Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door SkyTeam »

April stond in de vorige maand. Ook moet je om in de krant te komen je naam in dit topic posten.
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Gabber Zaros »

ik ben ook in april jarig in vorig jaar stond ik er ook al niet tussen ik dacht omdat het ook eerste keer was dat verjaardagen er tussen stonden.

en de verjaardagen van april stonden niet in de vorige krant daar stonden de verjaardagen van maart en van februari omdat ze februari vergeten waren. ik verwacht me dus volgende maand in de krant :P
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Joshi-Skilzz »

rogiertje schreef:
NT guide productions schreef:egt nice filmpje en opzich leuke krant erger me wel aan die persoon die heletijd van plaats veranderd maar klopt mag eigenlijk niet zeuren. :)
Mee eens. :)

Ik vind zijn huis niet echt mooi, zonde om je huis zo te laten als je ongeveer 100M per week verdient en helemaal omdat hij 99 con heeft. Wel leuk interview. ;)
Volgens mij is dit heel rudolf helemaal niet... nergens in de hele vid showen ze dat het werkelijk rudolf is ze naam laten ze nergens zien :shock:
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Sir Fire181 »

Nice interview.
Afbeelding Afbeelding
Mark
Berichten: 2457
Lid geworden op: maandag 5 januari 2009, 19:43
Clan: 'Join The Fist'
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Mark »

Joshi-Skilzz schreef:
rogiertje schreef:
NT guide productions schreef:egt nice filmpje en opzich leuke krant erger me wel aan die persoon die heletijd van plaats veranderd maar klopt mag eigenlijk niet zeuren. :)
Mee eens. :)

Ik vind zijn huis niet echt mooi, zonde om je huis zo te laten als je ongeveer 100M per week verdient en helemaal omdat hij 99 con heeft. Wel leuk interview. ;)
Volgens mij is dit heel rudolf helemaal niet... nergens in de hele vid showen ze dat het werkelijk rudolf is ze naam laten ze nergens zien :shock:
lol ik zit altijd als ik speel in zijn clan chat hij zei zelf tegen mij dat die geinterviewt was door ltf! en als je het nog niet gelooft kom zijn cc maar dan kan je het zelf vragen
It's time for me to run, run away from all of this
The pain inside of me is taking over everything
From time to time I feel lost inside this melody
It's like a fantasy, except it's called reality


Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door imRobert7 »

Kom maar op met maart :D
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door SkyTeam »

iRobert schreef:Kom maar op met maart :D
Huh?
Mark
Berichten: 2457
Lid geworden op: maandag 5 januari 2009, 19:43
Clan: 'Join The Fist'
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Mark »

dan moet je nog 11 maanden wachten
It's time for me to run, run away from all of this
The pain inside of me is taking over everything
From time to time I feel lost inside this melody
It's like a fantasy, except it's called reality


Afbeelding
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door NL »

Silfer schreef:Denk je dat we een fake gaan interviewen? :P
Ja wel met zo,n korte krant ja
AfbeeldingAfbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Smartie` »

NT guide productions schreef:egt nice filmpje en opzich leuke krant erger me wel aan die persoon die heletijd van plaats veranderd maar klopt mag eigenlijk niet zeuren. :)
Je bent de [slijm] tags vergeten.. Dit kan je geen egt nice filmpje noemen, sowieso omdat egt geen woord is en omdat het gewoon geen egt nice filmpje is. Het is gewoon een interview. Best goed in elkaar gezet enzo, maar niets speciaals.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door NL »

Silfer schreef:
NL schreef:
Silfer schreef:Denk je dat we een fake gaan interviewen? :P
Ja wel met zo,n korte krant ja
In dat geval konden we beter een interview gaan faken met de nummer 1 van heel RS, zou heel andere reacties hebben opgeleverd. Er is geen motief om 't interview te faken, of wel?
De nummer 1 van rs komt nog ongeloofwaardiger over dan dit ;)
AfbeeldingAfbeelding
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door NL »

