RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Rasmus »

Naam: Rasmus
Forumnaam: Rasmus
RSN: Rasmus
Type account: Main
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Mijn interesses op Runescape zijn vrij breed. Of, je kan ook stellen dat dingen op Runescape me meestal niet zo heel lang achter elkaar interesseren. Ik doe een beetje waar ik zin in heb. Dit is redelijk vaak Slayer, quests vind ik ook leuk om te doen, al moet ik wel zeggen dat ik nog een beschamend aantal quests moet doen.. Al komt dit ook wel een beetje doordat ik ongeveer twee jaar gestopt ben geweest. Gewoon een beetje aankloten en hier en daar wat doen vind ik ook altijd wel prettig. Zo nu en dan een Boss doen vond ik ook altijd wel leuk, zeker als dit in gezelschap van andere mensen gaat en dan het ouwehoeren erbij. Kortom, van alles wat. Ik heb niet echt een ding wat er heel erg bovenuit springt..
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Dit vind ik een lastige vraag.. Net zo'n soort vraag als 'Als je een soort fruit zou zijn, wat voor fruit zou je dan wezen..?' dus hier heb ik niet echt een antwoord op.
Korte introductie: Hoi, ik ben Rasmus, ik denk dat het account waar ik op speel al zo'n tien jaar bestaat. Ik heb een aantal jaar geleden Max cape gehaald. Deze ben ik bij het uitkomen van Invention ook weer kwijt geraakt. Sinds ik quitte was heb ik ngo altijd een laag invention level. Maar hiermee ben ik op het moment bezig.
Ik werk als vertaler en freelance journalist. . Ik zit nu zo'n acht jaar op dit forum, soms wat actiever dan op andere momenten. Ik ben in het verleden ook RS-mod geweest.. Uhm.. Wat wil men nog meer van me weten? Er werd gezegd 'korte introductie' dus ik laat het hier maar bij.. Aangezien ik wel heel veel kan doorpraten, maar ik weet niet zo goed wat men hier wilt weten en ik weet ook niet precies wat als kort gezien wordt..
"Be yourself, everyone else is already taken"
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Zeekoe »

Amai, wie heeft de naam Rasmus gekozen? Je mama of je papa?
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Rasmus »

Zeekoe schreef:Amai, wie heeft de naam Rasmus gekozen? Je mama of je papa?
Geen idee om eerlijk te zijn.. Het is officieel mijn tweede naam, maar aangezien ik mijn voornaam niet chill vind, gebruik ik deze.. Dus in zekere zin heb ik hem zelf gekozen?
"Be yourself, everyone else is already taken"
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Daan »

Wat is je voornaam dan?!
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Bearserk »

bert
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Zeekoe »

Ik dacht eigenlijk dat het een grap was. 8-[

Vind het wel best een coole naam, tho!
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Sir Fire181 »

Naam: Mitchell
Forumnaam: Sir Fire181
RSN: Sir Fire181
Type account: Main account
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Ik ben over het algemeen een mengelmoes van skillen en combat. Veel interesses binnen het spel heb ik niet, maar ik vind het altijd leuk om met mijn vrienden een boss te pakken of wat slayer tasks te doen. Verder ben ik een fan van Dungeoneering.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Een tinderbox natuurlijk, ik ben altijd 'on fire'.
Korte introductie: Ik ben Mitchell, inmiddels alweer 18 jaar oud en speel inmiddels alweer 8 jaar Runescape onder de naam Sir Fire181. In het begin nam ik het nog niet allemaal serieus, maar na 99 Firemaking ging het hard. Inmiddels ben ik bijna op de helft en heb ik het nog altijd naar mijn zin als P2P-speler. Ik ben vooral te vinden in Runescape 3, wereld 123 waar ik weer terug ben bij mijn ouderlijk clan.

Buiten Runescape ben ik student Pedagogisch medewerker en wil daarmee mijn beroep proberen te behalen. Verder ben ik een cliché medewerker bij Albert Heijn en ben ik al bijna 3 jaar gelukkig met m'n vriendin. Verdere hobby's zijn natuurlijk RuneScape spelen, met vrienden naar buiten en festivals bezoeken.
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie