Bosses en Invention

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Bosses en Invention

[/rs]
Onlangs is er een klein discussietopic ontstaan in hetzelfde forumdeel als waar dit topic in staat. Namelijk over de RS3 Evenementen.
Hieruit bleek snel dat er nog wel animo voor is en daar zal direct gebruik van gemaakt gaan worden.

Eigenlijk op het moment dat Thys en ik hoorden dat er weer leven geblazen zou worden in Bossevenementen, hadden we allebei wel zoiets van, hier willen we wel aan meewerken. Zelf zat ik tijdens mijn studie-ontwijkend gedrag hierover een beetje na te denken. Waarom maak ik, of samen met Thys, niet een topic waarin we een groot deel van PvM uitleggen. Na dit kort overlegd te hebben met Jelmer, kreeg ik eigenlijk gelijk al een akkoord hierover. Daarna was het één snelle pm naar Thys en hij werkt er ook aan mee. Dit is even in het kort hoe dit topic precies tot stand is gekomen.

Om nu naar de content van dit topic te gaan, is waarschijnlijk jullie vraag, waar gaat dit topic over en wat kunnen wij hiervan verwachten? In dit topic zullen de volgende onderwerpen aanbod komen:
  • Bosses: Hoe werken bepaalde bosses, welke rollen zijn er.
  • Invention: Hoe train ik het relatief snel tot ik goede perks heb?
  • Invention: Wat is een goede perksetup voor mijn armor en weapons?
  • Gear: Ik ben helemaal klaar om te gaan bosses denk ik, wat is nou de beste setup die ik kan gebruiken?
  • Extra items die handig zijn bij PvM.
  • Abilities: Welke abilities zijn handig bij PvM? En welke het liefst vermijden?
Daarnaast zal dit topic dus ook gebruikt worden voor de Boss evenementen van LTF. Daarover volgt later meer.
Laatst gewijzigd door Jelmer op zondag 22 januari 2017, 20:45, 8 keer totaal gewijzigd.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

[/color][/rs]
In dit deel van het topic zullen een groot aantal Bosses uitgelegd worden die er tegenwoordig zijn in RS3.

Hierbij zal er begonnen worden met de God Wars Dungeon 2 Bosses, Nex, Corporeal Beast, Rise of the Six, Vorago, Beastmaster en Yakamaru. In dit deel van het topic zal er per boss en tactiek worden uitgelegd hoe een boss op de juiste manier te killen is en met welke combatstyle. Ook zal er per boss verteld worden welke rollen er bij deze boss zijn en hoe dit te werk gaat.

God Wars Dungeon 2
Gregorovic:

Helwyr:

Vindicta & Gorvek:

Twin Furies:

Corporeal Beast:

Nex

Rise of the Six

Vorago

Beastmaster

Yakamaru

Angel of Death
Laatst gewijzigd door Thys op vrijdag 27 januari 2017, 10:57, 4 keer totaal gewijzigd.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Invention
Hoe train ik het relatief snel tot ik goede perks heb?
[/color]
Om te beginnen heb je om Invention te mogen trainen eerst 80 Crafting, 80 Divination en 80 Smithing nodig. Als je dit hebt: tijd om verder te lezen.

Klaar om te beginnen
Om te beginnen is er een tutorial die je tot ongeveer level 4 Invention laat levelen. Het kan zijn dat je zo'n 285 xp te kort komt voor level 4. Door simpelweg een aantal items te dissasemblen kom je op level 4. Welke items slim zijn om te dissasemblen kom ik later op terug.

Inspiration en Blueprints
Wanneer je Invention unlocked hebt, kan je tijdens het skilling ook inspiration krijgen. Inspiration gebruik je om Blueprints te ontdekken in de Invention Guild. Deze Blueprints geven, met name in de mid levels, heel veel xp! De moeite waard om te doen dus! Op level 4 kan je de eerste belangrijke Blueprint discoveren: Equipment level 5.

