Zeekoe, Road to Master Trimmed Quest Completionist Cape!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Zeekoe, Road to Master Trimmed Quest Completionist Cape!

Bericht door Zeekoe »

Afbeelding
PlaatjePlaatje






Inhoudstabel
_____________________________________________

I. Over mij

II. Lunagang & LTF

III. Runescape

IV. Skills

V. Goals
1. Trimmed Completionist goal
2. Skill goals
3. Item goals

VI. Bank

VII. Updates

VIII. Dankwoordje

_____________________________________________









I. Over Mij

We zullen deze blog maar eens opgang trappen met wat persoonlijke info, uiteraard van mij!
De meesten zullen mij enkel kennen als Zee koe, maar ik heb ook een echte naam: Simon. In het dagelijks leven "studeer" ik, het is natuurlijk wat je onder studeren verstaat. Ik doe momenteel Wetenschappen-Wiskunde (8h), en zit in mijn zesde en laatste jaar.
Tot zover het stuk opscheppen over de opleiding, over naar mijn hobby's. Naast RuneScape, heb ik er uiteraard nog anderen. Zo vind ik het omgaan met vrienden heel belangrijk, maar heb (helaas?) geen vriendin.
Als sport doe ik af en toe wat mountainbiken: dit is zuiver recreatief en dus niet competitief gericht. Soms doe ik samen met mijn broer een uitgestippelde route, maar ik leg ook eigen parcours aan in het bos. Ik heb echter de eigenschap om elk jaar een nieuwe sport te beoefenen. Onder andere trampolinespringen (wel competitief), Muay Thai (gele gordel) en muurklimmen zijn de revue al gepasseerd.
Toch nog even vermelden dat ik uit België ben, en specifieker uit Genk, Limburg. Als Genkenaar heb je natuurlijk geen keuze en moet je supporteren voor KRC Genk. Het is dan ook veruit mijn favoriete voetbalclub, en ik was er ook bij toen ze in 2011 voor de derde maal landskampioen werden en in 2013 hun vierde beker in ontvangst namen. Dit jaar heb ik ook een abonnement genomen om alle thuiswedstrijden in het stadion te volgen. Buiten Genk supporter ik ook voor de Rode Duivels en natuurlijk voor alle Belgen in het buitenland! :D Verder volg ik voornamelijk wielrennen. Als er nog vragen zijn, stel ze gerust.


II. Lunagang & LTF

Wegens enorme luiheid, is het volgende stuk een letterlijk citaat uit mijn interview met LTF'er in de spot:

Toen ik pas op RuneScape zat, was mijn doel om alle F2P-quests te voltooien (ik was toen nog geen member). Mijn broer speelde ook RuneScape en hij kon Engels, in tegenstelling tot mij.
Hij gebruikte RuneHQ voor de quests en vertaalde een beetje voor mij. Op een dag was mijn broer naar z’n vrienden, terwijl ik wilde questen. Je raadt het al: ik snapte niks van die Engelse guides. Dus ben ik maar op Google gaan zoeken naar een Nederlandse site voor questguides en kwam daar als eerste Lunagang tegen.
De overgang van Lunagang naar het LTF heeft lang geduurd. Ik zit nog maar sinds september 2012 op het LTF. Het begon eigenlijk met mijn quit van RuneScape een tweetal jaar geleden. Ik raakte verveeld, slaagde er maar niet in om een skillcape te behalen en in mijn vriendenkring was ondertussen iedereen gestopt. Ongeveer een jaar geleden ontmoette ik op school iemand die ook RuneScape speelde. Hij vertelde wat over de GWD en ik kreeg weer interesse in RuneScape.
Nuja, als je eenmaal member bent geweest is er niets meer aan F2P. Ik raakte geïnteresseerd in future content en begon Updatenieuws te lezen op het forum, ondertussen zit ik ook zelf bij de Update Lounge. Iets later heb ik een account aangemaakt. Ondertussen ben ik hier zelfs evenementen organisator geworden!


III. Runescape

Eens kijken, waar moet ik beginnen. Er was eens Het was 2006, noodgedwongen maakte ik een account aan op RuneScape: "Yow Simon007", vervolgens kwam misschien wel het leukste gedeelte van RuneScape: Tutorial Island! Heb deze dan ook een keer of 10 gedaan, met steeds nieuwe accounts. Geen idee waarom, maar vond het wel leuk blijkbaar.
PlaatjeIn Tutorial Island was het veilig, en leek je onoverwinnelijk. Alleen hadden ze er niet bijverteld dat het in de echte wereld niet zo was. Met alle spullen in mijn inventory zocht ik een bank, die in Lumbridge was er nog niet, dus dan maar naar Draynor. Maar niet via die Goblins, nee, want die waren gevaarlijk. Gewoon het padje volgen en dan kon er niets mis gaan. Tot er ineens zo'n Highwayman stond, met een combat level van 3 maakte ik natuurlijk geen kans en verloor al mijn "dure" spullen. En wat doe je als je al je spullen verliest? Juist ja, ragequitten. Dus na een maand van frustratie besluit je opnieuw te beginnen met een nieuw -en tevens ook mijn huidig- account: "sisi 00". Gelukkig mocht ik Tutorial nog eens doen, en deze keer geraakte ik wel veilig bij een bank. Tot zover de nostalgie, want we gaan ineens 6 jaar -en een paar quits- vooruit. We zitten ondertussen in het jaar 2012 en na wat contact met mensen op school besloot ik terug met RuneScape te beginnen. Als eerste wou ik een andere naam: "sisi 00" klonk zo noob en onorigineel dus zocht ik voor iets anders. Na lang zoeken vond ik iets: zeekoe! :D
Maar je raadt het al, deze was natuurlijk bezet. Dan maar met een spatie ertussen: Zee koe. Oke, eerste goal afgewerkt, op naar het volgende: een eerste skillcape. Liefst een makkelijke, dus ik besloot mijn broer na te doen en koos voor Fletching. Terwijl ik was aan het trainen kwam ik iemand tegen en joinde mijn eerste clan: "Fun United", helaas bestaat de clan niet meer. :(
We gaan verder met de skillcape Fletching die ik op 24 augustus 2012 behaalde. Ondertussen geraakte ik geïnteresseerd in de lore van RuneScape en ging dus questen. Het was ongetwijfeld een prachtige tijd waarvan ik genoten heb. Dagelijks deed ik quests, en stukje bij beetje werd de lore interessanter. De Quest Point Cape kon natuurlijk niet langer uitblijven en deze haalde ik op 27 oktober 2012. Al mijn andere skillcapes ga ik niet opsommen, maar de volgorde waarin ik ze gehaald heb is te zien op het rechtse plaatje. Daarna begon mijn weg naar de level 90 milestone cape. Nadat ik deze gehaald had ben ik langzaam begonnen met maxen en uiteindelijk heb ik mijn Max & Completionist Cape op 8 november 2014 gehaald.
In- of uitklappen • Completionist Cape
Afbeelding

IV. Skills

PlaatjePlaatje
In dit deel hield ik mijn vooruitgang op vlak van skills bij. Links staan mijn levels aan het begin van de blog. Rechts staan mijn huidige stats, omdat ik ondertussen Comped ben, zullen deze niet meer veranderen.
(behalve als er een nieuwe skill komt) ^_^

















V. Goals

Misschien wel het belangrijkste gedeelte van de blog. Ik heb dit voor de gemakkelijkheid onderverdeeld in 3 categorieën. Het oorspronkelijke hoofddoel was om de Completionist Cape behalen. Ondertussen is dit gelukt en heb ik een nieuw hoofddoel: de Trimmed Completionist Cape (1)! Daarnaast heb ik ook nog wat nevendoelen op vlak van XP (2).
Tot slot zijn er mijn doelen op vlak van items (3). Er zijn nog heel wat items die ik graag zou willen, ook al zal ik ze waarschijnlijk niet allemaal kunnen bemachtigen.

1. Trimmed Completionist goal

Legende:
Gedaan
Mee bezig
Nog niet aan begonnen

4,000 Chompy kills. [514/4000]
Scabarite research completed.
Highest rune shop unlocked from Ali Morrisane.
All hot-air balloon travel routes unlocked.
Completed the Sheep Shearer miniquest.
Completed the Witch's Potion miniquest.
Eagle transport routes fully unlocked.
Defeated the 4 sub-bosses in the Pollnivneach Slayer Dungeon after Smoking Kills.
Unlocked ability to craft all Slayer items, including fused helms and to deliver killing blows quicker.
Master White Knight rank obtained.
Flying broomstick unlocked. (Includes unlocking the teleport option & getting all magic XP).
Found all hidden treasure from Making History.
Achieved a score of 1,250+ in Conquest.
Unlocked the full power of the Ivandis flail and blisterwood weapons (500 vyrewatch corpses burnt).
Speak to Lanthus while wearing a full set of profound decorative armour from Castle Wars. [186/4150]
Unlocked maximum access to Mobilising Armies rewards (401 Rank).
Defeated all champions. [1/16]
Completed all court cases.
Completed 25 chimp ice deliveries.
Completed all Barbarian Training with Otto.
Found all barbarian notes in the Ancient Cavern.
Unlocked all rewards from the Artisans Workshop.
Obtained all circus clothing.
Completed the Dahmaroc statue in your player-owned house.
Unlocked all traits from the Dungeoneering rewards trader.
Earned the Vyrelord/Vyrelady title after the Branches of Darkmeyer.
Made a Zaros symbol in Char's training cave.
Attain the highest Esteem rank possible (rank 1) from training in the Runespan.
Obtain Song from the Depths hidden rewards.
Obtain all the dragonkin journals by killing the Queen Black Dragon. [1/4]
Acquire a champion's tackle box from the Fish Flingers distraction and diversion.
Explore the Eastern Lands as far as the Shield from your player-owned port.
Complete the Hyu-Ji, Quin, Eastern Curiosities and Guardians of the World storylines from your player-owned port.
Have personally poked Vorago's eye out (Be the player who uses the Maul of Omens to defeat him).
Complete floors 1-60 on Hard Mode in Dungeoneering.
Unlock all ten pieces of lore from elder chronicles.
Unlock all five of the Kal'gerion battle commendation titles. [1/5]
Unlock all permanent effects from Death's store.
Earned the title 'the Penance Slayer' from Barbarian Assault.
Complete all three additional challenges from Maria in the Broken Home quest.
Fully built the Statue of Rhiannon in the Tower of Voices at least 32 times to complete the version in the Max Guild.
You need to gain all possible Prawn Perk points for your Aquarium.
Completed the Tales of the God Wars.


2. Skill goals
Afbeelding120 MiningAfbeelding
Afbeelding
Afbeelding120 ThievingAfbeelding
Afbeelding

3. Item goals
Torva
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Virtus
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Pernix
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Seismics
Afbeelding
Afbeelding
Noxious
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Pets
Afbeelding
Afbeelding
Rares
Afbeelding
VI. Bank
Iedereen heeft natuurlijk een bank. En hoewel de mijne niet veel voorstelt, ga ik hem toch posten. De datum zal er altijd bijstaan.
Ook dit deel zal regelmatig een update krijgen, maar niet al te vaak, want het kost veel tijd. :P
Afbeelding

VII. Updates

Hier zal ik al mijn updates in uitklaptags zetten. Updates zullen compleet random gepost worden in de blog, er zijn dus geen vaste tijdstippen. Dit dient enkel als overzicht. :)
In- of uitklappen • Update 1
Afbeelding

