Shadowtjes avonturenboek - codex

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Shadowtjes avonturenboek - codex

Bericht door shadowtje »

Afbeelding

PlaatjeWelkom op mijn blog. Ik ben shadowtje. Sommige zullen zich misschien mijn oudere blog nog herinneren. Die had ik gestopt omdat ik niet zoveel zin meer had om alles bij te houden en er steeds een verhaalt van te maken. Maar nu met de virtual levels lijk het me toch wel weer leuk om te gaan doen. De andere kon ik alleen niet meer vinden dus is het tijd voor een nieuwe. :)

Ik speel ongeveer 8 jaar RuneScape op dit account. Toen ik er mee begon vond ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk. Maar ik moest twee jongen uit mijn klas toch even laten zien dat meisjes wel RuneScape kunnen spelen nadat zij van niet zeiden. :P Na een tijdje begon ik het steeds leuker te gaan vinden en kreeg ik natuurlijk ook steeds hogere levels. Vooral combat ging snel omhoog, dat vond ik het leukste om te doen. Na ongeveer een jaar ben ik voor het eerst member geworden. Slayer vond ik meteen een van de leukste skills om te doen. Dit ben ik dus ook veel gaan doen. Maar op een moment wilde ik toch wel graag een skillcape halen. Cooking was een van mijn hoogste skills en leek mij een makkelijke om te halen. Na 99 cooking was ik klaar met het skillen en heb ik alleen nog combat gedaan tot 138. :P Hierna ben ik voorzichtig aan weer wat gaan skillen. Maar pas toen ik alles rond de 85 had gehaald kwam het idee om misschien toch maar te proberen een max cape te halen. Deze cape heb ik uiteindelijk ook rond maart 2014 gehaald (geloof ik). Toen de master skillcapes uit kwamen had ik weer een nieuw doel, 120 slayer. Ondertussen heb ik die ook al gehaald samen met defence (al 200m xp) en constitution. Tussendoor had ik ook nog ergens 120 dungeoneering gehaald met daily challenges.



Afbeelding
Ik ben iemand die graag een doel heeft om te halen. Maar nadat ik mijn grootste doelen eigenlijk wel gehaald heb moest ik komen met wat nieuws. Voorlopig ga ik proberen dit te halen:
2800 total
120 ranged
120 magic
2000 kalphite king kills
Third-age druidic wreath




Afbeelding
Of het halen van deze cape een van mijn doelen is of gaat worden ben ik nog niet helemaal uit. Misschien zal ik af en toe iets doen om richting de cape toe te werken. Alleen heb ik niet zo heel veel zin in de overgebleven dingen om te doen. Met name het questen heb ik geen zin in. De groene dingen in de lijst heb ik gedaan de rest ben ik aan begonnen of heb ik nog helemaal niks aan gedaan. :P

Alle Skills op het maximum level (99 in alle skills en 120 Dungeoneering)
Alle quests gedaan hebben
Alle miniquests, verborgen quests en post-quests gedaan hebben
Elk muziekje unlocked hebben
Alle Tasks voltooid hebben
Alle Magic spells vrijgespeeld hebben, denk hierbij aan Mage Training Arena, Mage Arena en Livid Farm, waarbij je nieuwe spreuken kan krijgen
Alle Prayers hebben, denk hierbij aan de prayers die je bij Dungeoneering kan vrijspelen of die van de Knight Waves na King's Ransom
Alle kudos in het museum van Varrock gekregen hebben
Alle goblin priests in Yu'Biusk begraven hebben
Alle taken van Doric na de quest What's mine is yours voltooid hebben
Het lichaam van Clarance tot rust brengen na Back to my roots
Het einde van de Stronghold of Security en Stronghold of Player Safety bereikt hebben
Alle vijf Fremmenik Saga's 100% voltooid hebben
Nog tienmaal op Thalassus, na Deadliest Catch, gejaagd hebben
De TokHaar Fight Kiln minimaal één keer uitgespeeld hebben
De Queen Black Dragon minimaal één keer verslagen hebben en het First dragonkin journal in je bezit hebben
Eenmaal een score van minimaal 1.111 punten in de Big Chinchompa D&D gehaald hebben
De Yaktwee stick geüpgrade hebben door het vangen van 1.000 charm sprites
De 5 stukken van de Tuska mask combineren
De 4 delen van de scroll van de Reefwalker's cape ontdekken in Player owned Ports
Voltooi de Hyu-Ji, Quin of Eastern Curiosities verhaallijn in Player owned Ports

