De RS3 Screenshotcompetitie

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Nieuw thema: 'Natuurrampen' inzenden t.e.m. 22/8 - Juryleden gezocht!

Bericht door Zeekoe »

Hank1705 schreef:
Dexter schreef:
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Nieuw thema: 'Natuurrampen' inzenden t.e.m. 22/8 - Juryleden gezocht!

Bericht door Hank1705 »

Dankjewel voor de reminder! Ik wil nu eerst een rs-deadline halen, maar heb als het goed is daarna nog genoeg tijd om een screen te maken voor de competitie :D
Komt dusvanavond ergens tussen 22 en 24u!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Nieuw thema: 'Natuurrampen' inzenden t.e.m. 22/8 - Juryleden gezocht!

Bericht door Ceecs Clan »

Jurering thema: Natuurrampen


Ceecs Clan:

In- of uitklappen • Meleepro NL
Afbeelding
9,0
Duidelijk Natuur te zien en een ramp. Dus dat is wel goed gevonden. Ook vind ik het erg leuk dat de NPC's erg angstig kijken. Zeer goed gevonden daarom geef ik een 9/10.
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
8,0
Mooie locatie, de lava is zoals aangegeven niet goed zichtbaar. Ook wel jammer dat de 'ramp' nog niet heeft plaats gevonden. Toch een welverdiende 8/10.
In- of uitklappen • Hankinator
Afbeelding
7,0
Ik denk dat hiervoor is gekozen voor het contrast om een gebied te laten zien dat wel en niet getroffen is door een ramp. Maar buiten wat bomen, paddenstoelen en een moeras is er niet veel te zien. (enkel iemand met trimmed comp voor het oplettende oog). Toch geef ik een welverdiende 7/10.


Ru ben ik:

In- of uitklappen • Meleepro NL
Afbeelding
8,0
Deze screenshot heeft duidelijk met het thema te maken. Op de achtergrond is te zien hoe de natuurramp zich voltrekt, terwijl op de voorgrond een persoon te zien is die erop reageert. Deze twee dingen zijn ook nog eens goed verdeeld over de breedte van de screenshot, waardoor er geen grote lege plekken te zien zijn.
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
6,5
Ik vind je screenshot er goed uit zien, prima zelfs! Alleen de link met het thema vind ik een beetje te ver gezocht. Zoals je aangeeft is er inderdaad een vulkaan op de achtergrond te zien, maar uit hetgeen wat op de screenshot te zien is leid ik niet af dat deze op uitbarsten staat. Hierdoor verlies je wat mij betreft wat punten.
In- of uitklappen • Hankinator
Afbeelding
7,0
De Poison waste die je afgebeeld hebt vind ik niet helemáál onder het kopje ‘Natuurrampen’ passen. Het is namelijk niet door de natuur zelf ontstaan. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een ramp voor het natuurgebied, wat je mooi uitgebeeld hebt door het contrast met het bos aan de linker kant te laten zien.

Totaal:

DeelnemerPuntentotaal
Meleepro NL17,0
Zeekoe14,5
Hankinator14,0

Proficiat aan Meleepro NL met het winnen van de Screenshotcompetitie! Je krijgt de tijdelijke rang behoudt de tijdelijke rang en zal worden opgenomen in de Hall of Fame!

De jury bedankt de deelnemers voor het deelnemen aan deze Screenshotcompetitie. We hopen dat jullie (en anderen) ook weer mee zullen doen bij volgende thema's. Eventuele feedback over de jurering, het thema of de competitie kan gewoon in dit topic geplaatst worden. Meer informatie over het volgende thema zal binnenkort verschijnen.

Zoals al eerder genoemd zijn we op zoek naar nieuwe juryleden. Geinteresseerden kunnen een PB sturen naar Ceecs Clan of naar Ru ben ik.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Beoordeling thema 'Natuurrampen' te bekijken! - Juryleden gezocht!

Bericht door Zeekoe »

Proficiat Melee & bedankt voor de jurering!
En Henk jij stiekemerd, een beetje je trim showen. :evil:
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Beoordeling thema 'Natuurrampen' te bekijken! - Juryleden gezocht!

Bericht door Gio »

Ik kon niks verzinnen. Volgende thema: RS2
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Beoordeling thema 'Natuurrampen' te bekijken! - Juryleden gezocht!

