Wekelijkse peng hunt

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Wekelijkse peng hunt

Bericht door Ceecs Clan »

Wil jij meegaan met dit event? Nou dat kan! Elke zondag om 19 uur @ Burth Bank W60 - FC: Ceecs Events.

Meer info daarover in spoiler:
In- of uitklappen •
Gelieve op http://world60pengs.com/ te kijken voor het event welke Penguins er in die week zijn! Zodat je de juiste teleport + items kan meenemen!
Wij doen Quest/Wildy pengs altijd als laatste zodat de mensen die die pengs niet kunnen eerder kunnen stoppen. (zie onderaan deze post voor welke teleport + items en quests nodig zijn voor de moeilijkere pengs).

De locatie van de polar bear word op het einde vermeld! Ghost peng doen we niet tenzij die spawned tijdens ons event!

Heb jij zin om samen met ons Pinguïn Points te verzamelen en terwijl nieuwe mensen te leren kennen? Kom dan zeker eens een kijkje nemen!

Wanneer: Elke vrijdag om 19 uur Lokale tijd
Start: Burthope Lodestone
W: 60
FC : Ceecs events
Leider(s): Ceecs

Eisen:

• Je moet member zijn

• Je moet wel al met Larry gesproken hebben zodat je penguins kan spotten!

• Gelieve alle Lodestones die je kan te hebben geactiveerd.

• Neem de juiste teleport items mee!

Lijst van Quest Pengs:
Ape Atoll: Monkey Madness deels
Dorgshuun-Kaan: Death to Dorgshuun
Elven Land: Regicide deels
Jatiszo/Neitiznot: The Fremmenik Isles gestart, kan pas na Trails
Keldagrim: The Giant Dwarf gestart
Llyeta: Mourning End Part 1 of The Prisoner of Glouphrie gestart, kan pas na Regicide
Lunar Island: Lunar Diplomacy deels
Miscellania/Etceteria: The Fremmenik Trails
Mos Le'Harmless: Cabin Fever
Port Phasmathys/Dragontooth Island: Ghost Ahoy om gratis in Port Phas te komen! Zonder kan je ook via charter ship. Voor Dragontooth Island neem je bootje in Port Phas met Amulet of Ghostspeak(van Resthless Ghost).
Sophanem: Ichlatarin's Little Helper (met Pharaoh Sceptre kan je er heen zonder de quest)
Zanaris: Lost City

Teleporteerinformatie:
- Voor de meeste gebruiken we de Lodestones, voor andere zijn de volgende teleport middelen of items aangeraden:
In- of uitklappen •
Ape Atoll: Fairy Ring na FTP3 (vereist Ninja Greegree)/Teleport (na Recipe for Disaster deels)/Of via Daero met glider in Gnome Stronghold
Desert Pengs: Teleport naar een Desert Stad en geld voor tapijten (Pollineach Tele scroll/Ring of Slaying/Desert amulet 2/Pharaoh Sceptre)
Dorgshuun-kaan: Dorgshuun-Kaan sphere of Lightsource als je via Lumbridge Kelder gaat
Dragontooth Island: Ectophial/Charter Ship naar Port Phasmathyss, daar bootje nemen naar Dragontooth Island (Amulet of Ghostspeak nodig)
East Karamja: Fairy Ring/ Charter ship naar Shipyard(vereist een quest)/Juju Teleport bag en noord over shortcut
Keldagrim: Neem Cart bij Varrock GE of via ingang bij Frem Lode
Lighthouse: Games Neck
Mos Le'Harmless: Fairy Ring na FTP3 of Charter Ship
Port Phasmatys: Ectophial of Charter Ship
Zanaris: Neem een Fairy Ring als kan, anders met Dramen/Lunar staff via het huisje in Lumbridge Swamp
Rewards:
Op het einde van dit Evenement kan je je Pinguïn Points gaan inleveren voor een leuk aantal XP of voor een aardig zakcentje. Dit doe je bij Larry die in het zuiden staat van de Ardougne Zoo.
Laatst gewijzigd door Ceecs Clan op maandag 12 oktober 2020, 18:37, 6 keer totaal gewijzigd.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Bearserk »

Zullen we dit forumdeel gewoon opdoeken
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Daan »

Bearserk schreef:Zullen we dit forumdeel gewoon opdoeken
Hmmm, ik heb dit eerder gelezen.
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Raamsdonkje1 »

Leuk initiatief, succes ermee!

