Dexter's Blog -120 Slayer!-

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Boer
Ex-chatmoderator
Berichten: 1434
Lid geworden op: donderdag 20 november 2008, 12:16

Re: Dexter's Blog -Romeinen en Demonen-

Bericht door Boer »

Ik voel... ik voel... ik voel... een blogupdate komen!

Succes Deksie!
Afbeelding
Ironman
Afbeelding
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Dexter's Blog -Romeinen en Demonen-

Bericht door jb godranger »

Jongen ik verwacht meer updates..
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Dexter's Blog -Romeinen en Demonen-

Bericht door BurnedUDown »

nee
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Dexter's Blog -Romeinen en Demonen-

Bericht door Dexter »

Hey, eindelijk weer eens een update!
Het schooljaar is weer begonnen en tussen al die patiënten en ziektes leren door heb ik wel wat tijd gevonden om wat op RuneScape te spelen.
Zo kwam ik K'ril laatst nog tegen en hij had wat speertjes die hij van de hand wou. Wie ben ik om zo'n aanbieding naast me te laten liggen, dus uiteraard heb ik ze meegenomen!

Afbeelding

Diezelfde dag nog kreeg ik als taak om zwarte draakjes te doden. En van zwarte draakjes houden we allemaal, dus ben ik maar de oppermoeder van de draken gaan bezoeken en haar volgeprikt met mijn nieuwe Dragonbane bolts. Hierdoor haal ik nu kills van 2 minuten, een hele verbetering tegenover de tijd dat ik nog puur met mijn zwaarden op haar stond in te hakken! In elk geval werd mijn inspanning ruimschoots beloond.

Afbeelding

Afbeelding

Niet veel later kwam ik mijn negende uitdaging tegen om een rassenkampioen te verslaan. Natuurlijk was dit een eitje, vergeleken met de koene daden die ik de afgelopen jaren heb beleefd! Desalniettemin: dank je meneer de Aberrant Spectre!

Afbeelding

Door al die Soul Reaper opdrachten had ik een tijdje terug weer een overvloed aan puntjes, die ik spontaan allemaal opgebruikte om een mooi amulet te maken. Ikzelf zie er niet veel nut in, dus heb ik het maar verkocht. Voor een mooie winst nog wel!

Afbeelding

Tot slot: de Elvenstad is gelanceerd en ik heb er echt al genoten. Ik heb er al enorm veel uren doorgebracht en zowat alles van lore en opdrachten volbracht.
Eén van de moeilijkste opdrachten was sowieso Morvran overtuigen dat ik toch wel een sterk Dextertje was. Na een paar dagen vloeken, blijven proberen, nog meer vloeken en hier en daar een goblin verrot slaan, is het me toch gelukt! Morvran was heel gelukkig om te zien dat ik 20 van zijn waves kon doorstaan, en dat nog wel met level 80 wapens!

Afbeelding

Verder heb ik nog wat verder beestjes gevangen, waardoor ik nu op 60M Hunter experience zit! Ongetwijfeld vrezen de meeste diertjes mij nu, maar ik zal onverschrokken verder gaan hen te zoeken.

En daarmee komt er een eind aan deze update. Dank jullie wel om hem te lezen!
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Dexter's Blog -Een dans met Draken (en Elven)-

Bericht door Zeekoe »

Leuk geschreven! :D
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Dexter's Blog -Eén miljard vol gebeurtenissen-

Bericht door Dexter »

We zijn in het nieuwe jaar beland en ik dacht opeens: oei, ik ben iets al lang vergeten!
Daarom een nieuwe update aan mijn blog én aan iedereen een gelukkig 2015!

Wat is er de afgelopen maanden gebeurd? Nou, heel veel experience, sinds de laatste update heb ik zo'n 200 miljoen extra EXP gehaald, waardoor ik nu op één miljard zit!

Afbeelding

Een groot deel daarvan komt doordat ik veel Slayer heb gedaan, waaronder Glacors, die me drie paar nieuwe schoentjes gaven! #1, #2 en #3

Voor de rest heb ik het habitat van de Grenwall en Skillchompa volledig verkend en flink wat afgestroopt. De komende maanden zal ik dit blijven doen, gezien mijn 120 cape nu wel echt dicht bij komt en ik heb graag eens rond mijn rug wil hebben hangen.

Afbeelding

Tot slot, de Elven hebben ons een fantastische stad gegeven, en enorm veel Elven zijn toch wel slordig met hun zakinhoud. Ik kan dus niet anders dan deze zakken leeg te maken om wat orde op zaken te stellen. Geheel onverwacht kwam er zo'n 50 miljoen experience bij te pas!

Zo, dat was het weer voor deze keer, hopelijk vergeet ik mijn blog volgende keer niet zo lang! :D
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Dexter's Blog -Eén miljard vol gebeurtenissen-

Bericht door BurnedUDown »

Gaat goed Dokter Dex!
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Dexter's Blog -Eén miljard vol gebeurtenissen-

Bericht door Dexter »

Zo, hier ben ik weer met een update!
Mijn examens zijn eindelijk voorbij, en hoewel ik er enom veel tijd in gestoken en onafgebroken gestudeerd, toch zijn we naar mijn mening wat tegengevallen helaas. De punten krijg ik pas over enige weken, dus ik heb nog behoorlijk wat stress (want een buis zou betekenen dat ik niet op stage kan vertrekken). Langs de andere kant: ik heb een weekje vakantie! En morgen word ik 23 jaar ook nog eens.

Wat heb ik zoal uitgespookt de voorbije maand?
Nou, door het studeren heb ik voornamelijk AFK gespeeld, met mijn boeken naast de computer. Daardoor heb ik nu 88 miljoen experience in Thieving.

Afbeelding

Misschien wel het leukste: ik ben eindelijk de 100 miljoen experience in Hunter voorbij. Het is mijn favoriete skill en behaalde er in 2007 mijn eerste skillcape mee, het doet echt deugd er al zo ver mee te staan nu, 8 jaar later bijna.

Afbeelding

Tot slot kreeg ik een mooi extraatje van de Motherlode Maw!

Afbeelding

Zo, dit was mijn update voor de voorbije maand. Volgende update zal waarschijnlijk voor mijn eerste 120 skillcape zijn! Maar nu: ik ga mijn verjaardag vieren! Dank je voor mijn blog te bezoeken. :bier:
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Dexter's Blog -Jacht op een mantel-

Bericht door Zeekoe »

w00t! Gelukkige verjaardag! :D
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9076
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: Dexter's Blog -Jacht op een mantel-

Bericht door Bearserk »

Welke bosses moet je nog? Vorago kan je leechen in een mass en araxxor en RotS kan je met een beetje geluk simpel halen.
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Dexter's Blog -Jacht op een mantel-

Bericht door Dexter »

Hey, ik moet nog Vorago, Nex, RotS doden. En gezien ik niet heb opgelet met mijn slayer task, mag ik nog eens Araxxor doden helaas, moet die Slayer Challenge nog completen. :p
Afbeelding
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Dexter's Blog -Jacht op een mantel-

Bericht door Dexter »

Het is eindelijk zover!


Plaatje
Op 2 augustus 2007 haalde ik mijn allereerste level 99 in Hunter. Exact 7.5 jaar later, op 2 februari 2015 haal ik mijn eerste level 120 (buiten Dungeoneering) in Hunter! Het was steeds mijn doel geweest om met Hunter zo ver mogelijk te geraken en het geeft echt een voldoening om nu eindelijk een soort van erkenning te hebben. Doorheen de voorbije 7.5 jaar heb ik honderdduizenden Chinchompa's bij de staart gegrepen, talloze Implings achtervolgd en duizenden Grenwalls verleidt tot mijn vallen.
Hierbij gaat het niet stoppen, ik ga mijn 'the Huntress' titel eer aan doen en verder jagen. Haal ik de 200M? Misschien, hopelijk, we zien wel. Maar nu, geniet ik even van dit mooie moment en de mooie cape die mijn schouders warmt.

Ik ben de 230e die deze cape mag dragen, best een mooi getal. Maar ooit stond ik nog in de top 20. Wie weet waar ik ooit terug eindig.

Afbeelding
Afbeelding
2nd_attemptt
Berichten: 38
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2014, 18:45
RS: 2nd Attemptt (p2p)
Clan: -

Re: Dexter's Blog -Jacht op een mantel-

Bericht door 2nd_attemptt »

Proficiat, leuke cape maar niet echt mijn favoriete skill :D
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door Odius »

Nice Dexter. :) Als ik er nog één zou halen dan zou het ook deze zijn denk ik; ofwel Slayer. Ook één van mijn top 3 skills. Misschien zelf wel gewoon de leukste.
Dexter
Update Lounge
Berichten: 7092
Lid geworden op: vrijdag 14 mei 2010, 21:34

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door Dexter »

Dank je. :D

Slayer wordt waarschijnlijk één van de volgende 120's, zit momenteel op 65M experience erin. :p
Maar vermoedelijk gaat Thieving nog wat eerder zijn, zit op 88.5M en zal wel nog wat bij komen door AFK te leren.
Afbeelding
Odius
Ex-chatmoderator
Berichten: 16826
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 19:01

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door Odius »

Ja Thieving en Cook haal ik misschien ook nog eerder maar daarvoor moet je niet echt veel moeite doen tegenwoordig. :P
Lunerca
Berichten: 211
Lid geworden op: zaterdag 12 mei 2007, 21:08

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door Lunerca »

Go dexje, ziet er goed uit hoor!
Afbeelding
Hier staan een paar letters.
TikTakTokTekTuk
Berichten: 8318
Lid geworden op: zaterdag 20 juni 2009, 21:19
RS: Gestopt
Oude naam: seablast

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door TikTakTokTekTuk »

Prachtige prestatie! 120 hunt zie je niet vaak.
Vele kusjes aan iedereen
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door Zeekoe »

Nice Jonas! :D
Yentel
Moderator in categorie RS
Berichten: 2400
Lid geworden op: dinsdag 24 juni 2008, 12:24
RS: Yentel (p2p)
Extra rang: Tijdelijk Afwezig

Re: Dexter's Blog -120 Hunter-

Bericht door Yentel »

Doe je goed dokter dex!
Plaats reactie