Drop challenge 2017

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Drop challenge 2017

Bericht door Gio »

Drop challenge 2017
Gelieve het hele topic door lezen voor belangrijke informatie.

Afbeelding
1. Korte uitleg evenement
Dit evenement zal plaatsvinden in maart en bestaat net zoals de vorige edities uit drie rondes. De bedoeling is om de eerste twee rondes te overleven en in de finaleweek zoveel mogelijk loot binnen te slepen. In de Hall of Fame komen de drie beste deelnemers uit de finaleweek. De deelnemer met de meeste drops over de drie weken heen zal ook een plek in de HoF krijgen. Lees dit topic goed door, vooral punt 6 is erg belangrijk.

2. De regels
  • Plaatjes vervalsen of plaatjes nemen van drops die niet tijdens het evenement zijn gevallen, leidt tot directe diskwalificatie.
  • Alle drops die je hebt gekregen moeten binnen de 24 uur in dit topic gepost worden, anders is het niet geldig.
  • Je Adventure's log moet voor iedereen zichtbaar zijn! Als dit niet zo is kan je dit wijzigen via het knopje game settings in RuneScape zelf. Als je niet kan bewijzen dat je de drop hebt gekregen telt de drop niet mee!
  • Als je met mass gaat en een van jullie heeft het item telt het, als iemand anders het item heeft telt het niet.
  • Bij CS (=shardshare) moet je je aantal gekregen shards delen door 120 en dat getal vermenigvuldigen met de punten die het item waard zijn. Bij eventuele kommagetallen rond je naar onder af (dus 1,249 --> 1/ 1,6 --> 1,5 / 1,75 --> 2)
3. De drops
Hier is een lijst van alle drops die toegelaten zijn en hoeveel punten elke drop waard is:

