Vaniks schreef:
Eoki schreef:
Kweet Vaniks schreef: Beetje een oude guide, Verder hadden er ook dingen ingekunt die te maken hebben met Flash Powder Factory etc.
Flash Powder is inderdaad een alternatief maar ik bespreek alleen de snelste weg naar 99, waarbij deze de meest aan te raden manier is.
Volgens mij is het het snelste om gewoon Extended Gnome Course te gaan doen + Flash Powder Factory is 80K/100K XP per uur.
Barbarian bedoel je.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
004simon
Berichten: 910
Lid geworden op: woensdag 31 oktober 2007, 17:29
RS: iPeet (p2p)

Re: Ultimate 1-99 Agility [Video Guide]

Bericht door 004simon »

Eoki schreef: Flash Powder is inderdaad een alternatief maar ik bespreek alleen de snelste weg naar 99, waarbij deze de meest aan te raden manier is.
Flash powder is de snelste weg.
Defence ftw (':
Plaats reactie