Daan's miniblog

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Holy Wallie
Update Lounge
Berichten: 802
Lid geworden op: woensdag 3 november 2010, 16:03
RS: Holy Wallie (p2p)

Re: Daan's miniblog - 99 Constitution!

Bericht door Holy Wallie »

Daan gaat hard! :-({|=
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Constitution!

Bericht door Daan »

Ja goed hè! :D
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Daan's miniblog - 99 Constitution!

Bericht door Zeekoe »

Proficiat!
Myth
Berichten: 166
Lid geworden op: donderdag 2 april 2015, 22:51
RS: Mr Zuko (p2p)
Clan: Exuro
Oude naam: 1995

Re: Daan's miniblog - 99 Constitution!

Bericht door Myth »

Gefeliciteerd!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Constitution!

Bericht door Daan »

Danku beiden!
https://www.youtube.com/watch?v=zrX5zrPoZoM
Eerst een leuk filmpje. Ik vind dit toch al wel een paar jaar een van mijn leukste liedjes, en het filmpje is ook nog eens echt heel leuk. Ik wil niet per se zeggen dat het heel herkenbaar is, maar het is gewoon echt super leuk om op deze manier een chick te hosselen hehe. (vanaf 1:38 zo als je lui bent)
Vandaag beetje van de zon genoten, maar ook wel het een en ander gedaan. Eerst dit nog van een paar dagen geleden:
Afbeelding
Wel geinig, kan je verder niet echt veel mee. Ahja.
Dan deze quest, en daarop volgde 77 hunter (Grenwalls)
Afbeelding
Afbeelding
Daarnet even 4 fishing levels getraind. Zowel als questreq (70 fishing is nodig voor Deadliest Catch) en met 71 fishing kan ik met een Admiral pie een Shark vangen, wat nodig is voor de medium tasks van Tirannwn waarna ik die Grenwalls zonder bait vangen kan.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nu alweer bijna dubbel xp weekend. Ik heb 250k bonus xp in Summoning, samen met 6360 Gold charms, 5503 Green charms, 4935 Crimson charms en 1710 Blue charms (en nog wat Elder en Abyssal, maarja..). Hoop dat ik vanaf 83 Summoning best ver kan komen, geen idee waar ik eindig.
Verder ook nog steeds 200k xp left voor 99 Slayer, moet dat ook nog eens afmaken.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Constitution!

Bericht door Daan »

Ik heb geen zin meer om te spelen.
Dit weekend: Twee quests, voor Tirannwn med tasks.
Afbeelding
Afbeelding
Dan, de Tirannwn med tasks.
Afbeelding
77 -> 80 firemaking.
Afbeelding
80 Construction.
Afbeelding
77 Hunter -> 85 Hunter.
Afbeelding

Oh en 83 -> 96 Summoning.
Afbeelding

Ook nog 71 -> 74 Thieving voor een Questcaperequirement.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Daan's miniblog - 96 Summoning!

Bericht door Zeekoe »

PACK YAK!
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 96 Summoning!

Bericht door Daan »

Jaja!

Ook dus nog 1 Prayer leveltje (95 -> 96) en wilde doorgaan tot 99, totdat iemand opeens zei tijdens het Hefinuur van "ja ik ga de curses echt nog niet kopen man" dus toen ging ik even opzoeken van "ja hoe zit dat eigenlijk".
En kosten ze dus 700m per stuk. Dat gaat 'm dus niet worden, haha. Ook maar gestopt op 96, 99 kan altijd nog.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 96 Summoning!

