Shadowtjes avonturenboek - codex

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 120 invention!

Bericht door shadowtje »

Na een lange tijd maar weer eens updaten. :P In de tussentijd heb ik niet heel veel gedaan en eigenlijk al bijna helemaal geen screenshots gemaakt. Maar ik heb er toch een paar van de afgelopen weken.

Ik moest wat voor school doen dus besloot ik mining te gaan doen. Want dat kan lekker afk. Na al 30 minuten kreeg ik de pet al.
Afbeelding

Ook heb ik de thieving pet gekregen. Hier heb ik wel iets langer voor moeten trainen, ongeveer 9m xp.
Afbeelding

En als laatst was ik bezig om de slayer pet te halen. Dit wil tot nu toe alleen nog niet. Na ongeveer 5m xp gedaan te hebben beloofde iemand dat ik de pet kreeg op de laatste kill van mijn task. Helaas was dit niet zo dus begon ik een beetje bij hem te klagen dat het niet waar was wat hij zei. Hij had het beloofd! :( Ondertussen was mijn boog wel level 12 dus koop ik een equipment siphon. Toen kreeg ik dus de invention pet.
Afbeelding

Op naar de volgende pet. (hopelijk slayer :) )
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - skill pets

Bericht door buitje »

Nice luck :P
Succes met slayerpet!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - skill pets

Bericht door shadowtje »

Bedankt. :) Helaas is het nog niet gelukt de slayer pet te halen. Maar ik heb wel eindelijk mijn 2000ste task gehaald. :)

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: Shadowtjes avonturenboek - skill pets

Bericht door Oleum »

Grats!! :D/
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - skill pets

Bericht door Jelmer »

Mooie levels en xp's! De Slayer pet zal soon wel komen, kijkend naar je xp. :P
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - skill pets

Bericht door shadowtje »

J elmer schreef:Mooie levels en xp's! De Slayer pet zal soon wel komen, kijkend naar je xp. :P
Ik had zo gehoopt dat je gelijk had over die pet, maar helaas. :(

2016, een jaar waarin ik verschillende dingen op rs heb behaald. Zo heb ik dan eindelijk mijn 120 summoning cape gehaald. Die wilde ik al zo lang hebben. Daarnaast heb ik nog 120 magic, ranged en invention gehaald! Na een beetje oefenen is dan het me ook eindelijk gelukt solo nex te halen. Ook kwam invention uit waar ik in het begin wel tegenop zat want was wat dat duur. Maar later bleek dit mee te vallen en hen ik zelfs nog 120 weten te halen. Ook heb ik dit jaar mijn bank weer aardig weten uit te bereiden. Maar een plaatje hiervan komt wel als de bank update er is. (geen zin hem nu op te ruimen, teveel troep).
Afbeelding

Sinds de laatste update heb ik vooral slayer gedaan. Ondertussen zit ik bijna op 154m slayer xp en heb die pet nog steeds niet. :( Gelukkig zijn er wel andere dingen die ik gehaald heb tijdens slayer. Een daarvan is level 117 attack. Ondanks ik bijna alles met magic en ranged doe heb ik toch nog wat attack kunnen doen. :) Ook heb ik voor het eerst een speciale drop gehad van de rune dragons. :)
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Tussen de slayer tasks is er natuurlijk ook wel even voor wat anders. Toen de minigame cabbage facepuch bonanza in de spotlight was heb ik dat maar eens gedaan. Ik vond het toch wel een keertje tijd worden voor een seedicide. :)
Afbeelding

En natuurlijk ben ik ook wel even langs wat bosses geweest. Maar toen in de plaatjes van de drops zocht kwam ik er achter dat ik heel veel screenshots kwijt ben.. :( Dit heb ik nog wel van nex.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dan is de slayer pet misschien nog niet gelukt. Tijdens de tasks heb ik wel een andere pet gekregen. Mijn derde dks pet (kc : 2451). En bij raids heb ik dan nog een andere pet gekregen, lil' tuzzy (kc: 172). :)
AfbeeldingAfbeelding

