Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Hank1705 »

Myth schreef: donderdag 17 augustus 2017, 15:24 Lekker bezig! Ik vraag me altijd af hoe je al die kills zo precies bijhoudt, dat is toch amper te doen lijkt me haha. Succes met je laatste reqs!
Ik zet een streepje voor elk monster dat ik kill :ninja:

Nee, de laatste periode was het geen moeite door runemetrics.
Daarvoor was het ietsje lastiger en heb ik een groot gedeelte bijgehouden met behulp van de xp counters, in combinatie met een bonecrusher of ectoplasmator is dat nauwkeurig bij te houden aan de hand van de gekregen prayer xp bijvoorbeeld (welke je dan simpel deelt door verkregen xp per monster :p ). Enkele monsters heb ik bijgehouden met de slayer masks (banshee, abyssal spectres), en ik heb in een verder verleden zelfs een deel van de imps getrackt met behulp van de seasonal hiscores voor imp slayer =p
Het laatste deel (waaronder earth warrior) is bijgehouden met behulp van runemetrics, ook mede omdat deze geen bones geven en ze verschillende combat levels hebben (en dus verschilllende xp drops).

Voor de iets vervelender champion scrolls kan ik overigens de private slayer dungeon aanbevelen in Menaphos (Sunken pyamid, red.). Deze gebruikt voor earth warrior en hobgoblins, en voor beide maakte dit een groot verschil. Doordat het multi-cb is geen gezeur met 'you are already under attack', en bovendien is de respawn maar een paar seconden. :) Killcounts van 1200+ per uur.

Vanmiddag alweer de volgende title binnengehengeld, #4 op 1327 killcount!
Afbeelding
Afbeelding

Ik verwacht nu wel een relatieve drystreak op weg naar de laatste title, maar so be it! Is het des te leuker als hij eerder komt ^_^
Verder nog steeds om en nabij 2400 chompies te gaan, en 58 reaper points tot de laatste Death Store purchase!
Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Hank1705 »

Screens komen later, maar vanavond om 22u NL tijd Trimm!
Afbeelding
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Hank(& Lars)- Trimparty 22/08 22:00! =D =D =D

Bericht door Erwin »

Gefeliciteerd alvast Hank! Dat is allemaal vlot gegaan dan :o
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Trimparty 22/08 22:00! =D =D =D

Bericht door Zeekoe »

I'll just leave this here ...
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Hank(& Lars)- Trimparty 22/08 22:00! =D =D =D

Bericht door buitje »

Gefeliciteerd noob!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
deddo92
Berichten: 158
Lid geworden op: vrijdag 18 september 2015, 19:04
RS: deddo92 (OSRS)

Re: Hank(& Lars)- Trimparty 22/08 22:00! =D =D =D

Bericht door deddo92 »

Gefeliciteerd met je trimmed completionist cape:)
Afbeelding
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Hank(& Lars)- Trimparty 22/08 22:00! =D =D =D

Bericht door Yentel »

Wauw erg mooie prestatie! Welkom bij de club (waar ik ondertussen al geen deel meer van uitmaak :( ).
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Hank(& Lars)- Trimparty 22/08 22:00! =D =D =D

Bericht door Jelmer »

Proficiat nub. :D
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Bericht door Hank1705 »

Dankjewel mensen =D

Bij deze dan nog even de update met de laatste beetjes ^_^
In- of uitklappen • Toepasselijke muziek
https://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw
Afgelopen week had ik, zoals een paar posts naar boven genoemd, nog een 2400 tal chompies, 58 reaper points en nog 1 kal'gerion battle commendation te gaan. Gezien dit in principe redelijk afgebakende reqs zijn (in theorie 2 Araxxi reapers, 12 uur chompies hunten en nog een x aantal uur Kal'gerions betoveren) durfde ik eind vorige week wel te voorspellen dat ik ongeveer dinsdagavond rond 10 uur NL'se tijd zou kunnen trimmen.

Vrijdag
Op vrijdagochtend kreeg ik een Telos reaper, goed voor 30 punten (want Extended & Group tasks enabled), dus die maar aangenomen voor de 30 punten, wat mij op 28 points left bracht.

Diezelfde ochtend (als ik me niet vergis) kwam er nog een broadcast langs van een van lars' 24 alts, petje af hoor
Afbeelding

De rest van de vrijdag een beetje chompies vermoord en verder niet heel veel kunnen doen door een gebrek aan internettoegang, maar desondanks tot 2300 chompies totaal kunnen komen (dus nog 1700 left).

Zaterdag en zondag
In het weekend minder kunnen spelen dan verwacht door werk, echter wel een reaper kunnen halen op zondag (Araxxi, heuj) waarmee ik ook die req kon afstrepen. Op zondag tussendoor nog net 6 kills kunnen doen van de 8, de andere 2 bewaard voor maandag. De resterende tijd nog wat aan chompies gewerkt, waarmee ik tot 1500 left kwam.

Maandag
Op maandag wederom druk met werk, 's ochtends een dienst, 's middags nog een beetje vrije tijd (waarin ik mijn reaper heb afgemaakt) en rest van de tijd wederom werk. Wel nog een extraatje gekregen van mijn reaper, al was ik daar niet heel blij mee eerlijk gezegd:

Afbeelding

(dit was dus precies de reden dat ik een paar honderd kills geleden ben geswitcht van ranged naar magic, om dit te voorkomen).

In ieder geval, nog een kill later kon ik langs op het hoofdkantoor van The Reaper om mijn laatste reward te unlocken voor de Trim Requirement, zo gezegd zo gedaan.

Afbeelding

Daarmee zat mijn laatste wapenfeit voor de maandag er weer op omdat ik moest werken, 's avonds werkte het internet helaas niet mee dus ben ik maar gaan slapen om dinsdag verder te gaan.

Dinsdag
Goed, de dag aangebroken dat ik wou gaan trimmen. Ik had een helse dag voor de boeg, want ik moest nog ruim 1500 chompies hunten (ongeveer 7.5 uur) en daarnaast nog een Kal'gerion battle commendation oprapen bij de Kal'gerion demons. Lastig, niet onmogelijk!

's ochtends eerst maar eens begonnen om die chompies wat uit te roeien, daar zat - dacht ik - immers het meeste werk in.
Zo gezegd zo gedaan, zo rond het middaguur was daar dan de 1e mijlpaal van de dag bereikt:
Afbeelding

Vervolgens maar een tijdje Kal'gerions staan betoveren, de gedachtegang was namelijk dat als het niet meezat, mijn aura's konden rechargen in de tijd dat ik weer met chompies bezig ging. Een kleine 2,5 uur later - heb eerst extended runic accuracy gebruikt, en daarna extended maniacal- was daar plots de gewenste lootbeam!
Afbeelding

Hoewel ik de title nog even bewaard heb voor het geval je toch trimt wanneer je alle reqs hebt gehaald - ja stom he, ik wist het niet meer zeker :$ - had ik nu alleen nog de chompy bird hunting requirement over!
Goed, de details zal ik jullie besparen, maar het was min of meer een bloedbad, een slachtpartij en een kleine guerilla oorlog, maar rond 10 uur NL'se tijd was daar dan eindelijk dat moment:

Afbeelding

Op naar het museum!

Het museum
Goed, snel gebankt voor mijn kal'gerion title, en op naar het museum, waar inmiddels een kleine horde met fans slachtoffers vrienden of een mix van die drie was verzameld.

Na enkele minuten wachten tot de laatkomers waren gearriveerd, en nog even snel mijn echt allerlaatste req af te strepen:
Afbeelding

.. was het tijd voor mijn moment:

Ik was mijn completionist hood vergeten.
In- of uitklappen • Grmbl.
Afbeelding
Oké, even snel op en neer naar de G.E. (heuj Luck of the Dwarves), terwijl ik terugsprintte naar het museum even snel mijn completionist hood van mijn bank geplukt - en weer door!

Een klein minuutje later was daar dan alsnog het moment: Trimtijd!

Afbeelding
Afbeelding


Een achievement behaald waarvan ik lang geleden had gedacht dat het nooit voor mij zou zijn weggelegd, maar na mijn completionist cape (oct 31, 2014) begon ik er rustig aan te werken met de gedachte - ik zie wel waar het schip strand. Na vele momenten van slacken is er dan - voorlopig- een einde gekomen aan het wegwerken van die lijst. Slechts voor 2 weken, want daarna is de lijst weer gevuld met 120 slayer, tier 10 menaphos factions en een te vullen slayer codex. :p

Klein maar hartelijk woord van dank aan o.a. de volgende mensen:

Lars.--- Voor het gepassioneerd meetrollen in de afgelopen jaren in RSA, de competitie naar comp en het geleuter over van alles en nog wat. Mede hierdoor enorm veel plezier gehad in RS, waarvoor dank. Overigens is dit niet het einde, je bent dus nog niet van me af. :-({|= (Ohja. Nu moet jij nog weer compen, belofte maakt schuld!)

Zeekoe. --- Voor de - op sommige punten- competitie in comp & trim reqs, jammer dat het er de laatste tijd niet meer van kwam, maar desondanks heb ik het uiteraard niet kunnen vergeten! :D

Joost.--- Voor de kleine tips en tricks die ik hier en daar van je gestolen heb >:)

Marco. --- Voor de motivatie en enige tips en tricks daar, en dan met name het aanbevelen van goldtrimmers voor als ik eens geen zin had om echt CWs te spelen. Minigames waren leuk, maar soms waren die afk CWs games toch wel echt heerlijk :3

Remco.--- Voor die momenten van intense w24 drama als ik eens besloot echt Castle Wars te gaan spelen in plaats van te afk'en. Manmanman, wat een gedoe daar. ](*,)

fc; lunatip en co: No words needed.
Een-heleboel-namen-die-dit-waarschijnlijk-toch-nooit-zullen-lezen-en-wat-andere-mensen-die-ik-domweg-vergeten-ben.Sorry.Not.Sorry.
En voor de rest: dank voor de steun blogleecherslezers!
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Bericht door buitje »

Again gz nub
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Bericht door Oleum »

Gefeliciteerd! =D>
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Bericht door Erwin »

Congrats noob!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Bericht door Hank1705 »

Oleum schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 11:30 Gefeliciteerd! =D>
Dankjewel :D
Erwin schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 12:18Congrats noob!
Thanks Erwin :P
buitje schreef: vrijdag 25 augustus 2017, 11:18Again gz nub
Dankjewel nublet ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Bericht door Zeekoe »

w00t! Nogmaals proficiat! Bedankt voor de mooie blogpost en vermelding. :D
Plaats reactie