Editie 46 - September 2013

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Going4Quests »

Afbeelding

Dat plaatje van The Scrying Pool haha. :P
LeonSkills
Berichten: 1111
Lid geworden op: donderdag 3 mei 2007, 19:58
RS: L eon (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fishing, Firemaking, Invention

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door LeonSkills »

Robin schreef:
Jeroeen schreef: - Verjaardagsfelicitaties
- Opmerkelijke inzendingen
- in-gameprestaties

Desalniettemin mooie artikelen.
Daar gaat mijn fame voor mijn 3 99's...
inderdaad, er missen wel wat dingen.
O dw. Mijn max, comp en trimmed comp zijn nu alle drie niet in de krant gekomen :fluit:

Mooie krant weer ^^
Henrik
Berichten: 645
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 21:14
RS: Henrikk (p2p)
Clan: Apocalypse Slayers

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Henrik »

Avenged sevenfold, is wel alles behalve "Christelijk". Ja de naam zou een reverentie zijn uit de bijbel, zou dus betekenen dat "Lamb of god" ook een christelijke band is. :p

Verder weer een leuke editie :)
BUT DON'T FORGET, THERE'S NEW SHIT AT SOLOMON'S STORE MOTHER FUCKERS SOBUYTHATSHITSON.
Afbeelding
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Mystery »

Nou, dat is eigenlijk wat ik gelezen heb, om eerlijk te zijn. Ze proberen er de nadruk niet op te leggen. Ik zal nog wat extra research doen, waarom gebruiken ze teksten als "He lets me" en "Dear God"?, dan kijk ik of ik het verander.
Swett
Berichten: 274
Lid geworden op: woensdag 21 augustus 2013, 10:27
Oude naam: Simba

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Swett »

De Lunagraaf schreef:Ze deed waar een vrouw goed in is: bakken
:mrgreen:

Toegevoegd na 48 seconden:

[quote="De Lunagraaf]Ze deed waar een vrouw goed in is: bakken[/quote] :mrgreen:
Een paar QFC voor Legacy mode suggestions: 379-380-253-65431843

Owner of the magic cape since 7/09/2013
Owner of the defence cape since 3/03/2014
Henrik
Berichten: 645
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 21:14
RS: Henrikk (p2p)
Clan: Apocalypse Slayers

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Henrik »

Mystery schreef:Nou, dat is eigenlijk wat ik gelezen heb, om eerlijk te zijn. Ze proberen er de nadruk niet op te leggen. Ik zal nog wat extra research doen, waarom gebruiken ze teksten als "He lets me" en "Dear God"?, dan kijk ik of ik het verander.
Wel, dat zijn inderdaad nummers die je van 2 kanten kan opvatten. Maar in hun nieuwe album zingen ze over vlees aan demonen geven, dat priesters naar "as" moeten worden gebracht. 8-[ Verder een leuk stuk, Mystery!
BUT DON'T FORGET, THERE'S NEW SHIT AT SOLOMON'S STORE MOTHER FUCKERS SOBUYTHATSHITSON.
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Bearserk »

Ik ben het niet helemaal eens met de Hail to the King album review, zelf vind ik Crimson day en Coming home geweldig en Requiem minder
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Tristan »

Henrik schreef:
Mystery schreef:Nou, dat is eigenlijk wat ik gelezen heb, om eerlijk te zijn. Ze proberen er de nadruk niet op te leggen. Ik zal nog wat extra research doen, waarom gebruiken ze teksten als "He lets me" en "Dear God"?, dan kijk ik of ik het verander.
Wel, dat zijn inderdaad nummers die je van 2 kanten kan opvatten. Maar in hun nieuwe album zingen ze over vlees aan demonen geven, dat priesters naar "as" moeten worden gebracht. 8-[ Verder een leuk stuk, Mystery!
Klinkt als het christendom in mijn oren als ik eerlijk ben. Gevallen engelen (of demonen) worden maar al te vaak aangehaald in de bijbel.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
DarkSniperTjuH
Berichten: 4
Lid geworden op: zaterdag 31 december 2011, 18:59

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door DarkSniperTjuH »

ik ben 10 september jarig

leuke editie maar ik vind sommige dingen echt te veel onzin met al die draken daar verdiep ik mezelf niet zo veel in
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Tristan »

DarkSniperTjuH schreef: ik ben 10 september jarig

leuke editie maar ik vind sommige dingen echt te veel onzin met al die draken daar verdiep ik mezelf niet zo veel in
Het feit dat jij je niet in wilt verdiepen maakt het nog geen onzin. Onzin zou ik beschreven als iets dwaas of niet goed doordacht, wat duidelijk hier niet het geval is. Odius beschrijft naar mijn mening een erg goed stuk over mythologie waarbij die echt z'n research heeft gedaan over het onderwerp. Ik kijk er naar uit wat Odius nog voor ons gaat schrijven, hopelijk iets over een andere tak van de theologie, zoiets als demonologie misschien?
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Mystery
Adviseur
Berichten: 12320
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 16:27
RS: Mys (OSRS)
Extra rang: Teamleider siteteam
Contacteer:

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Mystery »

Henrik schreef:
Mystery schreef:Nou, dat is eigenlijk wat ik gelezen heb, om eerlijk te zijn. Ze proberen er de nadruk niet op te leggen. Ik zal nog wat extra research doen, waarom gebruiken ze teksten als "He lets me" en "Dear God"?, dan kijk ik of ik het verander.
Wel, dat zijn inderdaad nummers die je van 2 kanten kan opvatten. Maar in hun nieuwe album zingen ze over vlees aan demonen geven, dat priesters naar "as" moeten worden gebracht. 8-[ Verder een leuk stuk, Mystery!
Bedankt en ik zal nog wat extra dingetjes zoeken en het wat aanpassen. Bedankt voor je feedback ook!
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Odius »

Tristan schreef:
DarkSniperTjuH schreef: ik ben 10 september jarig

leuke editie maar ik vind sommige dingen echt te veel onzin met al die draken daar verdiep ik mezelf niet zo veel in
Het feit dat jij je niet in wilt verdiepen maakt het nog geen onzin. Onzin zou ik beschreven als iets dwaas of niet goed doordacht, wat duidelijk hier niet het geval is. Odius beschrijft naar mijn mening een erg goed stuk over mythologie waarbij die echt z'n research heeft gedaan over het onderwerp. Ik kijk er naar uit wat Odius nog voor ons gaat schrijven, hopelijk iets over een andere tak van de theologie, zoiets als demonologie misschien?
In de toekomst zit dat er zeker in, maar zal wel een tijdje duren nog. Volgende delen zijn nog leuker imo wat mijn schrijfstuk over mythologie betreft. :) Ik kan begrijpen dat dit stuk wat eentonig was, maar ik vond het gewoon een ideaal voorbeeld om aan te tonen hoeveel culturen over ongeveer hetzelfde wezen verschillende opvattingen hebben. Volgende maand is het aan zeer oude wezens en de bekende vampieren en weerwolven. Persoonlijk vind ik dat mijn beste stuk.
Wesley
Berichten: 1798
Lid geworden op: zaterdag 4 september 2010, 18:47
RS: Balistarius (p2p)
Clan: Knights of trust
Oude naam: W3ssl3y
Contacteer:

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Wesley »

Leuke krant :D
*eet krant op* om nom nom
Wel jammer dat er een paar dingen missen, dus ga ik nu maar een boterham eten om het laatste gaatje in mijn maagje te vullen
Zo he dat is lang geleden
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Holy Wallie »

Leuke krant, ik vond het interview met Siddy00 het meest interessant.
Afbeelding
Henrik
Berichten: 645
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 21:14
RS: Henrikk (p2p)
Clan: Apocalypse Slayers

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Henrik »

Sorry, een beetje verkeerd gezegd, letterlijke sentence was :
In- of uitklappen •
My flesh will feed the demon, no trial no case for reason.
I been chosen to pay with my life.
Mad men they find what matters, turning witches and saints to ashes.
Rising masses, marching to find heretic blood.
Laatst gewijzigd door Henrik op vrijdag 6 september 2013, 9:33, 1 keer totaal gewijzigd.
BUT DON'T FORGET, THERE'S NEW SHIT AT SOLOMON'S STORE MOTHER FUCKERS SOBUYTHATSHITSON.
Afbeelding
i k0nijn i
Ex-moderator
Berichten: 32871
Lid geworden op: dinsdag 28 maart 2006, 13:21
Extra rang: Ex-moderator Grafisch

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door i k0nijn i »

Volgens mij heb je het verkeerde bericht geciteerd. :P
Afbeelding
Henrik
Berichten: 645
Lid geworden op: zondag 24 januari 2010, 21:14
RS: Henrikk (p2p)
Clan: Apocalypse Slayers

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Henrik »

Potverdikke ja.
BUT DON'T FORGET, THERE'S NEW SHIT AT SOLOMON'S STORE MOTHER FUCKERS SOBUYTHATSHITSON.
Afbeelding
KHaoZBLaDeZ
Berichten: 12
Lid geworden op: dinsdag 25 september 2012, 14:43
RS: KhaoZBLaDeZ (p2p)
Clan: Scorpion Skillers

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door KHaoZBLaDeZ »

Burn the Sof schreef: Fons ik wil je weer bedanken voor de vele onzinvolle informatie over draken die ik de rest van mijn leven onthoud terwijl ik alles wat ik leer op school na een week al kwijt ben.
same here
Afbeelding
Kris
Berichten: 928
Lid geworden op: woensdag 21 december 2011, 13:25
RS: Le Kris (OSRS)

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Kris »

leuke lunagraaf :)

het SOAD stukje mocht wel meer zijn hoor :o
Afbeelding
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Editie 46 - September 2013

Bericht door Frankos9 »

Leuk^^
Gesloten