God Wars Dungeon 1
  • Graardor: chestplate (3), tassets (1.5), boots (0.5) en gloves (0.5)
  • K'ril Tsutsaroth: spear (1), Garb (3), Grown (2), Hood (1), ward (0.5), hilt (0.5), gloves (1) en boots (1)
  • Kree'arra: buckler (3), chestplate (3.5), chainskirt (4), boots (3), gloves (3), helm (3) en hilt (3)
  • Zilyana: Armadyl crossbow (3), Off-hand Armadyl crossbow (6) en hilt (9.5)
  • Nex:
    • Torva: helm (5.5), platebody (25), platelegs (18), boots (16) en gloves (5)
    • Pernix: cowl (6.5), body (24), chaps (20), boots (20), gloves (5) en bow (16)
    • Virtus: mask (6), top (15), legs (15), boots (9.5), gloves (5), wand (5.5) en book (5.5)
  • Nex: Angel of Death:
    • Wapens: Wand of the Praesul (30) en Imperium Core (30)
    • Chests: Intricate smoke-shrouded chest (15), Intricate shadow chest (15.5), Intricate ice chest (15.5) en Intricate blood stained chest (15.5)
    • Overig: Uncut Onyx (2) en Praesul Codex (25.5)
God Wars Dungeon 2
  • Twin Furies: Crest of Zamorak (11.5), Blade of Avaryss (0.5) en Blade of Nymora (0.5)
  • Gregorovic: Crest of Sliske (18.5), Shadow Glaive (8.5), Off-hand Shadow Glaive (7.5) en Sliskean Essence (4.5)
  • Vindicta & Gorvek: Crest of Zaros (19) en Dragonrider Lance (23.5)
  • Helwyr: Crest of Seren (18.5), Wand of the Cywir elders (20) en Serenic Essence (0.5)
  • Telos: Reprisal Ability Codex (30), Dormant Seren Godbow (30), Dormant Staff of Sliske (30) en Dormant Zaros Godsword (30)
Overige bosses
  • Abomination: Abomination Cape (30), Dragon Full Helm (6.5) en Draconic Visage (1)
  • Araxxi: Leg piece (30), Fang (30), Eye (7), Web (11.5), uncut onyx (2) en Araxyte pheromone (2)
  • Beastmaster Durzag: Razorback gauntlets (1.5) en Mazcab ability codex (13.5)
  • Corporeal Beast: Spectral (0.5), Arcane (4.5), Elysian (9), Divine (6) en Holy elixir (1)
  • DKS: Dragon hatchet (1.5)
  • Dragon Pickaxe (7)
  • Kalphite King:
    • Drygore main-hand: rapier (13), longsword (19.5) en mace (12)
    • Drygore off-hand: rapier (14.5), longsword (15) en mace (13.5)
  • Legiones: Signet (9)
  • QBD: Dragon kiteshield (0.5) en Draconic visage (1)
  • RotS: Malevolent (2.5), Merciless (2.5) en Vengeful (2)
  • Vorago: Seismic Wand (30) en Seismic Singularity (30)
  • Yakamaru: Mazcab ability codex (13.5)
Slayer
  • Adamant Dragon: Dragon full helm (6.5) en Draconic Visage (1)
  • Airut: Razorback gauntlets (1.5)
  • Anagami: Draconic Visage (1)
  • Arhat: Draconic Visage (1) en Seiryu's claw (30)
  • Automatons: Static gloves (3), Pneumatic gloves (2.5) en Tracking gloves (1)
  • Black dragon: Draconic visage (1)
  • Camel Warrior: Camel Staff (30)
  • Celestial dragon: Celestial handwraps (4.5), Draconic visage (1) en Dragon Rider kit(0.5)
  • Edimmu: Blood necklace shard (6.5)
  • Glacors: Steadfast (11), Ragefire (3.5) en Glaiven (9)
  • Ice Strykewyrm: Staff of Light (1)
  • Kal'gerion demon: Demon slayer crossbow (0.5), Off-hand demon slayer crossbow (0.5), Demon slyer boots (0.5) en Uncut onyx (2)
  • Lava Strykewyrm & Wildy Wyrm: Wyrm Scalp (30), Wyrm Heart (30) en Wyrm Spike (15.5)
  • Living Wyvern: Draconic Visage (1) en Wyvern Crossbow (30)
  • Metal dragon: Draconic visage (1)
  • Mithril dragon: Dragon full helm (6.5) en Draconic visage (1)
  • Nightmare: Nightmare Gauntlets (6)
  • Nihil: Zaryte bow (16)
  • Order of Ascension: Ascension grips (4) Primus (0.5), Secundus (0.5), en Sextus (0.5)
  • Ripper Demon: Ripper Claw (7) en Off-hand Ripper Claw (8)
  • Rune Dragon: Dragonic visage (1), Glaiven wing tip (20.5), Ragefire gland (21.5) en Steadfast scale (24)
  • Skeletal Wyvern: Draconic visage (1)
  • TDS: Dragon claws main + off-hand (0.5), ruined armour delen (0.5) en Dragon limbs (10)
Revenant / Chaos Elemantal
  • statuette
    • Ancient (5)
    • Armadyl (1)
    • Bandos (0.5)
    • Ruby (0.5)
    • Saradomin (1)
    • Zamorak (0.5)
  • Morrigan's
    • Coif (0.5)
      Leather body (1.5)
      Leather chaps (1)
  • Zuriel's
    • hood (0.5)
    • robe top (1.5)
    • robe top (1.5)
    • staff (5.5)
  • Statius's
    • helm (1.5) en corrupt (0.5)
    • platebody (2.5) en corrupt (0.5)
    • platelegs (2) en corrupt (0.5)
    • warhammer (30)
  • Vesta's
    • chainbody (3) en corrupt (0.5)
    • plateskirt (2) en corrupt (0.5)
    • longsword (9)
    • spear (4.5)
  • Corrupt dragon
    • chainbody (0.5)
    • battleaxe (0.5)
    • scimitar (0.5)
    • spear (4.5)
Clue Scroll rewards en Barrows
Bij een beloning van meer dan 500k, telt een clue scroll en Barrows item ook. Hier moet dan een screenshot van de pricecheck bijstaan! Per 500k krijg je 0.5 punten met een maximum van 30 punten. Voor de Barrows item moet je een screenshot maken van de chest en de item prijs is het aantal punten.

