RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door Zeekoe »

Off-topic, maar ik vind dat de hoeveelheid stickies wel wat rommelig begint te worden.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door xNitrous »

Ik denk dat dat ook vooral komt omdat de evenementen topics (RoS) hier ook redelijk alleen bij staan, dus dan lijkt het nogal vol omdat er gewoon niet veel animo in het forumdeel is om het los van elkaar te laten lopen, misschien dat dit binnen nu en een paar weken verandert aangezien de aanmeldingen van het give-away en het clue event.

OT: Ik ben wel benieuwd naar de andere RS3 chatmods!
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door Zeekoe »

We zijn van 2 stickies naar 5 gegaan op een redelijk korte tijd. 5 vind ik persoonlijk wat veel van het goede, als het jarenlang twee is geweest. Persoonlijk vind ik dat RoS en het vragentopic evengoed een normaal topic kunnen worden. 't Is niet dat ze na een dag helemaal onderaan gaan staan en dat niemand ze nog ziet. Daarnaast is het al meermaals gebleken dat een sticky niet noodzakelijk een verhoging van activiteit in het topic betekent.
Anyway, is misschien een discussie die beter ergens anders gevoerd kan worden. Ik wil later nog wel eens de tijd nemen om hier OT te posten. :)
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door Hank1705 »

Ik zal hem waarschijnlijk morgenochtend even invullen ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door Hank1705 »

Naam: Henk
Forumnaam: Hank1705
RSN: Hankinator
Type account: Main? :-k

Waar liggen mijn interesse op Runescape? Het antwoord op deze vraag hangt absoluut samen met het moment waarop deze vraag gesteld wordt! :D Mijn interesses variëren namelijk sterk, van skillen tot questen, van achievements halen tot absolute niets doen voor de fun, maar als ik terugkijk en vooruitkijk op wat ik wilde en wil halen op Runescape in al die jaren, dan is er eigenlijk maar één antwoord. Een mix tussen doelen zetten voor mezelf en deze proberen te verwezenlijken en waar ik dan ook maar zin in mag hebben op dat moment. ^_^ Kernwoorden: Skillen, Questen, Achievements, Treasure Trails, Minigames, PvM'en. (Eigenlijk alles behalve geriskeerde PvP! :D )

Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Absoluut een Clue Casket. Niet alleen omdat ik soms niet eens zeker weet wat ik nou eigenlijk leuk vind aan RS totdat ik gewoon iets ga doen, maar ook door de variatie aan dingen die ik leuk vindt, waaronder dus ook Treasure Trails! Dit komt perfect samen in dat ene item, omdat je niet weet wat er in zit totdat je hem openmaakt, alsmede de variatie aan items die je er in kunt vinden!

Korte introductie: Ik ben dus Henk, 21 jaar, speel alweer bijna 10 jaar RS, met uitzondering van kleine quits hier en daar. Toen ik begon met spelen was ik oorspronkelijk pure f2p, tot ik na mijn 2e 99 skill toch wel wat begon te missen, dus sindsdien ben ik overgestapt naar het membership (nooit spijt van gehad! :) ). Qua interesses was ik oorspronkelijk skiller, waarna ik als p2p-speler zijnde al vrij snel Quester werd. PvM ben ik eigenlijk ingerold nadat ik Maxed werd (okt 2014), en minigames en treasure trails heb ik altijd wel leuk gevonden! Ik heb sinds ik begon altijd in nederlandstalige Friends-chats (eerst clans) gezeten, vaak met dezelfde kern, soms ook wel in meerdere tegelijk. The Prophecy Unfolds, The Dutch Knights, The Living Legends (vrij kort in m'n f2p periode), The Southparkers (NL/BE) waarna ik uiteindelijk via de beruchte Jasper bij LTF/Lunatip ben uitgekomen. Inmiddels ben ik al langere tijd onderdeel van het chatteam van Lunatip (met een zomerstop), en ga ik in RS voor de Trimmed Completionist cape. Vanwege mijn variatie aan interesses heb ik een breed (doch soms oppervlakkig) kennisgebied ontwikkeld op verschillende gebieden, dus als je een vraag hebt: vraag maar raak!