Het wordt ten strengste geadviseerd om je Blueprints altijd op "Perfect!" te ontdekken. Zo verbruik je de minste inspiration en hoef je minder lang te skilling om de maximale inspiration voor je Invention level te halen. Scheelt weer tijd!

Vanaf level 4
Tutorial af, eerste Blueprint discovered. En nu?
Nu kunnen we verschillende dingen gaan doen om Invention te trainen. Er zijn meerdere wegen naar Rome, dus ik ga zo goed mogelijk routes uitwerken om je Invention te trainen.

Als eerste een kort stukje over hoe je gemakkelijk een goed aantal basiscomponents kan krijgen. De shops in de Warriors Guild zijn heel goed om te beginnen. Daarnaast is de Weapon Shop in Varrock ook een goede plaats. Met name de wapens die je daar kan kopen geven een goede hoeveelheid basiscomponents: Base en Blade parts onder andere. Deze heb je nodig voor Augmentors, Weapons- en Armour Gizmo's. Augmentors gebruik je om je gear (level 70 of hoger) te augmenten, de gizmo's kan je gebruiken voor perks. Welke perks goed zijn wordt in een ander stuk besproken. Als je deze shops gehad hebt is een andere goede plek de White Knight Armour Shop. Voor deze shop moet je wel de Master Rank halen bij de White Knights. (link naar wiki hierover, eventueel later uitwerken).

Het beste en gemakkelijkste is om items te dissasemblen tot level 22. Hierna kunnen we augmented tools maken! Vergeet je Blueprints die je onderweg unlocked niet!

Level 22: Fishing Rod-o-Matics
Op level 22 kan je augmented tools maken. De beste manier is (helaas) fishing: Fishing Rod-o-Matics. Voor één Rod-o-Matic heb je het volgende nodig: 1 Fishing Rod, 80 Flexible parts, 60 Base parts, 6 Dextrous components en 4 Swift components. De beste plekken om deze rods te gebruiken zijn Prifddinas Waterfall Fishing en Barbarian Fishing. Je kan je rods nog maar tot level 5 trainen, dit is helaas het geval tot en met level 27. Je volgende doel zal dus level 27 zijn voor de Blueprint!

Level 27: Equipment level 10
Vanaf level 27 kan je jouw equipment tot level 10 trainen. Nu beginnen de xp-drops te komen! Sinds je op level 16 ook al Augmented Body armour kan maken kan je dit naast je wapen gebruiken. Als body is het siphonen van T70 of T80 gear aangeraden. Voor het wapen is er een leuk alternatief: Black salamanders! Samen met harralander tar telt een Black Salamander als een T70 wapen, heel goedkoop in de aanschaf en een goed wapen om je Invention relatief snel te trainen.

Level 45: Augmented Leg armour
Nu kan je volop beginnen met je Invention te trainen door middel van combat. Je kan vanaf nu je wapen en je body en legs augmenten. Nog wel tot level 10 helaas...

Level 60: Equipment level 15
Je hebt nu het keerpunt bereikt! Op dit level kan je duurder gear gaan siphonen voor meer xp. Vanaf dit level is het geadviseerd over te stappen naar level 80+ Gear en Wapens. Als je bij een Black Salamander of een Godsword wil blijven kan dat natuurlijk ook. Het is immers jouw eigen keuze. Vanaf nu is het heel simpel: Train je gear tot level 12 en siphon het. Op level 12 krijg je de maximale xp van je gear, hoger trainen heeft dus geen zin!

Verschillende routes en adviezen voor trainen.
Hieronder leggen we even kort uit welke routes je kan nemen bij het trainen bij Invention. Je kan in principe het trainen als skiller of als PvM-er.

Skilling route
Veel mensen gebruiken fishing rod-o-matics bij de Prifddinas Waterfall Fishing. Hier duurt het ongeveer 2u tot 2,5u om een rod naar level 10 te trainen. Daarnaast wordt een augmented crystal pickaxe gebruikt bij de Seren Stones om te trainen. Als laatste is een augmented crystal hatchet ook nog een optie, alleen is dit wel de traagste methode.

