Clue scroll coördinaten

Hier staan door spelers geschreven guides.
Forumregels
Hier kun je guides opzoeken of zelf beginnen met het maken van een guide.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Clue scroll coördinaten
Met het Treasure Trails evenement dat nog tot en met 8 januari aanstaande loopt, helpen alle beetjes om net iets sneller door een clue scroll heen te gaan. Voor raadsels en emoties zijn al handige tabellen op de website te vinden met plaatjes erbij, voor praat-met, anagrammen en kaarten zijn ook tabellen zonder plaatjes, maar voor coördinaten ontbreken nog tabellen. Hiervoor is de wereldkaart handig, maar helemaal ideaal is het niet -- je moet zelf de coördinaten eerst invoeren en ter plekke moet je soms ook nog even zoeken omdat een minimap niet altijd precies genoeg is om in één keer precies de goede plek te kunnen vinden. Bij dezen dus een poging om tabellen te maken voor alle mogelijke coördinaten voor medium en hard clues, met een kaartje om snel de ongevere plek te kunnen vinden (met een link naar de wereldkaart) en een plaatje om ter plaatse de precieze plek te kunnen pinpointen!

De tabellen zijn nog niet compleet, vandaar dat ik ze hier plaats en nog niet op de website. Als het (vrijwel) compleet is zal ik het ook op de website zetten, dan kunnen ook onze bezoekers ervan meegenieten ^_^ Ik zal zelf alles toevoegen dat ik tegenkom tijdens het TT evenement, maar hulp is uiteraard welkom! :D (Niet in het minst omdat ik momenteel enkel medium clues doe en geen hards.)

En voor wie wil opmerken dat de wiki (en diverse andere tipsites) ook al dit soort overzichten hebben, met de suggestie om die over te nemen: where's the fun in that? :D

Hoe kan ik helpen?

Je kan helpen door ontbrekende coördinaten te posten en er eventueel een plaatje van te maken. Met de coördinaten kan ik ook wel een plaatje maken. De kaartjes kan ik makkelijk via de website maken, dus laat die vooral aan mij over! Ik zal nog kijken naar het toevoegen van kruisjes aan de kaartjes.

Richtlijnen voor plaatjes:
  • Camera naar het noorden gericht (klik op het kompas bij je minimap)
  • Van bovenaf (pijltjestoets naar boven)
  • Niet te groot, niet te klein. Het moet groot genoeg zijn om de omgeving te kunnen gebruiken, maar klein genoeg om netjes om een website en in een forumpost te kunnen passen. Bij twijfel liever te groot, dan kan ik ze altijd nog bijknippen. Ik maak zelf plaatjes van 580px breed en 360px hoog, die worden dan naar 322px breed en 200px hoog geschaald, dat is prima. Zie https://plaatjes.siddy00.nl/lunagang/co ... 0_oost.png voor een voorbeeld.
  • Wat ingezoomd zodat details in de omgeving goed zichtbaar zijn, maar wel ver genoeg uitgezoomd dat een groot genoeg deel van de omgeving zichtbaar is. Zie https://plaatjes.siddy00.nl/lunagang/co ... 0_oost.png voor een voorbeeld.
  • Genomen op de NXT client met mid settings of hoger (ik sta zelf op mid). Het oog wilt immers ook wat. Gebruik op zijn minst iets van anti-aliasing. Mocht je dit niet redden, laat de plaatjes dan vooral zitten, dan neem ik (of iemand anders) ze wel.
Mocht je van plan zijn veel clues te gaan doen en willen helpen, geef het vooral even aan, dan maak ik je medeauteur en kan je de tabellen zelf aanpassen. Hieronder een nieuwe regel voor een van de tabellen, met wat je waar moet invullen (behalve het kaartje dus, dat doe ik wel). Geef als je iets aanpast graag wel in een post alsnog aan wat je hebt toegevoegd, dan is het duidelijk dat er iets is aangepast =)

Code: Selecteer alles

[/td][/tr]
[tr][td]NOORD/ZUID[/td][td]OOST/WEST[/td][td rijen=2]KAARTJE[/td][td rijen=2]PLAATJE[/td][/tr]
[tr][td kolommen=2]BESCHRIJVING
Overige tips voor aanvullende informatie in de tabellen, lay-out en andere zaken zijn uiteraard ook welkom!