Iets langer dan gepland, maar de korte introductie valt binnen de 200 woorden! >:D
Afbeelding
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door Thys »

Naam: Thijs
Forumnaam: Thys
RSN: Thys
Type account: Comped Main.
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Mijn interesses liggen met name bij PvM, waarbij ik Nex en Vorago de leukste bosses vind om te doen. Daarnaast vind ik het zo nu en dan leuk om voor 120 Capes te gaan, hierbij was mijn eerste (buiten DG) 120 Farming. Als laatste vind ik tegen de meeste meningen in Barrows Sirenic erg mooi en zou ik graag al mijn wapens Barrows Dyed willen hebben. Hierbij mis ik nog Barrows Rapiers en Barrows Ascensions. Misschien dat ik ooit nog wel eens voor Trim ga, maar ik vond met name de Arc leuk om te doen. Deze heb ik ook uiteindelijk helemaal uitgespeelt en daarmee de "Salty" title behaald.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Een Broken Device (http://runescape.wikia.com/wiki/Broken_device). Omdat mijn IRL interesses niet passen bij mijn uiterlijk/uitstraling, aldus sommige mensen.
Korte introductie: Anyway, ik ben (obviously) Thijs, 21 jaren oud. Naar mijn weten speel ik al 10 jaar RuneScape, hetzij niet op hetzelfde account. Mijn huidige account is van origine een PvM Pure. Klinkt gek, is het ook. Maar naarmate de tijd vorderde en mijn destijdse main gehacked werd heb ik besloten om op mijn huidige account verder te gaan als main. In het begin was ik een arme sloeber, ik was niet zo goed in geld maken en geld sparen. Maar toen kwamen de eerste insta-kill darts, ik heb mijn darts op Corporeal Beast gebruikt. Met resultaat: een Elysian Sigil, destijds 360m. Ik was zo noob dat ik niet eens wist wat het was, totdat ik het gepricechecked had. Toen heeft Niels (killernies) een shield voor me gemaakt zodat ik het kon verkopen, hiervan max gear, 99 herblore en 99 prayer gekocht. Ik had toen als enige 99 Strength en die kon ik dus trimmen met Herblore.

Toen maar wat gedaan, met name Slayer, en langzaam richting taskmaster gewerkt. Deze toen ook behaald, daarna verder gegaan voor Max en later Comp. Tussen Max en Comp zat wel een tijdje, ook ongeveer 50m Slayer xp, en als ik een pleb was mijn laatste Comp req 120 DG.

Later wat gekke dingen gedaan, onder andere Sirenic Barrows gedyded, mijn Seismics Barrows gedyed en mijn Nox set Barrows gedyed. Ik ben gek, maar dat wisten we al.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Siddy00 »

Naam: Vrijwel iedereen noemt me Siddy
Forumnaam: Siddy00
RSN: Siddy00
Type account: “Normaal”

Waar liggen mijn interesses op RuneScape? Minigames, D&D's, quests, nieuwe (onbekende) dingen, puzzelen, eekhoorns (!), chats, absurde dingen doen. De rest valt waarschijnlijk onder het laatste puntje. Dungeoneering heb ik al een tijdlang niet gedaan maar blijf ik wel leuk vinden :D

Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Een bubble maker. Ik ben makkelijk geamuseerd ^^

Korte introductie: Ik ben in de zomer van 2006 begonnen met spelen, met vrienden van de basisschool. In de zomer van 2010 ben ik de wonderlijke wereld van house party's (gilded altar hosting) in wereld 31 binnengedrongen, waar ik een paar jaar ben gebleven en nog steeds vrienden heb. In de zomer van 2011 ben ik actiever geworden op dit forum en ben ik begonnen met het schrijven van guides. Sinds de zomer van 2012 help ik mee met de Lunagang website en sinds het najaar van 2014 ook met het forum als tweede webmaster. Ik speel tegenwoordig minder dan vroeger, maar ben nog steeds regelmatig online te vinden, meestal om nieuwe updates te bekijken of om iets geks te doen. Vaak ben ik dan ook in Lunatip aanwezig, al praat ik niet altijd veel. Ik bijt zelden en word doorgaans gekarakteriseerd door overbodig veel smilies, dus spreek me vooral eens aan! :D

Oh, ik heb momenteel 17 eekhoorns in mijn huis op RuneScape! In de loop der jaren hebben hier ook wel eens hordes broavs, reuzenkrabben, tooth creatures en andere dieren rondgelopen, steeds afgewisseld door (opnieuw te vangen) eekhoorns. Totaal schat ik dat ik er een stuk of 50 heb mogen grootbrengen 8-)
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: RS3 Spelers van Lunagang

Bericht door Sam »

Zeekoe schreef:We zijn van 2 stickies naar 5 gegaan op een redelijk korte tijd. 5 vind ik persoonlijk wat veel van het goede, als het jarenlang twee is geweest. Persoonlijk vind ik dat RoS en het vragentopic evengoed een normaal topic kunnen worden. 't Is niet dat ze na een dag helemaal onderaan gaan staan en dat niemand ze nog ziet. Daarnaast is het al meermaals gebleken dat een sticky niet noodzakelijk een verhoging van activiteit in het topic betekent.
Anyway, is misschien een discussie die beter ergens anders gevoerd kan worden. Ik wil later nog wel eens de tijd nemen om hier OT te posten. :)
Als ik er op mag inhaken: stickys zijn vaak inactiever dan normale topics, omdat ze buiten je blikveld vallen. Je moet ze eigenlijk alleen gebruiken voor topics die wel meerwaarde hebben (vaak door beginposts) maar door inactiviteit anders zouden afzakken. In dit geval zou ik persoonlijk hier wel een sticky van maken, helemaal als meer mensen het hebben ingevuld, maar voor het kleine vragen topic niet.

Verder vind ik dit wel een leuk initiatief. Helemaal als het door mensen wordt ingevuld is het leuk om te lezen!
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Nexecution »

Naam: Doede
Forumnaam: Nexecution
RSN: Nexecution
Type account: Ironman
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Pvmen, Skillen en questen. Ik wissel graag een beetje af van tijd tot tijd.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Disk of returning, omdat ik elke keer wil stoppen maar weer terug kom :P
Korte introductie: ik ben dus doede, 25 jaar en ik speel al op z'n minst 11 a 12 jaar, op mainscape heb ik een (ex)trimmed main waar ik tot voor kort mee ben gestopt. momenteel speel ik op mijn ironman wat ook een nieuw begin kenmerkt voor mezelf als persoon en als character. hierop wil ik ooit graag trimmed cape weer eens halen maar mijn hoofddoel is om binnen 1 jaar te maxen en untrimmed invention cape te behalen. ook beheer ik de nederlands talige ironman community 'Mannen van Staal' Mochten jullie me beter willen leren kennen kunnen jullie me altijd toevoegen en eens een praatje maken.

mvg
Nexecution
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Zeekoe »

Her is de eerste keer dat ik die naam hoor, enig idee waar de naam vandaan komt?
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Off-er »

Naam: Rik
Forumnaam: Off-er
RSN: Stoff-er
Type account: P2P
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Gezien ik nog niet zo heel lang geleden opnieuw ben begonnen (en dus pittig low level ben), liggen mijn interesses momenteel vooral bij de low level questjes en het simpele genot van alles levelen. Daarbij ben ik natuurlijk ook druk bezig met alle nieuwe content doorwalsen!
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Lobster. Omdat 't kan.
Korte introductie: Bonjour, een oud, oud, oud RS speler, redactielid en tipsitemedewerker hier, die zijn terugkeer maakt voor een korte tijd. Mijn interesse voor RS werd weer gewekt door alle drama in OHFEDC en gezien ik OSRS gewoon pittig shit vind, heb ik er maar voor gekozen een nieuw accountje te maken in RS3. EoC is nog even wennen, maar de graphics maken het momenteel wel waard om deze versie van het spel te spelen.

Verder is er niet zoveel interessants over mij. Ik ben over het algemeen vrij nuchter in gedrag, ben vriendelijk zolang jij vriendelijk bent en geef random mensen graag een knuffel. Omdat 't kan!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Zeekoe »

Fijn om te lezen dat je terug speelt. Ook bijzonder om iemand de omgekeerde beweging te zien maken. De meesten die terugkomen kijken even in RS3 en beginnen vervolgens op OSRS. Wat viel je zo tegen aan OSRS dan?
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Holy Wallie »

Naam: Zeg maar Wallie

Forumnaam: Holy Wallie

RSN: Holy Wallie

Type account: P2P, RS3

Waar liggen mijn interesse op Runescape? Het liefst doe ik hele dagen niks anders dan nieuwe quests voltooien! Aangezien dat helaas niet mogelijk is, ben ik de rest van de tijd 9 van de 10 keer aan het afk skillen.

Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Banner of the Godless, want ik steun de Godless. :P

Korte introductie: Ik ben begonnen met het spelen van Runescape in 2009. Mijn neefje was het spel aan het spelen en ik dacht: 'Hij klikt alleen maar op een steen en er gebeurt iets.. dat moet wel een tof spel zijn!' Toen ben ik in het avontuur van Runescape gedoken. Sinds de introductie van bonds ben ik member en mijn goal op dit moment is 120 invention halen (wat nog wel even gaat duren, ik ben steeds op zoek naar nieuwe excuus om iets anders te doen...). Vroeger had ik een blog, maar ik verloor al snel interesse om hem steeds te updaten. Ik lees heel veel berichten op dit forum, ik voel me alleen niet echt geroepen om consequent te reageren. Misschien is het een goed idee om dat wat vaker te doen! :bier:
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Off-er »

Zeekoe schreef:Fijn om te lezen dat je terug speelt. Ook bijzonder om iemand de omgekeerde beweging te zien maken. De meesten die terugkomen kijken even in RS3 en beginnen vervolgens op OSRS. Wat viel je zo tegen aan OSRS dan?
Ik heb het oude RS nooit zoveel gespeeld omdat ik het leuk vond. Ik had goede vrienden in het spel, maar het spel zelf vond ik eigenlijk bitter weinig aan. Het huidige RS is veel meer mijn ding; minder grinden, ziet er verrekte goed uit en de quests/story telling is één van de beste in het MMO-wereldje.
Afbeelding
Nexecution
Berichten: 30
Lid geworden op: dinsdag 29 november 2016, 8:07
RS: Nexecution (p2p)
Clan: Mannen van Staal

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Nexecution »

Zeekoe schreef:Her is de eerste keer dat ik die naam hoor, enig idee waar de naam vandaan komt?
het is een reizigers naam ik ben vernoemd naar men opa ook hoor je het wel vaker in friesland en groningen al hoewel ik zelf een drenth ben :P

het betekent overigens wolf x)
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Daan »

Aangezien ik nu toch niets te doen heb..
Naam: Daan
Forumnaam: Daan (heuj)
RSN: iRealMadrid
Type account: Main/bijelkaar geraapt zooitje
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Verschilt, ik doe meestal gewoon waar ik zin in heb. Vaak, als ik dan weer eens een bond koop (die nu overigens veel te duur zijn) heb ik echt zoiets van "ik ga heel veel skillen!" en uiteindelijk doe ik dan alleen maar Slayer. Verder vind ik quests wel echt heel leuk. Skillen voor Rotm en FotG en questen voor While Guthix Sleeps en World Wakes hield ik vol omdat ik de quests/lore wel gewoon het vetste vind aan RuneScape. Ook vind ik Dungeoneering wel erg leuk.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom? Een Vesta's longsword! Enerzijds omdat ik het gewoon een heel mooi wapen vind, en het op Private Servers ook altijd graag behaalde ( 8-[ ), anderzijds omdat ik natuurlijk zelf ook vlijmscherp uit de hoek kan komen, precies hoe het wapen en de special in elkaar steekt.
Korte introductie: Mijn huidige main is bijna 10 jaar oud nu, maar had al een account of 1/2 daarvoor. Ben begonnen zoals iedereen waarschijnlijk wel, op de basisschool speelde heel veel mensen het en eigenlijk vond ik het eerst wel stom maar uiteindelijk toch aan begonnen en nooit echt meer losgelaten (ben veel vaker gestopt dan dat ik speel, maar dit forum zou ik nooit kunnen verlaten). Verder vind en vond ik Ranged altijd de leukste skill van het spel, dus ben er ook heel trots op dat de eerste skill werd die ik 99 haalde. Heb daarna verder ook alleen Dungeoneering 99, en HP/Def/Slay/Pray op bijna 99. Also heeft RuneScape me ontzettend veel gebracht, en dan vooral dit forum. Zeker in de eerste en tweede klas van de middelbare, waar het IRL niet super met me ging heb ik hier toch echt een paar "vrienden" gehad waar ik gezellig mee om ging en waarvan ik er best een heel aantal ook uiteindelijk wel gemeet heb. Ook was ik vroeger best verslaafd aan RuneScape. Zeker het moment dat ik voor het eerst member mocht worden van mijn ouders op een account (dat ik deelde met twee vrienden) kon ik het eigenlijk niet loslaten. Zelfs een dagje strand afgezegd voor Waffie Ownd's 99 magic party, haha. Nu speel ik gewoon als ik me verveel, en verder shitpost ik graag op dit forum. Ohja DnB is bae. Doei!
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Het Pietje »

