Carnillean Treasure Event - 13 mei 20:00 uur

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Carnillean Treasure Event - 13 mei 20:00 uur

Bericht door Gio »

Carnillean Treasure

Afbeelding
Houd jij van puzzels oplossen, schatzoeken en leuke prijzen winnen? Dan is dit evenement iets voor jou!

Met dit evenement ga je overal in Gielinor (m.u.v. questgebieden) op zoek naar een schatkist, waarin een leuke prijs zit. De leider van het evenement zegt een raadsel in de Friends Chat Lunatip. Met dit raadsel kan er een schatkist gevonden worden. Los het raadsel op en graaf op de plek van bestemming. Als je op de goede plek gegraven hebt krijg je een schatkist, ben je de eerste die de schatkist heeft opgegraven dan bevat jouw schatkist ook nog eens een prijs! In totaal worden er 5 raadsels gegeven waarmee 5 schatkisten opgegraven kunnen worden. Je hebt dus kans op 5 prijzen!

Regels
  • Verzin geen valse hints om deelnemers te misleiden;
  • Geen samenwerking;
  • Geef de leider van het evenement de tijd om de schatkist te verstoppen, volgen is ten strengste verboden;
  • Als je de locatie weet, ga dit niet voorzeggen.
Tijd, locatie, wereld
  • Wanneer? 13 mei om 20:00
  • Loacatie? Over heel Gielinor!
  • Wereld? 123
  • Friends Chat: Lunatip
Prijzen
In de schatkisten zitten een hoop goudstukken die je kunt krijgen. In elke schatkist zitten 3 miljoen goudstukken. Er zijn dus 15 miljoen goudstukken te winnen!
Laatst gewijzigd door Gio op zaterdag 6 mei 2017, 22:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Ceecs Clan »

Leuk event! Ik ben vrij goed in zulke events! Normaal kan ik elke dag van de opgegeven dagen buiten Zondag want dan ben ik bij mn ouders voor moederdag.

Enkele tips:
- Ik neem aan dat je je ook niet verstopt in: Wildy, plaatsen waar je damage krijgt (Desert Heat, Aggressive mobs, ...), Guilds & Rc altars, Instanced shared Worlds (Cita, ...). Dit mag je er best bij zetten ^^
- Wat slim is om elke keer nadat je kist gevonden is iedereen die meedoet naar een plek te brengen. Bijvoorbeeld Burthorpe Lodestone. Dan vertrekt iedereen op dezelfde plek met zoeken en kan je niet 'toevallig' gespot worden.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Gio »

Ceecs Clan schreef: woensdag 26 april 2017, 11:23 Leuk event! Ik ben vrij goed in zulke events! Normaal kan ik elke dag van de opgegeven dagen buiten Zondag want dan ben ik bij mn ouders voor moederdag.

Enkele tips:
- Ik neem aan dat je je ook niet verstopt in: Wildy, plaatsen waar je damage krijgt (Desert Heat, Aggressive mobs, ...), Guilds & Rc altars, Instanced shared Worlds (Cita, ...). Dit mag je er best bij zetten ^^
- Wat slim is om elke keer nadat je kist gevonden is iedereen die meedoet naar een plek te brengen. Bijvoorbeeld Burthorpe Lodestone. Dan vertrekt iedereen op dezelfde plek met zoeken en kan je niet 'toevallig' gespot worden.
We proberen om de plekken die je hebt verteld te vermijden, Wildy komt ie in iedere geval niet. Verzamelen op een locatie is een slim idee. :)
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door yarik6 »

Niet mijn sterkste kant, maar lijkt me leuk om aan mee te doen als ik tijd heb!
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Daan »

Zou het ook om 9 uur kunnen? 8 uur is toch voor de meeste mensen zo rond etenstijd?
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Ceecs Clan »

Daan schreef: dinsdag 2 mei 2017, 2:36 Zou het ook om 9 uur kunnen? 8 uur is toch voor de meeste mensen zo rond etenstijd?
Ik eet altijd tussen 17 - 18 meestal
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Hank1705 »

Daan schreef: dinsdag 2 mei 2017, 2:36 Zou het ook om 9 uur kunnen? 8 uur is toch voor de meeste mensen zo rond etenstijd?
En ik maar denken dat etenstijd om 6u is 8-[

Ik weet niet of er in het algemeen animo is voor een ander tijdstip, en of de host (Gio) uberhaupt op een ander tijdstip kan. Als dat zo is neem ik aan dat de mensen die het liever laten zien wel even van zich laten horen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Daan »

Ceecs Clan schreef: dinsdag 2 mei 2017, 8:33
Daan schreef: dinsdag 2 mei 2017, 2:36 Zou het ook om 9 uur kunnen? 8 uur is toch voor de meeste mensen zo rond etenstijd?
Ik eet altijd tussen 17 - 18 meestal
Wtf? :')

Toegevoegd na 43 seconden:
Ik heb nog nooit gehoord dat iemand om 5/6 uur eet. Maar goed, misschien is het voor jullie boeren wel een ander verhaal.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door buitje »

Boeren eten vaak smiddags warm, savonds moeten ze melken en hebben ze geen tijd. (Of eten om 4 uur oid), dus klopt niet wat je zegt... Wij eten ook vaak half 6- 6 uur, op t werk ook altijd half 6 oid.
Ligt dus denk ik meer aan jou...
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Daan »

Maar je woont in Barneveld, dat maakt je automatisch een boer.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door buitje »

Dan ben je nog nooit in Barneveld geweest... alle boeren worden uitgekocht en worden huizen gebouwd. Weinig boeren hier meer. Op een enkele kippenboer na
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Daan »

Wat zou ik ook in Barneveld moeten doen.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door buitje »

Er zijn genoeg dingen te doen hoor, vooral in de zomer. Maar volgens mij moeten we maar stoppen met dit topic vol te spammen met zinloze dingen.

Ot: ik kan helaas waarschijnlijk niet. Misschien dat ik op een later moment nog ff meedoe
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Zeekoe »

Daan, hoe vaak is deze discussie al geweest in bar? De meerderheid van de mensen eet omstreeks 18-19 uur. 20 uur is eerder laat.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Gio »

Daan schreef: dinsdag 2 mei 2017, 2:36 Zou het ook om 9 uur kunnen? 8 uur is toch voor de meeste mensen zo rond etenstijd?
Ik denk dat de meeste rond 18.00 eten. Door de weeks kan ik alleen om 20:00 organiseren, zaterdagen kan ik om 21:00 organiseren.
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Carnillean Treasure Event

Bericht door Gio »

Het evenement is op zaterdag 13 mei om 20:00 uur!
Plaats reactie