Editie 45 - Augustus 2013

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Denikids »

Nikki schreef: Heb jij wat op te biechten? 8-)
Wie weet, vertel ik wel tijdens onze wereldreis saampjes (A)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Going4Quests »

Noob, het verhaal van Zamorak klopt niet echt. Zamorak is ook al direct naar Gielinor gekomen. Hij zat zijn leger dat nu voor hem vecht te verzamelen in Daemonheim. De troepen die voor hem vechten nu zijn de forgotten warriors. Het portaal was dus hoe hij van Daemonheim naar Lumbridge reisde nadat zijn leger klaar was. ;)

Ook heeft hij Moia voor ongeveer een jaar opgeleid. :)

Toegevoegd na 1 uur en 18 minuten:

Ooh ooh ooh als ik even mag speculeren..
Uiteindelijk zat Rabid Jack dus niet zelf op dit eiland en zullen we moeten wachten op de volgende quest om Rabid Jack eventueel uit te schakelen. Waarschijnlijk bevindt Jack zich nu in de Underwater City. Hier is verder niet veel bekend over.
Er wordt dus mogelijk gedacht dat de "Underwater city" Atlantis in RuneScape is en het één van de vele landexpansies zal zijn die we krijgen met RS3. De volgende Quest is ook confirmed als Grandmaster piraten finale en komt niet dit jaar en misschien zelfs niet in 2014.
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Noob »

Going4Quests schreef: Noob, het verhaal van Zamorak klopt niet echt. Zamorak is ook al direct naar Gielinor gekomen. Hij zat zijn leger dat nu voor hem vecht te verzamelen in Daemonheim. De troepen die voor hem vechten nu zijn de forgotten warriors. Het portaal was dus hoe hij van Daemonheim naar Lumbridge reisde nadat zijn leger klaar was. ;)
Bron?
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Going4Quests »

Mod Osborne @ Twitch is het uitgebreid herhaald. En we wisten het trouwens al voor RS3 dat Zamorak sinds de dood van Guthix in Daemonheim F61 zat. Sterker nog, hij was hoogstwaarschijnlijk verantwoordelijk (als het ook al niet confirmed is - weet niet zeker) voor de voices die Bilrach naar Daemonheim hebben gebracht en naar F61.

Hij zat in Freneskae en had influence over Daemonheim via The Rift.

Toegevoegd na 45 seconden:

Hier is een voorbeeld van de Pre-RS3 confirms: http://services.runescape.com/m=forum/a ... 5,65063299
N iels
Berichten: 685
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 19:03

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door N iels »

Vond het stuk van odius erg interessant, ik heb al zin in de volgende delen
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Going4Quests »

Inderdaad! Wel jammer dat dit plaatje niet in een uitklapper stond voor de mensen die aan het eten waren en terwijl de Lunagraaf doornamen.. :P
In- of uitklappen • Opgelet: kan niet smakelijk zijn
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door i k0nijn i »

Als je je daar al druk over maakt, moet je niet eten terwijl je op het internet zit.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Going4Quests »

Ik maak me er niet druk om, maar ik zeg het alleen maar. Als ze op de televisie zoiets zeggen komt er ook de melding voor gevoelige kijkers. :)
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Poekies »

Als je hier al niet tegen kan, moet je überhaupt maar niet naar plaatjes kijken denk ik.
Afbeelding
Klik hier voor een guide die eens wat anders is dan anders, de leuke questitemguide ^^
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Going4Quests »

Ik zeg het alleen maar, omdat ik net een broodje met mayonaise en ketchup aan het eten was en dat was nu niet echt de perfecte combinatie met dat plaatje. Het is een kleine moeite om zo'n plaatjes in een uitklapper te zetten. :)
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door i k0nijn i »

Ik neem aan dat jij gewoon een zwakke maag hebt dan. Het is een kleine moeite ja, maar het is absoluut niet nodig en het helpt heel de opmaak om zeep.
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Going4Quests »

Wel dat is niet zo als het al gemaakt wordt van het begin met de uitklapper Als ik bij Updatenieuws iets ga maken met een uitklapper krijg ik het mooi bij elkaar omdat ik vanaf het begin de indeling, opmaak en layout voor die Updatenieuws al zo inelkaar steek. :)

En ik heb juist een sterke maag, maar het is gewoon niet zo smakelijk als je zo'n oog enzo ziet als je net mayonaise and ketchup aan het eten bent. :P

Maarja, het is niet zo belangrijk, maar ik wou dat even kwijt. :P 8-[
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Never »

Het plaatje was naar onze mening mild genoeg, daarmee bedoel ik eigenlijk dat niemand van ons zelfs ook maar opmerkingen erover had. Het in uitklaptags voor de een of twee personen die er misschien niet heel smakelijk van kunnen eten is dan ook vrij onnodig, aangezien het toch echt wel de opmaak van het artikel verprutst. Dit soort plaatjes blijven er gewoon in, dat hoort nu eenmaal bij zulke artikels.
Sheit.
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Kris »

leuke lunagraaf maar

200mil>comp hoor =;
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Odius »

Ik moet wel zeggen dat het voor mij verrassende kritiek is Going4. 8-[ In de volgende stukjes zit er volgens mij niets 'erg', maarja, dat dacht ik van de cycloop ook. :P
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Noob »

Going4Quests schreef: Mod Osborne @ Twitch is het uitgebreid herhaald. En we wisten het trouwens al voor RS3 dat Zamorak sinds de dood van Guthix in Daemonheim F61 zat. Sterker nog, hij was hoogstwaarschijnlijk verantwoordelijk (als het ook al niet confirmed is - weet niet zeker) voor de voices die Bilrach naar Daemonheim hebben gebracht en naar F61.

Hij zat in Freneskae en had influence over Daemonheim via The Rift.

Toegevoegd na 45 seconden:

Hier is een voorbeeld van de Pre-RS3 confirms: http://services.runescape.com/m=forum/a ... 5,65063299
Ik vraag naar de bron waarin jouw bewering dat Zamorak al direct terugkeerde en een leger van forgotten warriors gemaakt heeft.

In dat topic op de RSOF staat dat Zamorak dichtbij Gielinor zat en dat staat ook gewoon in het artikel.

Je geeft antwoord op de verkeerde vraag. Nogmaals: ik wil weten waar je uitspraak dat Zamorak al vóór de Battle of Lumbrigde op Gielinor was en, volgens jou, in Daemonheim forgotten warriors ronselde om vervolgens via de portal van Daemonheim naar Lumbridge te reizen. Niets over Freneskae, The Rift, bepaalde stemmen of Bilrach. Alleen die drie punten.
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Puma »

Vluchtig doorgelezen, met name de niet RuneScape gerelateerde artikelen. Ziet er weer strak uit!

Oja.. geef Duco het maar voor het zeggen in discussies. :)
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Swett
Berichten: 274
Lid geworden op: woensdag 21 augustus 2013, 10:27
Oude naam: Simba

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Swett »

Dat van Runescape 3 weer naar Runescape veranderen vind ik wel een goed idee. Ik hoop ook dat iedereen dan stopt met het "eoc" te noemen. Het is en blijft runescape natuurlijk ;).
Inzending 4&5 zijn ook geniaal trouwens :")
Een paar QFC voor Legacy mode suggestions: 379-380-253-65431843

Owner of the magic cape since 7/09/2013
Owner of the defence cape since 3/03/2014
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Tristan »

Going4Quests schreef: Wel dat is niet zo als het al gemaakt wordt van het begin met de uitklapper Als ik bij Updatenieuws iets ga maken met een uitklapper krijg ik het mooi bij elkaar omdat ik vanaf het begin de indeling, opmaak en layout voor die Updatenieuws al zo inelkaar steek. :)

En ik heb juist een sterke maag, maar het is gewoon niet zo smakelijk als je zo'n oog enzo ziet als je net mayonaise and ketchup aan het eten bent. :P

Maarja, het is niet zo belangrijk, maar ik wou dat even kwijt. :P 8-[
We moeten natuurlijk rekening houden met mensen die broodjes met mayo en ketchup eten tijdens het lezen in de lunagraaf.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Editie 45 - Augustus 2013

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

Held. Een broodje lore aub, met extra veel lore.
Gesloten