Shadowtjes avonturenboek - codex

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - 3k total - pets

Bericht door AmberAmnesia »

Wanneer komt je volgende updateeee? (A)
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 3k total - pets

Bericht door shadowtje »

AmberAmnesia schreef: woensdag 5 april 2017, 12:38 Wanneer komt je volgende updateeee? (A)
Nu! Een kleine dan. Als ik weer meer motivatie krijg om echt iets te doen op RS zal ik weer meer updaten.

Na de luck update had ik een ring of the dwarves gekocht. Deze moest natuurlijk uitgetest worden. Dus waarom niet bij iets waar ik nooit geluk bij heb, clues. Dus ik ben in mijn aquarium gedoken en heb een clue uit het schatkistje gehaald. Na veel te veel puzzels had ik dan eindelijk het kistje. Vol spanning zou de ring echt werken? Krijg ik eindelijk eens een waardevol item uit een clue? Ik maakte het kistje heel voorzichtig open en wat zag ik daar in zitten, een shadow dye!!!!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - 3k total - pets

Bericht door buitje »

Doet je naam eer aan! Gefeliciteerd!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 3k total - pets

Bericht door shadowtje »

Misschien maar weer eens tijd voor een update. :fluit: Sinds Menaphos uit er is hebben we de slayer codex. Dit is een van de eerste dingen waar ik aan begonnen ben na de update. Dit ging in het begin lekker snel. Eenmaal bij 110 souls ingeleverd te hebben kwam ik er achter dat er helaas geen reward zat aan het completen van deze codex. Ik was dus gestopt met het hunten maar als ik een task had waarvan ik de soul nog niet had ingeleverd probeerde ik deze natuurlijk wel even te krijgen. Dat er geen reward zat aan het completen had voor mij ook een pluspunt. Ik hoefde de quests voor sommige slayer monsters ook niet te doen. :D/ Laatst is hier alleen verandering in gekomen en kwam er een titel voor het completen van de codex. Ik heb dit weer opgepakt en heb de volgende quests gedaan:
The gaint dwarf
Forgettable Tale of a Drunken Dwarf
Between a Rock...
Forgiveness of a Chaos Dwarf
King of the dwarves
The Firemaker's Curse
Koschei's troubles
Dishonour among Thieves
Children of Mah
Another Slice of H.A.M.
Land of the Goblins
The Chosen Commander
Nadat deze allemaal gedaan waren kon ik verder. Voor de meeste monsters duurde het gelukkig niet zo lang voor ik de soul had. Helaas duurde het bij sommige juist weer veel te lang. Zeker de acheron mammoths duurde een eeuwigheid voor ik die had (864 kills). Bij deze monsters heb ik ook hulp gehad van meleepro nl en niet barkie, nogmaals bedankt! :) Toen ik deze eenmaal had kon ik hem dus inleveren voor de titel. Dit had ik dus gedaan maar kon deze titel niet vinden. Ik moest nog even heen en weer om een amulet of ghostspeak te halen om met de geest te praten en toen was ik er eindelijk mee klaar. :)
Afbeelding

(Update van slayer naar 120 vind ik overigens heel erg tegenvallen. Monsters een ander kleurtje geven en een paar nieuwe monsters met wel een hele dungeon erbij... Ik had er meer van verwacht.)

Ondertussen heb ik er ook weer een paar pets bij. :) Mijn aller eerste hardmode k'ril tsutraroth kill (ik had wel 3000 normale kills) was het meteen raak. En ook een paar kills nadat de pet voor raids uit kwamen had ik geluk. De laatste pet is een skilling pet die kwam tijdens het afken. Hiermee heb ik ook de jack of trades titel gekregen :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit gaat allemaal natuurlijk niet zonder ook wat xp te halen. Zelfs nog voor ik aan die slayer codex begon heb ik 120 attack gehaald.
Afbeelding

Een tijdje geleden heb ik dan ook 2.000.000.000 total xp gehaald!
Afbeelding

Een groot deel van de hoeveelheid xp die ik haalde kwam van invention. Dit gaat mijn total xp niet meer boosten.
Afbeelding

Dan zijn er ook nog een paar dingen waar ik geen screenshot van gemaakt heb of kwijt ben geraakt.
180m magic
160m ranged
40m strength
190m slayer
190m dungeoneering

Als laatst heb ik dan nog iets raars wat me gebeurde tijdens araxxor. Als ik op een bepaalde plek stond werd mijn beeld roze. Zodra ik een stapje opzij zetten was alles normaal maar op dat ene plekje gebeurde dus dit.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door Hank1705 »

Pfft, wat een progressie zeg! Lekker bezig!

Dat van araxxor heb ik ook gehad, was een tijdje terug op een bepaald stuk van path 2 in de poison pool. Heb er de laatste tijd niets meer van gezien, jij wel? Of was dit een screen van een tijd terug? :P

Ben je trouwens nog met bepaalde goals bezig nu?
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door Zeekoe »

Stevige update, slayer master! Dat roze ziet er wel uit als een leuke filter. :P
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door AmberAmnesia »

Oh wauw, wat een mooie dingen. Gefeliciteerd met alles. :D/
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door shadowtje »

Hank1705 schreef: donderdag 20 juli 2017, 14:17 Pfft, wat een progressie zeg! Lekker bezig!

Dat van araxxor heb ik ook gehad, was een tijdje terug op een bepaald stuk van path 2 in de poison pool. Heb er de laatste tijd niets meer van gezien, jij wel? Of was dit een screen van een tijd terug? :P

Ben je trouwens nog met bepaalde goals bezig nu?
Bedankt. :) De screen is al van een tijdje terug en nadat dit gebeurde ben ik van client gewisseld en heb het daarna niet meer gezien. Op het moment is mijn goal 200m slayer. :)
Zeekoe schreef: donderdag 20 juli 2017, 15:03 Stevige update, slayer master! Dat roze ziet er wel uit als een leuke filter. :P
Ik vond het ook wel leuk totdat ik een bombspider miste.. :(
AmberAmnesia schreef: zaterdag 22 juli 2017, 10:26 Oh wauw, wat een mooie dingen. Gefeliciteerd met alles. :D/
Bedankt.:)
Afbeelding
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door shadowtje »

Eerder deze week heb ik eindelijk 200m slayer gehaald. Op het eind vond ik het niet heel leuk meer. Ik had dan ook al tijden lang bijna niks anders gedaan dan slayer. Maar ik wilde de 200m halen omdat ik al zo dichtbij was.
Afbeelding

Nu probeer ik wat geld te verdienen met clues doen. Hierbij heb ik ook een thieving level mee gepakt. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door Oleum »

Grats met 200m slayer! O:)
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door AmberAmnesia »

Feli met 200M Slayer! :D
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door Zeekoe »

Proficiat! Ik vind Slayer ook niet meer leuk. :tssk:
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door shadowtje »

Een beetje laat maar bedankt nog. :)

Na 200m slayer xp was ik even de motivatie in RS verloren. Het enige wat ik nog deed was een beetje afk harmed rune ores minen en bankstanding. Na een tijdje had ik iets gevonden om ipv bankstanding te doen. Ik had vijf cave horrors in mijn eigen slayer dungeon gestopt en ben daar gaan afken voor farming xp en black masks. Uiteindelijk heb ik hier geloof ik een stuk of 120 black masks van gekregen en ben een farming level omhoog gegaan. :)
Afbeelding

Tijdens het xp weekend was ik niet heel veel van plan om te doen. Ik had gehoopt veel geld te verdienen met merchen wat ik voor het eerst deed. Dat is dus ook meteen voor het laatst geweest want het viel mij heel erg tegen en heb uiteindelijk maar 1/4e verdient van wat ik minimaal gehoopt had te krijgen. Maar toch ben ik een paar levels omhoog gegaan tijdens het weekend. Een level hunter omhoog alleen heb ik er geen screenshot van want ik was afk met protean traps. :P Tijdens het hunten ben ik ook een level agility omhoog gegaan en die heb ik niet gemist! :)
Afbeelding

Tijdens het xp weekend heb ik ook een zaros godsword gekocht. Die moest dan natuurlijk ook getest worden. Bij verschillende bosses geweest en geprobeerd die collection tab een beetje te vullen. Dat is bij de eerste boss gelukt. :)
Afbeelding
Hopelijk volgen er snel meer. :)

Als laatst nog een beetje luck met die raffle. Deadtouch darts gewonnen en naar nex gegaan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door Zeekoe »

Wauw netjes! Op naar de volgende bosses!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door buitje »

Lucky! Gefeliciteerd!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door AmberAmnesia »

Lekker bezig! Welke boss nu? :D
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door shadowtje »

Bedankt. :)
AmberAmnesia schreef: dinsdag 26 september 2017, 14:26 Welke boss nu? :D
Op het moment niet echt aan het bossen. Ik wil de souls van die nieuwe slayer monsters graag halen alleen zit dit tot nu toe niet heel erg mee. 900 Kills nu en pas een soul. :(

Afbeelding
Even later nog een paar gekregen en verkocht voor 10m. :)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door AmberAmnesia »

áhww maar wel loot! :D
Afbeelding
Plaats reactie