Dan was er in december nog een boss weekend. Dit weekend had ik als doel minimaal 100m te verdienen. Mijn plan was om vooral nex te gaan doen in de hoop op wat leuks alleen wilde niemand mee. En in solo nex had ik ook niet z'n zin. Ik besloot om maar naar araxxi te gaan. Maar hier had ik eigenlijk ook geen zin in en halve wegen mijn tweede kill besloot ik te stoppen na die kill. En toen kwam er een mooie verassing, een fang! De 100m winst was dus meteen gehaald. :)
Afbeelding

Tussendoor heb ik nog wat skills gedaan. Helaas ben ik ook hier de meeste screenshots van kwijt. :( Deze heb ik nog van 101 divination. Daarmee is nu ook meteen alles 101+. :)
Afbeelding

En als laatst gaat invention natuurlijk ook erg rap met al dat slayer. Alweer level 139. :)
Afbeelding

Doelen voor 2017:
200m constitution
200m slayer (heb er weinig vertrouwen in dat ik de pet eerder dan dat haal)
200m invention
misschien nog een 120
en zoveel mogelijk sparen voor een yellow partyhat.
vaker updaten
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016

Bericht door buitje »

Nice gains! Mooi jaar geweest!
Maat van me gaat ook voor 200m slayer en kreeg pet pas op 165m. Dus het kan allemaal nog goedkomen! Gl in ieder geval.
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016

Bericht door shadowtje »

buitje schreef:Nice gains! Mooi jaar geweest!
Maat van me gaat ook voor 200m slayer en kreeg pet pas op 165m. Dus het kan allemaal nog goedkomen! Gl in ieder geval.
Bedankt. Maar voorlopig even geen slayer meer voor mij. :P 200m xp komt nog wel maar wat rustiger aan. :)




Na een paar tasks te cancelen kreeg ik een lava strykewyrm task. Nou, goed dan maar. Laat ik deze eens proberen met die hellfire bow. Met het zwaard van de tasks naar de herb patch geteleporteerd en na een klein stukje lopen had ik de bow gevonden. Toen moest ik nog even opzoek naar een bank en kon ik beginnen. Toen zei iemand als je een grote ziet zeg het even dan kunnen we die samen doen. Dat hebben we toen ook gedaan maar helaas viel de loot een beetje tegen. Toen ben ik rustig verder gegaan met mijn task. Mijn task was bijna klaar en hoopte nog op een stukje van die wapens want dat is toch best een leuke drop om te krijgen. Maar toen ik een beetje half afwezig (ja ik weet het in de wildy is dat niet heel erg handig) de laatste paar kills ging doen kreeg ik ineens een berichtje in mijn chat. De slayer pet!!!!!

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door shadowtje op donderdag 12 januari 2017, 22:46, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - lava strykewyrm task

Bericht door Siddy00 »

Dus toch eerder dan 200m XP! Proficiat! :D
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - lava strykewyrm task

Bericht door buitje »

Wow nice! Dus toch :D gefeliciteerd!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - lava strykewyrm task

Bericht door shadowtje »

Siddy00 schreef:Dus toch eerder dan 200m XP! Proficiat! :D
Dat verbaasde mij wel een beetje. Zo snel nadat ik hier neerzet dat ik hem niet voor 200m haal. :) Bedankt. :)
buitje schreef:Wow nice! Dus toch :D gefeliciteerd!
Bedankt. :)


Na de slayer pet wist ik dus eventjes niet zo goed wat te doen. Want ik had natuurlijk niet verwacht dat ik de pet voor 200m xp zou krijgen. Toen bedacht ik me laat ik werk gaan maken van een partyhat. Iets wat ik al heel lang heel graag wil hebben. Toen ben ik als eerst maar een reaper task gaan doen, 16x helwyr. Het begon erg goed. Ik was mijn boots en gloves vergeten dus na de eerste kill ben ik naar de bank gegaan om die te halen. Daarna kreeg ik meteen een wand!
Afbeelding