PlaatjePlaatje
Deze week ongeveer 3m XP gedaan waaronder heel wat warbands.
De 1m Herblore XP heeft gezorgd voor Herblore level 98!
Afbeelding
Ook nog een Mining level (89) gehaald, maar dat was niet spectaculair genoeg voor een screen. :P
Maar het meest frustrerende deze week was Herblore Habitat. Deze trainingsmethode moest ik snel eens onder de knie krijgen en dan liefst meteen met de Witchdocter outfit. Na heel wat ergernis in de zoektocht naar seeds voor alle combinaties (Bakske zal me ongetwijfeld gelijk geven), had ik eindelijk alle Jadinko's gevangen krijg ik mijn eerste deel van de set. Daarna meteen doorgageaan met het tweede deel: het masker. Het viel eigenlijk bijzonder goed mee om de combinaties voor alle god-Jadinko's te vinden, met gevolg nog een deel te gaan. Het was al dinsdag, dus de volgende dag kreeg ik al meteen de kans om het laatste deel van de set te krijgen. Deze keer verliep het een stuk vlotter en met een beetje geluk kreeg ik mijn derde en laatste deel.
Afbeelding
Gelukkig heb ik nu een excuus om niet meer naar Herblore Habitat te gaan. Of ja, toch tot ik 90 Hunter moet halen.
Nu ik er aan denk, ook nog 85 Attack gehaald. Dus nu nog enkel Strenght en Magic left voor 85 in alle combat-skills.
Afbeelding

Blogupdates: Heb wat nieuwe item-goals toegevoegd: Seismic Wand & Singularity en Vitalis. Ook is er het nieuwe muziekje van Vorago toegevoegd aan de mijn Completionist goal.

Quote van de week: Afbeelding

Bedankt voor het lezen, en tot de volgende week!
In- of uitklappen • Update 2
Afbeelding

PlaatjePlaatje

Jawel, een update! Wie had dat nog kunnen denken. Misschien wat ironisch om een update te gaan schrijven midden in mijn examenperiode, maar het was dit of gaan leren. :fluit:
Alvast wat goede muziek:
De laatste update is ondertussen een hele tijd geleden en er zijn dus flink wat leveltjes bijgekomen, 224 om precies te zijn!
Ik heb me helemaal gestort op het behalen van de level 90-milestonecape, met nog 4 skills te gaan zou dit nog voor het einde van het jaar moeten lukken.
Blijkbaar heb ik ondertussen 99 Herblore, Mining, Smithing & Constrcution gehaald waardoor het warbandstijdperk er voor mij op zit. Oja, 99 Cooking was ik nog vergeten! :P
Maar we keren terug naar de 90-milestone: Thieving en Hunter zijn bijna 90 waardoor enkel Strenght en Divination ( :x ) nog overblijven.
Een eerste screen waar ik blij mee ben is deze:
Afbeelding
Ik ben niet zo'n combat die-hard, en daarom is 90 Attack een leuke prestatie, want dat betekent dat ik eindelijk Drygores kan dragen! Off-hand Rapier is al binnen, nu nog sparen voor die main-hand. En tijdens het sparen zijn drops altijd leuk, zeker wanneer Jeroeen ze koopt voor zo'n 20M:
Afbeelding
Nu moet ik nog ongeveer 10M. :D
Een volgende prestatie is er eentje waarvoor ik nooit zou hebben gedacht dat ik deze 90 zou krijgen, maar met wat hulp van Yelps en zo'n 500k bonus XP:
Afbeelding
En als laatste nog mijn recentste level 90 skill:
Afbeelding
Let niet op Rawr Belg. 8-[

Dat waren zowat de hoogtepunten, volgende week komt het tweede World Event, en het belooft een stuk leuker te worden dan het eerste. Ik ga weer proberen alle rewards te halen, al zal het verdomd moeilijk worden. Uiteindelijk sluit ik me dan bij Armadyl aan, en nemen we dan wraak voor de nederlaag van Zamorak!

Blogupdates: Alle goals terug up-to-date gebracht.

Quote van de week maand: Deze quote is al van een tijdje terug, maar het blijft leuk om met Noob te lachen.
Afbeelding

Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!
In- of uitklappen • UPDATE 3
Afbeelding

PlaatjePlaatje
Lang geleden, updaten dan maar! Zoals jullie misschien al hebben gezien is er heel wat veranderd: de titel, de eerste post(s) en de de inhoud! Want jawel, ik heb de enige echte (weliswaar dode) Skargaroth a.k.a. Stef aan boord gehaald. Met het logische gevolg dat we nu met een duoblog zitten. Het doel? Elkaar bevechten om als eerste te Maxen en daarna te Compen!
Muziek voor tijdens het lezen, van een Belgische trots!
De grootste prestatie sinds de vorige update is de langverwachte 90-Milestone Cape!
Afbeelding

Ondertussen vond het traumatische gevecht tussen Armadyl en Bandos (†) plaats en na het meervoudig verraden van beide goden heb ik alle rewards kunnen binnenhalen inclusief een hoop Agility XP!

Nu vragen jullie je waarschijnlijk af, wat nu na die mooie cape? Meer skillcapes natuurlijk! Te beginnen met Woodcutting:
Afbeelding

Het was een korte update, maar dat komt omwille van de drukte met school. Indien jullie toch nog wat leesvoer willen, kunnen jullie dit lezen. :mrgreen:

En vergeet niet te stemmen in de poll!Op mij natuurlijk

Blogupdates: Alle goals terug up-to-date gebracht en toevoeging van Skargaroth's blog.

Quote van de week: Deze week heb ik met o.a. Lars, Hank, Siddy & Jerren Trouble Brewing gespeeld, alleen waren Lars zijn gedachten op iets anders gefocust. Afbeelding

Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!
In- of uitklappen • UPDATE 4
Afbeelding

PlaatjePlaatje
Het is gelukt!
Op 8 november 2014 heb ik zowel Max als Completionist Cape gehaald. De vorige update is ook al bijna een jaar geleden, dus leek dit mij het ideale moment voor een nieuwe update.
Hieronder staat wat muziek voor tijdens het lezen.
Veel leesplezier!
In- of uitklappen •
https://www.youtube.com/watch?v=-w7jyVHocTk
https://www.youtube.com/watch?v=hL1VwfxpGAE
Er is zoals gezegd een jaar gepasseerd sinds mijn vorige update en ik kon dit niet blijven uitstellen. Ik ga niet alles posten wat ik afgelopen jaar heb gedaan, maar toch wel mijn hoogtepunten. Als eerste heb ik 120 Dungeoneering gehaald, het was mijn eerste 120 en voelde toch wel speciaal:
Afbeelding
Het volgende hoogtepunt was meteen de Max & Completionist cape. Ik wil nogmaals iedereen bedanken voor alle steun doorheen de jaren, ik had nooit gedacht dat ik deze capes ooit ging halen.
Afbeelding
Afbeelding
Dat waren mijn hoogtepunten. Mijn hoofddoel heb ik nu dus voltooid. Wat komt er dan in de plaats? Dit:
Afbeelding
Blogupdates: Nieuwe goals en de rest up-to-date gebracht.

Quotes van het jaar:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bedankt voor het lezen, en tot de volgende keer!

VIII. Dankwoordje

Hier zijn we dan, het emotionele einde van mijn blog. Eens kijken wie we moeten bedanken. Als eerste en misschien belangrijkste Going4Quests! Zonder hem zou het onmogelijk zijn geweest de mooie plaatjes en lay-out te bekomen, bedankt! [-o<
Dan hebben we nog twee mensen die een vermelding waard zijn: Rawr Belg & Dombo12. Zonder jullie zou mijn beginplaatje niet zo geweldig zijn, bedankt voor jullie tijd!
Dan hebben we nog wat mensen die me het helpen uithouden op RuneScape: mijn clan, vrienden en LTF'ers. ^_^
En dan als laatste: jullie natuurlijk voor het uitlezen van deze blog, dat apprecieer ik ten zeerste!
Oja, natuurlijk Stef & Henk om me gemotiveerd te houden. :mrgreen:


Bedankt voor het lezen,
Zee koe | Simon
© Zee koe 2013-2015
Laatst gewijzigd door Zeekoe op zaterdag 26 augustus 2017, 17:32, 50 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Zee koe, Road to Trimmed Completionist

Bericht door Zeekoe »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Zeekoe op donderdag 11 mei 2017, 18:34, 67 keer totaal gewijzigd.
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Jas »

Afbeelding
[/anchor]



PlaatjePlaatje




Afbeelding
________________________________________________________________________________________
Gegroet beste lezer!
In mijn deel van deze duo blog probeer ik de style zoveel mogelijk te laten lijken op mijn tegenstander, zodat het overzichtelijk blijft en je alles met elkaar kan vergelijken.
Ook ik heb een bestaan op de echte wereld!

Mijn naam is Skargaroth a.k.a Stef en doe op dit moment tot mijn spijt het 4e jaar havo (N&T) over. Ik ben erg fan van de technische wereld waaronder natuurlijk ICT. Dat is dan ook zeker de richting waar ik naar toe wil gaan na de havo.
Mijn hobbies, tja, daar zit heel veel afwisseling in. Ik luister graag naar muziek en dan vooral naar DnB en verschillende soorten Rock. Mijn favoriete bands zijn Pendulum, Noisestorm, Blackmill en Skillet. Ook is gamen een van mijn hobbies, maar dan vooral met vrienden omdat het gewoon een stuk leuker is om te spelen met personen die je vertrouwt en kent.
Verder zit er veel afwisseling in en veranderd mijn interesse voortdurend :P.
Als sport heb ik veel vechtsporten gedaan maar op dit moment zoek ik naar een andere sport.
Binnenkort heb ik een solicitatiegesprek bij de AH XL dus daar hou ik jullie ook nog wel van op de hoogte :).




Ik ben hier eigenlijk met dezelfde reden gekomen als de meesten. F2P dagen, hulp nodig met Quests omdat Engels nog aardig moeilijk was etc. Toen heb ik dus erg veel gebruik gemaakt van de quest guides op Lunagang. (maar natuurlijk moet je nu alle quests zonder guide doen om de spanning te behouden!)
Pas na enkele jaren nam ik een kijk op het Tipforum, hier kwam ik terecht vanwege een gebrek aan GP. In die tijd zat ik ook erg veel op het Guides forum waar gigantisch mooie guides bij zaten!
Vanaf dat moment wou ik het ook eens proberen, dus begon ik natuurlijk de meest onorginele money making guides te schrijven :I.
Toen ik hier op het forum kwam en een account had aangemaakt heette ik destijds 'Microshooter', deze naam kwam van een spel genaamd Soldier Front waar ik vaak met vrienden op speelde. Waarvan die Micro komt, idk. Maar het had iets te maken met kogels die je amper kon zien. Ik had na een tijd genoeg van deze naam en besloot het te veranderen naar een naam die iets met Zaros te maken moest hebben. Er was destijds nog niet veel bekend over Zaros en ik dacht altijd dat hij een ijs god was vanwege Ghorrock fortress. Toen ik las dat hij geen lichaam had en een soort van spook was had ik mijn naam veranderd naar 'Spectral ice'. Toen ik meer in het Nieuws en Updates forum begon te zitten nam ik de naam Zaros want, ftw.