Bericht door Hank1705 »

Zeekoe schreef: maandag 28 augustus 2017, 12:13 Proficiat Melee & bedankt voor de jurering!
En Henk jij stiekemerd, een beetje je trim showen. :evil:
Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Trim showen ging eigenlijk per ongeluk trouwens, ik wilde eigelijk eerst de andere kant op, maar kon niet echt een goede hoek vinden en de achtergrond, en tyras-camp stond er nog op enz. Had om eerlijk te zijn gemist dat m'n trim hier nog als een klein stipje zichtbaar was 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Beoordeling thema 'Natuurrampen' te bekijken! - Juryleden gezocht!

Bericht door Meleepro NL »

Hank1705 schreef: maandag 28 augustus 2017, 23:31
Zeekoe schreef: maandag 28 augustus 2017, 12:13 Proficiat Melee & bedankt voor de jurering!
En Henk jij stiekemerd, een beetje je trim showen. :evil:
Hier sluit ik mij volledig bij aan.

Trim showen ging eigenlijk per ongeluk trouwens, ik wilde eigelijk eerst de andere kant op, maar kon niet echt een goede hoek vinden en de achtergrond, en tyras-camp stond er nog op enz. Had om eerlijk te zijn gemist dat m'n trim hier nog als een klein stipje zichtbaar was 8-[
Afbeelding
Fixed:)
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Beoordeling thema 'Natuurrampen' te bekijken! - Juryleden gezocht!

Bericht door Ceecs Clan »

We gaan de volgende screenshotcompetitie doen voor RS3 en OSRS! Let wel op: we blijven momenteel gewoon dit topic ervoor gebruiken, dit is ook een beetje een test om te zien of er dan meer animo voor is. Dan kan dit in de toekomst vaker gebeuren!

Omdat OSRS andere graphics heeft als RS3 gaan we in de jurering meer letten op de originaliteit en passendheid bij het thema! Een korte beschrijving bij je screenshot daaromtrent is dan ook een aanrader!

Je kan dan nu gaan stemmen voor een nieuw thema! Dit mogen enkel mensen doen die minstens 1x hebben deelgenomen aan de screenshotcompetitie! Je brengt je stem uit door te posten welk thema jij wilt! Je kan kiezen uit onderstaande lijst van voorgestelde thema's of een nieuw thema opbrengen. Het thema met de meeste stemmen en dat werkt voor beide versies van het spel wint. (Bijvoorbeeld: geen Elf City (RS3) of Kingdom of Great Kourend (OSRS) ). Bij een gelijkstand wordt het thema random tussen de winnende gekozen.

Deze lijst bevat eerder voorgestelde thema's door deelnemers of jury:
In- of uitklappen •
Steden (of specifieke stad)
NPC Groepen
Beroepen
Bepaalde items
Sticks and Stones
Industrie
Contrast (Rijk/arm ex)
Kalmte
Aristocratie
Nederland/België
Natuurrampen
Afval
Architectuur
Wereldwonderen
Buitenaards
Kinderen
Ondergronds
Community
Adel
Revolutie
Opgesloten
Verslaving
Heksen en tovenaars
Dungeons and Dragons
Sektes en Kartels
Underground Pass
Chaos Tunnels
WildyWyrm
TWW of Guthix
The Great Brain Robbery of Mos Le Harmless
Mountain Daugther
Giant mole
Canoes
Aristans Workshop
One of a Kind
Stronghold of Player Safety
Burgh de rott
Lumbridge Swamp Caves
RFD
Lumbridge Catacombs
Observatory
The Chosen Commander of Zanik
Edge dungeon
Black unicorns
Fishing Trawler
Dorgesh-kaan
Between a rock
De Myreques
Fish Flingers
Clan Camp
Dimension of Disaster
RS Gods
Duel Arena
Warbands
Morytania
Temple Trekking
RS2
Monkey Madness
Gnomecopters
Beach

De poll voor het nieuwe thema is gestart! Jullie hebben tot dinsdag 5 september 12:00 om te stemmen.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Stem op het nieuwe thema voor RS3 & OSRS!!! - Juryleden gezocht!

Bericht door buitje »

Beach
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Stem op het nieuwe thema voor RS3 & OSRS!!! - Juryleden gezocht!

Bericht door Zeekoe »

Industrie
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Stem op het nieuwe thema voor RS3 & OSRS!!! - Juryleden gezocht!

Bericht door Hank1705 »

Industrie lijkt me wel een interessant thema :o
Industrie ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Stem op het nieuwe thema voor RS3 & OSRS!!! - Juryleden gezocht!

Bericht door Ceecs Clan »

Het huidige thema: Industrie

De poll is gewonnen met 2/3e van de stemmen. Dus veel succes met het thema 'Industrie'. Dit thema is voor RS3 & OSRS! Veel succes met het nieuwe thema!

PS: Kan je geen screenshots aan de lopende band maken, maar wil je ze wel beoordelen? Dan kan ik je vertellen dat nog altijd op zoek zijn naar extra juryleden! ;)

Inzenden is mogelijk tot 26-09-2017 8:20.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ceecs Clan op dinsdag 19 september 2017, 8:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Nieuwe thema 'Industrie' voor RS3 & OSRS!!! - Juryleden gezocht!

Bericht door Ceecs Clan »

Gezien het DXPW was en niemand iets heeft ingezonden zal ik de deadline met een week verlengen vanaf nu!
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Nieuwe thema 'Industrie' voor RS3 & OSRS!!! - Juryleden gezocht!

Bericht door Zeekoe »

Ik ben voor een mix oldschool en moderne graphics gegaan. De robot vliegt weg uit de fabriek waar hij gebouwd is.

Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Nieuw thema: 'Natuurrampen' inzenden t.e.m. 22/8 - Juryleden gezocht!

Bericht door Ceecs Clan »

Jurering thema: Industrie

Proficiat aan Zeekoe met het winnen van de Screenshotcompetitie! Dit omdat je de enige was die deelnam. Je krijgt de tijdelijke rang van winnaar en zal worden opgenomen in de Hall of Fame!

De jury bedankt de deelnemer voor het deelnemen aan deze Screenshotcompetitie. We hopen dat er meer mee zullen doen bij volgende thema's. Eventuele feedback over de jurering, het thema of de competitie kan gewoon in dit topic geplaatst worden. Meer informatie over het volgende thema zal binnenkort verschijnen.

Zoals al eerder genoemd zijn we op zoek naar nieuwe juryleden. Geinteresseerden kunnen een PB sturen naar Ceecs Clan of naar Ru ben ik.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Proficiat aan Zeekoe! - Juryleden gezocht!

Bericht door Gio »

Ik was het totaal vergeten.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Proficiat aan Zeekoe! - Juryleden gezocht!

Bericht door Hank1705 »

Ik was ervan overtuigd dat ik tot later vandaag de tijd had 0_o
Schijnbaar niet :o

Enfin, volgende competitie maar eens op tijd insturen in plaats van uitstellen tot het laatste moment ](*,)
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Proficiat aan Zeekoe! - Juryleden gezocht!

Bericht door buitje »

Kon echt niks verzinnen :/
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: De Screenshotcompetitie - Proficiat aan Zeekoe! - Juryleden gezocht!

Bericht door Ceecs Clan »

Tijd om te stemmen voor een nieuw thema! Dit mogen enkel mensen doen die minstens 1x hebben deelgenomen aan de screenshotcompetitie! Je brengt je stem uit door te posten welk thema jij wilt! Je kan kiezen uit onderstaande lijst van voorgestelde thema's of een nieuw thema opbrengen. Het thema met de meeste stemmen wint. Bij een gelijkstand wordt het thema random tussen de winnende gekozen.

Deze lijst bevat eerder voorgestelde thema's door deelnemers of jury:
In- of uitklappen •
Steden (of specifieke stad)
NPC Groepen
Beroepen
Bepaalde items
Sticks and Stones
Industrie
Contrast (Rijk/arm ex)
Kalmte
Aristocratie
Nederland/België
Natuurrampen
Afval
Architectuur
Wereldwonderen
Buitenaards
Kinderen
Ondergronds
Community
Adel
Revolutie
Opgesloten
Verslaving
Heksen en tovenaars
Dungeons and Dragons
Sektes en Kartels
Underground Pass
Chaos Tunnels
WildyWyrm
TWW of Guthix
The Great Brain Robbery of Mos Le Harmless
Mountain Daugther
Giant mole
Canoes
Aristans Workshop
One of a Kind
Stronghold of Player Safety
Burgh de rott
Lumbridge Swamp Caves
RFD
Lumbridge Catacombs
Observatory
The Chosen Commander of Zanik
Edge dungeon
Black unicorns
Fishing Trawler
Dorgesh-kaan
Between a rock
De Myreques
Fish Flingers
Clan Camp
Dimension of Disaster
RS Gods
Duel Arena
Warbands
Morytania
Temple Trekking
RS2
Monkey Madness
Gnomecopters
Beach

De poll voor het nieuwe thema is gestart! Jullie hebben tot donderdag 5 oktober 12:00 om te stemmen.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: De Screenshotcompetitie - Stem op het nieuwe thema! - Juryleden gezocht!

Bericht door buitje »

Wereldwonderen
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Plaats reactie