Silfer schreef:Leg eens met een paar redenen uit wat er dan ongeloofwaardig aan is? Het argument van de 'ontzichtbare' naam;
Mark Fist schreef:
Joshi-Skilzz schreef:
rogiertje schreef:
NT guide productions schreef:egt nice filmpje en opzich leuke krant erger me wel aan die persoon die heletijd van plaats veranderd maar klopt mag eigenlijk niet zeuren.
Mee eens.
Ik vind zijn huis niet echt mooi, zonde om je huis zo te laten als je ongeveer 100M per week verdient en helemaal omdat hij 99 con heeft. Wel leuk interview.
Volgens mij is dit heel rudolf helemaal niet... nergens in de hele vid showen ze dat het werkelijk rudolf is ze naam laten ze nergens zien
lol ik zit altijd als ik speel in zijn clan chat hij zei zelf tegen mij dat die geinterviewt was door ltf! en als je het nog niet gelooft kom zijn cc maar dan kan je het zelf vragen
Ook is er geen enkel motief om zo'n interview te faken. Wat voor voordeel levert het ons op als we het faken? Niets.
Het levert wel een voordeel op ;)
Meer vrije tijd door middel van een lege krant :)
Nouja oke die paar minuten video, van een random iemand dan :P meer ook niet
AfbeeldingAfbeelding
The Sims33
Ex-moderator
Berichten: 10500
Lid geworden op: maandag 14 augustus 2006, 20:58
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door The Sims33 »

Als je ons werk niet apprecieert moet je de krant gewoon niet lezen. Al zeker als je zo'n dingen denkt.
Afbeelding Afbeelding
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door NL »

The Sims33 schreef:Als je ons werk niet apprecieert moet je de krant gewoon niet lezen. Al zeker als je zo'n dingen denkt.
Jullie zeggen dingen en maken ze niet waar ja dan denk ik dat ja
AfbeeldingAfbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Mike Ross »

NL schreef:
The Sims33 schreef:Als je ons werk niet apprecieert moet je de krant gewoon niet lezen. Al zeker als je zo'n dingen denkt.
Jullie zeggen dingen en maken ze niet waar ja dan denk ik dat ja
Het enige wat je overal doet is de sfeer verzieken. Leer dingen op prijs te stellen, en te accepteren dat niet altijd alles perfect kan zijn. Ook bij keuzes na sollicitaties doe je irritant. Leer accepteren wat er gebeurd, de moderatoren weten echt wel wat ze doen. Daarom verzoek ik je om op te houden met het posten van dingen die een negatieve sfeer meebrengt. Ik hoop dat je wat met mijn raad doet, anders loop je snel een ban tegemoet.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Off-er »

NL schreef:
The Sims33 schreef:Als je ons werk niet apprecieert moet je de krant gewoon niet lezen. Al zeker als je zo'n dingen denkt.
Jullie zeggen dingen en maken ze niet waar ja dan denk ik dat ja
Waarom zouden we een video doen, ipv van een tekst? Aangezien een tekst in totaal veel minder tijd zou kosten...
Waarom hebben we dan überhaupt iets gepost? Zonder iets te posten, hadden we dit gezeur ook niet gehad, en veel meer tijd ( :roll: ) gehad...
Waarom zouden we een #10, ipv een #1 faken? Een #1 is vele malen interessanter...

Waarom waarom waarom... De reden waarom we slechts een interview hebben, is gewoon het feit dat we te weinig artikelen hadden voor de krant van April. Dit interview was echter al af, en kon best wel apart geplaatst worden.
Afbeelding
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door NL »

Generaal CD schreef: Ik hoop dat je wat met mijn raad doet, anders loop je snel een ban tegemoet.
Mag ik mijn mening niet meer hebben? Grappig zeg, dus ik kan beter me mond houden anders krijg ik een ban zeg je dat nou?
Volgens mij kan jij niet tegen kritiek ;)

Ik zal ff een voorbeeld stellen uit de krant van maart:
Op LTF zijn er vrij veel wedstrijden waar je aan kan deelnemen. Omdat het nogal moeilijk is om al deze wedstrijden te volgen, kwamen wij op het idee om jullie een maandelijks overzicht te geven van de winnaars. Hier is de eerste editie van de Paper of fame:
Waar is het overzicht van deze maand?
AfbeeldingAfbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Off-er »

NL schreef:
Generaal CD schreef: Ik hoop dat je wat met mijn raad doet, anders loop je snel een ban tegemoet.
Mag ik mijn mening niet meer hebben? Grappig zeg, dus ik kan beter me mond houden anders krijg ik een ban, zeg je dat nou?
Volgens mij kan jij niet tegen kritiek ;)

Ik zal ff een voorbeeld stellen uit de krant van maart:
krant van maart schreef:Op LTF zijn er vrij veel wedstrijden waar je aan kan deelnemen. Omdat het nogal moeilijk is om al deze wedstrijden te volgen, kwamen wij op het idee om jullie een maandelijks overzicht te geven van de winnaars. Hier is de eerste editie van de Paper of fame:
Waar is het overzicht van deze maand?
Blijf fatsoenlijk, laat je 'tegenstanders' in hun waarde...

Maar oke, leuk! Een interview en de Paper of Fame. Is dat niet een beetje heel weinig voor een krant? Zover ik heb begrepen, plaatsen we de Paper of Fame van april samen met die van mei.
Afbeelding
NL
Berichten: 1975
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 22:32
RS: NL (OSRS)
Clan: NL
Contacteer:

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door NL »

Generaal CD schreef:Het enige wat je overal doet is de sfeer verzieken. Leer dingen op prijs te stellen, en te accepteren dat niet altijd alles perfect kan zijn. Ook bij keuzes na sollicitaties doe je irritant. Leer accepteren wat er gebeurd, de moderatoren weten echt wel wat ze doen. Daarom verzoek ik je om op te houden met het posten van dingen die een negatieve sfeer meebrengt.
We zijn niet allemaal een Ja knikker van de samenleving ;).
AfbeeldingAfbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Editie 21 - April 2011 - Interview #10 construction!

Bericht door Mike Ross »

NL schreef:
Generaal CD schreef: Ik hoop dat je wat met mijn raad doet, anders loop je snel een ban tegemoet.
Mag ik mijn mening niet meer hebben? Grappig zeg, dus ik kan beter me mond houden anders krijg ik een ban zeg je dat nou?
Volgens mij kan jij niet tegen kritiek ;)

Ik zal ff een voorbeeld stellen uit de krant van maart:
Op LTF zijn er vrij veel wedstrijden waar je aan kan deelnemen. Omdat het nogal moeilijk is om al deze wedstrijden te volgen, kwamen wij op het idee om jullie een maandelijks overzicht te geven van de winnaars. Hier is de eerste editie van de Paper of fame:
Waar is het overzicht van deze maand?
Dat heb ik niet gezegd. Als je alles zo slecht vindt gaan op dit forum kun je beter weg gaan.

Wat jij doet is niet kritiek geven, dat is mensen afzeiken omdat je het leuk vindt. Daarnaast ben ik niet de enige op dit forum die jouw gedrag spuugzat is. Kritiek kan ook aardiger dan dat je nu doet.

Dat doen we, zoals altijd als er 1 keer geen volledige krant is, in de krant erna.

Toegevoegd na 1 minuten:
NL schreef:
Generaal CD schreef:Het enige wat je overal doet is de sfeer verzieken. Leer dingen op prijs te stellen, en te accepteren dat niet altijd alles perfect kan zijn. Ook bij keuzes na sollicitaties doe je irritant. Leer accepteren wat er gebeurd, de moderatoren weten echt wel wat ze doen. Daarom verzoek ik je om op te houden met het posten van dingen die een negatieve sfeer meebrengt.
We zijn niet allemaal een Ja knikker van de samenleving ;).
Waar heb je het over... Als je het er niet mee eens bent kun je dat ook aardiger verwoorden. Niet dat we luisteren naar iemand die het zo zegt als jij, maar toch.
Gesloten