Hank(& Lars)- Hank trim, woopwoopwoop! (2 weken maar hoor, dw)

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Update! Week 1/4 Miscellenia: Complete!

Bericht door Hank1705 »

Allright! Niet heel veel bijzonders te vertellen, toch een kleine update, ik ben namelijk 1 week verder met Miscellenia Kingdom bijhouden!
Tot op heden is dit me nog perfect gelukt (d.w.z. : elke dag 99% terug ophogen naar 100%) :D

Zo zijn mijn punten momenteel verdeeld, namelijk in de 3 hoogste resources (volgens rs wikia). De schatkist is inmiddels terug opgehoogt naar de volle 7.5m ;)
Nog 3 weken te gaan, en hopelijk lukt het me het elke dag keurig bij te houden, maar we zullen zien =P
Afbeelding

Ook ben ik nog even bezig geweest met champion's scrolls hunten, met voornamelijk mijn enhancers opmaken bij Earth Warriors. Zonder succes helaas :(
Ook even Jogres Kc bijgewerkt, gezien ik elke keer dat ik langs ze loop er een paar kill. 8-[
ChampionKillcount
Abberant Spectre5600
Banshee14.147
Earth Warrior3000*
Ghoul3761
Goblin18.023
Hill Giant436
Hobgoblin3804
Imp5500
Jogre764
Lesser Demon2600
Mummy813
Skeleton5416
Zombie5500
* met Champion's scroll Enhancers

Ook weer enkele tientallen reaper points erbij, hoewel ik al enkele dagen niet aan mijn Telos reaper task toegekomen ben :( (die ik overigens tot van 0 tot ~50% enrage doe en daarna reset ivm zeer slecht internet.)
Afbeelding
Inmiddels dus [160/1075] van de points die ik nodig heb!

Nu rustig toewerken naar Dxpw, hoewel het nog onzeker is of ik kan spelen i.v.m. privésituatie, maar laten we er vooralsnog maar vanuit gaan dat het wel gewoon kan. :)
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Update! Week 1/4 Miscellenia: Complete!

Bericht door Zeekoe »

Wauw, wist niet dat je al zo ver zat met Champian Challenge! Knap!

Waarom verdeel je over 3 ipv over 2 bij misc?
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Update! Week 1/4 Miscellenia: Complete!

Bericht door Hank1705 »

Thnx :)
Alweer een tijdje geleden dat ik de laatste kreeg, maar wel redelijk ver ja =P

De reden dat ik over 3 verdeel ipv 2 is eigenlijk niet meer dan dat ik een maple logs collectie heb :x
Afbeelding
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Hank(& Lars)- Update! Week 1/4 Miscellenia: Complete!

Bericht door Jelmer »

Balen dat de enhancer niet werkte! :( Gelukkig zit je nog niet aan een immens hoge kc. :P
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Hank(& Lars)- Update! Week 1/4 Miscellenia: Complete!

Bericht door buitje »

Gl met je reaper points! En 120 inv komend weekend ofc :P
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Update :( Geen Dxpw?

Bericht door Hank1705 »

Hey trouwe volgers,
Minder leuk nieuws voor mijzelf, maar ook voor jullie. Gisterochtend heb ik gehoord dat iemand uit mijn persoonlijke omgeving is overleden. Naast dat dit me overdag bezighoudt, waardoor ik niet altijd even veel zin meer heb in RS, betekent dit ook dat de invulling van a.s. weekend er heel anders uit gaat zien. Waarschijnlijk kom ik wel gewoon online af en toe, maar uiteraard niet in de hoeveelheid uren die ik anders zou hebben kunnen maken, wat betekent dat ik de goals die ik voor mezelf had gezet nog even in de ijskast zet.

@Zeekoe @ buitje, sorry jongens, geen invention race dit weekend, helaas. Veel succes jullie 2 en misschien volgende keer beter. =)

Dank voor jullie begrip!
Groetjes
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Update :( Geen Dxpw?

Bericht door Zeekoe »

Oh, erg om te horen. :(
Kan goed begrijpen dat je gedachten ergens anders zijn, veel sterkte!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Hank(& Lars)- Update :( Geen Dxpw?

Bericht door buitje »

IRL gaat altijd voor op RS he, sterkte komende dagen!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Update :( Geen Dxpw?

Bericht door Hank1705 »

Dankjewel beide!
Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Bump- back to Trimming!

Bericht door Hank1705 »

Update!
In- of uitklappen • soundeffect
https://www.youtube.com/watch?v=vOCQQXXjVs8
:-({|=

Zoals de titel al zegt ben ik weer bezig met Trim, en dat gaat vrij behoorlijk - al zeg ik het zelf -.

Vanaf de laatste update vooral bezig geweest met invention naar 120 brengen (althans, zover ik me kan herinneren is dat zo :-k ). Gezien ik dit bij Muspahs deed ging dat gepaard met flink wat magic xp, en zodoende het volgende resultaat eind april:

80m magic
Afbeelding
80m hp
Afbeelding
120 invention
Afbeelding

Vervolgens heb ik toch af en toe maar weer wat Trim reqs opgepakt, zoals champ scrolls. Met succes! Want zo medio mei kreeg ik dan toch weer een Champ scroll in bezit, namelijk die van jogres:
Afbeelding

Medio/eind juni werd ik opeens gevraagd om mee te gaan met Vorago, gevraagd of ik mocht maulen en dat mocht. Weer een Trim req minder!
Afbeelding
Als gevolg van 120 invention was dus het enige wat ik nog nodig had om weer te recompen 1 yaka kill plus wat songs van updates die ik nog niet had gedaan (lees: shattered worlds). Op een zekere zomeravond medio juli was ik mijn araxxor reaper aan het doen, waarover later meer, tot ik opeens werd gevraagd om een volledige raids mee te doen. Dus ik zei prima, geen probleem, maar mijn mage accuracy aura gaat over ongeveer 10 minuten op cooldown. Geen probleem, gewoon Dark magic aura aandoen. Zo gezegd, zo gedaan.
Volledige raids gedaan op een super laggy world, 2x signed bij BM (geen probleem, desert pantheon ftw :D ), nog een keer doodgegaan bij puzzle (was overigens de eerste puzzle die ik deed, was iets te overenthousiast) en vervolgens met succes tijdens mirage phase van Yakamaru doodgegaan.
Het was nog even spannend of ik nog kon looten, want de een na de ander ging ook dood, maar uiteindelijk bleven er genoeg over om yaka af te maken.

Vervolgens nog een uurtje shattered worlds gedaan voor de songs, waarna ik eindelijk weer kon rondlopen met mijn Comp cape =D (die ik meer dan 2 jaar kwijtwas, want lolraids)
Afbeelding
Anyway, toen bleef enkel het rijtje met Trim Reqs over, wat in de tussentijd ook alweer flink gereduceerd is.
Afbeelding
Tijdens het schrijven van dit onsamenhangende verhaal met plaatjes en tekst kreeg ik er ook alweer een cadeautje bij:
Afbeelding
Earth warriors, na ~8100 killcount. Hierna blijft alleen de hobgoblin scroll nog over, waar ik inmiddels op ~5.5k killcount zit, zonder succes.
Plan van aanpak is nu dagelijks een reaper task doen, en dan is die req als het goed is binnen een week in de pocket, en daarnaast afwisselend hobgoblins afslachten en golden rocks verzamelen. Als die reqs af zijn chompies en kal'gerions afwisselen, waarna ik hoop ruim voor 6 september een Trim party te kunnen geven 8-)


Verder uiteraard nog een hoop 'random shit' gedaan, wat hieronder is weergegeven.
=================================
Soms werd ik ook wel eens ondergespamd met groene messages van mensen uit mijn friend's list, voorbeeld:
Afbeelding
En soms heb je ook van die geweldige merchs waar je in eerste instantie trots op bent en later bedenkt 'shit, dit had nog minstens 30 zoveel op kunnen brengen'. Zoals deze :')
Afbeelding
Op het hoogtepunt had ik er geloof ik ~3.5b uit kunnen halen bij het maken van Luck of the dwarves, maar ach, so be it. :p
Wijsheid achteraf telt niet ;)

Tussendoor ook nog lol gehad bij een van de Lumbridge events, waarbij ik samen met een vriend de Jmods helemaal kapot heb gegooid met water balloons. Mod Shauny ging op een gegeven moment maar gedaanteverwisselingen doen, waarbij dit er een was (dunno waarom ik die gescreend heb, maar hey)
Afbeelding
En soms weet het systeem best wel wat er aan de hand is :mrgreen:
Afbeelding

Kort na een van die events kon ik er ook eindelijk weer een skilling pet bijschrijven, na zo'n 29.5m xp dry (als mijn geheugen me niet in de steek laat);
Afbeelding
Na de release van Menaphos kon ik er ook vrij snel weer een bijschrijven, bij het halen van reputation kreeg ik opeens deze message:
Afbeelding

Verder ook nog wat PvM loot erbij, bij een van m'n arax sessies ging het toch steeds soepeler, met als gevolg enkele records. Na de laatste (die inmiddels al weer verbeterd is) kreeg ik een cadeautje 8-)
Afbeelding
Afbeelding
Mijn eerste fang in ~850 killcount (4e hilt, na 2 eyes en 1 web)
Wat PvM loot bij een Legiones reaper task:
Afbeelding
Ik miste alleen de pet hier :-({|=
Mijn allereerste lootbeam bij Araxxi :mrgreen:
Afbeelding
Af en toe ook nog wat geskilled en clues gehunt (want clues zijn leuk :wub: ), met enkele xp milestones tot gevolg:
Afbeelding
Over clues gesproken, zo ziet mijn tab er nu uit. Het begint ergens op te lijken!
Afbeelding
Afbeelding
Ten slotte ook Farming maar weer opgepakt voor een leuke extra, niet zonder succes!
Dit is het resultaat van ongeveer 2 weken farmen (met regelmatig een run), waarbij er ongeveer 13m aan investeringen af moet.
Afbeelding
Om af te sluiten een citaat van de grote (pleb) Lars, die zich weer eens van zijn meest telepatische kant liet zien:
Afbeelding
Ik hoop binnenkort weer een update te kunnen geven in de vorm van afgestreepte reqs, waarbij ik uiteraard zeer hoop op die van de Champion's Challenge. :D
[dan zien ze er ook wat minder rommelig uit :-({|= ]
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Hank(& Lars)- Bump- back to Trimming!

Bericht door buitje »

Lekker bezig! Succes met laatste reqs!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Bump- back to Trimming!

Bericht door Hank1705 »

Thanks!

Ondertussen weer een req af kunnen strepen; Champion's Challenge compleet! =D
Afbeelding
Afbeelding
ChampionKillcount
Abberant Spectre5600
Banshee14.147
Earth Warrior8323
Ghoul3761
Goblin18.023
Hill Giant436
Hobgoblin7338
Imp5500
Jogre2734
Lesser Demon2600
Mummy813
Skeleton5416
Zombie5500
Totaal aantal kills voor alle scrolls: 80,191
Gemiddelde per champion scroll: 6,169 kills

Gemiddelde valt me uiteindelijk nog mee, al is dat omgerekend op basis van de droprate wel 3 extra scrolls =p
Ben in ieder geval blij dat ik er nu eindelijk van af ben, nu tijd om Rhiannon statue af te maken! ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Bump- back to Trimming!

Bericht door Zeekoe »

Dat was nog eens een leuke update! Proficiat met alles en in het bijzonder met CC!

Oh en zeg tegen Lars dat hij een noob is.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Bump- back to Trimming!

Bericht door Hank1705 »

Thanks =D

Zal ik doen, zodra hij weer online is. Ging net offline toen ik dit las :L
Ondertussen weer goed onderweg met Rhiannon Statue, als het goed is rond ik deze morgen af :3
Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Hank1705 »

Afbeelding

Woop, weer een afgestreept!
Nu enkel nog 95 reaper points (ongeveer 73 left na de reaper van vandaag :3), 2400 chompies en 3 kal'ger titles! =D
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Zeekoe »

Wauw, nice!
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Hank1705 »

Afbeelding

Ging niet helemaal goed met screenen, maar de 3e title is binnen op 1126 Killcount! (Ik weet niet meer precies wanneer ik de 2e kreeg, maar volgens mij was het nog voor de 500 kc)
Nog 2 te gaan ^_^
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Zeekoe »

Heb je nog chompy enhancers? Tegen dit tempo heb je eind augustus al trim!
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Hank1705 »

Nope, helaas niet :(
En alle unfocused heb ik indertijd voor champion's scrolls gebruikt (uiteraard zonder direct succes).
Eind augustus trim is wel het doel, anders moet ik weer een paar maanden wachten i.v.m. slayer & menaphos 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: Hank(& Lars)- Trimming in process- 3 reqs left!

Bericht door Myth »

Lekker bezig! Ik vraag me altijd af hoe je al die kills zo precies bijhoudt, dat is toch amper te doen lijkt me haha. Succes met je laatste reqs!
Plaats reactie