Combat route
Je kan ook kiezen om het via combat te trainen, dit is de meest gebruikte manier. Goede methodes hiervoor zijn Airuts op Mazcab met een Dwarven Cannon en een Noxious Scythe of Dragon Rider Lance, Abbysal Demons met Aggression Potions met Magic, Muspah's met Magic, Glacors met Magic en Ganodermic Beasts met Magic. In het algemeen is het trainen met behulp van Slayer ook een goede optie. Hier kan je dan bijvoorbeeld hybrid armour als Akrisae of Anima of Sliske voor gebruiken.
Een overzicht van belangrijke items voor Invention
ItemMaterialen
Augmentor100 - 2000x Divine Energy
45x Base Parts
45x Flexible Parts
45x Tensile Parts
8x Enhancing Components
7x Powerful Components
Divine Charges225 - 2000x Divine Energy
20 Simple Parts
Weapon Gizmo Shell10x Bladed Parts
5x Crafted Parts
2x Strong Components
Armour Gizmo Shell10x Deflecting Parts
5x Crafted Parts
2x Protective Components
Tool Gizmo Shell10x Head Parts
5x Crafted Parts
2x Precise Components
Fishing rod-o-matic1x Fishing Rod
80x Flexible Parts
60x Base Parts
6x Dextrous Components
4x Swift Components
Equipment Siphon50x Simple Parts
5x Dextrous Components
5x Precious Components
Wat is een goede perksetup voor mijn armor en weapons?

Nader toe te voegen.
Laatst gewijzigd door Thys op zaterdag 28 januari 2017, 10:30, 10 keer totaal gewijzigd.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Gear
Ik ben helemaal klaar om te gaan bossen, wat is nou de beste setup die ik kan gebruiken?
[/color]
Zoals jullie weten zijn er vele verschillende soorten gear in het spel. Hieronder even een korte samenvatting welk gear goed is om te gebruiken en waarom.

Body en Legwear
Als eerste heel simpel, T90 Power Armour. Tectonic, Sirenic en Malevolent om precies te zijn. Dit kan je Augmenten door middel van een ONGEBRUIKT stuk body of leg armour, samen te voegen met een augmentor en 36 Divine Charges op een Invention Workbench. Dan bevat je item 100k charges. Op het moment is dit het beste armour in game puur op stats. Daarentegen zijn twee van de drie sets heel duur, namelijk Tectonic (70m+ per set!) en Sirenic (40-50m per set!). Daarom gebruiken sommige mensen alternatieven.

Een van die alternatieven is het gebruik van het nog niet zo oude Superior Ancient Warriors Equipment. Oftewel, Statius/Vesta's, Morrigans en Zuriels. Dit armour is in de Superior versie T88 en dus het op 1 na beste armour in de game. Dit armour geeft in vergelijking tot T90 armour geen prayer bonus, iets minder armour en iets minder damage. Een voordeel van dit armour is de prijs. Een set Superior Zuriels kost bijvoorbeeld maar rond de 20-25m (2x Ancient Equipment Armour patch + body/legwear). Sommige mensen gebruiken dit armour voor Slayer vanwege het gebruik van andere perks.

Een ander alternatief is T80 Nex Equipment. Dit is natuurlijk in vergelijking tot T90 "veel" minder DPS, maar het heeft voordelen. Het is een 'one-time-purchase', het gaat niet kapot of degrade naar dust. Daarentegen gaan je charges in je charge pack wel sneller leeg, omdat het armour hetzelfde charge pack gebruikt als je wapens, in tegenstelling tot T90 en T88. Daarnaast geeft Nex Equipment een LP bonus, oftewel meer health. Als je veel gebruik maakt van bijvoorbeeld de Onslaught ability, kan dit wel goed armour zijn. Sommige mensen gebruiken Virtus voor Vorago, omdat het Life Bonus geeft. Om maar een voorbeeld te geven.

