De RS3 Screenshotcompetitie

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: De Screenshotcompetitie - Licht

Bericht door Dexter »

Dank je voor de jurering! En ook voor de leuke inzendingen iedereen!
Nu we NXT stilaan kunnen gebruiken zal de kwaliteit van deze competitie nog een stapje verder opgekrikt worden! :D (Wat wel een hulp kan zijn, mijn screen hier was zowat het maximale dat ik van Darkmeyer kon tonen op RS3.)
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Licht

Bericht door Ru ben ik »

Gefeliciteerd Dexter :D
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Renschmov »

Het huidige thema: Goden en Religie II
Bij sommigen van jullie gaat er vast een belletje rinkelen bij het horen van dit thema. Klopt, we hebben dit thema al eens eerder gehad in de Screenshotcompetitie. Echter, sinds de vorige keer is er zoveel veranderd op gebied van goden en religie in RuneScape dat we dachten dat het weer eens tijd werd om dit te lenen als thema voor de Screenshotcompetitie. Goden en religie spelen immers een ongelofelijk grote rol in RuneScape: denk aan Prayer, de monsters waartegen je vecht, de quests die je doet en de gebieden die je ontdekt. Veel van deze dingen hebben namelijk te maken met goden en religie. Je kunt ervoor kiezen om voor deze Screenshotcompetitie een screenshot te maken van een god, maar bijvoorbeeld ook van de gevolgen van de daden van goden of de impact van religie op de samenleving. Wees creatief, het is een zeer breed thema waar genoeg over is te vinden in RuneScape. Succes! Inzenden is mogelijk tot 5 maart, 23:59.

Verder heeft Ru ben ik zich opgegeven om de plek van Gio als jurylid in te nemen. We wensen hem veel succes!

https://www.youtube.com/watch?v=TB88piitm9o
Voor wat inspiratie ;)
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Jelmer »

Afbeelding
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Meleepro NL »

Mogen we NXT gebruiken als dit voor 5maart weer beschikbaar komt?
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Lars »

Hmmm, is even wat bedenken.
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Renschmov »

Meleepro NL schreef:Mogen we NXT gebruiken als dit voor 5maart weer beschikbaar komt?
Ja, is toegestaan.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Zeekoe »

Niet echt zo'n leuk thema imo. Moeilijk om iets origineel te vinden en 't is gewoon leuker om dit in andere thema's te gebruiken/verwerken. Anyway, heb iets geprobeerd.

Afbeelding
Robert Gx
Chatmoderator
Berichten: 1935
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 9:56
RS: Robert Gx (p2p)
Clan: Dai-Gurren Dan

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Robert Gx »

Renschmov schreef:
Meleepro NL schreef:Mogen we NXT gebruiken als dit voor 5maart weer beschikbaar komt?
Ja, is toegestaan.
Als het weer een gesloten beta is vind ik dit een beetje oneerlijk tegenover mensen die hier geen toegang tot hebben.
AfbeeldingPlaatje
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Zeekoe »

Inderdaad, wordt redelijk oneerlijk op die manier.
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Jeroeen »

Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Meleepro NL »

Afbeelding
Toren van Armadyl van world event
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Zeekoe »

Jammer van het lage aantal inzendingen, ik kijk uit naar de jurering en het volgende thema.
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Meleepro NL »

Dus is NXT voor het volgende thema toegestaan?
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Renschmov »

