Runescape Graphic vraag

Praat hier over RuneScape in het algemeen. Hier is ook ruimte om vragen te stellen.
Plaats reactie
LaurensV
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 9 oktober 2018, 23:11

Runescape Graphic vraag

Bericht door LaurensV »

Hoi allemaal!

Ik heb even een vraagje over de windows in RS. Ik heb een 13,3 inch laptop (HP Envy 13-0913nd) met een schermresolutie van 1920x1080p. Op mijn oude laptop waren de windows groter en dus beter leesbaar. Ik kan het opzich wel lezen, maar wat groter zou geen kwaad kunnen. Is er een of andere zoom functie waardoor de windows groter worden. Met windows bedoel ik je inventory en chatwindow enzo.

Hier onder mijn beeld;

Afbeelding

Afbeelding

Dank alvast!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Runescape Graphic vraag

Bericht door Daan »

Lol, je hebt toch gewoon de interface optie waar je alles kan instellen?
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Runescape Graphic vraag

Bericht door Hank1705 »

Dit kun je niet in rs zelf doen, maar wel door naar de beeldscherm instellingen van je laptop te gaan:
Afbeelding

Wijzig onder 'schaal en lay-out' de grootte van 100% (of 125% of waar deze op staat) naar een hogere zoom om de interfaces in rs groter te maken.
Afbeelding

Kijk zelf maar wat voor jou het prettigst is. Persoonlijk heb ik ze liever klein zodat ik meer ruimte heb om interfaces naast elkaar te zetten, maar als je dan de rest niet meer kan lezen kun je ze beter wat groter hebben natuurlijk.
Afbeelding
Afbeelding
LaurensV
Berichten: 2
Lid geworden op: dinsdag 9 oktober 2018, 23:11

Re: Runescape Graphic vraag

Bericht door LaurensV »

Dit heb ik inderdaad al ondervonden. Maar als ik op 125% speel kan ik in RS zelf geen 1920x1080p aanvinken bij full screen. Dan krijg ik 2252x nog iets ofzo waardoor het er niet mooi uit ziet
Ceecs Clan
Berichten: 1116
Lid geworden op: vrijdag 11 januari 2013, 17:22
RS: Ceecs (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Contacteer:

Re: Runescape Graphic vraag

Bericht door Ceecs Clan »

LaurensV schreef: vrijdag 12 oktober 2018, 0:11 Dit heb ik inderdaad al ondervonden. Maar als ik op 125% speel kan ik in RS zelf geen 1920x1080p aanvinken bij full screen. Dan krijg ik 2252x nog iets ofzo waardoor het er niet mooi uit ziet
En als je op 125% zet en niet in full screen speelt maar window size gewoon op maximale grootte?
Plaats reactie