Ook heb ik tijdens het hunten voor de slayer pet een droptabje gemaakt. (Ook al heb ik deze tussendoor een paar keer verkocht) Dit was ook een aardige stapel drops en ik heb besloten deze te verkopen. Uiteindelijk heb ik er 147m voor gekregen!
Afbeelding

Dus een partyhat... Hoe ga ik dat nou weer voor elkaar krijgen. Om te beginnen ben ik van plan de gwd2 pets te gaan hunten (telos sla ik nog even over). Want dit is erg lekker geld verdienen natuurlijk en zo haal ik misschien nog eens wat attack xp. :) Van de 6 pets heb ik er al twee, lilwyr en vindiddy. Om te beginnen dacht ik maar even de twins te bezoeken omdat ik er daar nog twee moest. Dat ging tot nu toe erg lekker. :)
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Natuurlijk heb ik niet alleen maar twins gedaan maar dit waren de enige drops tot nu toe. :P

Hierdoor heb ik ook eindelijk genoeg reputation voor de titel. :P
Afbeelding

Ook probeer ik nog elke 2 dagen raids te doen. Beastmaster lukt altijd wel alleen voor yaka heb ik niet echt veel kc dus kom ik vaak niet in een team. :( Maar gelukkig kan beastmaster ook leuk droppen. :)
Afbeelding

Toen ik een paar keer achter elkaar niks gekregen had in gwd2 klikte ik perongeluk mijn nex preset aan. En dat was eigenlijk wel een idee. Even een uurtje naar nex gaan misschien krijg ik daar wat. En dat bleek nog te werken ook. Ik ging er heen met het idee een torva platebody te halen. Dat heb ik niet gekregen maar dit was veel beter! Een van de leukste bosspets vind ik. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - boss pets

Bericht door buitje »

Lekker bezig! Gl met phat. Al een kleurtje bedacht?
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - boss pets

Bericht door shadowtje »

buitje schreef:Lekker bezig! Gl met phat. Al een kleurtje bedacht?
Bedankt. Het liefst wil ik een white partyhat maar die is wel erg duur. Dus ik ga eerst voor een gele sparen. :)
Afbeelding
Afbeelding
Lex W
Berichten: 451
Lid geworden op: vrijdag 9 september 2011, 19:27
RS: Lex W (p2p)
Clan: Ceecs clan
Oude naam: Lexxy

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - boss pets

Bericht door Lex W »

Mooi avonturenboek! Nog gefeliciteerd met het behalen van de Slayer pet O:)
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 2016 - boss pets

Bericht door shadowtje »

Lex W schreef:Mooi avonturenboek! Nog gefeliciteerd met het behalen van de Slayer pet O:)
Bedankt :)



Na een tijdje geen drops gehad te hebben in gwd2 had ik er die avond niet heel veel zin meer in. Echter had ik nog een reaper, 10x gregorociv. Ik twijfelde dus om die te doen maar omdat die van de dag er voor was heb ik hem toch maar even gedaan. 10 Kills duren gelukkig niet zo lang. Uiteindelijk is het maar goed dat ik deze reaper task wel gedaan had want wat een drops kreeg ik daar in 10 kills!!

Afbeelding

Verder ben ik vooral bezig geweest bij de twin furys. Hier was ik aan begonnen omdat ik hier nog twee pets moest. Ondertussen heb ik de eerste gekregen. Op naar de volgende. :)
Afbeelding

Maar dat is natuurlijk niet de enige drop die ik daar gekregen heb. :P
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
(Volgens mij heb ik niet van alles een plaatje gemaakt)

Bij raids kreeg ik eindelijk mijn tweede helm, een achto primeval mask. :)

Doordat ik in gwd2 bijna alles met melee doet krijg ik ook eindelijk eens attack xp. Wie weet haal ik binnenkort nog eens 120 attack. :P
Afbeelding

Verder ging invention ook weer wat omhoog. Nog maar 10 te gaan.
Afbeelding

En als laatst heb ik 200m gehaald in constitution! Mijn tweede skill met 200m xp. :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - 200m constitution + pet drop

