Rasmus soon to be blog 53 Invention 102 Fish

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Rasmus soon to be blog 53 Invention 102 Fish

Bericht door Rasmus »

Zoals sommige misschien wel weten, ben ik bezig met 120 slayer.
Ik had de drops van de afgelopen +/- 5m slayer exp bewaard op m'n bank, toen kwam ik er achter dat m'n bank vol was, dus besloot ik maar om het te verkopen.

Afbeelding
Afbeelding

(m'n plaatje is niet helemaal geworden zoals ik had gewild, maar ach, over een tijdje weer een nieuw tabje om te laten zien. In totaal alles verkocht voor 95m ^^
Laatst gewijzigd door Rasmus op dinsdag 17 januari 2017, 8:51, 3 keer totaal gewijzigd.
"Be yourself, everyone else is already taken"
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Slayer tabje

Bericht door B70 »

netjes hoor =D>
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Slayer tabje

Bericht door Ru ben ik »

Zeker netjes! :D
Afbeelding
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Slayer tabje

Bericht door Renschmov »

Die blood necklace shards tikken lekker aan :P. Veel plezier ermee en nog veel succes!
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Slayer tabje

Bericht door Gozert »

Lekker hoor ^^
Suarez
Berichten: 10
Lid geworden op: woensdag 26 november 2014, 13:06
Clan: Ceecs

Re: Slayer tabje

Bericht door Suarez »

Mooie loot!
Succes verder met 120 Slayer :D !
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Slayer tabje

Bericht door Rasmus »

Rakazon schreef: netjes hoor =D>
Dankjewel^^
Ru ben ik schreef:Zeker netjes! :D
Ty =)
Renschmov schreef:Die blood necklace shards tikken lekker aan :P. Veel plezier ermee en nog veel succes!
Die shards waren inderdaad ongeveer 1/4e van de totale waarde ja, dat was erg prettig:)
Gozert schreef:Lekker hoor ^^
danku
Suarez schreef:Mooie loot!
Succes verder met 120 Slayer :D !
Dankje =D en komt wel goed
Ik ga er denk ik maar gewoon een drop logje van maken, net een Ascesions task, normaal krijg je wel een of twee keys, maar deze keer werd er wat leukers achtergelaten ^^!
Afbeelding
"Be yourself, everyone else is already taken"
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Slayer tabje

Bericht door Rasmus »

Gister middag kreeg ik een Celestial dragon task, leuke task, goede exp en kans op wat drops die je ergens anders niet tegenkomt.
Het begon gister middag al met deze:
Afbeelding

Vervolgens had ik andere dingen te doen dus zette ik de rest van de task in de ijskast en ging mij wijden aan de meer belangrijke dingen van dit bestaan.

Maar vanochtend, een grijze, druilerige zaterdagochtend besloot ik om toch maar weer verder te gaan met m'n taskje. Na een paar kills bleek dit voor mij achter gelaten te zijn door deze Paarse draken:
Afbeelding

Niet veel later, ik denk een kill of 6-7 verscheen er weer een beam boven mij drops, deze keer was het weer wat anders:
Afbeelding

Daarna, nog geen minuut later, was het tijd om de cirkel van deze task weer rond te maken, met wederom een drakenhoofd.
Afbeelding

Al met al dus best een aangename task.
Mijn volgende task was Aviansies. Dus op naar de GWD om te kijken of ik daar nog eens wat leuks kon lospeuteren van die grote loopvogel. Na mijn KC te hebben gehaald en vervolgens twee kills gedaan te hebben, bleek mij Death Lotus aan het eind van zijn latijn te zijn en besloot ik maar om huiswaarts te keren, om deze te gaan repareren. Jammerlijk van de 10 bosskills die ik hierdoor misliep, maar ach het zij zo. Nu flink wat genaaid, gestopt en gestreken te hebben, was mijn pakje weer zo goed als nieuw en besloot ik toch om nog maar een kill count te halen en wederom mijn geluk te beproeven.
Door deze hele escapade hoefde ik nog maar 80 aviansies, maar goed, iets is beter dan niet.

Gelukkig wist ik deze loopvogel zo uit de veren te schudden dat ik er ook nog eens iets aan overhield, namelijk een borstplaat.
Afbeelding

Al met al dus een leuk dagje op weg naar betere wapens en 120 Slayer^^!
"Be yourself, everyone else is already taken"
BeatTheBest
Berichten: 287
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 9:41
RS: BeatTheBest (p2p)

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door BeatTheBest »

nice :)
Max 06-10-2015 16:15
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door Daan »

Ziet er goed uit! Leuk dat je er ook een (klein) verhaaltje bij zet, in plaats van gewoon die plaatjes hier dumpen.
The Patron
Ex-moderator
Berichten: 15725
Lid geworden op: maandag 15 oktober 2007, 14:55
RS: The Patron (p2p)
Extra rang: Ex-RS/CC-Moderator

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door The Patron »

Wist het niet maar succes :D
Renschmov
Ex-moderator
Berichten: 2761
Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
RS: Renschmov (OSRS)
Clan: Lunatip

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door Renschmov »

Leuke slayertask zo met al die drops :P
Afbeelding
Mark
Berichten: 2457
Lid geworden op: maandag 5 januari 2009, 19:43
Clan: 'Join The Fist'
Contacteer:

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door Mark »

IVO W00T :wub:
It's time for me to run, run away from all of this
The pain inside of me is taking over everything
From time to time I feel lost inside this melody
It's like a fantasy, except it's called reality


Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door Rasmus »

Veel drops gehad de afgelopen tijd, en ook weer een tabje verkocht, dat komt een andere keer, maar net deze drop.
Er ging wel wat aan vooraf, zo was ik eerst vergeten prayer pots mee te nemen, ging daarna mijn yak dood, zodat ik nog een keer moest banken. En dan uiteindelijk, de voorlaatste kill van de task, kwam deze drop, erg fijn opweg naar nox staff^^

Afbeelding
"Be yourself, everyone else is already taken"
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door Lars »

Rasmus schreef: Veel drops gehad de afgelopen tijd, en ook weer een tabje verkocht, dat komt een andere keer, maar net deze drop.
Er ging wel wat aan vooraf, zo was ik eerst vergeten prayer pots mee te nemen, ging daarna mijn yak dood, zodat ik nog een keer moest banken. En dan uiteindelijk, de voorlaatste kill van de task, kwam deze drop, erg fijn opweg naar nox staff^^
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Dat is altijd een leuke drop. Als je trouwens dragonbane bolts gebruikt is een offhand death lotus dart beter dan offhand ascension. Omdat dragonbane bolts tier 60 zijn. :bier:
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Rasmus's slayer logje

Bericht door Rasmus »

Hoi,

Het is al enige tijd geleden dat ik hier heb gepost. Ik heb een hele tijd niet of nagenoeg niet gespeeld. Maar sinds ik af en toe weer een beetje aan het spelen ben, ben ik ben van plan dit in een soort van blog te maken. Ik zal de eerste post aanpassen.
Mijn "doelen" zijn 120 slayer. Dat is toch nog wel iets wat ik graag zou willen halen. Daarnaast is in de tijd dat ik niet heb gespeeld Invention uitgekomen. Ik heb het nu tot level 20 getraind. Ook dit zou ik graag naar 99 of 120 brengen. Alleen heb ik geen idee wat ik aan het doen ben, dus als iemand enige tips heeft, of een goede guide weet die ik zou kunnen gebruiken, zou dat erg welkom zijn ;D

Verder heb ik gister een Arma tripje gedaan, omdat deze vrolijke vogels mijn Slayer task waren. Met het volgende resultaat, allemaal niet heel bijzonder, maar toch leuk om te krijgen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ook heb ik 130m DG gehaald,
Afbeelding

En 45m Ranged ;D
Afbeelding
"Be yourself, everyone else is already taken"
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Rasmus soon to be blog

Bericht door buitje »

Leuk weer een blog :D veel succes met slayer!

Invention: zet een augmentor (moet je maken, niet te koop) op een wapen of armor en disassemble deze als die lvl 10 is. In het begin kun je nog maar tot lvl 5 volgens mij, dus dan kun je beter even iets goedkoops doen. Als je graag je weapon wilt houden dan moet je de exp eraf halen door te siphonen. Je lvl wordt dan bepaald door je weapon lvl -2 te doen. Dit is goedkoper maar ook slomer. Om je weapons te kunnen gebruiken moet je ze chargen met divine charges, deze zijn te koop op de G.E.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Rasmus soon to be blog

Bericht door Rasmus »

buitje schreef:Leuk weer een blog :D veel succes met slayer!

Invention: zet een augmentor (moet je maken, niet te koop) op een wapen of armor en disassemble deze als die lvl 10 is. In het begin kun je nog maar tot lvl 5 volgens mij, dus dan kun je beter even iets goedkoops doen. Als je graag je weapon wilt houden dan moet je de exp eraf halen door te siphonen. Je lvl wordt dan bepaald door je weapon lvl -2 te doen. Dit is goedkoper maar ook slomer. Om je weapons te kunnen gebruiken moet je ze chargen met divine charges, deze zijn te koop op de G.E.
Dankjewel, Slayer gaat nog wel even duren, maar uiteindelijk kom ik er wel :P
En ben nu aan het fiche met met zo'n invention Rod, dat werkt wel, en later wil ik inderdaad mijn wapens Argumenten en siphonen. Thanks voor de tips =)

Afgelopen tijd voornamelijk fishing gedaan, en dus ook wat invention exp gekregen. Verder bijna elke dag de cap gehaald voor het Seasonal event. Dus dit ook bijna gehaald. Niet dat ik zo veel met pets of ourfits heb, maar toch :') Ook nog wat slayer, maar niet genoeg om te levelen. Wel bijna 70m Slayer exp, Dus ongeveer op 2/3e naar 120^^.

Dit zijn de levels van de afgelopen tijd. Hopelijk bij de volgende update meer, ook komende week ene beginpost maken met goals en misschien kan ik nog wat oude screens vinden van 99's en dergelijken om het wat op te leuken.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Be yourself, everyone else is already taken"
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: Rasmus soon to be blog 53 Invention 102 Fish

Bericht door Myth »

Lekker bezig! Succes verder.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40330
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Rasmus soon to be blog 53 Invention 102 Fish

Bericht door Daan »

Niet te hard gaan he!
Plaats reactie