Nu zijn we aangekomen op de plek waar we switchen naar een virtuele wereld.
Toen ik in Groep 4 zat waren er veel kinderen van de hoge groepen Runescape aan het spelen, alle PCs in de hele school waren bezet vanwege het aantal verslaafden. Ik kon eerst niet inzien hoe mensen aan zo'n vreselijk spel verslaafd konden worden. Dat dacht ik, tot in Groep 5 & 6 een vriend mij verplichtte een account aan te maken omdat het gewoon moest. Dus eerst maakte ik een account genaamd Steffie155, eenmaal gemaakt klikten we op 'Return to Homepage' toen dachten we dat het verkeerd gegaan was omdat we niet naar het spel zelf gingen dus maakten we er nog een, Steffie156. Nadat deze gemaakt was vloog internet eruit dus maakten we weer een account, Steffie157. Hoera, tutorial island, schitterende plaats maar zo extreem moeilijk. Ik had geen idee hoe ik een brood moest bakken dus ik heb er een lange tijd gestaan. Eenmaal in Lumbridge gearriveerd werd mij verteld dat ik moest gaan vissen/minen in Al-Kharid, eerst dus die omweg genomen om geld te besparen en langs die vreselijke schorpioenen naar de kust gegaan waar om de zoveel tijd weer iemand stierf door een schorpioen. Toen een week vastgezeten op deze plek vanwege de angst dat ik gekillt zou worden door een schorpioen ._..

Een half jaar later had ik bijna genoeg geld voor een setje Runite armour, maar om de platebody te dragen moest ik de Dragon Slayer quest doen. Nadat ik de map bijna compleet had was ik het zat en stopte ik er mee. Ik hoorde over spelers die een 'Pure PKer' hadden en daardoor erg sterk werden in de Wildy. Dus begon ik een nieuw account genaamd Defenceman69, die 69 heeft overigens geen betekenis dat was een suggestie van Jagex. En zo ontwikkelde dat account zich tot mijn main die hedendaags 'Skargaroth' heet.


Hier zijn mijn stats van 24 juni 2013.
Afbeelding

En hier natuurlijk mijn huidige stats.
Afbeelding
Tussenstand
Afbeelding



Zee koe en ik strijden om deze mooie cape, 1 van ons of misschien zelfs tegelijk zal deze in 2014 behalen. Althans, dat is het plan.


1. Completionist goal

Legenda:
Gedaan
Mee bezig
Nog niet aan begonnen
  • Level 99 in the following skills:
    • Agility
    • Attack
    • Constitution
    • Construction
    • Cooking
    • Crafting
    • Defence
    • Divination
    • Farming
    • Firemaking
    • Fishing
    • Fletching
    • Herblore
    • Hunter
    • Magic
    • Mining
    • Prayer
    • Ranged
    • Runecrafting
    • Slayer
    • Smithing
    • Strenght
    • Summoning
    • Thieving
    • Woodcutting
  • Level 120 in the following skill:
    • Dungeoneering
  • All quests completed.
  • All tasks completed (602/624).
  • All music tracks unlocked (981/983).
  • All magic spells unlocked.
  • All prayers unlocked from Dungeoneering.
  • Unlocked the Abyss.
  • Buried all Goblin High Priests.
  • Enchanted a salve amulet in The Lair of Tarn Razorlor.
  • Returned Clarence to rest.
  • Reached the end of the Stronghold of Player Safety.
  • Reached the end of the Stronghold of Security.
  • All Freminnik Sagas completed at 100%.
  • Maximum kudos at the Varrock Museum (198/198).
  • Hunted the Thalassus 10 times after the Deadliest Catch quest.
  • Completing the Fight Kiln minigame.
  • Killed the Queen Black Dragon and obtained the First dragonkin journal.
  • You must have claimed a reward from Claus the chef for doing him a favour (after completing Carnillean Rising).
  • Achieve a score of at least 1111 during a session of Big Chinchompa.
  • Completed What's Mine is Yours and all of Doric's and Boric's post-quest tasks.
  • You must unlock the enhanced Yaktwee stick by catching 1000 charm sprites.



Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ascensions
Afbeelding
Afbeelding

Virtus Wand + Book
Afbeelding
Afbeelding

Dragon full helm als drop
Afbeelding

1 setje van de Level 90 Power armour
Afbeelding/Afbeelding/Afbeelding
Afbeelding/Afbeelding/Afbeelding
Afbeelding/Afbeelding/Afbeelding



Dit is echt iets waar ik nog aan moet werken :I, eerst de boel weer op orde hebben.