Bericht door buitje »

Wow nice! Zeer nice gains! Gefeliciteerd!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: Shadowtjes avonturenboek - 200m constitution + pet drop

Bericht door Jelmer »

Wat een mooie drops! Gefeliciteerd met 118 Attack en 200m Constitution. ^_^
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
shadowtje
Berichten: 94
Lid geworden op: zondag 19 mei 2013, 16:08
RS: shadowtje (p2p)
Clan: bound friends

Re: Shadowtjes avonturenboek - 200m constitution + pet drop

Bericht door shadowtje »

Bedankt. :)


Ik wilde graag gaan updaten met de tweede pet van de twins. Alleen had ik dus niet verwacht dat het zo lang zou gaan duren. Op 1400kc had ik toch wel verwacht dat ik vrij snel klaar zou zijn, niet dus. Op 2152kc had ik dan eindelijk de tweede pet! Alle drops die ik tussendoor gehaald heb is misschien een beetje veel om allemaal te plaatsen dus daarom heb ik alle drops vanaf het begin (ongeveer 150kc denk ik) tot de tweede pet gepakt voor het resultaat. Niet slecht vind ik zelf. :)
AfbeeldingAfbeelding

Ook die ik nog zo veel mogelijk raids. En nu heb ik dan een tijdje geluk gehad. Alleen de bodys nog. :)
Afbeelding

Meleepro vroeg me ook steeds mee naar nex. Vaak kon ik niet maar uiteindelijk zijn we er een keer heen geweest. Hier kregen we twee mooie drops.
AfbeeldingAfbeelding

De vorige keer had ik 118 attack. Van 119 heb ik geen plaatje gemaakt (of ik ben weer eens wat kwijt) maar wel van 100m xp! Ook gaat invention nog steeds wat omhoog. :)
AfbeeldingAfbeelding

Tussendoor heb ik ook een heel klein beetje slayer gedaan. Iets van 5 tasks geloof ik als ik dat al haal. Maar tijdens die tasks ben ik wel over de 150m magic gekomen.
Afbeelding

Maar naast alle combat xp heb ik ook andere dingen gedaan. Niet heel veel maar toch zijn er weer een paar level omhoog. Door alle xp lampen was agility bijna een level omhoog. Dus ik ben naar die pilaren gegaan om het laatste beetje xp voor het volgende level te afken. Ook is farming weer wat omhoog gegaan. Door de dagelijkse 15k xp heb ik de 30m xp gehaald. En als laatst ben ik fishing gaan afken want ik dacht dat ik de rocktails wel kon gebruiken tijdens het bossen. Dus ook die is een level omhoog gegaan. Door fishing heb ik ook de 3000 total gehaald! :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Als laatst ging ik nog samen met iemand naar vindicta. Hij had de t92 wand en orb gekocht en wilde deze graag testen. Dus op naar vndicta. Wij nog even roepen dat we natuurlijk niks gaan krijgen want iedere keer als wij samen gaan bossen krijgen andere de drops. :( Tot er opeens een melding in mijn chat stond. Een pet drop! Nu heb ik ook bij vindicta beide pets! :)
Afbeelding

Nu greg nog. De vervelendste. :(

Mijn plannen voor het xp weekend zijn niet zo speciaal. 120 Attack halen als ik dat nog niet heb en mijn protean spullen opmaken denk ik. Verder ben ik niet van plan iets speciaals te gaan doen.
Afbeelding
Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Shadowtjes avonturenboek - 3k total - pets

Bericht door Zeekoe »

So. Many. Pets. :P
Mooie vooruitgang!
buitje
Chatmoderator
Berichten: 1051
Lid geworden op: dinsdag 3 april 2012, 9:04
RS: Kiepedaarp (p2p)

Re: Shadowtjes avonturenboek - 3k total - pets

Bericht door buitje »

Lekker bezig! Gefeliciteerd met de pets!
IGN: Kiepedaarp

~ never shoot back, always shoot first ~
Plaats reactie