Bucket's Guides: Hunter 1-99! Update!!!

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Bucket's Guides: Hunter 1-99! Update!!!

Bericht door Mr Emmertj »

Laatst ge-update: 2 Juli 2009

Afbeelding

Hoihoi, ik presenteer jullie vol trots mijn hunter guide. Hij is op 26 december in 2007 gemaakt, maar boven aan kun je zien wanneer hij voor het laatst ge-update is. Ik heb nu zelf 99 hunter en ben er erg trots op. Veel plezier met het lezen van mijn guide en succes met het hunten!

~ Hoofdstuk één, Van 1-29. Birds.

Tip vooraf ; Neem altijd meerdere Bird snare mee bij het hunten. ( 4 ofzo )

Birds zijn de snelste manier om Hunter op een laag level te trainen, vele denken butterflies, maar dat is het zeker niet. Waarom niet ? Butterflies ren je eeuwen achterna om ze eindelijk eens te pakken te krijgen, Birds niet. En ze geven gewoon snellere Xp. We gaan gewoon elke keer de beste beestjes die we kunnen vangen, dat is gewoon het snelst. We beginnen met Crimson swifts ;
Crimson swifts kun je hier vinden ;


Afbeelding
Als ik me niet vergis... 8-[

Hoe vang je Crimson swifts ? Je hebt hiervoor een birdsnare nodig. Deze kun je in de shop van Yanille kopen. Deze zet je op doormiddel van de optie ''lay'' en op het moment dat je zo'n mooi beestje hebt gevangen, of hij heeft je trap ''Geruïneerd'' kun je de optie ''dismantle'' gebruiken om de trap weer af te tuigen.

Shop van Yannille ;
Afbeelding

Leven 1-5 duurt 20 minuten precies, als alles goed verloopt. Je hebt 12 Crimson swifts nodig om level 5 te berijken

#
Goed, vervolgens kunnen we weer moeilijkere vogeltjes gaan vangen als je level 5 hebt behaald. Dit zijn Golden warber. Ik heb dit zelf NIET gedaan, omdat je dan helemaal naar Uzer moet gaan, in de shanty pas, terwijl je op level 9 ( :D ) alweer andere vogels in een andere stad kunt vangen en dan blijf je lopen. Dus hier ga ik verder ook niet op in. We hunten door op de leuke Crimson swifts waar je toch al was =D

Je hebt 18 Crimson swifts nodig om level 9 te behalen.

#
Mooi, je hebt 9 hunter.. toch weer free total leveltjes =D
Je kan nu meerdere manieren kiezen ;
  • Je gaat door op de Crimson swifts ( Level 9-19 is 89 Crimson swifts voor nodig, Dit heb ik niet gedaan, maar het is misschien wel handig.
  • Tot level 11 doorgaan met de ( o zo saaie ) Crimson swifts, en dan overgaan op level 11 ( Voor level 11 ; 12 Crimson swifts ) op de ''Cerulean twitch'' ten noorden van Relekka ;
''Cerulean twitch'' ;

Afbeelding
Zet hier gewoon je trap op, en vang er 41 om level 19 te berijken :)

Wahaaaat 19 Hunter =D KOEL naja snel weer verder..

''Tropical wagtail'' zullen nu ons doelwit worden, we gaan ze uitroeien. We hebben er 85 :shock: nodig om level 29 te berijken. Wees er zeker van dat je minimaal 2 traps in je Invertory hebt.

''Tropical wagtail'' kun je hier vinden ;

Afbeelding

Zet hier ook gewoon rustig je traps op en ga lekker verder Hunten =D Op level 20 kan je 2 traps tegelijk opzetten :-({|= Dat is weer snellere XP :)

Als je 29 hebt berijkt kunnen we eindelijk onze bird traps verbranden en verder gaan op Salamanders. Yay, dit zijn koele beestjes.

~Hoofdstuk twee, Salamanders 29-63 :bier:
Afbeelding
Zorg dat je ongeveer 10 ropes en 10 small nets hebt, neem er nu alvast 5 van allebei in je invertory, en teleport met je Ectofonus ( Ghost Ahoy ) naar Port phamathys. Het is handig om 2-3 lobbies of iets dergelijk mee te nemen want de Ghosts daar kunnen soms een hit geven. We gaan ''Swamp lizards'' hunten Dichtbij canifis. Heb je geen Ectopial ? Loop dan via varrock naar Canifis. Hier bevinden zich de ''Swamp lizards'' ;
Afbeelding
Ik heb Canifis er Expres bij gezet zodat je weet hoe je moet lopen.

Eenmaal aangekomen bij de ''Swamp Lizards'' doe je de optie : set trap young tree. Je maakt nu een mooie trap. Doe dit bij 2 Young tree's, want dat kan je nu al =D Op het moment dat je hem gevangen hebt kan je hem eruit pakken. Als je hem niet vangt en die lizard Geruïneerd je trap, kan je je rope en je small fishing net oppakken en weer opnieuw set trap young tree klikken. Op het moment dat je een swamp lizard hebt gevangen, maak je een nieuwe trap.

Vraag ; Wat doe ik met de Salamanders ?
Antwoord ; Wacht tot een dood moment ( Een moment waarin er geen traps zijn omgevallen of ''in een bolletje omhoog'' wat betekent dus dat je er 1 gevangen hebt :D ) en release ze dan.

Level 29-47 vereist 416 Swamp lizards en het duurt, als alles goed gaat, 2 uur en 17 minuten. Vergeet niet dat je op level 40 weer 3 traps op kan zetten, doe dat dan ook.

#
47 Hunter alweer, dat ging vrij snel. Je bent nu al een tijdje bezig en je kan overgaan op ''Orange salamanders''. Dit doen we 47-59.

Orange salamanders vind je hier ;
Afbeelding
Het zelfde verhaalt als bij de Swamp lizards.
Doe wel desert armor aan en neem water skins mee.

Level 47-59 vereist 722 Orange salamanders.

#
59 hunter.... Knap als je dit volgehouden hebt want vele vinden Hunter boring ( saai^^). We vervolgens onze trip naar Castle wars en loop daarvanuit naar het noorden. Als het goed is kom je hier uit ;
Afbeelding
Hier zijn de Red Salamanders, zelfde verhaalt als de Swamp Lizards en de Orange Salamanders en Hunt deze tot level 63.

Level 59-63 vereist 444 Red Salamanders. Vergeet niet dat je op level 60 4 traps op kan zetten, doe dit dus ook ! =D

~Hoofdstuk drie, Le Red Chin =D

De beestjes waarvoor iedereen het doet, De ó zo kostbare heilige rooie hyperactieve beestjes die je vanaf level 63 kan vangen. Ga weer naar Yannille ( Plaatje komt nog ) en koop 20 Box traps en bank ze. Neem er 11 in je invertory ( doe ik altijd xD ) i.v.m. Lagg's, Sandwich lady etc etc.

Shop van Yannille ;
Afbeelding

Ga naar Feldip hills en ga hier naar toe ;

Afbeelding

Zet hier je traps op en dan wachten maar =D Release de chinpichompa's absoluut niet ! ook niet denken dat je er 1 released want je released ze allemaal tegelijk. Doe set trap om hem op te zetten. Als er dismantle shaking box staat heb je er 1, staat er dismantle heb die chin hem Geruïneerd xD Doe dit 63-99.

Level 63-99 vereist 47796 Red Chinpichompa's, en als alles goed gaat duurt het 197 uur en 8 minuten xD

Op level 80 kun je 5 traps neerzetten, het maximale, doe dit dus ook.


