Editie 24 - Juli 2011

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Denikids »

Slyfer schreef:Ik kan je hier niet van overtuigen, met alle respect - ik geef het op, want meer argumenten zullen toch geen nut hebben.
Niet dat ik een voorstander ben van Jagex ofzo hoor, ben niet voor niets al quitted. Maar ik vond je conclusie dat het corrupt zou zijn een beetje te voorbarig en te weinig echte bronnen. Je eigen topic als bron vermelden bijvoorbeeld, ik heb nog nergens een onafhankelijk onderzoek gezien hiernaar. Je zult nu altijd de tegenstanders hebben die roepen 'corruptie!!' en de voorstanders die roepen 'JIPPIE!!' En verder ook echt niet nadelig tegenover jouw bedoeld ofzo want je bent verder hartstikke aardig hoor :)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
George Vveen
Berichten: 889
Lid geworden op: woensdag 13 juni 2007, 13:33
RS: George Vveen (p2p)

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door George Vveen »

Ik wil Moonies sims wel eens zien! :o Blauw haar? Of gewoon normaal. =P Nou ja, dan ben ik ook nog benieuwt wat ze met haar sims doet. :D
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Slyfer »

Denikids schreef:
Slyfer schreef:Ik kan je hier niet van overtuigen, met alle respect - ik geef het op, want meer argumenten zullen toch geen nut hebben.
Niet dat ik een voorstander ben van Jagex ofzo hoor, ben niet voor niets al quitted. Maar ik vond je conclusie dat het corrupt zou zijn een beetje te voorbarig en te weinig echte bronnen. Je eigen topic als bron vermelden bijvoorbeeld, ik heb nog nergens een onafhankelijk onderzoek gezien hiernaar. Je zult nu altijd de tegenstanders hebben die roepen 'corruptie!!' en de voorstanders die roepen 'JIPPIE!!' En verder ook echt niet nadelig tegenover jouw bedoeld ofzo want je bent verder hartstikke aardig hoor :)
Er is een topic van 100 (!!) bladzijden discussie hierover gevoerd op tip.it, lang voordat ik op LTF zat, en daarnaast zijn er verscheidende topics gesloten op RSOF. Ik zuig dit heus niet allemaal uit mijn duim en verzin hier maar wat om Jagex te pijnigen hoor. ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Frah5
Berichten: 10
Lid geworden op: maandag 13 juni 2011, 19:09
RS: Frah5 (p2p)
Clan: Die faster plz
Contacteer:

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Frah5 »

Even een korte reactie op het bericht in de LUNAGRAAF over leeftijden van spelers en het feit dat je zou worden uitgelachen als je zegt dat je Runescape speelt :dus: . Ik ben 50 jaar oud en speel ongeveer 5 jaar RS :D/ waarvan de laatste 6 maanden als member =D> . Ik weet niet of het helpt, maar dat mag je in de volgende Lunagraaf zetten. Succes en als ik ergens mee kan helpe, dan hoor ik het wel.
Behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden, geef een ander wat je jezelf zou geven en ben blij met wat je ontvangt alsof je het zelf gegeven hebt. Maar laat je niets wijs maken, denk zelf na !!
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Wout12345 »

Denikids schreef:
Slyfer schreef:Ik kan je hier niet van overtuigen, met alle respect - ik geef het op, want meer argumenten zullen toch geen nut hebben.
Niet dat ik een voorstander ben van Jagex ofzo hoor, ben niet voor niets al quitted. Maar ik vond je conclusie dat het corrupt zou zijn een beetje te voorbarig en te weinig echte bronnen. Je eigen topic als bron vermelden bijvoorbeeld, ik heb nog nergens een onafhankelijk onderzoek gezien hiernaar. Je zult nu altijd de tegenstanders hebben die roepen 'corruptie!!' en de voorstanders die roepen 'JIPPIE!!' En verder ook echt niet nadelig tegenover jouw bedoeld ofzo want je bent verder hartstikke aardig hoor :)
Je gaat er vanuit dat niemand van alle stemmers een neutrale blik op de situatie kan hebben. Vind jij niet dat het hele PvP-systeem aanpassen in één maand wat verdacht is?

Daarbij, het kan inderdaad best dat er bots nee stemden bij de poll, maar sowieso meer bots ja. De meeste mensen die nee stemden hadden als reden dat ze anti-bots waren. Die zijn dus minder snel geneigd om zelf bots te gebruiken, al is het buiten RS.

