Shadowtjes avonturenboek - codex

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door AmberAmnesia »

Mooie update! Mooie dingen weer gehaald, en ja, je bent nogsteeds een vieze lucker. <3
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door Lars »

Gewoon jadinko lair doen joh. 600k/h beats all afk.
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door shadowtje »

Maar ik wilde het juist afken. :P
Afbeelding
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door shadowtje »

Het was een mooi weekend met een extra charm drop per drop. Dus eigenlijk wilde ik veel charms gaan halen. Alleen had ik niet zo heel veel zin meer in RuneScape dat weekend. Ik heb een uurtje waterfiends staan doden. Hier wilde ik kijken hoeveel charms ik zou krijgen. Na een uurtje had ik bijna 750 crismon charms! Ook ging mijn ranged een level omhoog. Nog maar 3 levels te gaan. :)
Afbeelding

Ook ben ik al een hele tijd bezig met farming. Met elke dag 15.000xp schiet het alleen niet zo op. :P Maar na een tijdje is het toch omhoog gegaan. :) Nu weer heel lang wachten tot het volgende leveltje. :P
Afbeelding

Toen was er een minigame weekend. Ik wilde heel graag livid farm gaan afmaken. Dit bleek alleen iets teveel gevraagd want dit weekend heb ik wel 70k punten gehaald denk ik. Volgende keer beter dan maar. :P Dit weekend heb ik wel een beetje slayer gedaan. Even mijn edimmu task afgemaakt. Daarna kreeg ik een greater demon task. Eindelijk kreeg ik deze weer. Ondertussen had ik al 3000+ zam killcount dus ik wilde alle greater demon tasks in hard mode gaan doen tot ik de pet zou krijgen. Dus ik ga bij zam naar binnen in hard mode en als eerste drop krijg ik meteen de pet!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door Gozert »

Grats met pet!
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door Oleum »

Gz :D/
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door Darxay »

Gratttzz met je pets.
Laatst gewijzigd door Darxay op dinsdag 22 december 2015, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
iSmokeSlayXP
Dagobert Duck
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 2 februari 2015, 17:51

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door iSmokeSlayXP »

Gratzzz met je zammy pet.
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door shadowtje »

Bedankt. :)
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door AmberAmnesia »

Yay lekker weer! Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - zam hard mode!

Bericht door shadowtje »

Ik had al een tijdje keys opgespaard. Maar nu was er dan eindelijk een actie waar stars meer xp geven. Dus ik heb ze allemaal mooi gebruikt om wat extra summoning bonus xp te krijgen. Nu kan ik bij het volgende dubbel xp weekend zeer waarschijnlijk 120 summoning halen! :) Maar naast de stars kreeg ik ook was xp lampen. En natuurlijk gingen die ook allemaal op summoning. :)
Afbeelding

Ook heb ik iemand uit mijn clan even geholpen. Hij moest nog een paar bosses voor zijn reaper titel. Helaas kan ik ze ook niet allemaal maar ik kon hem wel helpen met araxxi en beastmaster. Ik mocht even op zijn account om die bosses te doen. Dus ik begon bij beastmaster. Waar ik zelf heel graag het armour zou willen hebben. Dus ik zei voor de grap "Zul je zien dat ik een stukje armour krijg." En ja hoor, het gebeurt ook nog.. ](*,)
Afbeelding

Dan denk je al het geluk is opgebruikt. Maar nee we gaan lekker verder. Op naar araxxi! De wel prima,was zo gedaan. Dus de araxxi kill heeft hij ook. Net als de base pet... Die ik helaas zelf ook nog niet heb gekregen. ](*,) Dat is dus even goed balen dat ik ze niet op mijn eigen account gekregen heb. :(
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Darxay
Berichten: 219
Lid geworden op: vrijdag 30 mei 2014, 13:36
RS: Darxay (p2p)
Clan: Ceecs clan

Re: Shadowtjes avonturenboek - een vriend helpen...

Bericht door Darxay »

Grattzz man met 104 Summoning. En het is zeer lief dat je een maat van je helpt met de task. Wel balen voor jou dat hij nu de loot heeft en jij niet. Nu maar hopen dat je snel ook keer loot krijgt van die bosses. ;)
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Shadowtjes avonturenboek - een vriend helpen...

Bericht door Ru ben ik »

Balen dat je die drops niet krijgt op je eigen account :(
Maar goed, die vriend is er vast blij mee en jij krijgt ze vast ook vanzelf een keer, gewoon volhouden :)
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - een vriend helpen...

Bericht door shadowtje »

Zo, laat ik ook maar weer eens updaten. :fluit:
Na die schoenen voor een vriend bleef ik natuurlijk hopen er zelf ook een te krijgen. Maar dat wilde niet echt lukken. Totdat ik dan na 75 kills eindelijk een paar schoenen kreeg. :) Tussendoor heb ik gelukkig nog wel een paar keer een codex gekregen. :) Ook heb ik een keer perongeluk een feed gehaald. :P
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

En zoals vele hier heb ik ook geprobeerd zo snel mogelijk 99 invention te halen. Heerlijk in godwars dungeon wezen afken en series gaan kijken. :) Alleen het plaatje van level 99 ben ik kwijt dus hier is die van 100. :P
Afbeelding

Maar door invention kreeg ik natuurlijk ook een hoop combat xp. Na invention was ik bijna 120 magic dus dat heb ik ook maar even snel afgemaakt bij de muspah. Waar ook de scrimshaws of corruption enzo mooi van pas kwamen. :)
Afbeelding

En toen kwam het dubbel xp weekend. Summoning wilde ik al een hele tijd naar 120 trainen dus dit was wel een mooie kans dat eindelijk te doen. :)
Afbeelding

Maar summoning ging wel iets sneller als ik verwacht had. Dus had ik nog aardig veel tijd over om andere skills te doen. Dus heb ik mooi mijn overloads kunnen aanvullen wat ook wel nodig was. Hierbij heb ik ook aardig wat levels kunnen mee pakken. Misschien voor het volgende dubbel xp weekend kijken voor 120. :)
Afbeelding

En dan was er nog maar een klein beetje tijd in het dubbele xp weekend dus ben ik snel nog alles naar level 100 gaan trainen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus toen was ik eigenlijk wel klaar met xp halen. Ook was ik wel een beetje door mijn geld heen dus ging ik weer naar beastmaster. En meteen nog een codex er bij. Een leuk begin met geld verdienen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Shadowtjes avonturenboek - een vriend helpen...

Bericht door Lars »

Jeetje, dat zijn toch aardig wat gainz.
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - max cape terug - 120 magic/sum

Bericht door shadowtje »

Dit ook maar eens onder het stof vandaan halen. :P

Gister maar eens solo nex geprobeerd met het majarrat aura. Ging best wel goed en een mooie drop gekregen. :)
Afbeelding

Tussen de kills door werd mijn boog ook level 12. :)
Afbeelding

En vanavond nog een paar kills gedaan bij nex (duo).
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - proberen te nexen

Bericht door Siddy00 »

Gefeliciteerd! :D
Afbeelding
Meleepro NL
Berichten: 1457
Lid geworden op: zondag 6 januari 2013, 14:17
RS: MELEEPRO NL (p2p)
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - proberen te nexen

Bericht door Meleepro NL »

Lekker hoor, Gefeliciteerd :)
In- of uitklappen • alle achievements van MELEEPRO NL
99 Constitution since 18-12-2013 [kolom]99 Magic since 27-1-2014[/kolom][kolom]99 Herblore since 23-2-2014[/kolom]
[regel]99 Defence since 01-3-11-2014[kolom]99 Ranged since 08-3-2014[/kolom][kolom]99 Strength since 27-4-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Summoning since 31-5-2014[kolom]99 Attack since 07-6-2014[/kolom][kolom]99 Prayer since 4-7-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Slayer 26-10-2014[kolom]99 Firemaking since 3-11-2014[/kolom][kolom]99 Cooking since 3-11-2014[/kolom][/regel]
[regel]99 Construction since 22-2-2015[kolom]99 Fletching since 26-6-2015[/kolom][kolom]99 Smithing since 12-8-2015[/kolom][/regel]
[regel]99 Crafting since 26-9-2015[kolom]99 Agility since 1-2-2016[/kolom][kolom]99 Hunter since 28-2-2016[/kolom][/regel]
[regel]99 Thieving since 24-9-2016[kolom]99 Mining since 9-10-2016[/kolom][kolom]99 Woodcutting since 17-11-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Defence since 27-9-2015[kolom]120 Ranged since 14-4-2015[/kolom][kolom]120 Constitution since 4-5-2016[/kolom][/regel]
[regel]120 Summoning since 18-2-2017[kolom][/kolom][kolom][/kolom][kolom][/kolom][/regel]

Plaatje Afbeelding AfbeeldingAfbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - proberen te nexen

Bericht door shadowtje »

bedankt. :)

En weer een invention level erbij. :)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Shadowtjes avonturenboek - proberen te nexen

Bericht door Lars »

Gefeliciteerd :D nog maar 8 leveltjes.
Afbeelding
Plaats reactie