Gloves en boots
Om met het makkelijkste beginnen, boots. De beste boots om te gebruiken zijn in principe de upgraded Glacor boots: Emberkeen, Hailfire en Flarefrost. Deze zijn daarentegen heel erg duur, 60-70m per boots en moet je ze rechargen met de add-ons die de rune dragons droppen. Duur dus, niet gebruiken tenzij je Dice bent (teveel geld hebt).

Het beste alternatief zijn T80 Nex boots: Torva, Virtus en Pernix. Degraden tot een broken state, kost 150k om te repairen (met 99 Smithing in je huis) en zijn een one-time-purchase.

Gloves is iets lastiger. Als je gewoon 1 paar "gloves" wil voor alles, is een Deathtouch Bracelet een goede keus. Dit is een hybrid T90 bracelet, die ook nog als bonus heeft dat het een 1/5 kans heeft om 25-50% damage te reflecten naar de tegenstander, je krijgt nog wel de volle damage op je! Een nadeel is dat, bij met name Nex en Araxxor, het er voor kan zorgen dat je zelf reflect damage krijgt omdat je damage reflect. Voorbeeld, Nex heeft in de Zaros phase mage protect op en doet een mage attack op je. De bracelet gaat af en je reflect damage, maar vanwege de magic protect krijg jij deze damage op je! En dan moet je denken niet een beetje damage als 100, nee, tot in de duizenden. Ikzelf heb eens een 4k reflect op je neus gekregen vanwege dit ding. De bracelet heeft ook nog een prayer bonus van 3. De bracelet is een one-time-purchase item dat je nooit meer kan verkopen! Eenmaal aangehad kan het niet meer worden verkocht.
Andere hele goede gloves zijn de dominion gloves: Goliath, Spellcaster en Swift. Ze hebben allemaal een bepaald effect:
- Goliath. elke basic ability heeft een 5% kans om 25% meer schade te doen. Daarnaast zal wanneer de passive afgaat de Attack, Strength, Defence en Ranged level van de tegenstader met 7 levels worden verlaagd. Daarnaast verlagen ze verkregen melee damage met 1-5% en is er een 5% kans om die te verlagen met 25-50%.
- Spellcaster. Een zelfde effect als Goliath gloves, alleen verlagen Spellcaster gloves magic damage i.p.v. melee damage.
- Swift. Elke attack heeft een 5% kans om een extra attack te doen die 25% damage doet van de originele attack en ook diens effect overneemt. Bijvoorbeeld, een 2de heal van Sacrifice als de passive afgaat. Daanaast verlagen ze verkegen ranged damage met 1-5% met een 5% kans op 25-50% verlaging.

[stukje over amulets en capes]


Extra items die handig zijn bij PvM
[/color]
Tegenwoordig zie je niet meer zoals vroeger dat mensen alleen wat pots in hun inventory hadden tijdens PvM en misschien nog een wapen switch. In dit hoofdstuk zal ik kort wat items langs gaan die tegenwoordig gebruikt worden bij PvM. Als eerste een kleine opsomming van de items en later een uitleg wat ze doen en waar ze worden gebruikt.
  • Enhanced Excalibur
  • Ring of Vigour
  • Asylum Surgeons Ring
  • Berserker Blood Essence
  • God Books / Scrimshaws
  • Guthix Staff
  • Statius's Warhammer
  • Arcane capacitor
Enhanced Excalibur
Dit item wordt gebruikt voor de healing ability die hierop zit. De Enhanced Excalibur kan je krijgen na het voltooien van de Hard Diary van Seer's Village. Als je ook nog de Elite Diary hebt gedaan is het aantal HP wat je healt verdubbelt. De Enhanced Excalibur heeft met 3 verschillende abilities, namelijk Rejuvenate, Guthix's Blessing en Ice Aslym, dezelfde cooldown maar de Enhanced Excalibur gebruikt geen Adrenaline dus is het eigenlijk een gratis heal. Dit item wordt in principe bij iedere boss gebruikt.