In- of uitklappen •

In- of uitklappen •

In- of uitklappen •

In- of uitklappen •

In- of uitklappen •

In- of uitklappen •

In- of uitklappen •

Laatst gewijzigd door Jas op woensdag 5 maart 2014, 17:41, 6 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Superheat »

Oh god, nog iemand die het niet snapt... :mrgreen:

Heb je nu nog iets uit mijn blog gebruikt, trouwens? :P
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Siddy00 »

Weer een blog om te volgen :D Heel mooi gedaan en erg leuk ingevuld, ik kijk uit naar de eerste update!

Uiteraard veel succes gewenst met al je doelen, hier kun je denk ik voorlopig nog wel mee vooruit ^_^
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Yentel »

Leuke blog! Veel succes! en heuj Genk ftw.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Dombo 12 »

Succes noob :D.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Zeekoe »

Superheat schreef: Oh god, nog iemand die het niet snapt... :mrgreen:

Heb je nu nog iets uit mijn blog gebruikt, trouwens? :P
Nee, kon moeilijk je Copyright negeren. :P

Bedankt trouwens!
Sliskean
Berichten: 459
Lid geworden op: dinsdag 27 december 2011, 11:49
RS: Dodoo (OSRS)
Clan: Maxed in Progress
Oude naam: Azog

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Sliskean »

mooie blog deze volg ik zeker :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door AmberAmnesia »

succes koetje! :wub:
Afbeelding
Noob
Ex-moderator
Berichten: 2958
Lid geworden op: vrijdag 4 juli 2008, 15:33
Extra rang: Siteteamlid

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Noob »

Wat voor geluid maakt een zeekoe eigenlijk?
In- of uitklappen •
Boeeeeeee!
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Dombo 12 »

Moo! @ Normale koeien @ rs.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bakske
Berichten: 5919
Lid geworden op: woensdag 4 augustus 2010, 16:45
RS: Bakske (p2p)
Extra rang: RoS #1 Fletching, Smithing, Thieving

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Bakske »

Lol comp.
Succes :bier:
Afbeelding
Afbeelding

25-09-13
Afbeelding
27-05-14
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Zeekoe »

Noob schreef: Wat voor geluid maakt een zeekoe eigenlijk?
In- of uitklappen •
Boeeeeeee!
Heb het even opgezocht, en kan niet meteen iets vinden. 8-[


Bedankt trouwens! :)
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Odius »


Conclusie: een zeekoe is familie van de kanarie.




Veel succes nog met je blog en je comp! ^^

Toegevoegd na 23 seconden:

De Bruyne is trouwens een geile jongen.
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Superheat »

Bakske schreef: Lol comp.
Succes :bier:
Ik sluit me hier bij aan.

Toegevoegd na 20 seconden:
Zee koe schreef:
Superheat schreef: Oh god, nog iemand die het niet snapt... :mrgreen:

Heb je nu nog iets uit mijn blog gebruikt, trouwens? :P
Nee, kon moeilijk je Copyright negeren. :P

Bedankt trouwens!
Jaja [-X
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Zeekoe »

Odius33 schreef:De Bruyne is trouwens een geile jongen.
Fons, je maakt me bang. 8-[

Interessante video trouwens.

En @Bas: compen samen met Chris?
Superheat
Berichten: 8797
Lid geworden op: vrijdag 8 mei 2009, 19:36

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Superheat »

Ik dacht 't niet he.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
Plaatje
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."

"What are you telling me?"

"Goodbye, mister Nygaard."

"Goodbye, deputy."
Vuilnisman
Berichten: 322
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 20:16
RS: Gestopt
Clan: Niet in ellte
Oude naam: michiel501

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door Vuilnisman »

Superheat schreef: Ik dacht 't niet he.
samen compen met chris, maakt niet uit, chris gaat toch niet compen xD

mooie blog :p
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Zee koe, Road to Completionist

Bericht door shadowtje »

succes :)
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie