Editie 24 - Juli 2011

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Gebruikersavatar
judogurl 1
Berichten: 15
Lid geworden op: woensdag 28 oktober 2009, 17:35
RS: judogurl 1 (p2p)

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door judogurl 1 »

leuk stukje dat julie met die andere mensen hadden gemaakt dat verhaal
mag zekker terug komen van mij :D :D
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je schelden met kanker wil stoppen-
Gebruikersavatar
Big green 72
Berichten: 3
Lid geworden op: donderdag 21 april 2011, 21:54
RS: Greenline666 (f2p)

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Big green 72 »

leuke krant weer, voor al op het laatst met die gast die dacht dat een wallie card in een computer moest :P ik vond het alleen wel jammer dat er zoveel over muziek stond, niet zoveel plek voor runescape dingen
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Gabber Zaros »

lunagang kan vaak page niet laden, zou die gast van inzending 2 dan toch lunagang gehackt hebben? :P :P :P :lol:
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Poekies »

Twee jaar na de inzending? Gaat 'm niet worden. Ja, die inzendingen zijn al vrij oud. Er is een aardige collectie van die inzendingen en om ze allemaal weg te doen omdat ze oud zijn, is soms ook weer jammer. Bovendien zijn dit dus echt serieuze inzendingen en geen mensen die in de krant willen komen en daarom maar wat doms insturen.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Off-er »

Imad Style schreef:mag ik de next Lunamusic doen XD
Nais krant
Wie vraagt wordt... :P
Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Slyfer »

Mooi werk, beste redactie!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
quibus25
Berichten: 27
Lid geworden op: zondag 11 juli 2010, 11:14
RS: quibus25 (p2p)
Clan: geen

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door quibus25 »

hoezo afscheid penguin tours :o :-s ??? waarom zou men penguin tours afschaffen :cry: , het was leuk, zéér handig en ook nog eens een goeie manier om in contact te kome met de LTF mods waarom ??? :-k
Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Denikids »

Mag ik jullie bron weten waaruit blijkt dat de peiling voor free trade corrupt is? Lijkt me behoorlijk sterk en ik krijg het gevoel dat het door een behoorlijk subjectief iemand geschreven is die zelf op nee had gestemd en zijn zin niet gekregen heeft en daarom gaat roepen dat de peiling corrupt was.

Verder zijn het weer geniale inzendingen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Slyfer »

Denikids schreef:Mag ik jullie bron weten waaruit blijkt dat de peiling voor free trade corrupt is? Lijkt me behoorlijk sterk en ik krijg het gevoel dat het door een behoorlijk subjectief iemand geschreven is die zelf op nee had gestemd en zijn zin niet gekregen heeft en daarom gaat roepen dat de peiling corrupt was.

Verder zijn het weer geniale inzendingen.
Ik heb er ooit een topic over geschreven.

* In het begin moest men niet inloggen, enkel RS naam ingeven (Er waren BOTS om te stemmen!)
* Er kwam een stukje bij van "Guiness World Records", maar dit is achteraf van dat scherm verwijderd.
* De meesten begrepen niet eens waarvoor ze stemmen, en zagen de problemen niet van pré-2006.
* Mod Mark had eens in zijn CC laten doorschijnen dat FT/Wildy zou terugkomen (er zijn screens!)

Er waren meermaals aanwijzingen dat het opgezet spel was van investeerders, er was AL LANG aan die update gewerkt VOOR de poll. En trouwens, er zijn ontelbaar PK pures enzovoort, hoe kon dat eerlijk zijn?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Off-er »

Vragen aan de Runescapers of zij de Wildy en Free Trade terug wilden is netzoals vragen aan een kind of hij een snoepje wilt. Je weet (vrijwel) zeker dat er een ja uit zal komen, maar toch laat je een goede indruk achter.
Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Slyfer »

Off-er schreef:Vragen aan de Runescapers of zij de Wildy en Free Trade terug wilden is netzoals vragen aan een kind of hij een snoepje wilt. Je weet (vrijwel) zeker dat er een ja uit zal komen, maar toch laat je een goede indruk achter.
Inderdaad, het was gewoon op voorhand duidelijk dat een grote meerderheid zou winnen. En daarbij is er nog samengewerkt met MMO-sites om de stemming aan te kondigen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Wout12345 »