En dan uiteindelijk, na al het hunten, kun je hier je cape ophalen voor 99.000 coins als je 99 hunter hebt bereikt:
Afbeelding

De emote:
Afbeelding


~Hoofdstuk vier, Leuke weetjes en tips

Tips ;
  • Neem altijd meer traps mee dan dat je nodig hebt, i.v.m. lagg's.
  • Probeer altijd en Butterfly net of magic butterly net en ongeveer 3 impling jars i.v.m. implings vangen. (Kijk hierboven waar je ze kunt kopen)
  • Probeer bij de Red chins Full lurpia aan te hebben, dat bevorderd de kans op betere vangsten.
  • Je kan met een lit torch je geur onder je trap vandaan halen, dit vergroot de kans tot vangst, alleen het is niet aangeraden door de tijd die je er mee verspild.
  • Als je een trap aan het opbouwen bent, kan je tegelijkertijd een salamander releasen. Zo verspil je geen tijd = meer xp/h. :) (Yves W)

    Weetjes ;
  • Wist je dat Momeydragon als eerste was die 200 miljoen hunter expierence bereikte?
  • Wist je dat die 200 miljoen hunter expierence vanaf 63 785574 Red Chins vereist?
  • Wist je dat je chins voor veel kan verkopen? Rond de 700 gp meestal.
  • Je met 99 hunter ongeveer 32M verdiend! (Thanks bliker60)
  • Je met 200M Hunter experience 537M verdiend!!! (Thanks bliker60)
© to Mr Emmertj, alles heb ik zelf gemaakt in deze guide en niets mag gebruikte worden zonder mijn toestemming.


__________________________________________________________________________________________________________
Laatst gewijzigd door Mr Emmertj op donderdag 2 juli 2009, 15:24, 33 keer totaal gewijzigd.
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Gebruikersavatar
king roeland
Berichten: 413
Lid geworden op: woensdag 23 augustus 2006, 13:10

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door king roeland »

Nice guide hoor :D
8.5/10 ;)
Veel succes met hem af te maken :)
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Mr Emmertj »

Dank u.. Nog geen Rates aub :) Hij is nog niet af 8-)
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Powerfullown
Berichten: 1561
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 11:20
Clan: Teak

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Powerfullown »

Naiss, i gonna use it :$ 3 levels till Red Chinompas ;D



Het is Gerunineerd denk :roll:

Toegevoegd na 41 seconden:

Ps; Welk lettertype is dat x.X
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Mr Emmertj »

Ik zal wel ff Geruïneerd ofzo wel ff toevoegen,
En dank u =D


Hij is Af @#@ =D
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Juuul' »

Nice Guide 9/10

1] Het is Geruïneerd ;)

2] Je pic doet het niet omdat je spatie hebt gedaan en toen [/img], dit moet je doen:

Code: Selecteer alles

[img]http://img168.imageshack.us/img168/742/capeva7.jpg[/img]
P.S. Je hebt het al veranderd :bier:
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Mr Emmertj »

Juliandeman schreef:Nice Guide 9/10

1] Het is Geruïneerd ;)

2] Je pic doet het niet omdat je spatie hebt gedaan en toen [/img], dit moet je doen:

Code: Selecteer alles

[img]http://img168.imageshack.us/img168/742/capeva7.jpg[/img]
P.S. Je hebt het al veranderd :bier:
Had al gedaan :P Ik zag foutje ook net :P De rest van plaatjes doen het wel hoor =D :-s En danku =D
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
KwarkBoy
Berichten: 68
Lid geworden op: maandag 24 december 2007, 13:08

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door KwarkBoy »

Voor zover ik kan zien kwa informatie ontbreekt er niets

een dikke 10/10 dus, ik ben 83 Hunter ( Maxed dus ) and ga misschien nog een keer voor 99 :P
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Juuul' »

Je kan misschien wel neerzetten als je voor de xp gaat kan je beter black salamanders doen en voor het geld + iets minder xp de red chinchompa's.
Sn0wen
Berichten: 635
Lid geworden op: dinsdag 13 juni 2006, 17:15

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Sn0wen »

10/10 topiie emmer :)
Afbeelding
thebluespirit
Berichten: 224
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 20:20

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door thebluespirit »

nice emmermans

ga zo door :D/ :D/
Afbeelding

Code: Selecteer alles

[url=http://www.rsbandb.com/runescape_goal_signatures][img]http://www.rsbandb.com/goalsigs/min-black/any/i_support_fletching_goal/nicksch3.png[/img][/url]
Pk Sers
Berichten: 79
Lid geworden op: maandag 17 december 2007, 18:20

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Pk Sers »

Nice guide.
9.6/10.
Afbeelding
Snap je iets niet, of begrijp je iets niet? Stuur gerust een PB'tje. Ik antwoord altijd terug.
Mijn Accounts: [Toyko][99]
dj-b0ne-vibe
Berichten: 65
Lid geworden op: woensdag 7 november 2007, 19:09

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door dj-b0ne-vibe »

Nice MAar,, :)
ik Raad de Curuelan Twitches af (let niet op spelfouten)
ga als je 9 bent op Copperlongtails,,
Afbeelding
dat is noordwest van Grand Tree
en noord van eagles' peak
en daarna naar de Tropical Wingtails

(hoef je niet zoveel te lopen want van het zuiden naar dat sneeuw is verder dan Eagles peak
Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door Mr Emmertj »

dj-b0ne-vibe schreef:..
Ik heb de guide van VMI90 ook gelzen, maar ik vind dit zelf niet zo´n super manier, waarom niet ? Veel lopen voor weinig xp. Ik denk toch dat mijn manier sneller is 8-[ O:)

Bedankt voor rates =D en sn0wen.. Wel doen he =D
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Boowie pl0x
Berichten: 3048
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 18:38
RS: Jagger inc (p2p)
Oude naam: Boowie Range

Re: Bucket's Guide's ; Hunter - Af =D

Bericht door Boowie pl0x »

nice guide =D> een tip : als je red chins hunt hunt op low detail. anders zie je irritant gras ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
king roeland
Berichten: 413
Lid geworden op: woensdag 23 augustus 2006, 13:10

Re: Bucket's Guide's ; Hunter

Bericht door king roeland »

king roeland schreef:Nice guide hoor :D
9.5/10 ;):)
Haoze
Berichten: 1695
Lid geworden op: woensdag 4 juli 2007, 0:56
Contacteer:

Re: Bucket's Guide's ; Hunter - Af =D

Bericht door Haoze »

nice 9/10 zet maar ook bij hoeveel geld je totaal zal hebben als je 99 hunter ben [-o<
blub
boyke142
Berichten: 327
Lid geworden op: dinsdag 17 juli 2007, 22:06

Re: Bucket's Guide's ; Hunter - Af =D

Bericht door boyke142 »

nice guide, mooie pics,goed uitgelegd en verzorgt.
van mij krijg je een 9/10(lekker plechtig 8-) )
Afbeelding
zuly a
Berichten: 170
Lid geworden op: vrijdag 21 december 2007, 18:22
Clan: Team f clan

Re: Bucket's Guide's ; Hunter - Af =D

Bericht door zuly a »

Chille guide m8! 9.5/10
Maar 1 vraag : Als je daar onder Canifis gaat he. Je hebt 10 ropes en 10 small nets nodig.. small nets.. waar krijg je die en weet je een rope respawn ( lol )
Senegal
Ex-moderator
Berichten: 4342
Lid geworden op: zaterdag 29 september 2007, 20:51
Clan: Lunagang
Oude naam: Kilerhageman

Re: Bucket's Guide's ; Hunter - Af =D

Bericht door Senegal »

Erg mooie guide 10/10 :)
Nog 1 tip: Als je plaatjes opslaat, sla ze dan op als PNG dan worden ze altijd mooier ;)
Afbeelding
Plaats reactie