Gnome Copters

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
Plaats reactie
Waffie
Ex-moderator
Berichten: 15007
Lid geworden op: maandag 6 augustus 2007, 9:45
RS: Waffie Ownd (OSRS)
Oude naam: Waffie ownd

Gnome Copters

Bericht door Waffie »

Gnome copters.
De gnomecopters zijn er voor mensen die geen member zijn, en die delen van de member world willen zien. De gnomecopters zijn te vinden bij het koeien veld van Lumbridge achter de windmolen.
Afbeelding
Er zijn een paar personen bij de gnomecopters. Één daarvan is ''Sasquine Huburns''. De andere heet ''Hieronymus Aflavrim''.
Voordat je kan vliegen, moet je eerst wat gaan praten. Praat eerst met Sasquine Huburns, daarna met Hieronymus Aflavrim en vervolgens weer met Sasquine Huburns:
Afbeelding

Voordat je gaat vliegen, moet je beide handen vrij hebben, en geen cape dragen. Als je je plaats gekozen hebt, krijg je een gnome ticket. Nu kan je op 1 van de gnome copters zitten en vliegen maar!

Tijdens het vliegen heb je een auto piloot, die gewoon overal langs vliegt uit zichzelf. Je kan dit ook uitzetten, zodat je de gnome copter zelf kan besturen. Als je terug wilt, klik je op ''Return to Lumbridge'' die met de ronde L is aangegeven.


Naast de gnomecopters zelf verkoopt Hieronymus Aflavrim ook wat goederen, meer informatie hierover vind je in de winkeldatabase.

Ook staan er item boxes, daar kan je items indoen, die worden dan naar je bank gestuurd. Je kunt er geen items afhalen van je bank.
Afbeelding
Heb je specifieke vragen aan mij? Stuur me een privé-bericht
Itz Mr Camel
Verbannen (permanent)
Berichten: 1246
Lid geworden op: dinsdag 7 juli 2009, 10:56
Clan: Smokin Mils
Oude naam: 1hitz0r k0

Re: Gnome Copters

Bericht door Itz Mr Camel »

Waarom is het eigenlijk verwijdert? :roll:
Geld nodig? Geld te weinig? Merchant NU met Smokin Mils
Getrouwd met Vinci en Mr J Rune
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Nik
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 9:38
Oude naam: X Cb Fire X

Re: Gnome Copters

Bericht door Nik »

Omdat er geen gnomecopters meer zijn :p
Afbeelding
Japeroen386
Berichten: 5546
Lid geworden op: donderdag 10 juli 2008, 21:58
RS: Gestopt

Re: Gnome Copters

Bericht door Japeroen386 »

Omdat ze het f2p-spel als een spel op zich wouden zien, en niet als een demo-versie van p2p ;)
Quitted 27/04/2012.
imRobert7
Berichten: 4493
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 17:39
RS: Luc Dood Nek (f2p)
Oude naam: Robertjeh

Re: Gnome Copters

Bericht door imRobert7 »

ik wilde gaan kijken en dan zit er iemand de landingsplekken aan het ploegen en hij zegt at het weer terugkomt bij een holiday event
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Gnome Copters

Bericht door R4Y »

luc dood nek schreef:ik wilde gaan kijken en dan zit er iemand de landingsplekken aan het ploegen en hij zegt at het weer terugkomt bij een holiday event
Hij zei dat het gestopt was? Ik hou het af en toe alleen in de gaten voor hidden updates, bijvoorbeeld dat er een apparaat staat voor nieuwe skill/quest.

Hij zegt: De gnomecopters zijn weg en blijven weg. De/zijn baas en de piloot zijn weg, getrouwd en op vakantie (=holiday). Dus ik denk dat het ooit nog gebruikt word voor bijv. een gnome quest/skill?
Plaats reactie