Naam: Jorn
Forumnaam: Het Pietje
RSN: Het Pietje
Type account: Main
Waar liggen mijn interesse op Runescape?
Mijn interesses in Runescape liggen vooral bij het doen waar ik zin in heb, dit is voornamelijk bossen of slayeren. Over het algemeen iets met combat. Ik ben dan ook na een ruime 10 jaar nogsteeds niet maxed, skillen vind ik vaak te langdradig en te veel van hetzelfde. Hierdoor kan ik het nooit lang genoeg volhouden om het uiteindelijk naar 99 te trainen. Tegenwoordig skill ik al wel iets meer, en dan met name de afk skills, zodat ik uiteindelijk toch naar de max guild kan. Dit zou dan weer zeer handig zijn met het bossen door de boss-portals die gebruikt kunnen worden. Om dan weer terug te komen op het bossen, ik heb het afgelopen jaar mezelf omhoog gewerkt in de vorago mass fc 'rago fc'. Welke afgelopen November helaas gesloten is. Ik was in deze fc captain rank en hostte veel kills, ik vond (en vind) het leuk om mensen kennis te laten maken met bosses die je niet zomaar kan doen. De laatste 2 maanden is dit wat minder geworden omdat de fc dus gesloten is. Wel ben ik weer wat meer bezig met reaper assignments, die ik een tijd lang heb laten liggen. Voor de rest is er denk ik niet zoveel meer te vertellen. Als er ooit nog vragen zijn kun je mij altijd pb'en in game of op het forum natuurlijk.
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom?
Een Ancient summoning stone.
Dit is de drop voor een Vitalis pet, dit heb ik altijd al een van de mooiste pets gevonden. In de tijd dat ik veel Vorago kills deed heb ik deze ook enkele voorbij zien komen, maar helaas niet voor mij. Dit is voor boss pet hunters toch ook wel de moeilijkste pet om te halen waardoor ik het zelf ook wel een prestigieus voorwerp vind.
Korte introductie:
Ik zie nu pas dit kopje :x , ik denk dat ik alles al wel heb verteld in het stukje waar liggen mijn interesses.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door buitje »

Naam: Wilko
Forumnaam: Buitje
RSN: Kiepedaarp
Type account: Main
Waar liggen mijn interesse op Runescape? Firemaking en ranging
Als je een item uit RuneScape zou zijn, welk item zou dit dan zijn en waarom?
(master) Firemaking cape (T) :D . Ik ben heel erg fan van FM. Op alle accounts die ik heb gehad was dit altijd mijn eerste cape waar ik voor ging. Persoonlijk vind ik het lijntjes maken (nu alleen nog maar gedaan bij osrs) het leukst. Met bonfire van tegenwoordig is het allemaal een stuk makkelijker en saaier geworden (wel ook afk, dat is dan wel weer handig soms)
Korte introductie:
Ik speel RS nu sinds classic, ik heb hierbij meerdere accounts gehad maar meestal maar 1 main. Toen 07 uitkwam was ik net gestopt met school en had daarom veel vrije tijd. Veel mensen gingen ervoor om als eerste iets 99 te halen. Zo ging ik uiteraard voor 99 firemaking. Dmv yews te hakken en te sellen voor maples haalde ik al snel veel lvls, dit ook vooral omdat ik soms wel 15u op een dag speelde. Had toch alle tijd. Ik heb ook nog even op de 1e plek gestaan. Maar omdat jagex mij wel erg veel vond spelen ben ik gebanned wegens botten. Ik zat het ene moment nog leuk yews te hakken (en was zelfs aan het praten in LTF) en het andere moment log ik uit en ben ik banned. Toen hele tijd quitted geweest omdat ik boos was op jagex ofc. (dit was ook hetzelfde acc als mn main op rs3, nog steeds helaas banned :( ) 2 jaar geleden was een vriend van me weer begonnen met RS en zo ben ik er ook weer ingerold. Ik heb steeds races gedaan met hem wie het eerst een bepaald iets had. Ik sta op het moment nog 3-1 voor. Ondertussen weer veel te no-life aan het rsen en mn eerste mastercape gehaald. Hoe kan het ook anders: Firemaking! :D :D
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Daan »

Nooit iemand meegemaakt die zo'n fan is van Firemaking. :")
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: RS3 Spelers van Lunagang - Introducties

Bericht door Zeekoe »

We zitten met een pyromaan. :P
Plaats reactie