Ring of Vigour
Denk dat een groot aantal van jullie dit item wel kent, de Ring of Vigour. Deze Ring is te koop voor 50.000 dg tokens op Daemonheim.
Het nut van deze ring is eigenlijk heel erg simpel. Als je deze ring aan hebt en je doet een Ultimate Ability, bijv. Sunshine, Berserker of Death Swiftness om maar even wat te noemen, bespaar je 10% Adrenaline. Dit is flink handig, want dan ben je sneller bij je Thresholds (50% adrenaline).

Asylum Surgeons Ring
Deze ring is ook vrij bekend onder de meeste spelers. Deze wordt verkregen door alle challenges na de Broken Home quest te voltooien. Deze Ring heeft is bijna ''best in slot'' voor de Rings naast de Ring of Death. Het voordeel van deze ring is dat er een kans is van 10% dat als je een threshold doet, dat deze geen adrenaline gebruikt! Dit bespaart dus 25% adrenaline + heeft zeer hoge stats.

Berserker Blood Essence
Dit item kan je maken na de quest River of Blood door 100 congealed blood met een 4 dose weapon posion ++ te mengen terwijl je het boekje ''Haelmalchemy'' bij je hebt. Hiervoor moet je wel eerst 400 Vyre Corpses geburned hebben.

Waarvoor is het nou nuttig? Berserker Blood Essence kan je activaten als je niet onder de invloed bent van mix potions, zoals Overloads. Daarom is het aan te raden tijdens het gebruik van Berserker Blood Essence Supreme Potions te gebruiken.

Waar is dit nou nuttig? Bij moment waarbij je heel snel veel damage moet doen, zoals Rots. Maar het wordt ook gebruikt bij bijvoorbeeld Telos voor de Tendril attack.

Dit item is in het begin vrij moeilijk te gebruiken omdat je niet kunt brewen doordat je geen Overloads gebruikt. *wordt nog verder uitgebreid*
Laatst gewijzigd door Thys op vrijdag 3 maart 2017, 12:38, 13 keer totaal gewijzigd.
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Abilities
Welke abilities zijn handig bij PvM? En welke het liefst vermijden?
[/color]
Nader toe te voegen.
Laatst gewijzigd door Jelmer op zondag 22 januari 2017, 21:02, 3 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Bosses en Invention

Bericht door Zeekoe »

Klinkt interessant!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Bosses en Invention

Bericht door buitje »

Klinkt inderdaad erg goed! Ik ben echt waardeloos in bossen, dus hopelijk steek ik er iets van op. :D
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Bosses en Invention

Bericht door Lex W »

buitje schreef:Klinkt inderdaad erg goed! Ik ben echt waardeloos in bossen, dus hopelijk steek ik er iets van op. :D
Precies dit! Succes Thys en J elmer, ik ben benieuwd O:)
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Bosses en Invention

Bericht door Het Pietje »

Ik heb dus precies 0 items van de lijst met handige items 8-[ , leuk dat er wat extra uitleg komt over de bosses kan zeker handig zijn :)
Als er nog hulp nodig is in dit topic ben ik altijd bereikbaar op het forum of in RS.

Nog 1 opmerking over de eerste post in dit topic, volgens mij mist er het woordje "worden" in de laatste zin.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Bosses en Invention

Bericht door Zeekoe »

Ik heb er wel een paar van! Maar heb geen idee hoe ik ze zou moeten gebruiken bij bosses. 8-[
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Bosses en Invention

Bericht door Marco »

Het Pietje schreef:Ik heb dus precies 0 items van de lijst met handige items 8-[ , leuk dat er wat extra uitleg komt over de bosses kan zeker handig zijn :)
Als er nog hulp nodig is in dit topic ben ik altijd bereikbaar op het forum of in RS.