De waarde van de items is op 22 februari 2017 bepaald, ik heb het afgerond naar 500k. Alle zeldzame items die onder de 250k zijn heb ik er niet toegevoegd omdat ze anders toch 0 punten zouden zijn.

Als er nog een item niet inzit waarbij je denkt dat zeker nog in de lijst moet staan, kun je me altijd een PB sturen.

4. Het verloop
Het wordt een challenge van drie weken lang. Elke week zullen er een aantal deelnemers afvallen. Iedere week worden de scores gereset.
  • Week 1: Elk deelnmer dat 31 punten (of meer) heeft behaald gaat door.
  • Week 2: De helft van de deelnemers die week 1 hebben overleefd vallen af.
  • Week 3: Finaleweek: 1 deelnemer wint en krijgt een plek in de Hall of Fame.
5. Inschrijven
Als je wilt inschrijven moet je je RuneScape naam achterlaten.


6. Manier van drops posten
Posten gaat via een vast patroon. Dit maakt het voor ons een stuk makkelijker om de drops bij te houden. Het voordeel naar jullie toe zal zijn dat de tabel veel up-to-dater en sneller klaar zal zijn. Er zijn enkele voorwaarden waaraan je foto moet voldoen, zijn deze voorwaarden niet vervult, dan telt je drop niet!
  • Er zal een zinnetje worden gepost op 1 maart, dit moet in de chatbalk staan, of boven je poppetje zijn/haar hoofd.
  • RuneScape naam moet zichtbaar zijn.
  • De drop zelf moet op de grond liggen/in je inventory zichtbaar zijn.
  • Datum moet aanwezig zijn op plaatje.
  • Geen editing! (behalve voor tijd, via printscreen tijd bij het plaatje slepen)
De drops MOETEN gepost zijn volgens het patroon hieronder. Er zal een code staan die je gewoon moet kopiëren en plakken met de juiste gegevens.
  • De drop(s) + punten: Hier vul je de naam van de drop(s) in met de punten
  • In- of uitklappen • PIC VAN JE DROP

    Tussen deze tags zet je via de IMG-tags alle foto's van de drops. De drops en de waarde hiervan moeten leesbaar zijn.
  • Totale punten: De punten van de drops van de pic hierboven.

Code: Selecteer alles

[list]
[*]De drop(s) + punten: 
[*][uitklappen=PIC VAN JE DROP][/uitklappen]
[*]Totale punten: [/list]
Als iedereen dit invult hebben wij niet veel werk met de drops in te voeren en jullie ook niet. De waarde van de drops vind je in de droptabel hierboven. De waarde wordt niet meer veranderd. Je moet dus de punten overnemen van de droptabel. Je mag meerdere drops in 1 keer invoeren.

7. Deelnemers
  • Gi0
  • Jelmer
  • Het Pietje
  • PvM Yarik
  • kiepedaarp
  • Rasmus
  • Ceecs
  • Zwaffie
  • Hankinator
  • Zeekoe
  • Ajax Is Best
  • Elba
  • Thys
  • Slay a stone
  • shadowtje
  • Luke PvM
8. Winnaars
De beste 3 deelnemers van de finaleweek komen in de Hall of Fame samen met het team dat de meeste drops heeft behaald.
Laatst gewijzigd door Gio op zondag 5 maart 2017, 19:05, 20 keer totaal gewijzigd.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challange 2017

Bericht door Gio »

Uitslagen


Week 1
NaamPuntenAantal drops
Gio204
Jelmer6,53
Het Pietje64,55
PvM Yarik5913
kiepedaarp15,56
Rasmus00
Ceecs00
Zwaffie00
Hankinator9,56
Zeekoe00
Ajax Is Best00
Elba707
Thys00
Slay a stone10,55
shadowtje00
Luke PvM20,53
  • Groen is door
  • Rood is niet door
Week 2
NaamPuntenAantal drops
Gio00
Het Pietje00
PvM Yarik00
kiepedaarp00
Elba00
Luke PvM00
  • Groen is door
  • Rood is niet door
Week 3
NaamPuntenAantal drops
naam00
naam00
naam00
  • Groen is door
  • Rood is niet door
Laatst gewijzigd door Gio op woensdag 8 maart 2017, 20:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Team vs Team Drop challange 2017