Daarbij, Jagex organiseerde zelf de Poll. Ze zouden perfect de procenten kunnen aanpassen, toch? Want dan hoeven ze niet eens meer te vertrouwen op de bots die voor stemmen.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Gabber Zaros »

meeste vrienden die ik vroeg wouden wildy helemaal niet terug
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Denikids »

Tja, de meerderheid van mijn kenniskring op runescape juist wel, ik zelf denk dat Jagex het procentenaantal echt niet heeft aangepast hoor. Tuurlijk er zijn oneindig veel PK pures, maar er zijn ook maar genoeg skillers en weet ik t wat. Waarom zouden die accounts massaal nee mogen stemmen maar de pk pures niet massaal ja? Tevens was er natuurlijk de flop van de eerste peiling, maar werd dit niet opgelost met de tweede peiling? Jawel dat werd het wel. En als mensen niet weten waarvoor ze stemmen moeten ze niet stemmen, je doet nu trouwens alsof er zoveel problemen waren medio 2006, weet niet of jij erbij was maar dat viel enorm mee. Toen kon je tenminste nog voor een prikkie wat stuff kopen,. Ja oke er waren bots, maar die zijn er altijd al in RS en die zullen nooit verdwijnen ook.


En er zijn bots om ja te stemmen? Die waren er ook vast om nee te stemmen.
Maar omdat er een topic op LTF gestaan heeft waarin staat dat de peiling corrupt was(waarschijnlijk zelf door een tegenstander geschreven!) is dit gelijk een feit? Vind het een beetje een vage conclusie TBH.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Slyfer »

Denikids schreef:Tja, de meerderheid van mijn kenniskring op runescape juist wel, ik zelf denk dat Jagex het procentenaantal echt niet heeft aangepast hoor. Tuurlijk er zijn oneindig veel PK pures, maar er zijn ook maar genoeg skillers en weet ik t wat. Waarom zouden die accounts massaal nee mogen stemmen maar de pk pures niet massaal ja? Tevens was er natuurlijk de flop van de eerste peiling, maar werd dit niet opgelost met de tweede peiling? Jawel dat werd het wel. En als mensen niet weten waarvoor ze stemmen moeten ze niet stemmen, je doet nu trouwens alsof er zoveel problemen waren medio 2006, weet niet of jij erbij was maar dat viel enorm mee. Toen kon je tenminste nog voor een prikkie wat stuff kopen,. Ja oke er waren bots, maar die zijn er altijd al in RS en die zullen nooit verdwijnen ook.


En er zijn bots om ja te stemmen? Die waren er ook vast om nee te stemmen.
Maar omdat er een topic op LTF gestaan heeft waarin staat dat de peiling corrupt was(waarschijnlijk zelf door een tegenstander geschreven!) is dit gelijk een feit? Vind het een beetje een vage conclusie TBH.
Niet slecht bedoelt, maar je bent ontzettend kortzichtig om te geloven dat alles wat Jagex doet met goede wil plaatsvindt.

* Er zijn sowieso meer PK'ers als skillers, de verlaging in spelers na de herinvoering van trade limit was vrij duidelijk.
* Ikzelf speels sinds classic, en ik zal je een mooie gif laten zien;

Afbeelding

Dit was de situatie pre-trade limit. En dat is NIET overdreven.

* Diegene die een account na 2006 hadden mochten ook stemmen, zij hadden absoluut geen idee waarvoor ze feitelijk aan het stemmen waren.
* Bots voor neen te stemmen? Neen. Poll bots waren SPECIFIEK ontworpen door bot&RWT-sites omdat ze enkel voordeel haalden uit die situatie.
* Extra bots betekende enkel extra geld voor Jagex vanwege membership.

Geld, door extra spelers en bots, en veel (ex-) spelers gelukkig maken! 2 vliegen in één klap?