Medium clues
BreedtegraadLengtegraadKaartjePlaatje
00 05 zuid01 13 oostAfbeeldingAfbeelding
Langs de oostkant van de rivier ten westen van de Tree Gnome Village en ten noordoosten van Castle Wars. Je komt hier snel met een ring of duelling.
00 13 zuid14 00 oostAfbeeldingAfbeelding
Ten westen van de bananenplantage op Karamja. Hier kom je snel met een amulet of glory.
00 18 zuid09 28 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij de ingang van de Brimhaven dungeon. Hier kom je snel met de Karamja lodestone.
00 20 zuid23 15 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij het kampement in het zuiden van de Lumbridge Swamps. Hier kom je snel met de Lumbridge lodestone.
00 31 zuid17 43 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij de ingang van de Asgarnian ice dungeon. Hier kom je snel met de Port Sarim lodestone.
01 18 zuid14 15 oostAfbeeldingAfbeelding
Ten noordwesten van de fairy ring 'D K P'.
01 26 noord08 01 oostAfbeeldingAfbeelding
Op het eiland met moss giants ten westen van Brimhaven. Je komt hier snel met de Karamja lodestone.

Let op: je hebt 10 Agility nodig!
01 35 zuid07 28 oostAfbeeldingAfbeelding
Op het schiereiland van Hazelmere, ten oosten van Yanille. Je komt hier snel met de spreuk Watchtower Teleport of met de Yanille lodestone, of de spreuk House Teleport als je huis in Yanille staat.
02 50 noord06 20 oostAfbeeldingAfbeelding
Ten zuiden van Ardougne. Je komt hier snel met de Ardougne lodestone.
03 35 zuid13 35 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij de kolonie gleaming wisps, midden op Karamja. Je komt hier snel met een Tai Bwo Wannai teleport, met de fairy ring 'C K R' of de Karamja lodestone.
04 00 zuid12 46 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij de mijn ten noorden van Shilo Village. Je komt hier snel met een Tai Bwo Wannai teleport, met de fairy ring 'C K R' of de Karamja lodestone.
04 13 noord12 45 oostAfbeeldingPLAATJE
Op het noorden van Crandor. Je komt hier via de geheime doorgang in de Karamja Volcano. Hier kom je snel met een amulet of glory.

Let op: je moet Dragon Slayer deels hebben voltooid!
05 20 zuid04 28 oostAfbeeldingAfbeelding
In de Feldip Hills ten westen van de grot van Rantz. Je komt hier snel met de fairy ring 'A K S'.
05 43 noord23 05 oostAfbeeldingAfbeelding
Net over de rivier Lum, ten zuidwesten van de Champions' Guild. Je komt hier snel met de Varrock lodestone.
06 31 noord01 46 westAfbeeldingAfbeelding
In het moeras ten zuidwesten van de Tree Gnome Stronghold. Je komt hier snel met een sixth-age circuit of met de Eagles' Peak lodestone.
07 05 noord30 56 oostAfbeeldingAfbeelding
In het Mort Myre moeras. Je komt hier snel met de fairy ring 'B K R'.
08 33 noord01 39 westAfbeeldingAfbeelding
Buiten de pen met terrorbirds, in het westen van de Tree Gnome Stronghold. Je komt hier met 37 Agility snel met de Eagles' Peak lodestone door vervolgens over het hekje heen te stappen. Anders is de spirit tree een goed alternatief.
09 33 noord02 15 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij de ingang van de Waterfall dungeon. Je komt hier snel met een games necklace naar de Barbarian Outpost.

Let op: je moet Waterfall Quest deels hebben voltooid!
09 48 noord17 39 oostAfbeeldingAfbeelding
Op de Ice Mountain ten westen van Edgeville. Je komt hier snel met de Edgeville lodestone.
11 41 noord14 58 oostAfbeeldingAfbeelding
In het oosten van Burthorpe. Je komt hier snel met de Burthorpe lodestone.
22 30 noord03 01 oostAfbeeldingAfbeelding
Op Miscellania. Je komt hier snel met een Miscellania teleport of met de fairy ring 'C I P'.

Let op: je moet The Fremennik Trials hebben voltooid!
NOORD/ZUIDOOST/WESTKAARTJEPLAATJE
BESCHRIJVING
Hard clues
BreedtegraadLengtegraadKaartjePlaatje
00 00 noord07 13 westAfbeeldingAfbeelding
Bij het verscholen vijvertje ten noordoosten van de Tyras Camp in Tirannwn. Loop vanaf de katapult naar het zuiden over een stick trap om er te komen. Je komt hier snel met een Tirannwn quiver 2 of met de Tirannwn lodestone.

Let op: je moet Regicide hebben voltooid!
01 24 noord08 05 westAfbeeldingAfbeelding
Ten zuidwesten van de elf camp in Tirannwn. Je komt hier snel met de Tirannwn lodestone. Loop naar het noorden over de leaf trap en vervolgens langs de grenwalls naar het westen over een stick trap.

