~ Bartt ~ Update #53 (8-6-19) ~ 19 LVL120 | 6 200M's ~

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #43 (13-04) ~ Bart de Dief (51m/104m) ~

Bericht door Ru ben ik »

KingBartt2 schreef: Snel zal er weer een nieuwe update komen! :bier:
"Snel"

Afbeelding
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #43 (13-04) ~ Bart de Dief (51m/104m) ~

Bericht door KingBartt2 »

Tot mijn grote spijt zit er gewoon veel tijd in de stage die ik moet lopen. Echter heb ik wel gewoon xp kunnen gainen, maar hierbij telkens geen zin om een update te schrijven. Echter is het nu zo lang geleden, dat ik komend weekend een update MOET maken :bier:
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #44 (06-06) ~ 120 Thieving!! + 99 Minin

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #44 Zondag 12 April tot Vrijdag 5 Juni

~
Plaatje
Wow Wow, ik moet mijn blog maar eens vaker bij gaan houden. Al die printscreens die ik telkens bij een update moet toevoegen, worden er dus met de dag meer. En hoe langer je dan een update uitstelt, hoe langer het ook duurt tot de update geschreven is.

Deze update staat, zoals ik al vermeld had, wederom volledig in het teken van thieving. Halverwege begon ik aan mijn 2e sessie thieving, die op 22 Mei 2015 eindelijk voltooid werd. Dit was dus ook de datum waarop ik de magische 104m haalde en eindelijk de master cape kon kopen.
Eenmaal na het kopen van de cape, gooide ik gelijk een keepsake key erover heen en kan ik dus nu altijd mijn thieving master cape aan iedereen laten zien.

Afbeelding
In- of uitklappen • 24 Februari – 22 Mei
Afbeelding
Maarja, naast de vele total xp die ik erbij heb gekregen (vrijwel de helft van mijn total xp was thieving xp) heb ik ook een aardig zakcentje verdiend; bijna 230m aan loot en cash mocht ik aan mijn bank toevoegen.
Afbeelding

En dan moet je na 2,5 maand een nieuw doel gaan verzinnen, wat voor mij 99 construction en mining werden. 99 Mining was mijn eerste plan, omdat ik hiervoor nog maar 2 levels nodig had.
En zo gezegd, zo gedaan; 99 mining volgde al snel.

Construction is een skill die niet al te moeilijk is, maar redelijk wat kostend. Dat was allemaal geen probleem omdat ik toch genoeg had bijverdiend.

Zo heb ik dus ook 99 construction ingekocht en ben ik alvast begonnen aan dit doel.
Al snel viel mijn oog op prayer en summoning, die ook tegen de 90 aanhuppelen en aardig wat geld kosten om omhoog te brengen. En zo ben ik ook hiermee begonnen (tijdens het schrijven van deze update)

In- of uitklappen • Thieving XP
Afbeelding
In- of uitklappen • Totale tijd voor 120 Thieving (24 Feb – 22 Mei)
Afbeelding
En om deze update dan af te sluiten; ik heb weer een high rank noob gespot;
Ditmaal de enige echte Alkan.
In- of uitklappen • Alkan
Afbeelding

Afbeelding

Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 81
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 83-91
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 83
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 85-86
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 82
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 78-79
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 87-97
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 48m
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 82
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 85-87
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 85

Afbeelding
In- of uitklappen • 95-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 87-91
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 74-78
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 88
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 90-91
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 87

Afbeelding
In- of uitklappen • 89
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 50m-120 : LET OP! HEEEEL VEEL PLAATJES (Stapjes van 5m)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 200m , Lots #1
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards)
In- of uitklappen • Bank na 120 Thieving, 7 Brawling Gloves, Lucky Bandos Chestplate
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt ~ Update #44 (06-06) ~ 120 Thieving!! + 99 Minin

Bericht door Darxay »

Yeaaah eindelijk weer een update van Bartt. Ik vroeg het ook ingame waar blijft de blog update :D
Eindelijk heb je hem gepost. En wat heb je toch weer een nice prestatie geleverd op je account. Daarmee ook Gratttzzz met 120 Thieving en 99 mining. En natuurlijk met de rest van je levels. Hopelijk heb je er ook over nagedacht om wat vaker blog updates te plaatsen en dat ook doet :)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #44 (06-06) ~ 120 Thieving!! + 99 Minin

Bericht door Ru ben ik »

Eindelijk weer een update!
Flink doorgewerkt Bartje :o
Grats met 120 thieving en 99 mining! Snap niet hoe je het volhoudt.. Waar is de pic van 99 mining trouwens? Of kijk ik gewoon niet goed? :-k
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #44 (06-06) ~ 120 Thieving!! + 99 Minin

Bericht door KingBartt2 »

Ru ben ik schreef: Eindelijk weer een update!
Flink doorgewerkt Bartje :o
Grats met 120 thieving en 99 mining! Snap niet hoe je het volhoudt.. Waar is de pic van 99 mining trouwens? Of kijk ik gewoon niet goed? :-k
die is, samen met nog enkele andere levels / pictures die ik op dat moment gemaakt had, verloren geraakt. Helaas is dit gewoon een stomme fout van mij geweest en vergeten een instelling van mijn printscreen programmatje aan te passen waardoor de foto's (die normaal wel automatisch opslaan) nu dat niet deed... en hier kwam ik pas een dag naderhand pas achter
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: ~ Bartt ~ Update #44 (06-06) ~ 120 Thieving!! + 99 Minin

Bericht door Lars »

Netjes hoor, zeker die tab ziet er leuk uit zo. :bier:
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #44 (06-06) ~ 120 Thieving!! + 99 Minin

Bericht door KingBartt2 »

Darxay schreef: Yeaaah eindelijk weer een update van Bartt. Ik vroeg het ook ingame waar blijft de blog update :D
Eindelijk heb je hem gepost. En wat heb je toch weer een nice prestatie geleverd op je account. Daarmee ook Gratttzzz met 120 Thieving en 99 mining. En natuurlijk met de rest van je levels. Hopelijk heb je er ook over nagedacht om wat vaker blog updates te plaatsen en dat ook doet :)
Sorry Sorry,

Het probleem is vooral dat ik gewoonweg geen zin heb om mijn blog zo vaak te updaten, maar de vakantie staat voor de deur (correctie, het is zomervakantie) leek het mij leuk om mijn progressie in de vakantie te laten zien, waardoor ik dus wel aan het begin van de vakantie een update moet plaatsen,. deze zal dus een deze dagen geplaatst worden.
Lars schreef:Netjes hoor, zeker die tab ziet er leuk uit zo. :bier:
Dankje Dankje,
jammergenoeg heb ik er niet lang van kunnen genieten :oops:
UPDATE EEN DEZE DAGEN!
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door KingBartt2 »

Het kost even, maar dan heb je ook wat.
Ik moest wel, omdat de vakantie ondertussen weer begonnen is en ik wel graag wil laten zien wat ik in de vakantie doe.
Bovendien is het aantal 99's die ik nog niet met jullie gedeeld heb opgelopen tot 4, wat mij nog meer motiveerde om een update te schrijven.
Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #45 Vrijdag 5 Juni tot Donderdag 16 Juli

~
Afbeelding

Jup, het heeft weer even geduurd, maar dan heb ik ook weer een grote update met veel grote levels en nieuwe plannen en ideeën.
Zo heb ik enkele 99’s gehaald, maar heb ik ook enkele dagen tot weken een mindere zin had in runescape, waardoor ik in de begindagen van Juli ook gewoonweg maximaal 2m xp heb gehaald in zeker 10 dagen.
Vanwege het feit dat er een vakantie aankwam, leek het mij leuk om in beeld te brengen wat ik in de vakantie gedaan heb, en hoe ik getraind heb.
Omdat de vakantie al enkele dagen bezig is, is het niet 100% eerlijk, maar ik zal toch proberen om zo goed mogelijk te monitoren hoe en wat.
In- of uitklappen • Stats / Wealth Evaluator voor de vakantie
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen • 87
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 82
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 89
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 92-93
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 84-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 87-90
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 80
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 84
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 98-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 49m
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 83
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 88
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 92-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 95
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 80
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 89
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 90-91
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 90-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 92-93
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 300m, 2300 total
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards/Quests)
In- of uitklappen • Mask of the Abyss, 1 Elite Clue, Black- en Blue dragon egg, Heroes Welcome
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Darxay »

Gratttzzz man met de 4 skills die nu ook 99 zijn. Daarnaast nice dat je de Quest hero's hebt gedaan ik moet hem nog doen :P
Ik kan niet wachten op de volgende update van jou blog ;) Je hebt helemaal gelijk het schrijven van een blog neemt inderdaad tijd in beslag. Alleen hoe jij het schrijft wil ik daar graag op wachten. Ik heb namelijk daar echt moeite mee :(
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Ru ben ik »

Lekker bezig Bart! Ik ben even een halfjaartje weg en ineens is meneer al heel ver onderweg naar maxen :'(
Je moet me toch nog eens uitleggen hoe je aan al die summoning charms gekomen bent...
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door KingBartt2 »

Darxay schreef: Gratttzzz man met de 4 skills die nu ook 99 zijn. Daarnaast nice dat je de Quest hero's hebt gedaan ik moet hem nog doen :P
Ik kan niet wachten op de volgende update van jou blog ;) Je hebt helemaal gelijk het schrijven van een blog neemt inderdaad tijd in beslag. Alleen hoe jij het schrijft wil ik daar graag op wachten. Ik heb namelijk daar echt moeite mee :(
Heel erg bedankt, voor dit soort reacties blijf ik updates maken :bier:
Op naar de volgende 99 [soon]
Ru ben ik schreef:Lekker bezig Bart! Ik ben even een halfjaartje weg en ineens is meneer al heel ver onderweg naar maxen :'(
Je moet me toch nog eens uitleggen hoe je aan al die summoning charms gekomen bent...
Dankjewel.. En dan moet je maar niet quitten..
En hoe ik aan de summoning charms kom; ik weet het ook niet. Ik haat combat en slayer, maar door 120 thieving en 99 firemaking heb ik denk ik aardig wat charms verzameld, en gezien ik elke xp met dubbel xp heb gehaald, is het uiteinderlijk toch gelukt (BXP / Enlightment Aura) :oops:
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Rizmor »

Lekkere progress :)

Die charms komen wel @ bommel, met 99 slayer heb je waarschijnlijk genoeg voor 99 summ (met bxpw/enlightment)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Ru ben ik »

KingBartt2 schreef: Dankjewel.. En dan moet je maar niet quitten..
En hoe ik aan de summoning charms kom; ik weet het ook niet. Ik haat combat en slayer, maar door 120 thieving en 99 firemaking heb ik denk ik aardig wat charms verzameld, en gezien ik elke xp met dubbel xp heb gehaald, is het uiteinderlijk toch gelukt (BXP / Enlightment Aura) :oops:
Charms van thieving en firemaking? :o
Dit heb je me vast al een keer uitgelegd, maar mijn geheugen laat me even in de steek :>
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Gio »

Ru ben ik schreef:
KingBartt2 schreef: Dankjewel.. En dan moet je maar niet quitten..
En hoe ik aan de summoning charms kom; ik weet het ook niet. Ik haat combat en slayer, maar door 120 thieving en 99 firemaking heb ik denk ik aardig wat charms verzameld, en gezien ik elke xp met dubbel xp heb gehaald, is het uiteinderlijk toch gelukt (BXP / Enlightment Aura) :oops:
Charms van thieving en firemaking? :o
Dit heb je me vast al een keer uitgelegd, maar mijn geheugen laat me even in de steek :>
Ja je hebt in Priff een plek voor Summoning+Divination, je krijgt daar Divination en Summoning dingen van. En firemaking is bonfire, daar krijg je eens in de zoveel tijd een orb waar reward is zit. Dit kan ashes tot charms zijn.
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door KingBartt2 »

Gio schreef:
Ru ben ik schreef:
KingBartt2 schreef: Dankjewel.. En dan moet je maar niet quitten..
En hoe ik aan de summoning charms kom; ik weet het ook niet. Ik haat combat en slayer, maar door 120 thieving en 99 firemaking heb ik denk ik aardig wat charms verzameld, en gezien ik elke xp met dubbel xp heb gehaald, is het uiteinderlijk toch gelukt (BXP / Enlightment Aura) :oops:
Charms van thieving en firemaking? :o
Dit heb je me vast al een keer uitgelegd, maar mijn geheugen laat me even in de steek :>
Ja je hebt in Priff een plek voor Summoning+Divination, je krijgt daar Divination en Summoning dingen van. En firemaking is bonfire, daar krijg je eens in de zoveel tijd een orb waar reward is zit. Dit kan ashes tot charms zijn.
Wat GIO zegt dus, en aangezien ik aardig wat keren bij Amlodd heb gethieved, zijn die charms wel binnengekomen.
----

Mijn huidige status

ondertussen is de vakantie alweer bijna voorbij en heb ik morgen zelfs al mijn eerste herkansing, gezien school het niet nodig vond om mij deze aan het eind van vorrig jaar nog te laten maken. #-o
Bovendien ben ik weer een weekje terug van Vakantie, waarin ik 3 weken lang de Westkust van Amerika heb mogen bezoeken.
Hierover (Incl. wat foto's) ga ik nog een ruim stuk schrijven in de volgende update, mede dankzij het feit dat op Runescapisch gebied er vrij weinig te vertellen valt (heb nou niet denderend veel gespeeld namelijk).

Momenteel ben ik wel bezig met een volgende 99, namelijk Woodcutting.
Ik heb gekozen voor deze skill, omdat ik gewoon graag Gathering Skills train, en ik graag het "laatste rijtje" van de skills maxed heb, wat nog 4 levels kost.

Bovendien wil ik ook wat duidelijkheid scheppen over mijn 120 Fishing goal van dit jaar. Deze bestaat nog steeds, en hier ga ik wel degelijk aan werken. Ik wacht alleen nog wel eventjes tot Jagex Waterfall Fishing uitbrengt en hoop ik dat deze manier mij dusdanig motiveerd om mijn 2e 120 cape te behalen. Indien dit niet haalbaar blijkt te zijn en ik toch iets meer tijd nodig heb om mijn 120 goal te halen, dan hoop ik dat jullie mij nog dusdanig steunen als dat jullie nu doen.

Ik hoop jullie tot dusver genoeg geinformeerd te hebben met mijn huidige status en vorderingen, en hoop binnen korte tijd wat level updates te kunnen plaatsen en mijn reisverhaal met jullie te delen.

Voor nu, geniet nog eventjes van de laatste vakantiedagen :bier:
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Ru ben ik »

Jeuh, eindelijk weer een update! :D
Afbeelding
Suprr Freak
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 331
Lid geworden op: zondag 2 augustus 2015, 19:35
RS: Suprr Freak (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: ~ Bartt ~ Update #45 (17-07) ~ 4 Nieuwe 99's!!

Bericht door Suprr Freak »

Veel succes Barttje :D
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #46 (17-09) ~ Nieuwe Slayertab!

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #45 Donderdag 16 Juli tot Donderdag 17 September

~
De vakantie is ondertussen alweer ver weg, en het is ondertussen alweer 3 maanden geleden dat ik een update heb gepost, maar dit heeft meerdere redenen.
De eerste reden is dat ik de eerste weken van de vakantie gewoonweg geen zin had om te spelen en dus eigenlijk een periode van Quitten heb overwogen. Deze 2 weken heb ik dus minimaal xp gehaald en dit heeft ervoor gezorgd dat ik na deze 2 weken niets bereikt had in het spel. Na deze 2 weken volgde nog eens 3 weken in Amerika, waar ik de tijd van mijn leven heb gehad. Ik heb hier echt enorm genoten, zo erg dat ik er gewoon heimwee naar heb.

De rondreis die ik heb gemaakt in Amerika ging voornamelijk via de Westkust, waar we begonnen in San Francisco. Vanuit hier hebben we een auto gehuurd en zijn we verder doorgegaan via Yosemite National Park en Death Valley naar Las Vegas. Na Las Vegas door gegaan naar verschillende nationale parken, waaronder Zion, Grand Canyon, Bryce Canyon en Yosua Tree, waar we uiteindelijk als eindstop Los Angeles hadden. Na deze 3 weken vertoeven in Amerika begon het spel eigenlijk wel weer te kriebelen.

Dit heeft er dus voor gezorgd dat ik weer ging spelen.
De plannen werden een beetje omgegooid, waar ik in eerste instantie door zou gaan met fishing. Dit werd Smithing, gevolgd door Woodcutting, welke ik nu beide 99 heb behaald en dus het “laatste rijtje” van de skill-lijst volledig 99 is bij mij. Maar wat ging volgen?

Ru-Ben-Ik (Bommelding In-game), waar ik al langere tijd mee bevriend ben, had al sinds het maken van zijn account het doel om 99 Slayer als untrim cape te behalen. Om hem een beetje te supporteren en ook zelf wat combat skills omhoog te halen, heb ik besloten om voor 99 slayer te gaan.

Ondertussen al 6 levels omhoog gegaan in zeer korte tijd, met daarin verschillende mijlpalen, die je kunt terug vinden in mijn mijlpalen lijst.
We zijn als Duo ondertussen ook al verschillende bosses langsgegaan (Saradomin, Armadyl, Bandos, Corperal Beast, KBD, KQ). Deze zal ik dus vanaf nu ook bijhouden in mijn blog.

Het spijt me voor het zo lang op me laten wachten met de update, maar dat heeft er niet voor gezorgd dat dit een “mindere” update is.
Volgende update zal 99 Slayer worden, met hopelijk wat verassende drops, een goed gevuld slayer tabje op mijn bank en misschien zelfs wel wat boss drops. Wie weet.
Voor de UpdateNu
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding


Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 83-84
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 90-94
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 94
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 91-92
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 84-90
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 81
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 85
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 84-86
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 86-92
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 96-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 90-96
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 92-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen •

Afbeelding
In- of uitklappen • 93-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 350m Total
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards/Quests)
In- of uitklappen • The Light Within, 5 Dark Bows, Steadfast Boots, Bandos Chestplate, Ascensions Grips, Enkele Keystones, 3 Draconic Visage, 4 Elite Clues, KBD Head, 2 Godsword Shards, Saradomin Sword, 9 Serenic Scale, Effigy
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt ~ Update #46 (17-09) ~ Enorme Slayer Update

Bericht door Darxay »

Gratttzzz met de levels. En ik wil ook de Quest the light Within gehaald hebben. Ik ga er nu ook voor werken.
Plaats reactie