Bericht door Daan »

Gisteren weer even 3 kills Arraxor geprobeerd, nu met yack. Ondanks ik bij mijn eerste kill wel mijn defence cape nodig had om me te redden, gingen de eerste twee erg aardig. Dacht dat ik er ieeeetsje beter in was geworden, al heb ik nog steeds wel net niet genoeg aan 2 doses overload dus dat is wel stom. Moet dus wel sneller.
Derde kill ging dan weer vreselijk bij Araxxi. Kon het prayer switchen + rennen voor die acid + food eten + attacks usen niet allemaal combineren dus werd het uiteindelijk echt hopeloos en overleefde ik echt met 4 food en dat met een yack. Ahja.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Daan »

Afbeelding
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Zeekoe »

Proficiat! Nog 21 levels!
BeatTheBest
Berichten: 287
Lid geworden op: zaterdag 12 april 2008, 9:41
RS: BeatTheBest (p2p)

Re: Daan's miniblog - Eerste pet! EDIT: Tweede pet, lol

Bericht door BeatTheBest »

Daan schreef: dinsdag 9 mei 2017, 2:07 Afbeelding
Na een paar keer doodgaan eindelijk mijn eerste Arraxikill gedaan. Kijk ook naar hoeveel food ik nog over heb. :")

Toegevoegd na 27 seconden:
Hier is nog veel werk aan de winkel, maar chill dat ik hem/haar in ieder geval een keer heb kunnen killen!

Toegevoegd na 3 minuten en 35 seconden:
Beetje dom ben ik ook wel, om bijvoorbeeld Charming Imp en zoveel Prayer Pots mee te nemen. Ahja.

Toegevoegd na 13 minuten en 19 seconden:
Nieuwe kill, nu met 3 Rocktails over! Progress! (En een Sign of Life gebruikt 8-[)

Toegevoegd na 24 minuten:
Meh, kill daarna dood door dat rondvliegende acid ding bij Arraxi. Was zo close.
Ik wil hier wel echt beter in worden, maar ik heb echt geen idee hoe. Gebruik voor mijn gevoel echt nog teveel onnodig voedsel.
gebruik gedurende de hele kill van heel arraxi Storm shards (via mazcab codex) , als je bij arraxor bent, bij de 25k, zorg dat je 50% adren hebt, (100% voordat je de 25k haalt), dan ga je naar 65, hit je een treshold + tegelijk shatter,, heb je 'm in 1x dood meestal (zorg wel voor ovl)
Max 06-10-2015 16:15
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Daan »

Geen idee, ik vind het nog steeds niet heel chill. QBD kan ik gewoon heel chill en relaxt killen, maar bij Arraxor/Arraxi ben ik altijd heel gestresst.

Afgelopen tijd niet heel veel gedaan, dit gisteren:
Afbeelding
Samen met tier 3 merchants en tier 3 stad, waardoor ik die Crocodile Tears quest ook kan doen. Ben wel die tombs een beetje zat te worden, dus maar weer terug gegaan naar Slayer om mijn codex maar een beetje op te vullen. Daarmee, dit.
Afbeelding
6 left voor #6.
Gebruikersavatar
AmberAmnesia
Blogger van de maand
Berichten: 104
Lid geworden op: zondag 31 oktober 2010, 10:45
RS: Ambertje (p2p)
Clan: Ceecs Clan
Oude naam: amberfreak

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door AmberAmnesia »

Gratzz met 99 slayer, en de rest natuurlijk. :bier:
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Daan »

Thanks dear.
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Hank1705 »

Gratz!
Kun je eigenlijk al in prifddinas? (en dan met name voor combination potions zoals holy overload of replenishment potion)
Dat scheelt al wat inventory plekjes. Ook zou je misschien kunnen proberen om te healen m.b.v. de web-special van araxxor. Simpelweg een shield meenemen, en als araxxor de web-special doet snipe of bombardment --> shield aan --> resonance (zal misschien wat tijd kosten om onder de knie te krijgen). Scheelt ook weer een rocktail per keer ;)
Afbeelding
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Daan »

Ik kan al in prif ja, als je deze hele pagina had gelezen had je het geweten. :X

Maar thanks I guess, al wist ik van dat web shield al wel. Punt is gewoon dat ik niet al te veel handelingen wil verrichten om het gewoon zo basic mogelijk te houden. Food is opzich door mijn pas behaalde Yak ook geen probleem meer, zeker niet als ik met vampirism aura speel. Punt is gewoon dat ik het niet chill killen vind. Heb net een Black Dragon task gehad, dus dan doe ik er altijd QBD mee. Gewoon heel relaxt aura aan en een uurtje QBD killen, en haal je toch altijd wel makkelijk 4/5m mee (supplieskosten niet meegerekend). Dan vind ik dat een stuk fijner dan Arraxor. Misschien als ik T90 armour heb nog eens proberen, maar voorlopig heb ik er wel even genoeg van (heb 10 kills of zo, en zeker 6/7 deaths).
Hank1705
Moderator in categorie RS
Berichten: 2907
Lid geworden op: dinsdag 28 augustus 2012, 14:45
RS: Hankinator (p2p)
Clan: RS Addicts
Extra rang: Chatmoderator

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Hank1705 »

Oeps, had ik even gemist :x

Snap wel dat je het zo basic mogelijk wilt houden totdat je er comfortabel kills kan halen. Wat ik je in dat geval wil meegeven is devotion/debiliate tussendoor doen om minder damage te krijgen (zeker in p4 scheelt dit). En probeer misschien eens een accuracy aura zoals sharpshooter. Vind ik persoonlijk veel fijner bij araxxor, al heb ik wel een hogere tier daarvan.

Misschien heb je er wat aan! (Als het lukt zou ik zeker proberen 1-2 kills te doen per dag, of hoeveel je lukt zonder dood te gaan. Telt toch op na een tijdje, en misschien houd je er wat leuks aan over)
Afbeelding
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Tristan »

Als je nog wat tips wilt voor Rax:
  • Goede ability bar en makkelijk toegang tot food en defensive abilities (zoals extra ability bar). Met de juiste setup en wat ervaring is Arax juist een chille boss tot een zekere enrage waar je iets meer moet opletten op ongelukkige pulls. Misschien heb ik het verkeerd gezien maar haal corruption blast/shot, iirc de hoogste dmg basic.
  • Als je shield-snipe heal nog te ingewikkeld vindt, dan is een dbow switch niet slecht. Dbow is een shield bow en dan kan je makkelijk je defensive ability poppen. Enige probleem is met lage accuracy is dat je kan splashen.
  • Phoenix necklace voor phase 4 voor panic, eenmaal met meer ervaring is dat allemaal niet nodig. De shatter tip voor beat is een goede, als je dat niet hebt zorg dan voor dat je 25k haalt death swiftness te poppen => adrenale pot en dan treshold. Dan heb je Rax meestal dood voordat de shadow zaadbal je hit.
  • Accuracy aura is echt superieur aan vampyrism/penance-soort auras bij Rax. Ook andere accuracy dingetjes zoals reaper ipv souls (op hogere enrages kan soul wellicht beter zijn voor de extra 10% block) helpen enorm. Prayer/food zijn niet vaak niet echt problemen bij rax met ervaring, decent gear, abilities en food.
  • En ja chill out, klinkt makkelijk ofc, maar op lage enrages kan die je niet eens 1 hitten op de TNT spin na.
Toch zou ik eerst zeker investeren in 1. de mazcab abilities (in ieder geval corruption en evt shatter), 2. betere gear (nex, anima core, PoP evt) en 3. een comfortabele PvM layout. Succes. ^_^
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40331
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Daan's miniblog - 99 Sleejur #5

Bericht door Daan »

Thanks! Ik zal binnenkort/morgen het weer eens proberen.
Vandaag beetje Slayer gedaan, paar clues waaronder deze die wel leuk is I guess:
Afbeelding
Verder 1 Magic leveltje, waarmee ik op 94 kom! Was altijd wel gewoon het magische (haha snap je) nummer, 94 Magic.
Afbeelding
En daarmee 2222 total!
Afbeelding

Toegevoegd na 31 minuten en 14 seconden:
En ja ik moet invention trainen, maar cba.
Plaats reactie