Bosses en Invention

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

No worries dat komt nog, ik zit zelf alleen druk in het einde van mijn stageperiode en ondertussen ben ik in de avond vaak druk met Angel of Death. Uiteindelijk komt het er allemaal wel, maar nu even niet
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Bosses en Invention

Bericht door Zeekoe »

Ik zou ook nog graag weten welke spullen ik allemaal in mijn inventory moet hebben zitten. Ik vergeet altijd wel iets namelijk. Alvast bedankt. :)
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Misschien ook nog een eventuele toevoeging, een gedeelte over slayer perks/items? Als daar animo voor is.

In ieder geval laat ik bij deze alvast zien welke perks ik gebruik voor slayer:
Afbeelding
Afbeelding

En dan hetzelfde op mijn zuriel's en morrigan's qua perks.

Ik wil nog even vragen wat geduld te hebben. Ik ben, naast het RSen, druk bezig met het afronden en voorbereiden van mijn tweede stage. Belangrijke deadline komende vrijdag. Daarna zal ik iets meer tijd hebben om weer wat toe te voegen. Ik zal beginnen met het item gedeelte afmaken, daarna is het even kijken. Bosses specifiek uitleggen is nog even kijken hoe en wat, aangezien dit heel beknopt kan, met links e.d, maar ook heel uitgebreid.

Overigens is Marco ook druk met stage en idk wat Jelmer doet :fluit:
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Bosses en Invention

Bericht door Jelmer »

Ik heb te weinig verstand van dit om het topic positief te verbeteren. :')
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Bosses en Invention

Bericht door buitje »

Misschien hoe je aan de handige items kan komen? Heb ring of vigour in ieder geval al wel gehaald! Yay!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Bosses en Invention

Bericht door Hank1705 »

Begint er al goed uit te zien ^_^

Misschien een idee om links te plaatsen in het topic naar verschillende pagina's op de site? :3
Bijvoorbeeld bij Asylum Surgeons Ring naar Broken Home quest, en bij Enhanced Excalibur naar Enhanced Excalibur, dat soort dingen :p

Waarom kies je overigens voor zuriels/statius als slayer gear? =o
Afbeelding
Afbeelding
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Bosses en Invention

Bericht door Ceecs Clan »

Wanneer worden de nieuwe skill items aan de guide toegevoegd ook?
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Bosses en Invention

Bericht door Hank1705 »

Dit is vooral de pvmguide met invention elementen, dus ik denk dat je die vraag op de verkeerde plaats stelt :)
Afbeelding
Afbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Er zit wat ruis op de lijn m.b.t. tijd en motivatie om verder te werken aan dit topic. Er zal asap bericht komen over hoe we het precies willen gaan aanpakken!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Bosses en Invention

Bericht door Ceecs Clan »

Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Ceecs Clan schreef: zondag 19 maart 2017, 10:22 Voor best perks zie je best: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1446437244
Bedankt voor deze spreadsheet Ceecs! Ik heb nml zelf een andere, omdat ik deze eerst kwijt was nadat ik hem niet heb opgeslagen.

In ieder geval, zoals eerder gezegd, is dit een project dat langzaam op gang moet komen. Aangezien ikzelf nu volledig op mezelf woon + stage in Engeland heb ik het momenteel druk genoeg. Ik ga proberen het perk gedeelte tzt af te hebben, voor nu zou ik als ik jullie was de spreadsheet die ceecs gepost heeft aanhouden! Ik ga uit van deze sheet, met misschien wat kleine aanpassingen van mezelf!

Je kan deze sheet opslaan door naar "Bestand" te gaan en dan "sla een kopie op". Deze kopie komt dan in je google spreadsheets te staan: https://www.google.com/intl/nl/sheets/about/ . Voor nu, mochten er snelle vragen zijn over perks of perk combinaties kan je me altijd pmen/pben of aanspreken in Lunatip!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Bosses en Invention

Bericht door Ceecs Clan »

Thys schreef: dinsdag 4 april 2017, 16:10
Ceecs Clan schreef: zondag 19 maart 2017, 10:22 Voor best perks zie je best: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1446437244
Bedankt voor deze spreadsheet Ceecs! Ik heb nml zelf een andere, omdat ik deze eerst kwijt was nadat ik hem niet heb opgeslagen.

In ieder geval, zoals eerder gezegd, is dit een project dat langzaam op gang moet komen. Aangezien ikzelf nu volledig op mezelf woon + stage in Engeland heb ik het momenteel druk genoeg. Ik ga proberen het perk gedeelte tzt af te hebben, voor nu zou ik als ik jullie was de spreadsheet die ceecs gepost heeft aanhouden! Ik ga uit van deze sheet, met misschien wat kleine aanpassingen van mezelf!

Je kan deze sheet opslaan door naar "Bestand" te gaan en dan "sla een kopie op". Deze kopie komt dan in je google spreadsheets te staan: https://www.google.com/intl/nl/sheets/about/ . Voor nu, mochten er snelle vragen zijn over perks of perk combinaties kan je me altijd pmen/pben of aanspreken in Lunatip!
Graag gedaan.
Plaats reactie