De Mahjarrat Memories miniquest voltooid hebben
De 'the Annihilator' titel verdiend hebben na het verslaan van de vier nihils tegelijkertijd, tijdens of na Fate of the Gods
Alle memoriam crystals hebben gevonden op Freneskae
Alle herinneringen van Bandos hebben gevonden op Yu'Biusk na The Mighty Fall
Elke boss van Soul Reaper minstens één keer hebben verslagen
Minstens 1000 Cadarn (Cadarn magus en Cadarn ranger) hebben gedood
Een elder tree hebben geoogst
Acht dark beast Slayertaken van Morvran hebben voltooid
100 corrupted ore in Prifddinas hebben gemijnd
100 corrupted ore hebben gesmolten

Alle memoriam crystals in Prifddinas hebben gevonden
Alle 20 waves van de platinum challenge bij de Rush of Blood D&D hebben gehaald
Het gouden beeld van Shattered Heart eens hebben gebouwd
Morvrans speciale opdracht van Slayer eens hebben voltooid

50 Harmony moss oogsten van de harmony pilaren
200 rondjes rennen op het Hefin Agility parcours van Priffdinas
Alle recepten van de combinatiedrankjes vinden én kopen
Een Spirit tree planten op alle mogelijke locaties
Alle perks vrijspelen van het aquarium in je eigen huis

Afbeelding
Nu ik eindelijk eens de moeite gedaan heb mijn bank een beetje netjes te maken heb ik er ook maar een plaatje van gemaakt. :P
Afbeelding
Laatst gewijzigd door shadowtje op woensdag 27 december 2017, 14:48, 25 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door Zeekoe »

w00t, first en succes met je nieuwe blog!
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door shadowtje »

Bedankt. :)
Afbeelding
Afbeelding
Gozert
Berichten: 2078
Lid geworden op: woensdag 12 december 2012, 12:38
RS: Gozert (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door Gozert »

Succes Robin! :3
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door Amneys »

En of jij gaat questen! :twisted:
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door Ru ben ik »

Succes en vooral veel plezier!
Je mag je toch wel op z'n minst een beetje schamen dat je met zulke levels nog steeds geen questpoint cape hebt :P
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door shadowtje »

Ru ben ik schreef: Succes en vooral veel plezier!
Je mag je toch wel op z'n minst een beetje schamen dat je met zulke levels nog steeds geen questpoint cape hebt :P
Ow... Ik was er eigenlijk best wel trots op dat ik al bijna 300 questpoints heb. :fluit:
Afbeelding
Afbeelding
B70
Berichten: 1742
Lid geworden op: woensdag 1 augustus 2012, 12:58
Clan: Doge
Oude naam: Rakazon

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door B70 »

Succes. :D

*Challenges, niet "challanges".
Babymetal
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 17 mei 2014, 18:04
RS: Add my (p2p)
Clan: Bound Friends
Extra rang: RoS #1 Constitution, Defence, Prayer, Hunter

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door Babymetal »

waar is hier die subscribe button :lol:
Afbeelding
Afbeelding
BurnedUDown
Ex-chatmoderator
Berichten: 3687
Lid geworden op: woensdag 26 november 2008, 18:53
RS: BurnedUDown (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door BurnedUDown »

Gl :p
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - een nieuwe blog

Bericht door shadowtje »

Bedankt allemaal. :)
Ik ben maar eens begonnen aan thieving. Ik had er namelijk al een paar keer aan gedacht om die misschien maar naar 120 te trainen.
Lekker veel afk zijn en veel xp krijgen. Dat lijkt me toch wel wat. :) Alleen ben ik hier nooit echt mee begonnen. :P Toen er heel wat in mijn
clan thieving aan het doen waren besloot ik ook maar even de zakken van de elfjes leeg te halen. En zo daar zit veel rotzooi in zeg. Vooral al
die potions met 1 dose. 4 Doses lijkt mij veel handiger toch? Ook zou dat voor mij veel fijner zijn om te stelen. :P Uiteindelijk ben ik ook nog
een thieving leveltje omhoog gegaan. :)
Afbeelding