Let op: je moet Regicide hebben voltooid!
02 46 noord29 11 oostAfbeeldingAfbeelding
In de Duel Arena. Je hebt een andere speler nodig om hier te komen. Kies voor een duel zonder obstakels en zonder Summoning. Je komt hier snel met een ring of duelling of met de Al Kharid lodestone.
03 03 zuid05 03 oostAfbeeldingPLAATJE
Ten zuiden van Yanille. Je komt hier snel met de Yanille lodestone.
03 39 zuid13 58 oostAfbeeldingPLAATJE
Bij het energy rift van de kolonie gleaming wisps op Karamja. Je komt hier snel met een Tai Bwo Wannai teleport, met de fairy ring 'C K R' of met de Karamja lodestone.
03 45 zuid22 45 oostAfbeeldingAfbeelding
In de Bedabin Camp, ten zuidwesten van Al Kharid. Je komt hier snel met een vliegend tapijt vanaf Shantay's Pass of met de Bandit Camp lodestone.
04 03 zuid03 11 oostAfbeeldingPLAATJE
Diep in Gu'Tanoth. Je komt hier snel met de Yanille lodestone.

Let op: je moet Watchtower Quest deels hebben voltooid!
04 16 zuid16 16 oostAfbeeldingAfbeelding
In de Shipyard in het oosten van Karamja. Je komt hier snel met een gnome glider of met de fairy ring 'D K P'.

Let op: je moet The Grand Tree deels hebben voltooid!
04 41 noord03 09 westAfbeeldingAfbeelding
Ten zuidwesten van de poort naar Arandar, ten zuidwesten van de Tree Gnome Stronghold. Je komt hier snel met een Sixth-Age circuit of met de Eagles' Peak of Prifddinas lodestones.

Let op: je moet Regicide hebben voltooid!
05 37 noord31 15 oostAfbeeldingPLAATJE
Op het eilandje van de quest Nature Spirit, in het zuiden van het Mort Myre moeras. Je komt hier snel met de fairy ring 'B K R'.
05 50 zuid10 05 oostAfbeeldingAfbeelding
Op Cairn Isle, ten westen van Shilo Village. Je komt hier snel met de fairy ring 'C K R'.

Let op: je hebt 15 Agility nodig!
06 00 zuid21 48 oostAfbeeldingPLAATJE
Ten westen van de Bandit Camp in de woestijn. Je komt hier snel met de Bandit Camp lodestone, als je Desert Treasure hebt voltooid, of met een bandit camp teleport.
06 11 zuid15 07 oostAfbeeldingPLAATJE
Ten oosten van Shilo Village. Je komt hier snel met een gnome glider of een juju teleport spiritbag.
07 22 noord14 15 oostAfbeeldingAfbeelding
In het korenveld ten zuiden van Taverley. Je komt hier snel met de Taverley lodestone.
07 41 noord06 00 oostAfbeeldingAfbeelding
Ten oosten van de Fishing Guild, ten noorden van Ardougne. Je komt hier snel met de Ardougne lodestone.
07 43 zuid12 26 oostAfbeeldingPLAATJE
Bij het vijvertje in het midden van de Kharazi Jungle. Je komt hier snel met de fairy ring 'C K R' of met een juju teleport spiritbag.

Let op: je moet Legends' Quest deels hebben voltooid!
08 03 noord31 16 oostAfbeeldingAfbeelding
In het Mort Myre moeras. Je komt hier snel met de fairy ring 'B K R'.
08 05 zuid15 56 oostAfbeeldingPLAATJE
In de Herblore Habitat. Je komt hier snel met een juju teleport spiritbag.
08 26 zuid10 28 oostAfbeeldingAfbeelding
In het zuidwesten van de Kharazi Jungle. Je komt hier snel met de fairy ring 'C K R'.

Let op: je moet Legends' Quest deels hebben voltooid!
09 22 noord02 24 westAfbeeldingPLAATJE
Bij het begin van het pad naar de top van de Eagles' Peak. Je komt hier snel met de Eagles' Peak lodestone.
13 46 noord21 01 oostAfbeeldingAfbeelding
Ten zuidwesten van de Wilderness lodestone. Je komt hier snel met de Wilderness lodestone.

Let op: deze plek ligt in de Wilderness!
15 48 noord13 52 oostAfbeeldingPLAATJE
Aan de top van Trollheim. Je komt hier snel met de spreuk Trollheim Teleport.

