Lunabingo

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Lunabingo

Bericht door Hank1705 »

Lunabingo
Wil jij bewijzen dat jij de meest complete Scaper bent van Lunagang? Dan is dit evenement iets voor jou!

In dit evenement neem jij het met een 'stempelkaart' op tegen de andere deelnemers. De kaart wordt gevuld door jou persoonlijk door bepaalde acties te doen of bepaalde prestaties te halen. Hierbij mag je zelf bepalen wat jij wilt afstempelen en in welke volgorde. Het evenement zal 3 rondes beslaan, waarbij er iedere ronde steeds deelnemers afvallen tot er tenslotte een finale gespeeld wordt waarin de uiteindelijke prijzen verdeeld worden!

Algemene informatie
De acties die je kan afstempelen worden onderverdeeld in 4 subcategorieën, die qua moeilijkheidsgraad varieren tot makkelijk tot moeilijk. Hierbij is er vanuitgegaan dat alles voor een speler met level 80 stats is te halen.

Player vs Monster
Binnen deze categorie dient de speler een specifieke boss met bepaalde voorwaardes te verslaan. Denk hierbij aan armour-eisen, wapen-eisen of een tijdsframe.

Minigames
Binnen deze categorie dient de speler bepaalde activiteiten te doen tijdens minigames. Denk hierbij aan het behalen van een bepaalde score of het doen van een specifieke actie binnen een minigame.

Skills en Distraction&Diversions
Binnen deze categorie dient de speler bepaalde activiteiten te doen binnen het kader van D&D's of Skills. Hierbij kan gedacht worden aan een bepaalde score, het doen van een bepaalde actie of het bepalen van een bepaald aantal xp in een skill.

Overig
Binnen deze categorie vallen alle activiteiten die niet of minder goed onder de andere 3 categorieën vallen, of juist in meerdere categoriëen kunnen vallen. Hierbij kan gedacht worden aan het doen van bepaalde activiteiten die niets met een skill, minigame of combatgerelateerd zijn, of juist een bepaalde achievement behalen.


Iedereen met een account is welkom om zich in te schrijven! Er is geprobeerd rekening te houden met Ironmen (mits die meedoen), maar mocht er toch nog iets over het hoofd worden gezien zullen zij een aangepaste activiteit krijgen. Tevens zal een overgroot deel van de activiteiten alleen te doen zijn door spelers met een membership en wordt het aangeraden zoveel mogelijk quests te doen. Een deel van de activeiten zijn namelijk alleen te doen na het (ten dele) behalen van enkele quests. Ten slotte zouden stats van level 80 voldoende moeten zijn om alle activeiten te behalen, maar een groot deel is uiteraard te doen met lagere levels.

Op een rijtje:
  • Wanneer? Van 15 mei tot en met 21 mei, van 22 mei tot en met 29 mei en een finale op een ander te bepalen dag.
  • Waar? De wondere wereld van RuneScape: Gielinor.
  • Voor wie? Iedereen!
Regels
  • De algemene Evenementen regels.
  • Activiteiten die behaald is voor de start van het evenement, is niet toegestaan.
  • Iedere vorm van editen is verboden.
  • Het is verplicht om een screenshot van alle voltooide activiteiten te maken.
    per ronde zijn er nog aanvullende regels, deze zullen mettertijd worden verstrekt
Inschrijven
Inschrijven is vrijblijvend, maar mensen die zich hebben ingeschreven zullen een reminder krijgen wanneer het evenement ook daadwerkelijk begint!
  • Daan
  • buitje
  • Ceecs Clan
  • Gio
  • Jelmer
  • Bolobroer
  • Luke
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Lunabingo

Bericht door Daan »

Vet idee! Ik doe zeker mee.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Lunabingo

Bericht door buitje »

Ik doe mee, ben wel groot gedeelte van eerste week weg. Maar zal proberen om wat te halen!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Lunabingo