Nog 1 opmerking over de eerste post in dit topic, volgens mij mist er het woordje "worden" in de laatste zin.
Klopt, heb ''worden'' erbij gezet.
Mijn fout. ](*,)
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Bosses en Invention

Bericht door Rasmus »

Interessant, kan het wel gebruiken:')
"Be yourself, everyone else is already taken"
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Misschien even handig om te laten weten. Tentamen periodes en/of einde stages maakt de tijd een beetje krap, dus het kan even duren voordat er stukken komen te staan!

We zijn ook nog in afwachting van Siddy voor wat nieuwe code om het topic wat compacter te kunnen maken, maar dat kan ook nog even duren ;)
Dnges
Lunatipchatter van het kwartaal
Berichten: 16
Lid geworden op: maandag 9 april 2012, 14:40
RS: D i n g e s (p2p)
Clan: Epic Dutch

Re: Bosses en Invention

Bericht door Dnges »

Gaaf topic! Erg benieuwd en hoop dat ik er veel van ga leren!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Bosses en Invention

Bericht door Zeekoe »

Thys schreef:Misschien even handig om te laten weten. Tentamen periodes en/of einde stages maakt de tijd een beetje krap, dus het kan even duren voordat er stukken komen te staan!

We zijn ook nog in afwachting van Siddy voor wat nieuwe code om het topic wat compacter te kunnen maken, maar dat kan ook nog even duren ;)
Wat bedoel je met compacter maken? Er is namelijk al een code voor de breedte van het topic aan te passen, geloof ik.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Bosses en Invention

Bericht door xNitrous »

Zeekoe schreef:
Thys schreef:Misschien even handig om te laten weten. Tentamen periodes en/of einde stages maakt de tijd een beetje krap, dus het kan even duren voordat er stukken komen te staan!

We zijn ook nog in afwachting van Siddy voor wat nieuwe code om het topic wat compacter te kunnen maken, maar dat kan ook nog even duren ;)
Wat bedoel je met compacter maken? Er is namelijk al een code voor de breedte van het topic aan te passen, geloof ik.
[*vaste-breedte][/vaste-breedte]
is er ja, dat maakt het wel iets compacter maar nog niet veel netter, je kunt dit proberen. Maar hier weet Siddy ook van af dus ik neem aan dat ze iets anders bedoelen.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Bosses en Invention

Bericht door Siddy00 »

Voor een voorbeeld van wat Thijs bedoelt, zie https://www.lunagang.nl/monster-hunting ... ck-dragon/. Bij Equipment kan je op High/Medium/Low level klikken om de bijbehorende load-out te tonen, zonder de rest tegelijkertijd te zien. Zo zie je steeds drie tabellen in plaats van de volle negen. De vraag is of ik hier eenzelfde systeem op een goede manier kan inbouwen met BBcodes zonder daarmee het forum te slopen.
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Bosses en Invention

Bericht door Zeekoe »

Oh, maar is dat niet bijzonder veel werk voor een zeer kleine meerwaarde? Naast dit topic denk ik niet dat het vaak gebruikt gaat worden op het forum en bovendien kunnen uitklap-tags het toch al sterk vereenvoudigen?
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Bosses en Invention

Bericht door Thys »

Siddy bood het aan en dacht dat het niet veel moeite zou kosten. Als hij dit graag wil doen, mag hij het van mij doen. Overigens kunnen de nieuwe tags van pas komen in andere (guide) topics denk ik.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Bosses en Invention

Bericht door Siddy00 »

Ik zou kijken of het mogelijk is, ik weet uberhaupt nog niet of het echt te doen is :P Als het overbodig complex wordt, laat ik het ook liever voor wat het is, maar als ik met een paar (simpele) BBcodes iets voor elkaar weet te krijgen en het ook voor de gebruikers niet te ingewikkeld wordt, wil ik het best proberen.
Afbeelding
Plaats reactie