En over de procenten van de poll: ik zeg niet dat ze aangepast zijn, maar dat Jagex ze zou kunnen (en waarschijnlijk ook willen) aanpassen voor het geval dat de meerderheid nee stemde, en dat de poll beïnvloed is door bots. Een zeker oordeel kunnen we als buitenstaanders hier inderdaad niet over vormen, maar het blijft perfect mogelijk. Het idee dat iedereen heeft over een corrupte poll wordt waarschijnlijk veroorzaakt door al Jagex hun bedrog sinds de Wilderness. Dat ze op geld uit zijn aan alle kosten is wel duidelijk, dus het motief voor corruptie hebben ze wel. Het bewijs blijft helaas onbekend.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
rubennn3
Berichten: 272
Lid geworden op: donderdag 30 juli 2009, 10:38
RS: de eekhoorn (p2p)
Clan: man vs wildy

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door rubennn3 »

net even de krant gelenen
Afbeelding
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door The Patron »

Vind het een goed artikel deze maand, echter vind ik de ''inzendingen'' een beetje over de top.
NO0Bskillzzz
Berichten: 691
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 18:50
RS: NYVOB (p2p)
Clan: NL
Oude naam: jonas bovyn

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door NO0Bskillzzz »

Die inzendingen zijn gewoonweg geniaal xD
1van de leukste kranten xP
Afbeelding
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door i k0nijn i »

SOTW gedoe klopt niet, want die signature bij RIP is van Bruce en ik en was het thema collab.
Afbeelding
pablini2000
Berichten: 206
Lid geworden op: zaterdag 24 oktober 2009, 11:40
RS: paulboy8 (p2p)
Clan: geen

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door pablini2000 »

Frah5 schreef:Even een korte reactie op het bericht in de LUNAGRAAF over leeftijden van spelers en het feit dat je zou worden uitgelachen als je zegt dat je Runescape speelt :dus: . Ik ben 50 jaar oud en speel ongeveer 5 jaar RS :D/ waarvan de laatste 6 maanden als member =D> . Ik weet niet of het helpt, maar dat mag je in de volgende Lunagraaf zetten. Succes en als ik ergens mee kan helpe, dan hoor ik het wel.
50 jaar? Hoe kwam je erop om rs te spelen?

Het is gewoon een vraagje.
Afbeelding
Hde NL
Berichten: 82
Lid geworden op: zaterdag 11 juni 2011, 15:45
RS: Hde NL (p2p)
Clan: Holy Dutch Elite

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Hde NL »

Lol die gast van opm. opmerkingen nr2, hij is stoer :mrgreen:
nr4. als ie echt verslaafd is is dat lvl 1 weekje gamen? care..
nr5. walliekaart? geniaal! xD
Afbeelding Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
NO0Bskillzzz
Berichten: 691
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 18:50
RS: NYVOB (p2p)
Clan: NL
Oude naam: jonas bovyn

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door NO0Bskillzzz »

Hde NL schreef:Lol die gast van opm. opmerkingen nr2, hij is stoer :mrgreen:
nr4. als ie echt verslaafd is is dat lvl 1 weekje gamen? care..
nr5. walliekaart? geniaal! xD
xDD dat vind ik ook :D
Afbeelding
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door imRobert7 »

Ik wil weer een nieuwe krant :D/
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Mystery »

Ah joh, het is zo augustus. Heb even geduld..
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door imRobert7 »

Heb ik ook. Ik zeg alleen dat ik een nieuwe Lunagraaf wil lezen :D
Ik zou het liefst om de paar dagen een krant hebben, maarja, zo snel kan je ook weer niet schrijven en Poek kan niet zo snel verbeteren :(
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Poekies »

Ik moet er niet aan denken nee.. 8-[ Het kost altijd behoorlijk wat tijd.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door imRobert7 »

^Dat bedoel ik. Maarja, je moet ermee leven.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Off-er »

Moet niet, wil het ook niet heel graag, mag wel. Daarom doet ze het :P
Afbeelding
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door imRobert7 »

Off-er schreef:Moet niet, wil het ook niet heel graag, mag wel. Daarom doet ze het :P
Die snap ik niet :P
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Off-er »

Spellingcontrole is niet haar favoriete werk :P
Afbeelding
Gesloten