Bericht door Het Pietje »

In natuurlijk!
Indien het een team vs team drop challenge wordt moet ik nog even een team bij elkaar ronselen :3
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door yarik6 »

Ik doe weer mee! Altijd leuk geweest deze events ♥️
Even snel wat mensen optrommelen
RSN: PvM Yarik
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door buitje »

Ik doe mee! Ign: kiepedaarp

(Mocht hankinator zich niet vrijwillig opgeven dan doe ik het bij deze. <3)
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Hank1705 »

buitje schreef:Ik doe mee! Ign: kiepedaarp

(Mocht hankinator zich niet vrijwillig opgeven dan doe ik het bij deze. <3)
>:C
Afbeelding
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Rasmus »

Ik doe wel mee, al heb ik geen team en geen van de bosses die in de afgelopen twee jaar zijn uitgekomen ooit gedaan:') dus, Slayer all the way;D
"Be yourself, everyone else is already taken"
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Ceecs Clan »

Leuk idee! Ik doe af en toe een Reaper/Slay taks dus schrijf mij maar in! IGN: Ceecs

Suggesties:
- Ik vind dat de punten indeling van de GWD2 bosses en Nex te hoog is. Ofwel moet je de punten van de high level boss drops AOD/Raids/Rago verhogen.
- De punten van hilt mogen hoger zijn bij GWD1 bosses omdat dat zeldzamer is als de andere drops
- Bij graador staat hilt niet in het lijstje,dat mag er van mij bij
- Bij zilyana staan de necklaces (murmur, whisper, hiss) niet in het lijstje, dat mag er van mij bij met 0,5 punten ofzo
- Arraxor, KBD, KQ, Exiled KQ, Giant Mole staan niet in de lijst! Die mogen er van mij ook bij
- Bij DKS staan de ringen niet in het lijsjte, dat mag er van mij bij
- Ik vind dat Glacors & TDS bij de Slayer catogorie hoort, zijn niet echt meer 'boss' waardig te noemen
- Misschien ook lagere Slayer monsters toevoegen zoals Dust Devils (D chain), Jungle strykewyrm (Hexcrest), Desert strykewyrm (focus sight)
- Ik zou ook de volgende Slayer monsters toevoegen: Abby Demons, Acheron Mammoths, Crystal shapeshifters, Muspahs, Shadow Creatures
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Gio »

Qua punten indeling hebben we de waarde van de drops > 250k gp gepakt, de meeste die je hebt opgenoemd hebben lager waarde dan 250k gp. De maximale aantal punten die je kan krijgen per drop is 30, dit in verband met kleinere teams ook de kans krijgen. Qua puntentelling wordt er nog een kleine wijziging doorgevoerd (later op de dag), dit suggestie kwam van Het Pietje: aantal mensen in een team (begin met 2 mensen) 20 punten, oplopend tot 5 mensen 100 punten. Zo hebben kleinere teams ook meer kans om door te gaan naar ronde 2. Vanaf ronde twee worden er naar gemiddelde gekeken en de helft valt af. En in de finale week wint natuurlijk de top 3.
Over Arraxor hebben de pieces geen waarde dus we hebben haar niet toegevoegd.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Hank1705 »

Gio schreef: Over Arraxor hebben de pieces geen waarde dus we hebben haar niet toegevoegd.
Ben ik het niet mee eens. Hoewel dat wel geld voor de leg pieces, is het bij de hilts (eye/web/fang) zo dat je deze waarde direct kan verzilveren met een spider leg. En die zie ik er hier nergens tussenstaan.

