Editie 23 - Juni 2011

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
NL Skillz xD
Berichten: 546
Lid geworden op: dinsdag 20 april 2010, 18:21
RS: Gestopt
Clan: DrunkDragons

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door NL Skillz xD »

Ik sta niet bij verjaardagen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Bedankt i k0nijn i voor de geweldige avatar en sig!
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door imRobert7 »

xPIMx schreef:Ik sta niet bij verjaardagen :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Volgens mij kijken ze in het verjaardagtopic in Lounge. Als je daar je naam en datum post, dan staat ie er, en dan zien ze je naam staan in Juni, en dan zetten ze die hier ;)
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Poekies »

Klopt iRobert.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Daan »

Dus, allemaal in het verjaardagstopic posten. 8-[

Zoals ik al zei, leuke krant.
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Quest n Slay »

Ik vroeg me net af hoe het met de item database gaat. Kunnen jullie in de volgende krant er een stukje over plaatsen? :)

Groeten van Quest n Slay
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Poekies »

Een project dat al maanden stil staat lijkt mij niet het meest boeiende om over te schrijven, hoewel 't binnenkort weer opgepakt wordt. Daarnaast heeft de Redactie eigenlijk niet echt zicht op dat soort dingen, de moderators uitgezonderd. Feppie denkt het ergens in deze vakantie uit te brengen. Wanneer precies is onbekend.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
J3ram
Berichten: 1784
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 16:20

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door J3ram »

Ik denk dat de item database iets is waar wel wat mensen op zitten te wachten, ook mensen die niet hier op het forum zitten maar alleen de site gebruiken.
Het lijkt mij persoonlijk wel een redelijke vooruitgang, maarja nog even wachten en dan is het zover :)
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Quest n Slay »

Poekies schreef:Een project dat al maanden stil staat lijkt mij niet het meest boeiende om over te schrijven, hoewel 't binnenkort weer opgepakt wordt. Daarnaast heeft de Redactie eigenlijk niet echt zicht op dat soort dingen, de moderators uitgezonderd. Feppie denkt het ergens in deze vakantie uit te brengen. Wanneer precies is onbekend.
okee bedankt, ik was nieuwsgierig hoe het project liep. Jammer dat het stil is gelopen :dus:
MJB
Berichten: 1239
Lid geworden op: maandag 30 oktober 2006, 16:04
RS: MJB (p2p)
Clan: Eternity

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door MJB »

Leuke krant! Even weer een poging doen tot constructieve kritiek

- Artikel van de Maand: Herblore <--Het artikel gaat over de voorbereiding op exp weekend, dus dit is niet echt een goede titel.
-Wat is het nut van de rubriek "Televisieserie"? Een overzicht van een paar leuke series erin zetten snap ik en is ook leuk, maar is het nu echt de bedoeling alle gebeurtenissen van een serie neer te pleuren? Als je de serie volgt, dan weet je wat er gebeurd is, als je hem niet volgt, ga je niet van tevoren lezen wat er allemaal in een serie gaat gebeuren, dan is de spanning eruit. Kan iemand mij even het nut uitleggen ?
- Wat betreft graphical updates: Ja een paar bomen + draynor village zijn geupdate. Maar in principe was een korte vermelding + wat pics van de updated area al genoeg geweest, ik kan me herinneren dat er eenzelfde artikel ook in de lunagraaf verschenen was bij de vorige graphische update, dus vond dit artikel niet echt origineel.
-Vergeet voor volgende maand niet Kethsi ergens te vermelden.

En hebben jullie er overigens er wel eens over nagedacht of er bij elk artikel de schrijver bijgezet moet worden? Of misschien een overzicht van de mensen die aan de krant hebben meegewerkt op het eind. Die mensen verdienen het sowieso om ergens in de krant te staan. En ik weet dat je het kan opzoeken, maar het is jullie krant, en de auteurs horen er dan gewoon in te staan vind ik :D
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Rotje »

Quest n Slay schreef:
Poekies schreef:Een project dat al maanden stil staat lijkt mij niet het meest boeiende om over te schrijven, hoewel 't binnenkort weer opgepakt wordt. Daarnaast heeft de Redactie eigenlijk niet echt zicht op dat soort dingen, de moderators uitgezonderd. Feppie denkt het ergens in deze vakantie uit te brengen. Wanneer precies is onbekend.
okee bedankt, ik was nieuwsgierig hoe het project liep. Jammer dat het stil is gelopen :dus:
Het einde van het school jaar he; Maar er is ondertussen nog wel aardig wat gedaan; we hebben de lijst met voorwerpen die nog toegevoegd moeten worden dit jaar tot 1/3 terug gebracht van wat het was aan het begin van het jaar.
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door joso »

Rotje schreef:
Quest n Slay schreef:
Poekies schreef:Een project dat al maanden stil staat lijkt mij niet het meest boeiende om over te schrijven, hoewel 't binnenkort weer opgepakt wordt. Daarnaast heeft de Redactie eigenlijk niet echt zicht op dat soort dingen, de moderators uitgezonderd. Feppie denkt het ergens in deze vakantie uit te brengen. Wanneer precies is onbekend.
okee bedankt, ik was nieuwsgierig hoe het project liep. Jammer dat het stil is gelopen :dus:
Het einde van het school jaar he; Maar er is ondertussen nog wel aardig wat gedaan; we hebben de lijst met voorwerpen die nog toegevoegd moeten worden dit jaar tot 1/3 terug gebracht van wat het was aan het begin van het jaar.
Komen álle items in de databank (bijv. ook de items gebruikt in een holiday event (spinnenwebben, moist key...), of is er ergens een andere thread voor dit soort vragen?
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Rotje »

Alles komt erin.
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door imRobert7 »

Rotje schreef:Alles komt erin.
Mooi.
joso
Berichten: 115
Lid geworden op: dinsdag 6 april 2010, 15:43

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door joso »

I'm addicted to the Lunagraaf :D hoping for the new one... Nu Generaal CD weg is, zijn er nog nieuwe redactieleden nodig?
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Off-er »

Voorlopig hebben we er wel genoeg, dus er zijn nog geen nieuwe leden nodig :)
Afbeelding
The Sims33
Ex-moderator
Berichten: 10500
Lid geworden op: maandag 14 augustus 2006, 20:58
Contacteer:

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door The Sims33 »

Bovendien maken we het steeds bekend als we opzoek zijn naar nieuwe leden, behalve als we al iemand op het oog hebben. ;)
Afbeelding Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door imRobert7 »

Komt de nieuwe krant vandaag?
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Wout12345 »

Ik denk het niet, ik schat eerder ergens volgende week. Poekette is druk met verbeteren en er zijn nog een paar artikels WIP, dus het zal nog een paar dagen duren voor de krant klaar is.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 23 - Juni 2011

Bericht door imRobert7 »


*Citaat op verzoek van de geciteerde verwijderd*


Gesloten