Hati Hunting guide for all P2P!

Hier worden alle RuneScape-guides die verouderd zijn geplaatst. Zo staan hier bijvoorbeeld guides over de Holiday Events uit 2007 en de Gnome Copters.
Forumregels
Welkom in het RuneScape-guides-archief! Het is toegestaan om guides te bumpen in dit forumdeel, je hoeft bump-posts dus niet te melden, tenzij het spam is. Het bericht moet dus wel nuttig zijn, zet dus niet alleen 'bump' in je bericht.
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

Hati Hunting For All!
[/size][/u][/b]


Afbeelding
Hai iedereen. Voor ik begin wil ik even zeggen dat dit men EERSTE guide is. Dus bijkomende tips zijn vast en zeker welkom!


Wat?

Maandag 17 januari is er een tijdelijk nieuw monster ingevoerd in Runescape, genaamd Hati. Het is een soort wolf, winterwolf, dat leeft in de bossen van Relleka. De inwoners, de Fremeniks, voelen zijn aanwezigheid ook. Het monster dropt Hati head Afbeeldingen Hati gloves Afbeelding. Deze gloves geven in alle combat skills +100% exp. (met andere woorden 2 keer zoveel).
Bijvoorbeeld: je hit 200, je krijgt 100 exp. en met deze gloves aan krijg je nog eens +100% (100% van 100 exp = 100 exp. in totaal krijg je 200 exp.).
Dit is een guide over hoe je die gloves nu het beste krijgt: solo of in groep.


Waar?

Afbeelding

Hier op de kaart staan alle respawnpunten aangeduid (blauwe punten met circel rond). Het zou wel wat dom zijn als je als groep heel dat gebied moet rondlopen voor Hati the winterwolf te vinden.
Ik heb Hati zien respawnen en heb deze respawnpunten gevonden, of er nog meer zijn betwijfel ik. Hij kan ook nooit op 2 punten tegelijk zijn.

Hoe?

Het is aangeraden om met een team van minstens 4+ te gaan anders moet je als solo al de respawnpunten gaan afrennen. Waarom het best in een groep van minstens 4? –Wel, je kan nooit weten waar Hati gaat respawnen, hij heeft namelijk 4 respawnpunten.
Mijn tactiek was om je groep te laten joinen in 1 clan, en elke persoon gaat bij 1 respawnpunt staan,
zodat je niet als groep heel het gebied moet afrennen wat best heel handig is.
Als je Hati zou gevonden hebben, moet je dit doorgeven door middel van je clanbox vol te spammen met de bestemming: als je met Nederlanders of Belgen te maken hebt is: Noorden! Zuiden! Center 1 of Center 2 duidelijk. Door dit door te geven via de clanchat kan je groep sneller Hati killen.
Met andere talen: North! South! Center 1 of Center 2! Door 3,5 uur op 1 dag te Hati Hunten heb ik dus ook gemerkt dat de respawnpunten Center 2 en Zuiden het meest voorkomen.
Dit lijkt mij de aller-snelste manier om je Hati gloves te verkrijgen.
Hati doet ongeveer 70% van zijn aanvallen Magic en 30% Melee. Alleen voor zijn Melee moet je als laag level oppassen, dit kan oplopen tot in de 300+. Ik heb er genoeg zien sterven. XD

Veelgestelde vraag: Kan ik meerdere gloves krijgen?
- Dit is nog niet duidelijk! Ik heb mijn eigen gloves nog niet opgebruikt, dus kan
ik dat nog niet zeggen. Toch heb ik een sterk vermoeden dat dit maar eenmalig
is, want de gloves geven het dubble extra exp. Een heel pak exp. dus!
Als je een beetje logisch nadenkt, weet je dat dit eenmalig is, anders loopt
iedereen hier rond met Strength skillcape.

Dit monster is maar tijdelijk aangezien het een event is! Dus maak een team en face the white wolf!?