Let op: je moet Troll Stronghold hebben voltooid!
16 20 noord12 45 oostAfbeeldingPLAATJE
Bij de ingang van de Troll Stronghold. Je komt hier snel met de spreuk Trollheim Teleport.

Let op: je moet Troll Stronghold deels hebben voltooid!
17 50 noord08 30 oostAfbeeldingAfbeelding
Bij de rock crabs ten oosten van Rellekka. Je komt hier snel met de Fremennik lodestone.
18 22 noord16 33 oostAfbeeldingPLAATJE
In de Forgotten Cemetery in de Wilderness. Je komt hier snel met de spreuk God Wars Teleport en 64 Agility of met de Wilderness lodestone, eventueel in combinatie met de obelisks.

Let op: deze plek ligt in de Wilderness!
NOORD/ZUIDOOST/WESTKAARTJEPLAATJE
BESCHRIJVING
Laatst gewijzigd door Siddy00 op woensdag 11 januari 2017, 13:55, 46 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Het Pietje »

Ik gebruik zelf geen nxt maar nog de oude game cliënt. Is dit heel erg? Anders zou ik best willen helpen met wat coördinates
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Het Pietje schreef:Ik gebruik zelf geen nxt maar nog de oude game cliënt. Is dit heel erg? Anders zou ik best willen helpen met wat coördinates
Fijn dat je wilt helpen! :D

Het verschil tussen de NXT en de Java client is vaak wel merkbaar, zeker als je in de buurt bent van water (vergelijk bijvoorbeeld http://i.imgur.com/LwJe8sZ.png en https://plaatjes.siddy00.nl/lunagang/tt ... ium_05.png). Het hangt wat van het plaatje af, als er echt verschil te zien zou zijn denk ik dat ze dan liever opnieuw doe in de NXT client. Bijvoorbeeld in deze omgeving (http://i.imgur.com/RbrpKCF.png) is het verschil minder groot, dan is het plaatje in de Java client denk ik gewoon prima ^_^ Het helpt sowieso een hoop als je de coördinaten die je tegenkomt die hier nog ontbreken wilt opschrijven, zelfs al zijn het alleen de getalletjes! :D
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

Misschien een idee om een korte beschrijving toe te voegen waar het is en hoe je er het snelste kan komen? :)
Bijvoorbeeld bij 1 26/ 8 1 North East heb je een plaatje van het eiland ten zuiden van Witchhaven, maar moet het eigenlijk het Moss Giants eiland ten westen van Brimhaven zijn (wat dus nog net wat zuidelijker is).

Beschrijving zou dan zijn;
Moss Giant eiland ten westen van Brimhaven. Hier kun je snel komen via de karamja lodestone en vervolgens in noordwestelijke richting te lopen. Let op: 10 Agility nodig!

00 20 South 23 15 East;
Kamp van de Wizard, Monk, Warrior en Archer in de Lumbridge Swamps. Hier kun je snel komen via de lumbridge lodestone en vervolgens zuidelijk te lopen richting de swamps.

Is het ook een idee om de coordinaten toch 2 cijferig te houden? :oops:
Dan kun je namelijk makkelijker opzoeken ^_^

Medium Clues:
1 18 South | 14 15 East
Afbeelding
Afbeelding
Beschrijving: Ten noordwesten van de fairy ring 'D K P'

PS als je het niet erg vindt laat ik het kaarten/screens maken over aan jou ^_^
Zal wel proberen exact aan te geven waar de locatie is als ik een nieuwe vind :) (vandaar dus wel de toegevoegde screens ;) )
Laatst gewijzigd door Hank1705 op woensdag 28 december 2016, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Ik heb het kaartje gefixt, ik had per ongeluk de helft van de coördinaten nog van het kaartje ervoor overgenomen. Toevallig kwam het nog wel op een eiland uit en niet midden in zee :P Tweecijferige coördinaten overal lijkt me een goed idee, ik zal ze aanpassen! :D

Ik twijfelde aanvankelijk over het nut van een korte beschrijving, maar als je het zo zegt voegt het vind ik wel iets toe. Ik ga kijken of ik dat netjes in de tabel kan verwerken, bijvoorbeeld onder de coördinaten. In de breedte moet er in ieder geval weinig/niets af.
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Top! Thanks! :D

Ik heb bij het Moss Giant eiland je beschrijving toegevoegd onder de coördinaten. De kolom met plaatjes kan wat minder breed, dan kunnen daar thumbnails in waarop je kan klikken voor het volledige plaatje (net als bij de plaatjes bij emoties/raadsels). Dat zou er op de website dan als volgt uit komen te zien (met uiteraard een bijgesneden plaatje ipv een scheef bijgeschaald plaatje):

Afbeelding

Ik zal dit ook bij de rest van de rijen toevoegen =)
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

Top! ^_^

11 41 North | 14 58 East
Afbeelding
Afbeelding

Toegevoegd na 32 seconden:
Siddy00 schreef:Top! Thanks! :D

Ik heb bij het Moss Giant eiland je beschrijving toegevoegd onder de coördinaten. De kolom met plaatjes kan wat minder breed, dan kunnen daar thumbnails in waarop je kan klikken voor het volledige plaatje (net als bij de plaatjes bij emoties/raadsels). Dat zou er op de website dan als volgt uit komen te zien (met uiteraard een bijgesneden plaatje ipv een scheef bijgeschaald plaatje):

Afbeelding

Ik zal dit ook bij de rest van de rijen toevoegen =)
Oeh, dit ziet er nice uit! Lekker bezig :D
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Dank u, staat erin! Kaartjes en plaatjes volgen nog ^_^
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

===Hard Clue===

17 50 North | 08 30 East
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Beschrijving: Vlakbij de Rock crabs ten oosten van Rellekka. Je komt hier snel via de lodestone van de Fremennik Province.
Afbeelding
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door xNitrous »

Ziet er gaaf uit Sid! En degene die willen helpen! Goed bezig! :)
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Bedankt allebei! :D
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

Hard clue
06 00 Zuid || 21 48 oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Ten westen van desert Bandit Camp, vlakbij de cactus bij het water. Je komt hier snel via de bandit camp lodestone. (Req: Desert Treasure? )

04 16 Zuid || 16 16 Oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
In de shipyard in het oosten van Karamja. Je komt hier snel via het glidersysteem. Requirement: The Grand Tree quest.

09 22 Noord || 02 24 West
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Net vóór het pad dat naar de top van de Eagles Peak leidt. Je komt hier snel via de Eagles Peak lodestone.

00 00 Noord || 07 13 West
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Vlakbij het verscholen vijvertje ten noord-oosten van Tyras Camp in Tyrannwn. Je komt hier snel via een Tyras Camp teleport van je Tyrannwn quiver of de charter ships. Requirement: Regicide.
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Ze staan erin, hartelijk dank! :D Plaatjes en kaartjes volgen nog ^_^
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

Hard clues :3

07 41 Noord || 06 00 Oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Ten oosten van de Fishing Guild. Je komt hier snel door in noordelijke richting te lopen vanaf de lodestone van Ardougne.

03 03 Zuid || 05 03 Oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Beschrijving: Ten zuiden van yanille. Je komt hier snel via de lodestone van Yanille.

07 43 Zuid || 12 26 oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Bij de vijver in Khazari Jungle. Je komt hier snel via fairy ring C K R of met de juju teleport spiritbag.

Toegevoegd na 1 uur, 7 minuten en 28 seconden:
04 03 Zuid || 03 11 Oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
In Gu'Tanoth, loop zo diep mogelijk de stad in. Hier kom je snel door de lodestone van Yanille. Requirement: Watchtower quest.
Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

07 22 Noord || 14 15 Oost
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
In het korenveld van Taverley. Je komt hier snel via de lodestone van Taverley.
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Dankjewel, ze staan erin! :D
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Het Pietje »

04 16 south 16 16 east, heb nu deze foto.
Ik denk nog dat die wat te groot is maar als je hem veel kleiner maakt zie je de omgeving niet goed meer.
Kijk maar of je er iets mee kan.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Hank1705 »

Het Pietje schreef:04 16 south 16 16 east, heb nu deze foto.
Ik denk nog dat die wat te groot is maar als je hem veel kleiner maakt zie je de omgeving niet goed meer.
Kijk maar of je er iets mee kan.
Afbeelding
Die had ik ook al :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Het Pietje »

Hank1705 schreef:
Het Pietje schreef:04 16 south 16 16 east, heb nu deze foto.
Ik denk nog dat die wat te groot is maar als je hem veel kleiner maakt zie je de omgeving niet goed meer.
Kijk maar of je er iets mee kan.
Afbeelding
Die had ik ook al :oops:
Hmm t zijn wel 2 verschillende plekken?
En ik zag m nog niet in t schema staan dus had maar een printscreen gemaakt :p
Voor de rest de enige coördinaten die ik heb gehad.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Clue scroll coördinaten

Bericht door Siddy00 »

Hij stond wel in de tabel, maar nog zonder plaatje. Ik heb je plaatje erin gezet, dankjewel! :D
Afbeelding
Plaats reactie