Jurering thema Goden en Religie II

Tristan:
In- of uitklappen • Jelmer
Afbeelding
8,0
Kethsi, het land van de Kethsians die misbruik maakte van de stone of Jas en daar een dure prijs voor moesten betalen. Kethsi is een mooi voorbeeld van een beschaving die goddelijke macht probeerde te gebruiken, maar die zij eigenlijk niet begrepen en niet onder de controle hadden, wat ultiem hun ondergang werd. Religie heeft een bijzondere vorm aangenomen bij de Kethsians, de stone of Jas was vanzelfsprekend het middelpunt van Kethsi als een soort steen-cultus, die zorgde voor de welvaart van het land.
Kethsi is een leuke keuze voor het thema. In plaats van een meer vanzelfsprekend item te kiezen zoals de godheid of gebedsplaats, heb je voor een plaats gekozen wat het gevolg laat zien van menselijk onbegrip voor het goddelijk. Je krijgt dus zeker extra punten voor orginaliteit. Helaas is het gebied zelf monotoon van kleur.
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
8,0
The Sword of Edicts. Het gigantische zwaard wat Guthix gebruikte aan het einde van de God Wars. Het zwaard is symbool voor Guthix zijn macht en de uitbanning van alle andere goden van de wereld met de edicts of Guthix. Je hebt goed gebruik gemaakt van perspectief; het zwaard lijkt ook echt gigantisch, dat zelfde beeld zal je niet hebben als je het van boven of de zijkant het plaatje had genomen.
In- of uitklappen • Jeroeen
Afbeelding
7,5
In het thema 'goden en religie' kan een gebedsplaats natuurlijk niet missen! Van alle gebedsplaatsen in runescape, en dan in specifiek de kerken, is dit wellicht een van de mooiste. Het is een kleurrijke plaats, met mooi gedecoreerde pillaren en vloer. Het koort en het presbyterium met de hoge orgel maken het plaatje helemaal compleet. Enige tip die ik heb is als je item het interieur is van de kerk, had ik liever gezien dat het gebied achter de kerk en de kamers ernaast uit het beeld waren gelaten (d.m.v. croppen/inzoomen/perspectief).
In- of uitklappen • Meleepro NL
Afbeelding
7,0
De toren van Armadyl is visueel een mooi plaatje. Je hebt goed gebruik gemaakt van perspectief; net als ZeeKoe is je item goed in beeld en lijkt ook echt als een grote toren met goed zicht op de lucht. Als grote vogel is dat natuurlijk een essentieel om als uitzicht te hebben! Helaas vind ik het item niet zo mooi in beeld gebracht als het zwaard van Guthix en er zit niet genoeg diepte - zoals bij Jelmer - in om dat te compenseren.
Ru ben ik:
In- of uitklappen • Jelmer
Afbeelding
7,5
Eerlijk gezegd duurde het even voordat ik de plaats op deze screenshot herkende. Na een tijdje nadenken en wat googlen heb ik besloten dat het de Isle of Sann moet zijn. Ik vind het lastig om dit te koppelen aan het thema, maar gelukkig heb ik van Jelmer wat extra uitleg bij deze screenshot gehad. Dit maakte het een stukje duidelijker, maar alsnog vond ik de link met goden en religie moeilijk te maken. Voor degenen die het nog niet helemaal snappen: Kethsi is via de dragonkin gelinkt aan de Stone of Jas, die op zijn beurt weer gelinkt is aan de goden. Screenshot-technisch vind ik het een goede inzending. Het enige wat me een beetje stoort is dat het gebouw aan de linkerkant zo plotseling ophoudt. Ik zou het mooier gevonden hebben als je de camera zo had gedraaid dat het linker stuk van de screenshot net buiten beeld gevallen was. Omdat je duidelijk goed hebt nagedacht voordat je je locatie koos en (buiten dat linker stukje na dan) een goede hoek hebt gekozen, maar ik de link met het thema toch enigszins vergezocht vind, geef ik je een 7.5.

Hierbij zou ik trouwens iedereen willen aanmoedigen om vooral een uitleg van de gedachtegang achter je screenshot te geven als je een screenshot plaatst waarbij het niet gelijk duidelijk is wat dit met het thema te maken heeft! Dit maakt het jureren voor ons makkelijker en voorkomt dat het extra lang duurt voor de jurering rond is. Daarnaast kan het, wat mij betreft, alleen maar in je voordeel werken qua cijfer als het duidelijk is dat jouw screenshot goed bij het thema past.
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
9,0
Deze screenshot van de Sword of Edicts heeft duidelijk veel met het thema te maken. Het werd namelijk gebruikt door Guthix om de andere goden van Gielinor te verbannen. Een goede keuze dus, om dit zwaard op je screenshot te zetten! Daarnaast vind ik dat je de hoek van waaruit je naar het zwaard kijkt goed gekozen hebt, op deze manier komt de grootte van het zwaard duidelijk naar voren en dat straalt toch een soort macht uit. Macht is natuurlijk direct verbonden met het thema ‘Goden en religie’. Je hebt er ook nog voor gezorgd dat de screenshot goed gevuld is en er geen lege of saaie stukken zichtbaar zijn. Eigenlijk heb ik niks aan te merken op je screenshot, en dat mag wat mij betreft gewaardeerd worden met een 9,0!
In- of uitklappen • Jeroeen
Afbeelding
7,5
Het is duidelijk dat deze screenshot goed verbonden is met het thema. In plaats van iets te kiezen dat met de goden te maken heeft, heb je gekozen om een screenshot te maken van iets dat in plaats daarvan met de volgelingen van een god, en daardoor dus meer met religie, te maken heeft. Je hebt er dus over nagedacht en het idee vind ik prima. De uitvoering van je screenshot vind ik wat minder. Er is bovenin je screenshot een duidelijk leeg deel zichtbaar en mede daardoor is het deel dat wèl echt met het thema te maken heeft minder duidelijk aanwezig. Ik had het beter gevonden als je ervoor had gezorgd dat de kamer met het zingende koor en het altaar, de hele screenshot in beslag had genomen. Daarmee zorg je er namelijk voor dat het thema duidelijker uit je screenshot naar voren komt.
In- of uitklappen • Meleepro NL
Afbeelding
7,0
Wederom een screenshot die duidelijk met goden te maken heeft, in dit geval met Armadyl. Je hebt je goed aan het thema gehouden en het idee van je screenshot is leuk. Het beeld op de voorgrond ziet er wellicht wat hoekig uit, maar dit heeft natuurlijk met de grafische kwaliteiten van het spel te maken en daar kan jij weinig aan veranderen. Waar je wel wat aan zou kunnen veranderen is aan de invalshoek van je screenshot. De lichtbollen lijken door de invalshoek half ‘in’ het beeld te zitten, wat me niet helemaal de bedoeling lijkt. Daarnaast is het door de hoek waaronder je het rechter beeld ziet, niet duidelijk wat het beeld nu precies voor moet stellen. Omdat het idee desondanks goed is en je je duidelijk aan het thema hebt gehouden, krijg je van mij een 7.
Renschmov:
In- of uitklappen • Jelmer
Afbeelding
7,5
Je hebt gekozen voor een ietwat deprimerende questlocatie van een questreeks die bol staat van de goden. Het leuke aan je screenshot is dat deze niet direct goden laat zien, maar meer de gevolgen van het gebruiken van goddelijke krachten. Er zijn meer volkeren die deze krachten willen bezitten en niet iedereen is het ermee eens als een volk deze goddelijke krachten slechts voor zichzelf gebruikt. Het resultaat: de overweldigende verwoesting die te zien is op jouw screenshot. Wat eens een bloeiende stad was, is nu een ruïne waar tot op de dag van vandaag de as nog uit de lucht valt. Je hebt het idyllische beeld dat mensen vaak hebben bij goden compleet weten te verdraaien! Een minpunt aan je screenshot vind ik de eentonigheid aan kleuren. Het geeft aan de ene kant weer dat het een sfeerloze, kapotte stad is, maar aan de andere kant zorgt het er ook voor dat je snel bent uitgekeken op je screenshot. Probeer de volgende keer een locatie te vinden waar bijvoorbeeld de lucht en het water een andere kleur hebben. Je krijgt van mij een 7,5.
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
8,0
In de vorige screenshot zagen we de gevolgen van het gebruik van goddelijke krachten, maar hier zien we de gevolgen van goddelijke kracht zelf. Sterker nog, we zien de gevolgen wat er gebeurt wanneer je een god kwaad maakt. Want wat doet Guthix als hij boos wordt? Hij pleurt een enorm zwaard neer en zorgt ervoor dat alle andere goden verbannen worden uit zijn perfecte wereld; probleem opgelost. Wat ik leuk vind aan je screenshot is dat er een dreigende lucht op de achtergrond te zien is. Zo is het net alsof de woede van Guthix nog steeds in de lucht hangt en lijkt het ook net een soort waarschuwing voor iedereen die Gielinor wil vernietigen. Je hebt ook goed rekening gehouden met de hoek van waaruit je je screenshot genomen hebt; de lucht is goed zichtbaar en je ziet ook goed hoe enorm het zwaard wel niet is. Wat ik wat minder vind aan je screenshot zijn die vage zwevende dingen in de onderste rechterhoek. Misschien hoort het daar wel, maar op deze screenshot vind ik het er een beetje vreemd uitzien. Je krijgt van mij een 8,0.
In- of uitklappen • Jeroeen
Afbeelding
7,5
Gelukkig, ik was al bang dat we alleen maar screenshots te zien zouden krijgen over hoe verschrikkelijk en wraakzuchtig goden wel niet zijn. Op jouw screenshot zie ik echt dat mensen genieten van het aanbidden van een god. Dit onder andere door de zingende mensen, maar ook door het feit dat deze mensen blijkbaar zo van hun god houden dat ze in staat zijn om een prachtig, gigantisch klooster op te richten, puur uit liefde voor de god. Toch kan ik het niet helpen om dan weer te denken aan de eerste screenshot: was het daar ook ooit zo vredig en liefdevol? Is die screenshot een vooruitblik in de toekomst van jouw screenshot? Leuk om er zo over na te denken! Verder vind ik het leuk om te zien dat er zoveel kleuren te zien zijn in je screenshot. Dit zorgt ervoor dat de vredige en liefdevolle sfeer extra naar voren komt; de kleuren zorgen voor een gelukkige uitstraling. Wat ik minder vind is dat een groot deel van je screenshot is ingenomen door de gelige lucht. Probeer voor de volgende keer misschien een screenshot te maken waarin je meer in het klooster staat en daarbinnen om je heen kijkt, zodat je screenshot beter gevuld wordt. Al met al krijg je van mij een 7,5.
In- of uitklappen • Meleepro NL
Afbeelding
7,5
Als laatste zien we een screenshot waarin er wél een god min of meer direct afgebeeld is. Het lijkt me duidelijk dat het om de toren van Armadyl gaat, met al zijn pracht en praal. Het is leuk om te zien dat in deze screenshot echt het goddelijke ervan af straalt. Dit komt onder andere door het feit dat de toren zweeft, maar ook door de magische, blauwe energiebollen. Het leuke is dat dit goddelijke gecombineerd is met humane elementen. De standbeelden zien er bijvoorbeeld erg primitief uit, waardoor ze bijna tegenovergesteld zijn aan iets goddelijks (terwijl ze duidelijke wel aan een god gewijd zijn). Het is leuk om te zien dat je gekozen hebt om één standbeeld in detail weer te geven, maar dit gedaan hebt zonder het overzicht van de rest te bewaren. Daarnaast vind ik de lucht en de kleur hiervan goed bij je screenshot passen, maar toch vind ik het een tikkeltje te dominant aanwezig. Probeer hier de volgende keer wat beter in te doseren. Je krijgt van mij een 7,5.
Totaal:

DeelnemerPuntentotaal
Jelmer23
Zeekoe25
Jeroeen22,5
Meleepro NL21,5
Gefeliciteerd Zeekoe met het winnen van deze Screenshotcompetitie! Je krijgt een tijdelijke rang en zal worden opgenomen in de Hall of Fame! De jury bedankt alle deelnemers voor het deelnemen aan deze Screenshotcompetitie. Denk eraan: meedoen is belangrijker dan winnen! We hopen dat jullie ook weer mee zullen doen bij volgende thema's. Eventuele feedback of opmerkingen over de jurering, het thema of de competitie kan gewoon in dit topic geplaatst worden. Het volgende thema zal morgen verschijnen.

Jullie hebben overigens weer twee dagen de tijd om een thema wat jij graag wilt zien in dit topic te gooien. Hierna zal er een poll komen waarin je weer twee dagen de tijd hebt om te stemmen op het leukste thema!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Zeekoe »

Yay, eindelijk eens gewonnen! Zoals ik al zei vond ik het geen geweldig thema, misschien verklaart dat het eerder lage aantal inzendingen. Wel mooi om te zien dat de jurering erg uitgebreid is (al vind ik het niet nodig dat elk jurylid de screenshot uitlegt). Nog even @Rens, ik wou die zwevende gebouwen er wel uitknippen (ze stoorden mij namelijk ook), maar dat zou als gevolg hebben dat het zwaard niet meer centraal staat. Daarvoor zou ik aan de andere kant er ook een stuk moeten afsnijden, maar dan zou die steen er maar half opstaan, wat ook niet echt mooi is. 't Is dus erg moeilijk om de juiste balans te vinden. :P

Anyway, bedankt voor het organiseren en ik kijk uit naar het volgende thema!
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Jelmer »

Bedankt voor wederom een top jurering, leuke stukjes om te lezen ook. :) Ik zal de tip onthouden, Ru ben ik, het is inderdaad beter om meteen uitleg bij de screenshot te plaatsen wanneer het niet helemaal duidelijk is.

Kijkend naar de komende update van God Wars 2 lijkt mij het thema oorlogen wel een leuke.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40332
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Daan »

Nee joh, Goden en Religie III.
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door Lars »

J elmer schreef:Bedankt voor wederom een top jurering, leuke stukjes om te lezen ook. :) Ik zal de tip onthouden, Ru ben ik, het is inderdaad beter om meteen uitleg bij de screenshot te plaatsen wanneer het niet helemaal duidelijk is.

Kijkend naar de komende update van God Wars 2 lijkt mij het thema oorlogen wel een leuke.
Leuk idee.
Afbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: De Screenshotcompetitie - Goden en Religie II

Bericht door xNitrous »

J elmer schreef:Bedankt voor wederom een top jurering, leuke stukjes om te lezen ook. :) Ik zal de tip onthouden, Ru ben ik, het is inderdaad beter om meteen uitleg bij de screenshot te plaatsen wanneer het niet helemaal duidelijk is.

Kijkend naar de komende update van God Wars 2 lijkt mij het thema oorlogen wel een leuke.
Heb ook eens zitten lezen, leuk topic!

Prima idee ook , ben ook wel benieuwd naar God Wars II!
Plaats reactie