Bericht door Zeekoe »

Klinkt tof, ben benieuwd naar de opdrachten!
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Lunabingo

Bericht door Ceecs Clan »

Leuk idee! Schrijf me maar in! (Ceecs)
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: Lunabingo

Bericht door Gio »

Ik doe ook mee, zou niet veel van worden. :)
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Lunabingo

Bericht door Jelmer »

Count me in. :)
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: Lunabingo

Bericht door Bolobroer »

I'm in
Afbeelding
Afbeelding
Luke
Berichten: 499
Lid geworden op: vrijdag 31 juli 2009, 23:12
RS: Luke PvM (p2p)
Clan: Wrack City

Re: Lunabingo

Bericht door Luke »

Ik doe mee.
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Lunabingo

Bericht door Hank1705 »

Lunabingo - De 1e ronde!

Hey iedereen!
Hoewel iets later dan de bedoeling, bij deze alsnog de kaart voor de 1e ronde!
De regels zijn simpel.

Regels
  • De algemene Evenementen regels.
  • Het is verplicht om een screenshot van alle voltooide activiteiten te maken.
  • Iedere vorm van editen van screenshots is verboden.
  • Zie ² en ³ voor de aanvullende regels van de 1e ronde bij enkele 'nummers'
  • Bij iedere behaalde achievement dient er in de chatbar het volgende zichtbaar te zijn "Lunabingo 2017" (tenzij op andere betrouwbare manier kan worden aangetoond dat de screen ten tijde van het evenement is genomen).
  • Eenieder die minstens de helft van de kaart voltooid vóór de deadline (21 mei 23:59) zal doorgaan naar de 2e ronde, waarin gespeeld zal worden met een grotere bingokaart. Iedereen die wilt meespelen is daarin vrij, zolang de screens gepost worden vóór of op 21 mei 23:59.
Verder is het toegestaan zelf de kaart bij te houden (zie hiervoor het 'code' vakje verder naar onderen). Bij het voltooien van een nummer kun je de kleur van het vakje veranderen door i.p.v. FF0000 de kleurcode 00FF00 te gebruiken.

Behaal meeste kills of captures tijdens een game Castle WarsMaak minstens 14 flessen rum in een potje Trouble Brewing!Behaal een score van 1000 of hoger tijdens een potje Flash Powder Factory.Versla de Penance Queen
Tag een Crashed Star Open de kist van The Pit. Scoor minstens 200 punten bij Tears of GuthixBehaal de maximale score bij Big Chinchompa D&D
Maak een screen van jezelf met de ghostpenguin.Behaal 10k rune essence in de RuneSpan Neem een screen van jezelf op het hoogste punt van het vasteland van Gielinor² Krijg meer dan 1m uit een clue scroll
Kom voor in een world-wide broadcast (oranje bericht)Krijg een Barrows item uit de kist³.Screen tenminste 3 LTF'ers ingame! Kill een van de Godwars Generals binnen 30 seconden.
²=Stuur de screen op naar Hank1705 voor goedkeuring
³=Hierbij wordt één of meerdere items van resp. Ahrim/Akrisae/Dharok/Guthan/Karil/Linza/Torag/Verac

Behaald= 00FF00
Niet behaald =FF0000

Code: Selecteer alles

[table][tr][td][rs=200][color=#FF0000]Behaal meeste kills of captures tijdens een game Castle Wars[/color][/rs][/td][td breedte=25][rs=200][color=#FF0000]Maak minstens 14 flessen rum in een potje Trouble Brewing![/color][/rs][/td][td breedte=25][rs=200][color=#FF0000]Behaal een score van 1000 of hoger tijdens een potje Flash Powder Factory.[/color][/rs][/td][td breedte=20][rs=200][color=#FF0000]Versla de Penance Queen[/color][/rs][/td][/tr][tr][td breedte=20][rs=200][color=#FF0000]Tag een Crashed Star[/color][/rs][/td]
[td][rs=200][color=#FF0000]Open de kist van The Pit. [/color][/rs][/td][td][rs=200][color=#FF0000]Scoor minstens 200 punten bij Tears of Guthix[/color][/rs][/td][td][rs=200][color=#FF0000][b]Behaal de maximale score bij Big Chinchompa D&D[/b][/color][/rs][/td][/tr][tr][td][rs=200][color=#FF0000]Maak een screen van jezelf met de ghostpenguin.[/color][/rs][/td][td][rs=200][color=#FF0000]Behaal 10k rune essence in de RuneSpan[/color][/rs][/td]
[td][rs=200][color=#FF0000][b]Neem een screen van jezelf op het hoogste punt van het vasteland van Gielinor²[/b][/color][/rs][/td][td][rs=200][color=#FF0000][b] Krijg meer dan 1m uit een clue scroll[/b][/color][/rs][/td][tr][td][rs=200][color=#FF0000][b]Kom voor in een world-wide broadcast (oranje bericht)[/b][/color][/rs][/td][td][rs=200][color=#FF0000]Krijg een Barrows item uit de kist³.[/color][/rs][/td][td][rs=200][color=#FF0000]Screen tenminste 3 LTF'ers ingame![/color][/rs][/td]
[td][rs=200][color=#FF0000]Kill een van de Godwars Generals binnen 30 seconden.[/color] [/rs][/td][/tr]
[/table]
²=Stuur de screen op naar [url=https://www.lunagang.nl/forum/ucp.php?i=pm&mode=compose&u=64523]Hank1705[/url] voor goedkeuring
³=Hierbij wordt één of meerdere items van resp. Ahrim/Akrisae/Dharok/Guthan/Karil/Linza/Torag/Verac

[b][color=#00FF00]Behaald[/color] [/b]
[b][color=#FF0000]Niet behaald[/color][/b] 

Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan hoor ik ze graag, het is zeer lang geleden dat ik een event zelf op deze manier heb gehost, dus beschouw het als zodanig gerust als een experiment. Feedback is altijd welkom!
Afbeelding
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Lunabingo

Bericht door Daan »

Ziet er goed uit! Ik zal mijn best gaan doen.
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Lunabingo

Bericht door buitje »

Zitten een aantal lastige dingen tussen. Eens even kijken of ik wat kan voltooien :)
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Lunabingo

Bericht door Zeekoe »

Bij die neem een screen op het hoogste punt, gaat dat over natuurlijk reliëf, of gebouwen inbegrepen?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Lunabingo

Bericht door Daan »

Het is wel minder leuk dat we de plaatjes op moeten sturen. Maakt dit topic niet echt heel nuttig, verder.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Lunabingo

Bericht door Zeekoe »

Is alleen voor die opdracht, anders weet iedereen waar het is.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Lunabingo

Bericht door Daan »

Oh. Ja. Nee oké sorry. De rest mag ik hier wel dus inknallen?!
Gebruikersavatar
patrick 1291
Berichten: 21
Lid geworden op: zaterdag 30 augustus 2014, 17:14
RS: Patrck 1291 (p2p)
Clan: DutchPowerStars

Re: Lunabingo

Bericht door patrick 1291 »

Kan ik me nog aanmelden voor de lunabingo?

Rsn: Patrick 1291
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Lunabingo

Bericht door Daan »

"Inschrijven is vrijblijvend"
Gebruikersavatar
patrick 1291
Berichten: 21
Lid geworden op: zaterdag 30 augustus 2014, 17:14
RS: Patrck 1291 (p2p)
Clan: DutchPowerStars

Re: Lunabingo

Bericht door patrick 1291 »

nice moet ik overal wat ik hal een screenshot van maken?
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Lunabingo

Bericht door Daan »

"Het is verplicht om een screenshot van alle voltooide activiteiten te maken."
Het is misschien handiger als je eerst de regels leest.
Plaats reactie