Overigens zou je de leg pieces ook prima kunnen toevoegen door de waarde van een volledige leg te nemen en die te delen door 3 (of er een kleinere vaste waarde aan geven), maar dat ze geen waarde (kunnen) hebben ben ik het niet mee een.
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Gio »

We gaan overleggen hoe we het doen Met Arraxor.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Het Pietje »

Sirenic scales zouden er eventueel ook bij kunnen als slayer drops. Ookal zou je dan misschien wel tectonic en malovelent energies bij moeten zetten.
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Bolobroer »

In !
Afbeelding
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Jelmer »

Ceecs Clan schreef:Leuk idee! Ik doe af en toe een Reaper/Slay taks dus schrijf mij maar in! IGN: Ceecs

Suggesties:
- Ik vind dat de punten indeling van de GWD2 bosses en Nex te hoog is. Ofwel moet je de punten van de high level boss drops AOD/Raids/Rago verhogen.
- De punten van hilt mogen hoger zijn bij GWD1 bosses omdat dat zeldzamer is als de andere drops
- Bij graador staat hilt niet in het lijstje,dat mag er van mij bij
- Bij zilyana staan de necklaces (murmur, whisper, hiss) niet in het lijstje, dat mag er van mij bij met 0,5 punten ofzo
- Arraxor, KBD, KQ, Exiled KQ, Giant Mole staan niet in de lijst! Die mogen er van mij ook bij
- Bij DKS staan de ringen niet in het lijsjte, dat mag er van mij bij
- Ik vind dat Glacors & TDS bij de Slayer catogorie hoort, zijn niet echt meer 'boss' waardig te noemen
- Misschien ook lagere Slayer monsters toevoegen zoals Dust Devils (D chain), Jungle strykewyrm (Hexcrest), Desert strykewyrm (focus sight)
- Ik zou ook de volgende Slayer monsters toevoegen: Abby Demons, Acheron Mammoths, Crystal shapeshifters, Muspahs, Shadow Creatures
Punten zijn puur gebaseerd op de waarde, deze gaan we ook niet aanpassen aan zeldzaamheid. Dat gaat veel te veel tijd kosten. :P
DKS en lagere slayer monsters zal ik nakijken op drops en waarde. Glacors en TDS horen inderdaad onder de Slayer categorie, dat zal ook aangepast worden. Abby demons had al in de lijst moeten staan, maar die is somehow verdwenen. De rest van de monsters die je noemt hebben volgens mij geen drop met een hoge waarde, ik zal het nog even nakijken.
Het Pietje schreef:Sirenic scales zouden er eventueel ook bij kunnen als slayer drops. Ookal zou je dan misschien wel tectonic en malovelent energies bij moeten zetten.
Sirenic scales zijn geen monster-eigen drops, omdat ze van de Rare Drop Table komen, als ik het goed heb. Tectonic en malevolent zou ik wellicht wel kunnen toevoegen, omdat deze wel aan één boss zijn gekoppeld.
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door yarik6 »

Bij de Slayer categorie rune dragons en de bijbehorende add-ons van de glacor boots?
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Jelmer »

yarik6 schreef:Bij de Slayer categorie rune dragons en de bijbehorende add-ons van de glacor boots?
Ik dacht dat ik die al had toegevoegd, niet dus.. :fluit: Evenals de andere metal dragons. Vanmiddag even de lijst bijwerken. ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Bearserk »

Misschien doe ik mee
Afbeelding
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Het Pietje »

Jelmer schreef:
Het Pietje schreef:Sirenic scales zouden er eventueel ook bij kunnen als slayer drops. Ookal zou je dan misschien wel tectonic en malovelent energies bij moeten zetten.
Sirenic scales zijn geen monster-eigen drops, omdat ze van de Rare Drop Table komen, als ik het goed heb. Tectonic en malevolent zou ik wellicht wel kunnen toevoegen, omdat deze wel aan één boss zijn gekoppeld.
Geen monster speciale drop, maar wel over het algemeen een slayer drop voor hogere slayer monsters (ongeveer 80+ slayer). Ook is het toch zeker een drop van 250k+
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Zeekoe »

Afhankelijk van het aantal deelnemers is het misschien leuk om te werken in echte tornooivorm met rechtstreekse uitschakeling. Daarmee bedoel ik dus een 8e finale, kwartfinale, halve finale en finale.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Team vs Team Drop challenge 2017

Bericht door Gio »

Dat is ook een leuke idee, zeekoe. We gaan het overleggen.
Plaats reactie