Construction was ook bijna een level up. Dus dat wilde ik ook wel graag even omhoog halen. Ik moest namelijk nog wel 9700xp om een level
omhoog te gaan. Gelukkig kon ik de god statues nog doen dacht ik. En dat was zo ik kon ze ook echt nog doen. :) Dus dat ging ik zo maar even
doen.. Alleen bleef ik het uitstellen. Maar toen kreeg ik een effigy. Ondertussen was ik heel het construction level al weer helemaal vergeten.
Dus het leveltje kwam toch weer aardig onverwachts. :P
Afbeelding
En nee, ondertussen heb ik de god statues nog steeds niet gedaan. :fluit:

Toen dacht ik laat ik eens woodcutting doen. Artic pines met superheat form aan. Dat ging wel eventjes goed. Maar gozert wilde graag dat ik met
hem zou komen vissen. Dus ben ik dat even gaan doen. En na een beetje te vissen was dat leveltje ook zo gedaan. Want ook hier hoefde ik niet zo
heel veel xp meer in te halen. :P
Afbeelding

En natuurlijk heb ik ook nog daily challenges. Ook al vergeet ik ze vrij regelmatig te doen. Maar gelukkig kom ik door af en toe toch de challenge
te doen steeds dichter bij de 200m dungeoneering. :P Nog maar 77m te gaan. :P
Afbeelding

Natuurlijk heb ik ook nog een beetje combat gedaan. En dan voornamelijk slayer. :P Ik begon met een black dragon task. Deze heb ik mooi bij de
queen black dragon gedaan. Want dat is toch nog steeds best leuk geld. En natuurlijk hoop ik ook een beetje dat ik de pet krijg. Maar met pas 290
kills op het tellertje is die kans niet zo groot. :( Die pet heb ik dan ook niet gekregen maar dat was niet zo erg. Ik had hem ook niet verwacht te
krijgen. Wel heb ik een andere drop gehad waar ik wel even van stond te kijken. Want hier heb je denk ik toch ook aardig geluk voor nodig. :P
Afbeelding
Ook heb ik nog een aviansies task gekregen. Daarvoor ging ik dus mooi armadyl drops verzamelen. :P Hier kon ik alleen niet meer hopen op een
pet want die is al een tijdje binnen. Tijdens deze task heb ik wel een mooie armadyl chestplate gekregen. :) Na die task hoopte ik voor een greater
demon task. Want die pet wil ik eigenlijk ook nog wel erg graag hebben. Die probeerde ik al een hele tijd te krijgen. Dus ik ga vol
goede moed naar godwars dungeon maar helaas. Na de task had ik hem nog steeds niet. En verder heb ik er ook geen leuke drops gekregen. Ik had
mezelf wel voor genomen na de 3000 kills hard mode te gaan doen. Dus de volgende task ga ik lekker hard mode doen. :P Tussen de normale slayer task
en boss tasks heb ik de volgende dingen gehaald. :)
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Als laatste wilde ik ook nog een level mining halen. Het afk zijn ging me alleen iets te goed af en dus ben ik nog niet omhoog gegaan. :fluit:
Afbeelding
Afbeelding
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - eerste update

Bericht door Amneys »

Lekker bezig :)
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - eerste update

Bericht door shadowtje »

Bedankt. :)
Deze week heb ik het vrij rustig aan gedaan. Zeker aan het begin van de week heb ik eigenlijk vrij weinig gedaan. :P Af en toe heb ik wel een daily challenge
gedaan. Tenminste, als ik deze niet was vergeten of wel gedaan had maar niet had ingeleverd. :fluit: Beetje bij beetje heb ik dan wel de 124m xp gehaald. :)
Afbeelding

Natuurlijk heb ik ook lekker wat xp gehaald door te afken. Dit heb ik vooral bij de seren rocks gedaan. Alleen ging dit afken me weer eens iers re goed af
en kwam ik steeds in de lobby terecht. Uiteindelijk heb ik dan denk ik ook meer lobbyscape gedaan dan mining. Maar toch nog een leveltje omhoog gegaan. :)
Afbeelding

Misschien zal het jullie niet verbazen. Maar ook deze week heb ik weer wat slayer gedaan. De eerste task die ik gedaan had waren die nieuwe monsters.
Deze vond ik wel erg veel hitten. Ik ben er zelfs nog een keertje dood gegaan. :( Ook heb ik een paar keer aviansies gekregen maar helaas geen drops
gekregen op wat effigys na (ook al is de summoning xp altijd welkom). :P Wel had ik een beetje geluk bij de airuts. Daar kreeg ik op het eind van mijn task
nog een mooi paar handschoenen. :) Ook heb ik maar weer eens een reaper task gedaan. Want ik zou eigenlijk toch wel weer een (of meer natuurlijk)
hydrix willen halen. Tijdens deze task kreeg ik meteen een saradomins murmur. Een mooie reden dus om meteen nog een task te vragen. :P Tijdens het
slayeren heb ik ook nog de 110m slayer xp en 38m attack xp gehaald. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Ook heb ik weer eens beastmaster gedaan. Na hier een tijdje mee gestopt te zijn vanwege al het gezeur en gezeik op elkaar was ik er even klaar mee.
Maar vandaag heb ik dan toch weer een kill gedaan. Hierbij heb ik, na 25 kills, mijn eerste drop gekregen. :) Deze heb ik voor 27,3m verkocht.
Afbeelding

Vandaag kreeg ik ook nog wat spulletjes van de keys. Geen idee hoe die dingen heette maar goed. Hiervoor moest ik dus naar Lumbridge. Eenmaal daar
vond ik het best wel een enge donkere plek. Ik was er nog niet helemaal zeker van of ik wel verder durfde. :( Uiteindelijk ben ik maar snel achter iemand
aan gerend die er wel dapper uit zag. Dus toen was ik daar en kon ik de spulletjes gebruiken. Tot mijn grote verbazing heb ik hiermee de 15m agility xp
gehaald. :)
Afbeelding

Toen ik me eens verveelde bedacht ik me laat ik eens wat taken gaan doen. Ik wilde eigenlijk die van Ardounge gaan doen maar daarvoor moest ik nog
teveel quests doen, wel 3! Toen zag ik dat ik er voor die van Falador maar 1 moest doen. Die, ratcatcher, heb ik dan ook maar gedaan en ben ik begonnen
aan de taken. Al snel kwam ik er achter dat de magic tree die er zou moeten staan dood was gegaan.. :( Ik heb dus maar een nieuwe geplant en heb de
taken een dagje later alsnog af gemaakt. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Shadowtjes avonturenboek - 110m slayer

Bericht door Lars »

Gefeliciteerd met je eerste drop. :mrgreen:

Plant anders gewoon voor alle task sets alvast de farming dingen :P
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 110m slayer

Bericht door shadowtje »

Bedankt en dat is misschien niet zo'n heel slecht idee. :)
Afbeelding
Afbeelding
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 110m slayer

Bericht door shadowtje »

Nou, deze week heb ik eigenlijk niet heel veel gedaan. Ik had wel een paar dingen in mijn hoofd die ik graag wilde gaan doen maar dat is er niet
helemaal van gekomen. Aan het begin van de week was mijn laptop stuk gegaan. Eventjes op mijn school laptop spelen dus.. Maar low detail bleek al
aardig veel gevraagd. Het begon dus vooral met afk skills. Om te beginnen zag ik de elfjes met allemaal diamanten rond lopen. Ze wilde het helaas niet
graag delen dus moest ik ze maar bestelen. Helaas lette ze soms best wel goed op en nadat ik 2 rondjes in Prifddinas gemaakt had ben ik level 102
geworden. :) Helaas heb ik hier geen plaatje van gemaakt omdat mijn school laptop niet mee wilde werken. :(

Daarna zag ik dat cooking ook bijna een leveltje omhoog was. Dus ik heb wat rocktails gekocht en ben rustig gaan koken. Toevallig kon ik toch wel wat
nieuwe rocktails gebruiken. Dit ging best wel goed de ene kwam er wat zwarter uit als de ander. Maar dan leg ik hem gewoon op de andere kant zodat
hij toch nog een beetje goed uit ziet. :fluit: Na een tijdje ben ik ook hier een level mee omhoog gegaan, 107 nu. :) Alleen hier heb ik ook geen plaatje
van. En twee level up zonder plaatjes kan toch niet zomaar. Dus daar heb ik wat op bedacht. Ik maak gewoon zelf een plaatje. En ik kan wel zeggen.
Lijkt net echt!
Afbeelding

Maar uiteindelijk had ik niet zo veel zin meer in het skillen. Ik wilde raids doen.. Alleen had ik nog steeds mijn laptop niet terug.. :( Toch ben ik maar
gegaan. In raid fc zijn er genoeg die nooit zoveel doen dus kan ik het ook wel eens wat minder doen. :P Revolution mode aan en veel food mee. De hele
kill ging voor mij eigenlijk best wel moeizaam vanwege mijn laptopje. :P Uiteindelijk ben ik net niet dood gegaan en heb ik een codex gekregen! :) Maar
je raad het misschien wel.. Ook hier heb ik geen plaatje van.. :P En ja, dat klopt gooi ik gewoon het plaatje er in van mijn vorige update. Dan lijkt deze
update misschien nog op iets. :P
Afbeelding