Ik geef dit monster een 8/10. Aangezien het maar 1 keer dropt (veronderstel ik) is het toch tof om hem te hunten! Ongelooflijk maar waar. Hati zelf had wat spectaculairder gemogen, want nu is het gewoon een witte wolf met combat level 654.
Hate or rate! *wat minder hate pl0x* XD

(Excuses voor geen plaatje te hebben van Hati, er komt een zodra ik er een goede te pakken heb!)
Laatst gewijzigd door iNUUBKING op zaterdag 22 januari 2011, 12:53, 6 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Whoops Gf
Berichten: 331
Lid geworden op: dinsdag 11 januari 2011, 14:18

Re: Hati Hunting guide for all! P2P

Bericht door Whoops Gf »

Klik voortaan op opslaan svp. ;)
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all! P2P

Bericht door iNUUBKING »

Whoops Gf schreef:Klik voortaan op opslaan svp. ;)
Okee, maar ik drukte teveel op Voorbeeld en daarmee misklik op Bevestig. XD

EDIT: hij is af. 8-)
zemagehero
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 20:40

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door zemagehero »

Supergoeie guide :D maar eerst zeg je 100% meer xp en dan 50%? kdenk da et 50% is, nie?
maar voor de rest goed uitgewerkt, misschien betere interpunctie en plaatjes transparant maken ;)

Zacharidas ^_^
Afbeelding
str Own789 <3 coolmen6660
miauw haha
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

zemagehero schreef:Supergoeie guide :D maar eerst zeg je 100% meer xp en dan 50%? kdenk da et 50% is, nie?
maar voor de rest goed uitgewerkt, misschien betere interpunctie en plaatjes transparant maken ;)

Zacharidas ^_^
In men guide stond eerst ook 50%, omdat ik zie op de xpteller bijvoorbeeld: 100XP(+50XP).
Maar in de RuneScape update van Hati stond het dubbele, dus maar 100% van gemaakt. :D *Interpunctie en transparant maken* :-k
zemagehero
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 20:40

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door zemagehero »

das dan toch 150% van je normale xp? dus 50% extra..

interpunctie= betere ordening van de tekst, da et gemakkelijker leest.
transparant maken= de achtergrond van u plaatjes zijn nu zwart, als ze transparant zijn wordt die onzichtbaar.
Afbeelding
str Own789 <3 coolmen6660
miauw haha
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

RuneScape zegt dubbel xp. :o
Btw idk hoe ge die transparant maakt e, of da ander. XD
janie177
Berichten: 118
Lid geworden op: maandag 11 augustus 2008, 12:46
RS: janie177 (p2p)
Clan: fun fighters
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door janie177 »

de gloves hebben een destroy optie, en je kan ze weer ophalen bij diango. ik heb ook 2 keer de wolve gekilld en kreeg de 2e keer alleen bones. dus denk dat ze maar 10 uur die exp geven en daarna holliday item zijn.

voorderest is het een leuke guide, 9/10
zemagehero
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 20:40

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door zemagehero »

die gaste bij Jagex zen leugenaars, da zoude nu toch al moeten weten? :P
Afbeelding
str Own789 <3 coolmen6660
miauw haha
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

zemagehero schreef:die gaste bij Jagex zen leugenaars, da zoude nu toch al moeten weten? :P
:D screened + sent. :D/
zemagehero
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 20:40

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door zemagehero »

iNUUBKING schreef:
zemagehero schreef:die gaste bij Jagex zen leugenaars, da zoude nu toch al moeten weten? :P
:D screened + sent. :D/
haha kwist da ge nie te vertrouwen waart #-o
Afbeelding
str Own789 <3 coolmen6660
miauw haha
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door ThaTerror »

Is deze guide wel nodig?
had hem een keer vermoord in w2 en meteen die gloves+ head.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door SkyTeam »

Ik vraag me ook af of dit wel nodig is. Zelf heb ik hem bijna soloëd met cb 104. Erg easy dus. Wel 'n mooie guide ;) .
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

Deze guide is voor startende P2P'ers toch. Ik moet toegeven dat die nogal makkelijk is.
Toch is dit de snelste manier om aan de Paws te geraken in een redelijke grote groep, aangezien drop 80% is op Paws.
Ex-gebruiker 52833
Berichten: 9015
Lid geworden op: vrijdag 22 oktober 2010, 18:45

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door Ex-gebruiker 52833 »

mooie guide, transparante plaatjes zouden misschien mooier staan. ;)

AfbeeldingAfbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://www.runescape.com/img/main/kbase/guides/holiday/hati_head.gif[/img]
[img]http://www.runescape.com/img/main/kbase/guides/holiday/hati_gloves.gif[/img]
btw, een 7,5/10 :)
Gamechris11
Berichten: 546
Lid geworden op: zaterdag 6 februari 2010, 21:27
Clan: ltf

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door Gamechris11 »

iNUUBKING schreef:
zemagehero schreef:Supergoeie guide :D maar eerst zeg je 100% meer xp en dan 50%? kdenk da et 50% is, nie?
maar voor de rest goed uitgewerkt, misschien betere interpunctie en plaatjes transparant maken ;)

Zacharidas ^_^
In men guide stond eerst ook 50%, omdat ik zie op de xpteller bijvoorbeeld: 100XP(+50XP).
Maar in de RuneScape update van Hati stond het dubbele, dus maar 100% van gemaakt. :D *Interpunctie en transparant maken* :-k
je krijgt ook het dubbele van je xp die je normaal zou krijgen!
je zou normaal 50 xp krijgen en dan staat er bij xp teller 100xp (+50xp) en dan zit die 50xp er al bij in en wordt er niet nogeens bij opgeteld ;)
dus je zou normaal 50 xp krijgen maar met hati gloves 100 xp
Afbeelding
zemagehero
Berichten: 99
Lid geworden op: maandag 30 juni 2008, 20:40

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door zemagehero »

Gamechris11 schreef:
iNUUBKING schreef:
zemagehero schreef:Supergoeie guide :D maar eerst zeg je 100% meer xp en dan 50%? kdenk da et 50% is, nie?
maar voor de rest goed uitgewerkt, misschien betere interpunctie en plaatjes transparant maken ;)

Zacharidas ^_^
In men guide stond eerst ook 50%, omdat ik zie op de xpteller bijvoorbeeld: 100XP(+50XP).
Maar in de RuneScape update van Hati stond het dubbele, dus maar 100% van gemaakt. :D *Interpunctie en transparant maken* :-k
je krijgt ook het dubbele van je xp die je normaal zou krijgen!
je zou normaal 50 xp krijgen en dan staat er bij xp teller 100xp (+50xp) en dan zit die 50xp er al bij in en wordt er niet nogeens bij opgeteld ;)
dus je zou normaal 50 xp krijgen maar met hati gloves 100 xp
ok, thanks voor de verduidelijking :D

Zacharidas ^_^
Afbeelding
str Own789 <3 coolmen6660
miauw haha
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

Gamechris11 schreef:
iNUUBKING schreef:
zemagehero schreef:Supergoeie guide :D maar eerst zeg je 100% meer xp en dan 50%? kdenk da et 50% is, nie?
maar voor de rest goed uitgewerkt, misschien betere interpunctie en plaatjes transparant maken ;)

Zacharidas ^_^
In men guide stond eerst ook 50%, omdat ik zie op de xpteller bijvoorbeeld: 100XP(+50XP).
Maar in de RuneScape update van Hati stond het dubbele, dus maar 100% van gemaakt. :D *Interpunctie en transparant maken* :-k
je krijgt ook het dubbele van je xp die je normaal zou krijgen!
je zou normaal 50 xp krijgen en dan staat er bij xp teller 100xp (+50xp) en dan zit die 50xp er al bij in en wordt er niet nogeens bij opgeteld ;)
dus je zou normaal 50 xp krijgen maar met hati gloves 100 xp
Zeer, zeer, zeer vergezocht. Goed gedaan. Ik dacht bij die 100 XP nog eens 50 XP. Maar hoe jij het zegt klopt het inderdaad. :D
iNUUBKING
Berichten: 277
Lid geworden op: donderdag 26 november 2009, 22:21
Clan: NL
Contacteer:

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door iNUUBKING »

Silfer schreef:Afbeelding
Plaatje van de website van Lunagang ^_^ Zoals hierboven gezegd zouden transparante pics misschien ook leuk zijn :)
Verder wel een leuke guide , zeker mooi voor je eerste!
TY! :D/
Reff
Berichten: 97
Lid geworden op: dinsdag 8 januari 2008, 13:15
RS: Fietsen (p2p)
Clan: Saints Of Sorrow
Oude naam: Refodi

Re: Hati Hunting guide for all P2P!

Bericht door Reff »

alle gloves verliezen per 10 mei hun kracht en zijn daarna dus alleen voor de fun, je kan ook maar 1 malig de gloves krijgen en ze dus gebruiken.

voeg dat even toe aan je guide en je krijgt een 9/10 :)
Plaats reactie