De RS3 Screenshotcompetitie

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn

Bericht door Hank1705 »

Combinatie van niet aan toegekomen en gebrek aan inspiratie, volgende doe ik weer mee :)
Afbeelding
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn

Bericht door Ru ben ik »

Jurering thema Valentijn

Ceecs Clan:
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
7.0
Veel rood en hartjes, maar ben niet zo fan van de achtergrond aangezien je in een soort grot zit. Toch geef ik een welverdiende 7/10.
In- of uitklappen • Off-er
Afbeelding
7.0
Goed gevonden locatie, alleen vind ik het jammer dat er niemand op het plaatje staat. Toch geef ik een welverdiende 7/10.
Ru ben ik:
In- of uitklappen • Zeekoe
Afbeelding
7.0
Wauw Zeekoe, wie is de gelukkige? Jouw hart staat duidelijk in vuur en vlam! Laten we hopen dat dat ook geldt voor degene vanuit wiens oogpunt deze screenshot gemaakt is. Je screenshot past bij het thema en je achtergrond is niet het eerste het beste waar je bij Valentijn aan denkt, dus het idee is best origineel. Maar op geen van deze vlakken vind ik je screenshot ècht uitmuntend. Daar komt bij dat er geen actie of andere dynamiek in je screenshot zit. Daarom houd ik het bij een 7.0.
In- of uitklappen • Off-er
Afbeelding
6.5
Origineel is deze screenshot zeker! Helaas gebeurt er wel wat weinig op. Wat misschien een leuk idee was geweest is om twee personen met de blow-kiss emote aan weerszijden van het altaar te zetten. Hierdoor zou er al wat meer te zien zijn geweest op je screenshot en was er ook een extra link met het thema bij gekomen. Hoewel originaliteit zeker belangrijk is, red je het met alléén originaliteit nou ook weer niet. Vandaar dat ik het op een 6.5 houd.
Totaal:

DeelnemerPuntentotaal
Zeekoe14,0
Off-er13,5
Gefeliciteerd Zeekoe met het winnen van deze Screenshotcompetitie! Je krijgt een tijdelijke rang en zal worden opgenomen in de Hall of Fame!
De jury bedankt alle deelnemers voor het deelnemen aan deze Screenshotcompetitie. Denk eraan: meedoen is belangrijker dan winnen! We hopen dat jullie ook weer mee zullen doen bij volgende thema's. Eventuele feedback of opmerkingen over de jurering, het thema of de competitie kan gewoon in dit topic geplaatst worden. Het volgende thema zal binnenkort verschijnen.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Zeekoe »

Bedankt voor de jurering en ook aan Off'er voor de inzending! Aangezien er wat ontgoocheling was over het vorige thema, misschien terug enkele thema's oplijsten in een poll en leden hierop laten stemmen?
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Ru ben ik »

Zeekoe schreef:Bedankt voor de jurering en ook aan Off'er voor de inzending! Aangezien er wat ontgoocheling was over het vorige thema, misschien terug enkele thema's oplijsten in een poll en leden hierop laten stemmen?
Dat lijkt me een goed plan. Destijds zijn we daarmee gestopt omdat er soms 10x gestemd werd op een bepaald thema, en er vervolgens maar 1 persoon een inzending stuurde... Maar een nieuwe poging kan nooit kwaad :)

Omdat het voor de jury lastig is om elke competitie met meerdere originele en redelijke thema's te komen, zou het wel fijn zijn als we hier wat hulp bij kunnen krijgen. Post dus vooral welke thema's jullie graag in de poll zouden willen zien!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Zeekoe »

Game of thrones
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Off-er »

Zeekoe schreef:Bedankt voor de jurering en ook aan Off'er voor de inzending! Aangezien er wat ontgoocheling was over het vorige thema, misschien terug enkele thema's oplijsten in een poll en leden hierop laten stemmen?
Haha, ik zag dat er maar één inzending was, dus ik dacht 'waarom ook niet?!'.

Qua ideëen: eens zien, ik heb nog een lijstje van vroeger toen ik zelf de boel organiseerde. Ehrm...

Lente
Sticks and Stones
Industrie
Contrast (Rijk/arm ex)
Muziek
Kalmte
Aristocratie
Nederland/Belgie
Religie
Natuurrampen
Afval
Angst
Architectuur
Wereldwonderen
Buitenaards
Kinderen
Ondergronds
Community
Adel
Revolutie
Opgesloten
Verslaving
Heksen en tovenaars
Dungeons and Dragons
Sektes en Kartels

Denk dat daar wel wat inspiratie uit te putten is :D
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Hank1705 »

Muziek/Film :D
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Zeekoe »

Film en muziek zijn wel erg breed. Maar misschien kan je wel onderdelen er van nemen zoals, thrillers, comedy, drama ...
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Hank1705 »

Daar kan ik me wel in vinden, heb zelf niet echt voorkeur in een genre though 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Zeekoe »

2017 Oscars zou ik ook wel cool vinden, maar denk niet dat de rest daar in geïnteresseerd is.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Daan »

Zeekoe schreef:Film en muziek zijn wel erg breed. Maar misschien kan je wel onderdelen er van nemen zoals, thrillers, comedy, drama ...
Niets mis met een breed thema toch.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Zeekoe »

Eigenlijk niet, nee. :)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Ru ben ik »

Ik heb een poll gemaakt met de 4 thema's die jullie genoemd hebben. Stem vooral op jullie favoriet!
De poll loopt voor 5 dagen, dus jullie hebben tot zaterdagavond 18:40.

Off-er, jouw lijst komt goed van pas, dankjewel! Voor nu leek een poll met 4 keuzes me wel genoeg, maar ik sla jouw lijst zeker ergens op voor als er een keer minder inspiratie is onder de rest van de deelnemers.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40365
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Daan »

Waarom zowel Films als Oscars?
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Bearserk »

Sorry maar wat zijn dit voor belachelijke thema's? Ik stem niet.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Hank1705 »

Bearserk schreef:Sorry maar wat zijn dit voor belachelijke thema's? Ik stem niet.
Wat voor thema zou je dan graag zien?
Afbeelding
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Bearserk »

alcohol XD :P :D

Toegevoegd na 1 minuut en 2 seconden:
wacht kut mag hier niet meer shitposten maar in een spel zoals RS is iets als oscars 2017 zo belachelijk specifiek, je zou je moeten focusen op algemene themas zoals lichtgebruik, architectuur, landschap, portretten
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Hank1705 »

Dat is wel waar ja, en het overlapt bovendien met films =x
Ru ben ik schreef:notificatie
Is het een idee om de Oscar optie te vervangen door een van de thema's van Bear?
Afbeelding
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Ru ben ik »

Daan schreef:Waarom zowel Films als Oscars?
Omdat beide ideeën geopperd zijn. Juist omdat Oscars onder films valt kunnen jullie op deze manier zelf bepalen hoe specifiek jullie het thema willen hebben.
Bearserk schreef:alcohol XD :P :D

Toegevoegd na 1 minuut en 2 seconden:
wacht kut mag hier niet meer shitposten maar in een spel zoals RS is iets als oscars 2017 zo belachelijk specifiek, je zou je moeten focusen op algemene themas zoals lichtgebruik, architectuur, landschap, portretten
Wat mij betreft is Oscars 2017 ook wel heel specifiek, maar het is wel een idee wat genoemd is en daarom vind ik dat we daar niet zomaar aan voorbij kunnen gaan. Als iedereen het met jou eens is dat het te specifiek is, krijgt het thema vast geen stemmen en zal het dus ook niet winnen.
Hank1705 schreef: Is het een idee om de Oscar optie te vervangen door een van de thema's van Bear?
Zoals hierboven al genoemd: als mensen niet tevreden zijn over het thema 'Oscars 2017' is dat prima. Daar dient juist die poll voor! Er zijn 3 andere thema's waarop ze kunnen stemmen. De thema's van Bear wil ik best meenemen in de volgende editie van de competitie.

Tot slot: de mensen die alle vier de thema's ronduit slecht vinden zou ik willen aanraden deze editie van de competitie niet mee te doen, en de volgende keer zelf met een aantal thema's te komen voor in de poll. En als jullie alle vier de huidige thema's ècht niks vinden, zouden jullie dan ook niet willen stemmen? Zo wordt er tenminste een thema gekozen dat de mensen die ook echt van plan zijn om deel te nemen bevalt.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: De Screenshotcompetitie - Thema: Valentijn - Uitslag bekend

Bericht door Bearserk »

Ik zou heel graag meedoen met een beetje algemeen thema waarbij ik inspiratie kan vinden. Op dit moment vind ik het gewoon zo matig dat ik het niet eens probeer
Afbeelding
Plaats reactie