~ Bartt ~ Update #53 (8-6-19) ~ 19 LVL120 | 6 200M's ~

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #46 (17-09) ~ Enorme Slayer Update

Bericht door Ru ben ik »

Lekker veel leveltjes hoor! Mag ook wel na zo'n lange tijd :P
Als je nou alleen nog iets minder van je luck zou gebruiken voor Slayer en iets meer als we samen bossen, zou dat mooi zijn ^^
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #46 (17-09) ~ Enorme Slayer Update

Bericht door KingBartt2 »

Triest nieuws, ondanks de start van het Dubbel XP weekend.
Het blijkt zo te zijn dat het programma waarmee ik mijn printscreens altijd maak, bugged was.
Dit heeft er toe geleden dat al mijn printscreens van de afgelopen dagen niet zijn opgeslagen.

Hier zitten een 20 tal aan plaatjes bij, waaronder de 99 slayer picture, maar ook de bank die ik daarbij had en de cashstack na het sellen van deze bank.

R.I.P :(
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #46 (17-09) ~ Enorme Slayer Update

Bericht door Ru ben ik »

KingBartt2 schreef: Triest nieuws, ondanks de start van het Dubbel XP weekend.
Het blijkt zo te zijn dat het programma waarmee ik mijn printscreens altijd maak, bugged was.
Dit heeft er toe geleden dat al mijn printscreens van de afgelopen dagen niet zijn opgeslagen.

Hier zitten een 20 tal aan plaatjes bij, waaronder de 99 slayer picture, maar ook de bank die ik daarbij had en de cashstack na het sellen van deze bank.

R.I.P :(
Dat is wel echt hard balen! :s
In 't vervolg zulke belangrijke screens toch ook maar op de ouderwetse manier opslaan?
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #46 (17-09) ~ Enorme Slayer Update

Bericht door Ru ben ik »

Ik dacht: laat ik van deze lvl-up maar de pics maken, voor je het weet ben jij ze weer kwijt :')

Afbeelding
Afbeelding

Gefeliciteerd met 99 Crafting! :D
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #47 (06-11) ~ 8 nieuwe 99's !!

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #47 Donderdag 17 September tot Vrijdag 6 November

~
Plaatje
Omdat er al meerdere malen gevraagd is wanneer ik weer eens een update ging plaatsen, maar ook omdat ik een grote hoeveelheid aan updatemateriaal heb, leek het mij toch verstandig om weer eens een update te plaatsen. Nog net voor de afgelopen update had ik 96 slayer gehaald, waarvan je dus zou verwachten dat deze update 99 slayer zou bevatten.
Helaas is er deze dagen iets fout gegaan met het programma waarmee ik mijn print-screens maak (faststone capture), waardoor alle foto’s van deze dagen (21 September tot 25 September)(waaronder mijn mooie welgevulde slayertab, de 99 slayer plaatjes en vooral veel slayerplaatjes). Gelukkig heeft mijn goede maat Ruben (Bommelding in game) ook een printscreen gemaakt tijdens ons gezamenlijke levelen
In- of uitklappen • Plaatje Bommelding
Afbeelding
Toch kan ik mededelen dat de opbrengsten uiteindelijk rond de 90m lagen, een bedrag wat zeker niet ongewenst is.
De reden van dit verkopen was namelijk omdat de dag daarop (25 September) het DubbelXp weekend begon. Een weekend waarin ik grootse plannen had op het gebied van Herblore, Crafting en Construction. Gelukkig kan ik zeggen dat deze 3 skills allemaal 99 zijn geworden binnen het weekend.
Dat waren dus weer 3 99’s erbij, waardoor ik al 4 nieuwe 99’s heb in deze update.

De dagen / weken die volgde waren gewoon gevuld met het behalen van verschillende levels, zonder enig vast goal. Mijn grootste goal was wel om vooral veel bosskills te halen, omdat ik bijna maxed combat was en toch een schammel aantal bosskills had.

Verschillende drops heb ik voorbij zien komen (van Bandos Tassets (solo) tot de 3 Tok-Tzhaar capes, en van meerdere Zamorakian Spear drops tot aan Corrupt Zuriels Hood) van veel verschillende bosses, welke allemaal terug te vinden zijn in het drops gedeelte in mijn blog.
Het veelvuldig bossen via reaper heeft ertoe geleid dat ik op 17 Oktober een dubbele 99 heb gehaald; 99 Magic en 99 Constitution. Het scheelde maar 28k en dit kon dus makkelijk met wat alchs gecompenseerd worden.
Hierdoor komt de 99 counter al op 17 te staan, waarvan 6 in deze update.

Het was voor mij al een aantal weken duidelijk dat ik toch echt een nieuwe computer nodig had, omdat ik al langere tijd met enorme laggspikes op mijn laptop speelde. Ook wilde ik graag twitch gaan gebruiken om mijn bezigheden te streamen, en dit ging al helemaal niet op mijn laptop.

26 Oktober was het zover, en kwam mijn nieuwe computer binnen.
Na wat instellen, instaleren en uitproberen heb ik gelijk OBS (programma om te streamen) en de Runescape client gedownload. Deze opgestart, en ik kreeg het gewoon voor elkaar om op High Detail (alles max) te kunnen Runescape en vervolgens ook nog in Full HD te kunnen streamen.
Dit heeft mij de mogelijkheid gegeven om tijdens mijn eerste legiones reaper task, na 2 kills mijn eerste signet drop in een mooi plaatje te presenteren.
Het bossen in hoge kwaliteit beviel mij wel, en we gingen door, en drops bleven komen, en mijn combat levels bleven maar stijgen. Zo heb ik op 25 Oktober het magische 138 Combatlevel behaald. Deze zelfde dag heb ik ook de 300 reaper punten in kunnen leveren bij Death, in ruil voor een incomplete Hydrix.
Door de vele combat xp’s, en het halen van defence xp via ranged en magic, behaalde ik 2 dagen de volgende 99 en tevens ook combat skill; Defence!

Echter is hiermee de update nog niet volledig compleet, en heb ik ook zeker nog wat grote mijlpalen bereikt (2500 Total, 400m Total xp, de 2e lots op de counter, heel veel sirenic scale drops, enkele signet drops, veel Zamorak kills).
Met al het geld wat ik via deze drops heb gehaald, leek het mij wel eens tijd worden om 99 fletching te halen, de laatste buyable skill die ik nog had. Na wat dagen broad arrowheads en headless arrows in te kopen (een totaal van 600k) en ook wat dagen te fletchen heb ik toch mijn 8e 99 van deze update en 19e in game behaald. En dat betekend dus automatisch ook dat er nog maar 7 over zijn

Hunter
Divination
Dungeoneering
Agility
Attack
Strength
Runecrafting

Deze wil ik allemaal een beetje door elkaar gaan trainen en het is dus niet dat ik ze echt een voor een ga trainen. Ik heb namelijk met heel wat geld Silverhawk Feathers ingekocht, en heb ook al langere tijd mijn bonusxp op Agilty gezet. Dit, in combinatie met de voice op Hefin en de dagelijkse balance Pilars moet resulteren in 99 Agility. Sinds het uitkomen van Raptor (maand November) probeer ik op deze manier elke dag een task te doen via Melee, zodat eerst attack en vervolgens strength naar 99 gewerkt kan worden. Ook Invasion of Falador mag van mij hiervoor terugkomen.
Dungeoneering is gewoon een kwestie van daily’s extenden, en zo heb ik uiteindelijk nog 3 skills over.
Veel mensen zullen nu zeggen; Hunter is een paar dagjes werk, en Divination is Cache dagelijks, en dit beide weet ik ook, maar ik heb er gewoonweg de discipline niet voor om dit te voltooien.
Toch zal ik mezelf moeten overtuigen dit toch te doen, en voorlopig gaat het al aardig goed.
Tot slot is runecrafting (aka Runespan) iets waar ik nu vooral mee bezig ben, in combinatie met de silverhawk boots train ik twee in een.

Ik wil deze update afsluiten met een van mijn mooiste achievements in deze update.
Sinds het begin van November is er namelijk een Raptor uitgebracht, die elke dag een speciale task in slayer geeft. Hierbij word elke maand een speciale Elite monster uitgebracht, met als eerste de bijzondere Living Wyverns. Natuurlijk was ik net zo nieuwsgierig als andere mensen en heb ik dus ook geprobeerd om deze te killen, waarbij de eerste kills wat lastig gingen.
Ik zag, en wist van de Twitch Livestream dat er een Wyvern Crossbow gedropt zou worden, en deze wilde ik natuurlijk hebben. Na 26 kills had ik eigenlijk al wel door dat er niet veel goeds gedropt werd voor de rest, en nog geen Beam had gehad (50k+ drop). Toch besloot ik nog even door te gaan, tot ik toch een beam zag, waarbij ik even ging kijken wat het was en toch echt een Wyvern Crossbow bleek te zijn Hier zie je hoe ik de drop kreeg.
De street waarde lag op dat moment rond de 100m, wat mij een prima prijs leek om hem voor te verkopen.
In- of uitklappen • Trade van de Wyvern Crossbow
Afbeelding
Afbeelding
Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen • 89-94
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 85-96
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 95-101
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 95-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • 93-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 91-100
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 82-88
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 86-90
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • 50m
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 84-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 87-101
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 89-96
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 93-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 81-85
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 97-100
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 88-91
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 138 Combat, 400m Total xp, 2500 Total level, Lots #2
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls/Rewards/Quests)
In- of uitklappen • Abyssal Whip, Signet III, IV & V, Corrupt Zuriels Hood, Boots of Subjugation, Dark Bow, Draconic Visage, 10(!) Effigies, Guthix Legs, Karil Offhand Pistol, Hydrix, Shield Left Half, 8(!) Sirenic Scale, Torags Helm, Warrior Ring, Wyvern Crossbow
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
GodWarsDungeon Drops
In- of uitklappen • Armadyl Boots, Armadyl Helmet, Bandos Gloves, Bandos Tassets, 3x Garb of Subjugation, Gloves of Subjugation, 2x Gown of Subjugation, Saradomin Hiss, Saradomin Wisper, 4x Zamorakian Spear
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt ~ Update #47 (06-11) ~ 8 nieuwe 99's !!

Bericht door Ru ben ik »

Lekkere update man! :D
Vanaf nu wel weer gewoon bijhouden he :> Dan hoef je de volgende keer tenminste niet zo eindeloos lang te uploaden...
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt ~ Update #47 (06-11) ~ 8 nieuwe 99's !!

Bericht door Darxay »

Ru ben ik schreef: Lekkere update man! :D
Vanaf nu wel weer gewoon bijhouden he :> Dan hoef je de volgende keer tenminste niet zo eindeloos lang te uploaden...
+1
Inderdaad wat Ru ben ik zegt. Ik wil meer en sneller updates zien Bartt. Maar dat weet je wel. Ik spam je soms vol op rs met wanneer ga je blog update doen.
Maar Gratttzzz Bartt met de vele 99 skills die je hebt gehaald. Ga zeker zo door. En meer updates alsjeblieft :P
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: ~ Bartt ~ Update #47 (06-11) ~ 8 nieuwe 99's !!

Bericht door Lars »

Damn, grote update. Zo'n drop net na release krijgen is altijd leuk. :D/
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #47 (06-11) ~ 8 nieuwe 99's !!

Bericht door KingBartt2 »

Darxay schreef:
Ru ben ik schreef: Lekkere update man! :D
Vanaf nu wel weer gewoon bijhouden he :> Dan hoef je de volgende keer tenminste niet zo eindeloos lang te uploaden...
+1
Inderdaad wat Ru ben ik zegt. Ik wil meer en sneller updates zien Bartt. Maar dat weet je wel. Ik spam je soms vol op rs met wanneer ga je blog update doen.
Maar Gratttzzz Bartt met de vele 99 skills die je hebt gehaald. Ga zeker zo door. En meer updates alsjeblieft :P
Ik zal het proberen, heb al aardig wat content voor een nieuwe update, dus er zal er binnenkort weer een komen.
Voor de rest bedankt :bier:
Lars schreef:Damn, grote update. Zo'n drop net na release krijgen is altijd leuk. :D/
Het moest er eens van komen. Ik maak namelijk gemiddeld 3a4 printscreens per dag, wat duid op 200+ printscreens afgelopen update.
Deze ook nog eens op de goede plek plaatsen en bewerken kost ook enorm veel tijd.
Ik update mijn updates niet via de lunagang post bewerker, maar door middel van word, wat in mijn ogen optimaal is (snelkoppelingen, kleurtjes voor plekken waar ik de links moet plaatsen etc.)
Alle updates hebben ervoor gezorgt dat ik momenteel op 48+ pagina's zit, geschreven in klein lettertype. Daarvan heb ik denk ik 35 pagina's aan links. En still gworing.

En zo'n drop is zeker leuk ^_^
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt ~ Update #47 (06-11) ~ 8 nieuwe 99's !!

Bericht door KingBartt2 »

Door de nieuwe layout van lunagang forum ziet mijn blog er niet meer zo mooi uit zoals ik gehoopt had. De vraag is of ik uberhaupt wel zin heb om hem helemaal aan te passen om op deze manier een nieuwe layout te gaan maken.
Verder gaan met updaten zoals het eruit zag, een nieuwe layout maken of gewoon geen updates meer plaatsen

of de tabel optie moet weer terug worden gezet :ninja:
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door KingBartt2 »

Bartt schreef: Gereserveerd voor update
Update #48 Vrijdag 6 November tot Maandag 21 December

~

Ja ja, hij is er weer, met ditmaal weer een volle en zeer speciale update. Deze update bevat namelijk mijn laatst belopen weg richting de max cape, en als slot het magische moment.
Het heeft aardig wat moeite en tijd gekost, maar uiteindelijk ben ik erg trots op mijn nieuwe cape.

PlaatjeHet begon allemaal rond augustus 2014, waar ik dit account actief ging gebruiken. Ik had hem namelijk al eerder aangemaakt als “alt” voor mijn main account. Nadat dit main account banned was en ik een korte break nam, ben ik dit account als actief account gaan gebruiken.
De levels liepen al snel op en binnen no time begon het al een beetje ergens op te lijken. 99 Fishing was al aardig snel in beeld, evenals 99 firemaking. Omdat ik mijn levels een beetje geleidelijk omhoog bracht, kreeg ik op vroeg level de mogelijkheid om Priffindas binnen te kunnen.
Hier heb ik dan ook gelijk mijn thieving naar 120 door getraind, om een redelijk Total XP te hebben, maar ook omdat iedereen hiervoor ging en het wel een mooie cape was om mee de andere skills te gaan uppen.
De mensen die mij toen kende, wisten dat ik fishing gewoon een leuke skill vond en eigenlijk ook als 99 goal had gezet. Hier heb ik dus ook langere tijd voor getraint, tot ik meerdere malen de vraag kreeg waarom ik eigenlijk niet voor max ging in plaats van 120 fishing. Dit heeft mij er uieindelijk voor overtuigd om toch maar te gaan maxen. Langzaam kwam cape na cape binnen, en moest ik echt gaan kiezen welke skill ik moest gaan trainen. In de zomervakantie nog 4 99’s en als goal om max te behalen, waar ik deze na 5 maanden uiteindelijk toch echt heb.

In de update staat vooral het afwerken van de overgebleven skills (Hunter, Agility, Divination, Runecrafting, Strength, Attack en Dungeoneering)
Bovendien heb ik wat (nieuwe) bosskills gedaan, die voor de nodige drops hebben gezorgd.
Ook is een klein begin gemaakt een de beroemde completionist cape en master quest cape, die beide mijn goal zijn voor 2016 [zie Goals voor de overige goals voor 2016.

Afbeelding

Om de update af te sluiten, heb ik ditmaal een niet-persoonlijk iets gepakt. Er word namelijk altijd een global message uitgestuurd als een hardcore ironman dood gaat in game. Dit heeft ene dani in de gelegenheid gebracht om op een hele bijzondere manier een bericht naar iemand te sturen.

Afbeelding

Ps. Omdat dit de laatste update van 2016 is, wil ik iedereen alvast prettige kerstdagen en een fijn en xp-vol 2016 wensen. Ik heb als voornemen om in 2016 vaker te updaten, dus hopelijk tot snel!.

Afbeelding
Het kan zijn dat de plaatjes die hieronder staan niet goed op je scherm passen. Je kunt dit wel mogelijk maken door je control toets in te drukken en een beetje naar onder te scrollen. Hiermee zet je het percentage van de pagina iets kleiner.
Afbeelding
In- of uitklappen • 95-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 97-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 102-104
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 100
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • 101-102
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 89-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 91-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • x

Afbeelding
In- of uitklappen • 97-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 100
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 100
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 100-101
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 86-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • 101-103
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 92-99
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • X

Afbeelding
In- of uitklappen • 500m Total XP, MAXED
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Drops/Clue Scrolls)
In- of uitklappen • Aardig wat Effigy’s + Sirenic Scales, 13 Bandos Drops, 4 Zamorak Drops, 6 Corperal Beast Drops, 2 Treassure Hunter, 1 Hydrix, 7 Slayer Drops
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Overig (Rewards/Quests)
In- of uitklappen • Enkele Task Sets, The Annihilator Title, Alle Court Cases
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[/center]
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door Ru ben ik »

Woot! Nogmaals gefeliciteerd met maxen! :D
En waar zijn de pics van je nex kills/boots drop? Of kijk ik gewoon niet goed?

Jij uiteraard ook fijne kerstdagen alvast ^^

Enne, wie kaatst kan de bal verwachten zeggen ze dan toch?

Afbeelding
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door KingBartt2 »

Ru ben ik schreef:Woot! Nogmaals gefeliciteerd met maxen! :D
En waar zijn de pics van je nex kills/boots drop? Of kijk ik gewoon niet goed?

Jij uiteraard ook fijne kerstdagen alvast ^^

Enne, wie kaatst kan de bal verwachten zeggen ze dan toch?

Afbeelding
Dat is waar, volgens mij ben ik deze gewoon compleet vergeten te screenen.. of mijn programmatje werkte weer niet optimaal..
speciaal voor jou heb ik hier dan maar het bewijs dat ik toch echt een aantal kills heb gemaakt:

Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door Darxay »

Lekker bezig. Echt erg van mij dat ik dit niet had gemerkt. Ik zag je wel ineens met maxed cape rond lopen. Dacht van waar is je Thieving cape :P
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door KingBartt2 »

Dan ben je maxed, en vraag je je af wat je gaat doen.
Een beetje geld verdienen door te staken, dat leek me wel leuk.
Dus zo gezegd, zo gedaan.

5 op een rij gewonnen, met deze als "toppunt" :bier:

Afbeelding

Toegevoegd na 11 minuten en 40 seconden:
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door Darxay »

Doe je goed.
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door KingBartt2 »

Afbeelding

ik begin het nog leuk te vinden ook
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door Ru ben ik »

In b4 200m lose zometeen :')
Zo niet, dan word ik keihard jaloers...
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door Darxay »

Ru ben ik schreef:In b4 200m lose zometeen :')
Zo niet, dan word ik keihard jaloers...
+1 Anders ik wel ;)
Rizmor
Berichten: 202
Lid geworden op: dinsdag 9 september 2014, 19:07
RS: Rizmor (p2p)
Clan: Exuro
Extra rang: Winnaar Battle of the Divisions, RoS #1 Construction

Re: ~ Bartt is MAXED geworden! ~ Update #48 (21-12) ~

Bericht door Rizmor »

Grats on max :D
Plaats reactie