Off topic: Ik ben na jaren terug gekeerd naar het forum na jaren moderator te zijn geweest, en ik word letterlijk misselijk van alle haat die een aantal mensen hier proberen te verspreiden. Jammer dat dit gebeurd en dat men het laat gebeuren.
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Zeekoe »

Gebeurt*
Daarnaast vind ik het ook ongepast dat je de discussie die in een ander topic aan de gang was naar hier brengt.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Kweet Vaniks »

Ik denk dat Raams doelt op de andere posts buiten op de openingspost na. Het is gewoon te belachelijk voor woorden hoe iets positiefs altijd in iets negatiefs kan veranderen. Wellicht doet hij dingen niet op de beste manier (vertalingen), maar dat is geen reden om hem af te zeiken. Hij neemt tenminste het initiatief om nog iets goeds te doen voor het forum.

Ceecs, blijf gewoon je beste beentje voorzetten. Het wordt zeker gewaardeerd onder een aantal leden. Ik speel zelf helaas niet meer, anders kwam ik ook even langs. :)
Raamsdonkje1
Ex-clanmoderator
Berichten: 1936
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 22:25
RS: Raamsdonkje1 (p2p)
Clan: Lunatipforum

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Raamsdonkje1 »

Zeekoe schreef:Gebeurt*
Daarnaast vind ik het ook ongepast dat je de discussie die in een ander topic aan de gang was naar hier brengt.
Lees de reacties hierboven, ik neem aan dat als je de tijd neemt om anderen te verbeteren je ook de tijd neemt om de andere reacties te lezen ;) .
Current council of Forsaken - OSRS F2P Warring - 110+ - http://www.forsakenclan.com - 'forsakenclan' cc
Luna HC
RDC Leader
RT Leader
DG Elite
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Zeekoe »

Verandert niets aan wat ik gezegd heb. Dit topic is niet bedoeld voor de discussie waarin jij je mening geeft. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de reacties van Daan en beertje net zo ongepast.
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Ditjuh »

Raamsdonkje1 schreef:Leuk initiatief, succes ermee!

Off topic: Ik ben na jaren terug gekeerd naar het forum na jaren moderator te zijn geweest, en ik word letterlijk misselijk van alle haat die een aantal mensen hier proberen te verspreiden. Jammer dat dit gebeurd en dat men het laat gebeuren.
inderdaad geen idee waar de mods zijn gebleven op dit forum
Afbeelding
Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Meleepro NL »

Ditjuh schreef:
Raamsdonkje1 schreef:Leuk initiatief, succes ermee!

Off topic: Ik ben na jaren terug gekeerd naar het forum na jaren moderator te zijn geweest, en ik word letterlijk misselijk van alle haat die een aantal mensen hier proberen te verspreiden. Jammer dat dit gebeurd en dat men het laat gebeuren.
inderdaad geen idee waar de mods zijn gebleven op dit forum
Die hebben de moed op gegeven.
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Ditjuh »

Meleepro NL schreef:
Ditjuh schreef:
Raamsdonkje1 schreef:Leuk initiatief, succes ermee!

Off topic: Ik ben na jaren terug gekeerd naar het forum na jaren moderator te zijn geweest, en ik word letterlijk misselijk van alle haat die een aantal mensen hier proberen te verspreiden. Jammer dat dit gebeurd en dat men het laat gebeuren.
inderdaad geen idee waar de mods zijn gebleven op dit forum
Die hebben de moed op gegeven.
Snap ik ja, lijkt wel een kleuterklas hier
Afbeelding
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Peng Hunt Events met Ceecs Clan

Bericht door Ceecs Clan »

Het peng hunt event van 9/11 is uitzonderlijk om 20 uur! Dit is vanwege de voetbalmatch be - nl
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Ceecs Clan »

Na de nieuwe quest kan je nu ook een normale 11e peng van 2 peng points. Waardoor je max 21 punten/Week kan (meer met D&d token). Ook krijg je dan meer base xp van pengs (40 x level x punten). Wat resulteert op 83K xp/week in een 99 skill.

PS: mogen de negatieve reacties van andere verwijderd, had geen zin om nieuw topic te maken dus oude gebumpt en titel aangepast zodat clan naam er niet meer in voorkomt.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Ceecs Clan »

Dit event is nu op zondag om 14h30! Ook doen er vaak mensen van NL/BE community (discord/NL RS Forums) mee!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Daan »

Gast, rot op
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Jelmer »

Mooi om te zien dat daan nog geen spat veranderd is
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
AddyMace
Evenementenorganisator
Berichten: 572
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 14:23
RS: AddyMace (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: sander1426

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door AddyMace »

Jelmer schreef: zaterdag 28 april 2018, 14:37 Mooi om te zien dat daan nog geen spat veranderd is
Zijn positie op het spectrum kan alleen onderdrukt worden met een erg strenge opvoeding. :-#
:-({|=
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Bearserk »

wanneer gaan we weer peng hunte
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Zeekoe »

Elke week!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Wekelijkse peng hunt

Bericht door Ceecs Clan »

Het event is nu elke week op zondag om 19 uur ipv 14:30!
Plaats reactie