Varrock teleport wijzigen naar G.E.

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
Bloaze
Berichten: 4
Lid geworden op: donderdag 13 april 2017, 14:26

Varrock teleport wijzigen naar G.E.

Bericht door Bloaze »

Hey iedereen
Ik ben sinds een paar dagen opnieuw aan het spelen, daarvoor was het van 2011 geleden dat ik speelde. Toen kon je na Varrock Diary er voor kiezen om naar de G.E. te teleporteren.

Hoe zit dat nu? Hoe kan je dat nu veranderen?

Thanks!
Bloaze
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Varrock teleport wijzigen naar G.E.

Bericht door buitje »

Is nog steeds zo toch? Ik heb het niet gedaan, maar dacht dat je dat bij diegene moet doen die net boven de dessert staat. Ingang aan de bovenkant van de dessert dacht ik.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Varrock teleport wijzigen naar G.E.

Bericht door Zeekoe »

Dat kan nog steeds, hoor. Let wel op, teleport is niet hetzelfde als de lodestone gebruiken. Die laatste brengt je steeds naar de lodestone zelf, niet naar de GE.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Varrock teleport wijzigen naar G.E.

Bericht door Gio »

buitje schreef: donderdag 13 april 2017, 14:34 Is nog steeds zo toch? Ik heb het niet gedaan, maar dacht dat je dat bij diegene moet doen die net boven de dessert staat. Ingang aan de bovenkant van de dessert dacht ik.
Zo iets ja, waar je een quest kan starten / task reward ophalen.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Varrock teleport wijzigen naar G.E.

Bericht door Ceecs Clan »

Je unlocked dit na de Varrock easy tasks. Dit is inderdaad enkel voor de teleport spell/tablet. Als je de Hard/Elite tasks hebt gedaan kan je dit veranderen bij Vannaka in Edge Dung. Voor medium bij Reldo in de bibliotheek van Varrock castle en voor easy bij Rat Burgiss bij de crossroad tusen Varrock/Lumbirdge/Al Kharid.

PS: je kan ook naar de GE teleporten met de Ring of Wealth of de Ring of Fortune.
Plaats reactie