Trouwens, er waren veel topics over de corruptie toen, allemaal verwijderd zodat een discussie zelfs niet mogelijk was.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Denikids »

Slyfer schreef:
Denikids schreef:Tja, de meerderheid van mijn kenniskring op runescape juist wel, ik zelf denk dat Jagex het procentenaantal echt niet heeft aangepast hoor. Tuurlijk er zijn oneindig veel PK pures, maar er zijn ook maar genoeg skillers en weet ik t wat. Waarom zouden die accounts massaal nee mogen stemmen maar de pk pures niet massaal ja? Tevens was er natuurlijk de flop van de eerste peiling, maar werd dit niet opgelost met de tweede peiling? Jawel dat werd het wel. En als mensen niet weten waarvoor ze stemmen moeten ze niet stemmen, je doet nu trouwens alsof er zoveel problemen waren medio 2006, weet niet of jij erbij was maar dat viel enorm mee. Toen kon je tenminste nog voor een prikkie wat stuff kopen,. Ja oke er waren bots, maar die zijn er altijd al in RS en die zullen nooit verdwijnen ook.


En er zijn bots om ja te stemmen? Die waren er ook vast om nee te stemmen.
Maar omdat er een topic op LTF gestaan heeft waarin staat dat de peiling corrupt was(waarschijnlijk zelf door een tegenstander geschreven!) is dit gelijk een feit? Vind het een beetje een vage conclusie TBH.
Niet slecht bedoelt, maar je bent ontzettend kortzichtig om te geloven dat alles wat Jagex doet met goede wil plaatsvindt.

* Er zijn sowieso meer PK'ers als skillers, de verlaging in spelers na de herinvoering van trade limit was vrij duidelijk.
* Ikzelf speels sinds classic, en ik zal je een mooie gif laten zien;

Afbeelding

Dit was de situatie pre-trade limit. En dat is NIET overdreven.

* Diegene die een account na 2006 hadden mochten ook stemmen, zij hadden absoluut geen idee waarvoor ze feitelijk aan het stemmen waren.
* Bots voor neen te stemmen? Neen. Poll bots waren SPECIFIEK ontworpen door bot&RWT-sites omdat ze enkel voordeel haalden uit die situatie.
* Extra bots betekende enkel extra geld voor Jagex vanwege membership.

Geld, door extra spelers en bots, en veel (ex-) spelers gelukkig maken! 2 vliegen in één klap?

Trouwens, er waren veel topics over de corruptie toen, allemaal verwijderd zodat een discussie zelfs niet mogelijk was.
Ik zelf was er ook bij in die tijd hoor ik weet waarover ik praat. En die botters leverden wel voordeel voor mensen op (lage prijzen, skills dus gemakkelijk te trainen) en het zou een beetje stom zijn om alleen de mensen van na 2006 te laten stemmen? dan kan er bijna niemand stemmen omdat 3/4 daarvan ondertussen gestopt is, en die extra bots kunnen uiteraard extra spelers zijn als JAgex zijn best doet. Tuurlijk ze doen niks om bots tegen te gaan gelijk in, maar ze kunnen ook nieuwe spelers werven? Ik blijf het een stom verhaal van je vinden om te zeggen dat jagex zelf procenten gaat aanpassen om de wildy maar terug te laten komen. Tevens zeg je dat er enkelt bots waren om ja te stemmen, maar als er ZOVEEL mensen perse NEE wilden stemmen zat daar ook vast een aardige programmeur tussen die daar een botje voor kon maken.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Gabber Zaros »

maar toen je nee kon stemmen moest je inloggen
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Slyfer »

Ik kan je hier niet van overtuigen, met alle respect - ik geef het op, want meer argumenten zullen toch geen nut hebben.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
ikkeikke66
Berichten: 840
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 19:38
RS: demontemmer (p2p)
Clan: Dutchex

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door ikkeikke66 »

quibus25 schreef:hoezo afscheid penguin tours :o :-s ??? waarom zou men penguin tours afschaffen :cry: , het was leuk, zéér handig en ook nog eens een goeie manier om in contact te kome met de LTF mods waarom ??? :-k
Omg, dat ze maand of 2 weg zijn!
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Editie 24 - Juli 2011

Bericht door Mahjarrat »

Q: In welke mate ken je het tipforum? Heb je er een account?
A: Ik heb onlangs een account aangemaakt. Ik heb gisteren nog even gespiekt en ik zal er deze week wel nog eens een post maken. Het account zelf heet gewoon Moonie.

Challenge accepted om te spotten.
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Gesloten