DIY Amber Avontuurtjes [Update: 95 Magic, getting close! & more]

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 1600 total | Barrows | GWD Toegang]

Bericht door AmberAmnesia »

buitje schreef: dinsdag 14 maart 2017, 18:28 Leuk! Goed bezig! Bonecrusher is echt ideaal!
En waarom barrows? Je kunt t nog niet aan?

Wel bijna tho..
Voor als ik het wel aan kan haha, en ik doe het voornamelijk tijdens reapers. Ik krijg nogal vaak Barrows voor een of andere reden. :-s

Toegevoegd na 46 seconden:
Jelmer schreef: dinsdag 14 maart 2017, 20:51 Gaaf om te zien dat je met zulke levels al GWD1 probeert, dat had ik niet aangedurfd. :')
Haha ik kan ook echt maar 1 kill per trip hoor, bijna 2! Is gewoon leuk om te proberen. :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 1600 total | Barrows | GWD Toegang]

Bericht door AmberAmnesia »

Tijd voor een nieuwe update, beetje laat want ik was lichamelijk niet in staat om veel achter de computer te zitten. Ondanks dit heb ik nog best veel progress gemaakt en ik heb een aantal drops gekregen die mij aardig gaan helpen met mijn ironvrouwtje! Om te beginnen de levels maar eens vergelijken.

Afbeelding Afbeelding

Zoals je kunt zien zit ik aardig tegen de 1700 total aan, ik verwacht dit volgende week wel te halen. Verder heb ik weer een aantal quests gedaan en ik heb 100 Combat level gehaald zodat ik naar de slayermaster in Shilo Village kon. Verder ben ik bezig geweest met wat random skills. Mijn focus voor de komende tijd zal liggen rond thieving en het behalen van Deadliest Catch, zodat ik deposit boxes krijg voor teak logs.
_________________________________________________________________________________________
En dan nu de drops! Ik heb niet heel veel gedaan in het kader van PVM. Maar toch een aantal drops gehaald die ik wel nodig heb. Zo ben heb ik een aantal Barrows chests gedaan en ik ben samen met een maat naar de Zamorak boss geweest. Hier had ik eindelijk geluk!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Eindelijk een subjugation drop dus!! YEAH! En dan nu de Barrows loot:

Afbeelding Afbeelding

De Dharok's legs waren helaas een duplicate maar de Ahrim's wand betekent een T70 magic wapen! Hier was ik erg gelukkig mee. :) Op naar de volgende week maar weer!
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Bijna 1700! | Barrows | Subjugation drop]

Bericht door AmberAmnesia »

En daar zijn we weer met een nieuwe week. Deze week ben ik niet heel veel online geweest, want ik heb het nogal druk gehad. Gelukkig heb ik genoeg kunnen spelen voor een update voor mijn blogje. Zo ben ik eindelijk over de 1700 total. Ik heb helaas voor jullie niet echt pvm gedaan dus drops zitten er deze week niet bij. De Quests heb ik de afgelopen week ook even gelaten voor wat ze waren. De komende week ben ik wel van plan er weer wat te doen. :)

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
_________________________________________________________________________________________

Ook heb ik de afgelopen week een aantal skill outfits compleet gemaakt. Dit helpt mij toch een klein beetje bij skilling, ironmans krijgen al weinig extra xp. :ninja: Het gaan om het Constructor's setje en het Lumberjack setje.

Afbeelding Afbeelding
_________________________________________________________________________________________

Misschien ook wel leuk om te weten wat mijn doeltjes zijn voor de komende tijd:

* 70 Thieving voor Deadliest Catch - Voor deposit boxes voor teaks.
* 10K Teaks hakken.
* 76 Woodcutting - Voor een aantal quests
* 70 Agility - Voor de Taverly Dungeon shortcut.
* 75 Crafting - Voor Glory boost.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 1700 Total! | Skilling setjes | Short term goals]

Bericht door AmberAmnesia »

Normaal update ik op woensdag ofzo maar dit vond ik echt te mooi om niet meteen te delen. :-({|= Duo met een maat, wandje op 2 kc, hopsakee! Can't even use it yet, but oh well.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
blauw3
Berichten: 412
Lid geworden op: maandag 30 juli 2007, 9:51
RS: Blauw3 (p2p)

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Wand of the Cywir elders @ 2 KC]

Bericht door blauw3 »

Jouw luck stopt ook nooit meer :'D
Afbeelding
Afbeelding
Gio
Tijdelijk afwezig
Berichten: 3495
Lid geworden op: vrijdag 22 april 2011, 14:54
RS: Gi0 (p2p)
Extra rang: Vroege vogel
Contacteer:

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Wand of the Cywir elders @ 2 KC]

Bericht door Gio »

Ik haat je 😡
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Wand of the Cywir elders @ 2 KC]

Bericht door AmberAmnesia »

Gio schreef: zaterdag 8 april 2017, 10:11Ik haat je 😡
:(
Afbeelding
Jelmer
Teamleider Chat
Berichten: 3366
Lid geworden op: zaterdag 7 februari 2009, 17:19
RS: Jelmer (p2p)
Extra rang: Evenementenorganisator
Contacteer:

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Wand of the Cywir elders @ 2 KC]

Bericht door Jelmer »

Wat een geluk.. :o

Ik heb in 600 kc nog geen enkele wand gehad. :(
Don’t get too close
It’s dark inside
It’s where my demons hide
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Wand of the Cywir elders @ 2 KC]

Bericht door AmberAmnesia »

En daar zijn we weer! Iets later dan normaal. Ik heb het de afgelopen tijd nogal druk gehad en daardoor weinig gespeeld. Als ik dan al zin had om te spelen dan had ik niet echt veel tijd/zin om ook nog een blogpost te maken. Maar ik heb nu even tijd dus laten we eens kijken wat deze noob nu allemaal weer heeft klaargespeeld de afgelopen tijd. :D

_________________________________________________________________________________________
Voor -> Na
Afbeelding Afbeelding
Zoals jullie kunnen zien heb ik bijjjjjna de 1800 total bereikt, nog heel even door! Volgende weer verwacht ik dat zeker wel te hebben, ookal komt er nog wat drukte aan. En de highlight van de afgelopen tijd is toch wel 1 van mijn shortterm doelen die behaald is. Namelijk 75 Crafting!

Afbeelding
_________________________________________________________________________________________

Voor crafting heb ik natuurlijk aardig wat Temple Trekking gedaan. Dit resulteerde al snel in het feit dat ik alle volgers naar level 99 heb gebracht. Toch ook wel een kleine achievement vond ik zelf.
Afbeelding
_________________________________________________________________________________________

En als laatste de drop van deze post. Mijn luck sloeg weer eens toe, want toen ik besloot een beetje slayer te trainen kreeg ik iets leuks! Ik zei toevallig nog tegen een vriend ''vandaag even een jungle strykes task fixen'', waarna ik deze natuurlijk niet al te veel later ook kreeg. 22 kills in de task was het raak, een hexcrest! Feest! Please hate me more. :-({|=

Afbeelding

_________________________________________________________________________________________

Short term goals:

* 70 Thieving voor Deadliest Catch - Voor deposit boxes voor teaks.
* 10K Teaks hakken.
* 76 Woodcutting - Voor een aantal quests
* 70 Agility - Voor de Taverly Dungeon shortcut.
* 75 Crafting - Voor Glory boost.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: Hexcrest @ 22kc | 75 Crafting | Temple Trekking]

Bericht door AmberAmnesia »

Hoihoi! Tijdje onwijs druk gehad, en dat zal voorlopig wel even zo blijven. Amper rs gespeeld maar sinds vandaag toch wel weer een beetje hyped. Toch heb ik voor ik een soort van afk ging het één en ander gehaald en dat zou ik graag toch nog even delen :)
_________________________________________________________________________________________
Voor --> Na
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding

Ja niet heel impressive ik weet het, maar ik zit in ieder geval over de 1800 total. Wel erg leuk, ik heb net nog even snel 75 Slayer gehaald. Dit betekend dat ik nu Gargoyles kan killen en dit zal voor supplies zeker handig zijn!
Afbeelding
_________________________________________________________________________________________
Verder heb ik nog Branches of Darkmeyer gedaan, eindelijk! Duurde redelijk lang voor me om de reqs te halen maar hij is uit de weg. Op naar de volgende in de reeks! Hoewel dat nog even zal duren denk ik zo maar.
Afbeelding
_________________________________________________________________________________________
Update short term goals:

* 70 Thieving voor Deadliest Catch - Voor deposit boxes voor teaks.
* 10K Teaks hakken.
* 76 Woodcutting - Voor een aantal quests
* 70 Agility - Voor de Taverly Dungeon shortcut.
* 75 Crafting - Voor Glory boost.
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 1800 Total | Branches of Darkmeyer]

Bericht door AmberAmnesia »

Yes er is weer een week voorbij, en gelukkig speel ik een stuk meer de laatste tijd. Zo heb ik weer een short term goal weg kunnen strepen en ik heb een aantal quests gedaan. Ook zijn er wat levels bij gekomen. Helaas geen loot, want aan veel bossen ben ik nog niet echt toegekomen. :tssk:


_________________________________________________________________________________________

Voor --> Na
Afbeelding Afbeelding

En dan hier mijn level 70 Thieving, 1 van mijn short term goals. Dit was het enige wat ik nog nodig had voor Deadliest Catch. Deze quest geeft een deposit box bij de teaks op Ape Atoll. Nu kan ik dus beginnen met teaks hakken voor construction.
Afbeelding

_________________________________________________________________________________________


Next up zijn de quests die ik heb gedaan. Dit zijn er toch wel wat, hoewel de meeste wat korte waren. De belangrijkste is dan toch ook wel Deadliest Catch, zoals hierboven al is uitgelegd. :D
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

_________________________________________________________________________________________



En als laatste heb ik toch wel een beeeeetje gebosst. Ik heb namelijk wat barrows gedaan omdat ik dichtbij een mooi rond getal was, namelijk:
Afbeelding

_________________________________________________________________________________________



Short term goals:

* 70 Thieving voor Deadliest Catch - Voor deposit boxes voor teaks.
* 10K Teaks hakken.
* 76 Woodcutting - Voor een aantal quests
* 70 Agility - Voor de Taverly Dungeon shortcut.
* 75 Crafting - Voor Glory boost.
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Thieving | Quests]

Bericht door Oleum »

:D/ Je gaat lekker
Afbeelding
Bolobroer
Lunatipchatter van het jaar
Berichten: 1402
Lid geworden op: donderdag 8 juni 2006, 21:19
RS: Zwaffie (p2p)
Contacteer:

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Thieving | Quests]

Bericht door Bolobroer »

Lekker bezig!
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Thieving | Quests]

Bericht door AmberAmnesia »

Thanks guys! Maar ik heb in de tussentijd al weer wat dingen gehaald dus tijd voor nog een update! Qua levels niet heel veel vooruit gegaan. Ik heb voornamelijk wat AFK woodcutting en fishing gedaan de afgelopen tijd omdat ik op mijn main clues aan het hunten was. Verder door dailies nog wat leveltjes up. Wel noemenswaardig is dat ik eindelijk mijn goal van 70 agility heb gehaald! Happy me, op naar 75 bah.. Ohja en ik heb die 10K teaks banked. Tijd voor nieuwe shortterm goals dus! :fluit:

Voor --> Na
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



_________________________________________________________________________________________


En dan heb ik de afgelopen week ook nog 2 kleine questjes gedaan. Probeer nu elke week wel iets van een quest te doen, al is het alleen maar voor de puntjes en uiteindelijk die cape. Voor ironman heeft het veel voordelen maar ik heb gewoonweg vaak geen zin in quests..
Afbeelding
Afbeelding

_________________________________________________________________________________________


Als laatste heb ik vandaag wat rondjes Barrows gedaan. Ik had al even geen item gehad en was nu toch wel vanplan door te gaan tot ik er in ieder geval één kreeg. Na een half uurtje was het raak met een Ahrim's staff. Die had ik nog niet, mooi meegenomen dus. :)
Afbeelding

_________________________________________________________________________________________

Short term goals:

* 70 Strength
* 70 Attack
* 80 Fishing
* 80 Woodcutting
* Forgiveness of a chaos dwarf quest
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Agility | Barrows]

Bericht door AmberAmnesia »

Update tijd! Deze week redelijk wat bosses gedaan en dus ook wat loot, altijd fijn voor een iron! Ook heb ik 2 van mijn shortterm goals af kunnen strepen deze week. Eerst weer beginnen met de levels:

Voor-Na
Afbeelding Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



Tussendoor ook nog een questje gedaan. Ik zou er minimaal 1 per week doen en dat is dus gelukt.

Afbeelding

En als laatste de loot, en dat is nogal wat. Ik heb heel wat Barrows gedaan in de hoop dat ik eindelijk een melee chestplate zou krijgen, dat is helaas niet gebeurd.. Maar ik kreeg wel andere goodies en aangezien ik toch vanplan ben alle drops te halen bij Barrows was ook dit gewoon welkom! Vervolgens heb ik een uurtje Bandos gedaan met een maat. Ik kreeg hier 2 drops, ik was intens gelukkig! Mijn maat kreeg nog een Bandos Helm.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding



Short term goals:

* 70 Strength
* 70 Attack
* 80 Fishing
* 80 Woodcutting
* Forgiveness of a chaos dwarf quest
Afbeelding
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Att+Str | Bandos gear | Barrows]

Bericht door Hank1705 »

Netjes! Waar ben je van plan je fishing en woodcutting goal te halen?
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Att+Str | Bandos gear | Barrows]

Bericht door AmberAmnesia »

Hank1705 schreef: vrijdag 23 juni 2017, 15:12 Netjes! Waar ben je van plan je fishing en woodcutting goal te halen?
Woodcutting ga ik doen op Teaks tot 99 denk ik, aangezien ik ook graag construction banked wil hebben. Fishing doe ik voorlopig nog even op monks, tot ik rocktails kan. :)
Afbeelding
Oleum
Berichten: 217
Lid geworden op: vrijdag 15 juli 2011, 11:19
RS: Oleum (p2p)
Clan: NaturalBornSkillers
Extra rang: RoS #1 Cooking, Runecrafting

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Att+Str | Bandos gear | Barrows]

Bericht door Oleum »

Grats met je levels amber! :D/
Afbeelding
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 70 Att+Str | Bandos gear | Barrows]

Bericht door AmberAmnesia »

Thanks :) Vanaf nu screenshot ik gewoon elk level wat ik haal, aangezien het nu allemaal toch wat langer duurt. That being said, ik heb weer wat leveltjes gehaald:


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Short term goals:

* 70 Strength
* 70 Attack
* 80 Fishing
* 80 Woodcutting
* Forgiveness of a chaos dwarf quest
Afbeelding
AppelPoes
Berichten: 11
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2014, 14:08
RS: AppelPoes (p2p)
Contacteer:

Re: DIY Amber Avontuurtjes [Update: 80 Woodcutting | 70 Dungeoneering]

Bericht door AppelPoes »

Lekker bezig! Succes :)
Afbeelding

Never give up on your dreams. Keep sleeping!
Plaats reactie