Opzoek naar video van TheNoobShow

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Opzoek naar video van TheNoobShow

Bericht door Gijs »

Hoi Lunagangers,

Ik heb dit spel al sinds 2009 niet meer aangeraakt. Desalniettemin ben ik altijd een trouw LTF'er gebleven! Ik hoopte dat de mensen die nog Runescape spelen mij misschien kunnen helpen. Een hele tijd geleden was er een video van TheNoobShow, de karakter ziet in die video eerst allemaal dure items op de grondliggen en zegt dan 'Noobjunk'. Vervolgens komt hij bij een banaan aan en zegt hij 'Oh my god, that is so nice banana', of iets in die richting. Ik heb lang op Youtube gezocht maar kan het niet vinden, en ik weet eigenlijk ook niet waar ik wel terecht kan behalve op dit forum. Is één van jullie misschien in staat om die video wel te vinden?

Mijn excuses als dit in het verkeerde subforum staat, maar in de oude dagen was er nog een subforum voor vragen en problemen, dat is blijkbaar verwijdert.
Afbeelding
Voorheen Ever121
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Opzoek naar video van TheNoobShow

Bericht door The Patron »

Nou ik kan mij die aflevering ook nog herinneren, maar ik kan hem nu al na een half uur nog steeds niet vinden :-s
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Opzoek naar video van TheNoobShow

Bericht door Jelmer »

Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Opzoek naar video van TheNoobShow

Bericht door Ceecs Clan »

Was het miss in een van zijn Runescape gods exposed videos?
Plaats reactie