Na weer eens wat daily challenges te zijn vergeten heb ik er toch nog een paar ingeleverd. :)
Afbeelding

Als laatst heb ik nog een reaper task gedaan. Hij stond er al een paar dagen dus besloot ik vanmiddag maar eens bezig te gaan. Er stond alleen al iemand
binnen. Dus ik vraag even of ik mee kan doen voor mijn reaper task. Ook had ik hem gezegd dat ik geen drops hoefde hij mag alles hebben. Maar dit vond
hij blijkbaar niet zo leuk want hij werd meteen boos dat ik hem kwam crashen. ](*,) Hij had natuurlijk ook gewoon nee kunnen zeggen en was ik rustig
weg gegaan. Maar als je meteen boos word dan zal ik hem crashen ook. Dus na een paar kills dat ik de drop krijg teleporteert hij de room uit. Alleen de
kill nadat hij weg was kwam ik in het nieuws voorbij met een hele leuke drop. :) Zal hem leren meteen boos te worden. :P
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Babymetal
Berichten: 25
Lid geworden op: zaterdag 17 mei 2014, 18:04
RS: Add my (p2p)
Clan: Bound Friends
Extra rang: RoS #1 Constitution, Defence, Prayer, Hunter

Re: Shadowtjes avonturenboek - 110m slayer

Bericht door Babymetal »

Ga zo door! was leuk om je update te lezen :)

lijkt inderdaad net echt 8-)
In- of uitklappen •
shadowtje schreef:
En ik kan wel zeggen.
Lijkt net echt!
Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
Amneys
Berichten: 5919
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 14:06
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door Amneys »

Hee hallo, waarom krijg jij een corp pet op 212 kc?!
Afbeelding
Chicago 2000
Berichten: 41
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 18:02
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door Chicago 2000 »

Succes Shadow! :)
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - corp pet

Bericht door shadowtje »

Amneys schreef:Hee hallo, waarom krijg jij een corp pet op 212 kc?!
Corp vond mij lief denk ik. :P
Chicago 2000 schreef:Succes Shadow! :)
Bedankt. :)

Laat ik maar weer eens een update geven.. :fluit:
Nou zoals jullie een tijdje geleden gezien hebben doe ik best veel slayer. Maar ondertussen had ik ook een droptabje gemaakt. Nou ja, drop tabje? Meer een vanalles door elkaar tabje met troep van thieving, TH, slayer en bosses door elkaar. Maar dat maakt allemaal niet uit. Uiteindelijk heeft het me toch een leuk zakcentje opgeleverd. :)
Afbeelding

Maar in dat tabje staan niet alle drops. De bosses hebben ook nog wat leuke drops gegeven. Maar die moest ik natuurlijk wel even delen. Op die codex na dan maar die wilde ik ook meteen verkopen. :P Bij araxxi ging ik weer eens langs na een hele lange tijd geen kills gedaan te hebben. Tot mijn verbazing kreeg ik met 3 kills al een stukje van zijn poot. :) Nu wilde ik ook meteen de rest van de poot maken alleen ik heb steeds geen zin om er heen te gaan. :( De codex kreeg ik ook weer een keertje. Ik blijf graag het armour van raids alleen dat krijg ik maar niet. :( Ook heb ik geprobeerd een defender te halen maar we kregen een bow. Ook een leuke verassing. :P En dan als laatst nog wat Kalphite tasks. :P
Afbeelding

Tijdens een van die kalphite tasks kreeg ik in prif nog een verassing.:P (dood gegaan :( )
Afbeelding

Met al dat geld van de drops kon ik natuurlijk weer spulletjes kopen. :) Dus wat is het geworden? Ik besloot 120 firemaking te kopen met magic logs. Toen ik alles had was ik er erg blij mee. Ik was meteen met firemaking begonnen. :) De logs op mijn bank hebben er toch zeker een week gestaan. Want toen ik zag dat ik ook bijna 120 summoning kon halen heb ik alles weer verkocht. :fluit: Wel heb ik nog een leveltje mee gepakt. :)
Afbeelding
[/quote]
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie