Post hier je verlies

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
The Sims33
Ex-moderator
Berichten: 10500
Lid geworden op: maandag 14 augustus 2006, 20:58
Contacteer:

Post hier je verlies

Bericht door The Sims33 »

Iets verloren en wil je het graag delen met de rest of gewoon even je verhaal kwijt? Dat kan je hier doen. Er zijn natuurlijk wel een aantal regels aan verbonden. Deze kan je hier onder vinden.

Afbeelding Je verlies moet minimaal 100k F2p zijn of 500k P2p.
Afbeelding Het kan zo zijn dat je verlies geen 100k/500k waard is, omdat dit een zeldzame of moeilijk haalbaar niet ruilbaar voorwerp is. Dit mag je ook posten.
Afbeelding Je verlies van het trainen van een skill level kan je hier niet posten.
Afbeelding Je verlies mag maximaal 1 maand oud zijn.
Afbeelding Afbeelding
Trabbie
Ex-moderator
Berichten: 6662
Lid geworden op: vrijdag 22 december 2006, 17:34
Clan: Lunagang Funclan
Contacteer:

clean buits en pk

Bericht door Trabbie »

Hele poos geleden dood gegaan in world 2 toen ik aan het merchanten was...
Door zo'n stomme swarm grr
5 mill weg :P
half jaar geleden ofzo :lol:
Gebruikersavatar
zennamydog
Berichten: 1720
Lid geworden op: zaterdag 24 februari 2007, 23:24

Bericht door zennamydog »

ik had tijdens barrows dharok geprobeerd... ja hoor 2 klappe en ik was weg :lol: 200k kwijt aan stuff :o :o :cry:
Mauriice.
Berichten: 1557
Lid geworden op: dinsdag 2 januari 2007, 13:40

Bericht door Mauriice. »

ik was ff agility trainen, had ik nog maar 7 hp, zat er een swarm achter me aan, had ik niet in de gaten. ik had 500 mith arrows, blue d-hide chaps, 3.5k iron arrows en me rune satcehle en scimmi kwijt. al tijdje geleden dit, 1 maand ofso
Afbeelding
Afbeelding
^Klik op het balkje.^
Gebruikersavatar
Maaten Vt
Berichten: 2389
Lid geworden op: vrijdag 23 juni 2006, 21:46
Clan: None

Bericht door Maaten Vt »

ik was bijna dood door een random net :p
Afbeelding
vosje52
Berichten: 308
Lid geworden op: dinsdag 9 mei 2006, 13:17
Contacteer:

Bericht door vosje52 »

keer door trols was afk is 2maand geleden zat leuk forums te kijke bang 1m+ weg:)
Afbeelding
cimbom.oguzhan
Berichten: 447
Lid geworden op: zaterdag 2 december 2006, 21:03

Bericht door cimbom.oguzhan »

ik zat in wildie had 1 mil cash alvast geownt opeens komt er 2 noobs die me maar beetje te hoeven hitte en bam ik ben dood -.- weg 3 mil
ozzymen_14gs gebruik ik altijd!! als je deals hebt kom dan op het forum

Ado Den haag rulezz!! Cimbom for ever
buy all yews 275ea and bowstrings 170 ea

__######_________________________________________________
____####_###________________________________________________
___####___###_______________________________________________
__####____####______________________________________________
_#####_____###____#_______#__________##___##________#__###______
_#_###____####___##_______##________#########______#####_###____
___####___###___###_______###______###_###_###____##_##___###___
___#####_###___####_______####____###__###__###___#__##___####__
___#######____#####_______#####__###___###___###__#_###____###__
___#####_###__#_###_______###_#_####____#____####___###___####__
___####___###___###_______###___#####__###__#####___###___###___
___###____####__###_______###___####__#####__####___####_###____
___###_____###__###_______###___###__#######__###___######______
___###____####__###_______###___####__#####__####___####________
___####___###___###_______###___#####__###__#####___###_________
__######_###____####_____####__####_____#_____####_####_________
___###_####______####___#####___###____###____###___###_________
____##_____________#######_##____##____###____##_____##_________
_____#_______________###____#_____#_____#_____#_______#_________
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Bericht door L0rd_paul »

kdenk dat k met pken + barrows wel zo'n 3M aan stuff heb verloren.. met pken altijd ma connection lost gehad en natuurlijk 100en keren pken op pure, waarop je ook wel us gekoed wordt :P maar dit is gezien over men hele rscarriere en niet over 1 bepaalde pk oid :P
YOLO
Niekosvic
Berichten: 394
Lid geworden op: maandag 31 juli 2006, 9:09
Oude naam: Rolstoelterrorist

Bericht door Niekosvic »

Pk: Rune scimmy en nog wat zooi, valt dus reuze mee :)
The Sims33
Ex-moderator
Berichten: 10500
Lid geworden op: maandag 14 augustus 2006, 20:58
Contacteer:

Bericht door The Sims33 »

Lol , die 1,5mil dat ik kwijt was heb ik gisteren terug verdiend met barrows.
Ik had er een verac helm gekregen.
2,1mil erbij. :)
Afbeelding Afbeelding
jack thereof
Berichten: 657
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:40

Bericht door jack thereof »

ik 3m+ door men beste vriend :roll:
Afbeelding
Afbeelding
Dood Hi
Berichten: 1405
Lid geworden op: donderdag 28 december 2006, 19:36
Clan: Kippen zijn Koel

Bericht door Dood Hi »

ik ben een keer bij barrows dood gegaan zonder dat ik er iets aan kon doen
het verhaal: ik was lekker aan het barrowe (het ging uitsteking ik had dharock heel snel dood enzo blablabla) maar toen ik moest ahrim ik de tunnel verslaan ik klik op een deur en toen connection lost please blablabla
en ik ging log out ik (zo snel mogelijk) mijn naam: dood hi mijn wachtwoord:************* :P invoeren en ja hoor your account is already log in ik steeds proberen (ik was dus aan het vechten met shrims wzonder prayer en ik vocht niet terug want ik had mijn auto realitie op off staan anders val je steeds *** parasieten aan dus ik kan ineen keer log in
en ik sta in een mooi wit kasteeltje (falador ...) veel stuff kwijt
Afbeelding
In- of uitklappen • Mooie sig :) maar die zie je niet als je hem opent :) maar ik wist niet waar ik hem anders kwijt moest XD
Afbeelding

Piepje444
Ex-moderator
Berichten: 4817
Lid geworden op: zondag 12 maart 2006, 14:28
Clan: Lunagang

Bericht door Piepje444 »

Nouja, niet echt verlies, maar wel bijna 8)


Ik heb dus als slayer tasks infernal mages. Ik ga dus naar die mensjes toe, maar dan moet je eerst langs de abberant specters. Ik denk: oooh, daar loop ik wel ff langs. Ik loop er dus langs, BOEM! 12 op me en mijn stats gingen wat omlaag (had nog maar rond de 30atk, str en def. Ik ga dus snel door de deur met de bloodvelds en denk: aw. Ik wil dus terug gaan via de abberant specters om een super restore pot te halen, wil via die ketting naar benede klimmen maar... door die abberant specters was ook mijn agility gedaalt! Kon dus niet meer naar benede. Natuurlijk is dat niet zoeen probleem, je doet gewoon teleport (had tele tab bij me) en klaar is Kees. Maar ik wil dus op die deur drukken maar klik er net naast waardoor er een schermpje voor mijn rs beeld komt. Ik druk dat dus weg: Rs beeld wit :? SS viel uit en ik dacht: *wil je niet weten* (had fury, fire cape, infinity boots, barrow gloves, fire cape, rune def, whip, full black d hide, black mask, dds, food, teletabs en mijn redding... een ring of life!) Ik wil dus weer inloggen, log ik in, sta ik met 5hp en atk 1, str 1 en def 1 in falador :lol:
Gestopt met Runescape.
Afbeelding
Leon
Berichten: 5703
Lid geworden op: zondag 18 februari 2007, 19:11

Bericht door Leon »

Ik was ook bijna whip full rune fury en infinity boots kwijtgeraakt verhaal :
Ik had net gepked en ging naar house partys en toen ik vechten blablabla..
had ik nog 7 hp en poisend ( 3 hp poisen ) En die *** Ring of life teleed me :cry: Ik was toen ik white knight castle.Heel snel naar West bank en
eten ... ik had toen nog 1 hp :shock: marrja anders was ik de bovenstaande dingen kwijt ik had een DOODSKOP
martijnkage0
Berichten: 616
Lid geworden op: zaterdag 15 april 2006, 11:06

Bericht door martijnkage0 »

Nooit eigenlijk wat waardevols kwijt geraakt.
ik had wel ff wat leuks mee gemaakt. Ik was voor de afwisseling even agilty gaan trainen op wilderniss course. Naja, ik kom veilig aan, en begin. Ik heb amper 2 rondjes gemaakt, of ik zie een wit stipje. Ik zette meteen run on, en keek of het een pk'er was. Een lvl 104 met zamorak robes aan, maar geen wapen. Ik dacht: mwa, zal wel een skiller zijn, en klim de climbing rocks op. Ik ren naar de pijp, en ja hoor, ze loopt recht op me af. (Je kent dat loopje wel als iemand je attacked).
Dus ik dacht meteen: Uitloggen! Gelukt, pfoe. Andere world. Ik loop weer een rondje. Darn it, daar is ie weer! Precies dezelfde, gwoon toeval denk ik (,ik had private off). Ik snel om de pijp heen, over de stepping stones. Ze loopt er om heen, en pakt dds. Ik had nog 13 levens, dus ik dacht, ach ik ben dood. Dus na de stepping stones sta ik stil. Lag. Ik druk maar wat op Log Out, wie weet. Na een paar minuutjes stond het inlogscherm er. Naja, je weet maar nooit, andere world. Ik log in, en ja hoor, ik sta in de course, met 13 levens. :P Geen idee wat er is gebeurt, miss had ze ook lag... :) Volgende dag was ik weer rustig aan het trainen op course, en ik kijk ff op fora, ik verveelde me toch. Ik kijk weer op rs, en zie nog net hoe de pk'er 3 op me hit met d scim, en ik sta in fala. Achja, alleen wat cakes en boots of lightness kwijt (cakes protecten over boots of lightness).
Tijmen_Smits
Berichten: 5
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 15:44

Bericht door Tijmen_Smits »

ik was nog net nieuw op rs en had geld verdiend en een rune longsword gekocht. ik ga de wildy in met addy full helm, chainmail en me rune zwaard. ik wist toen nog niet dat als je skulled bent dat je alles kwijt raakt. Doei zwaard en armor........
Basmatt
Ex-moderator
Berichten: 447
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 19:58

Bericht door Basmatt »

Ben destijds doodgegaan met Cannon en massas arrows bij black demons toen er een instant disconnect was bij iedereen -.-
Acillissen
Verbannen
Berichten: 3061
Lid geworden op: zondag 25 juni 2006, 17:57
Clan: Faith/Team Fear

Bericht door Acillissen »

Gescamt, dit kwijt:
1.9k iron arrows
500 archery tickets
Full blue d'hide
Glory
Blue mystic hat + boots
Mage short
800 steel arrows ofzo
Afbeelding
nobodykjeld
Berichten: 185
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2007, 10:25

Bericht door nobodykjeld »

Herkenningspuzzel

Bij deze puzzel zie je een paar kleine plaatjes, aan jou de taak om uit te zoeken uit welk topic deze plaatjes komen. Ga vervolgens naar het topic toe waar het plaatje vandaan komt, neem de laatste drie cijfers uit de url (uit je adresbalk, waar lunagang.nl staat) en noteer die. Zoek alle vijf de plaatjes en tel dan alle cijfers bij elkaar op, het antwoord ligt ergens tussen de 2000 en 3000.

Tip: alle plaatjes zijn stukjes uit populaire onderwerpen, we halen ze niet uit bijvoorbeeld buitonderwerpen die binnen een paar dagen verdwijnen.

VOORBEELD - Dit hoort niet bij de puzzel!

Afbeelding

Inderdaad, dit is een stukje uit de Update Lounge. Als dit echt bij de puzzel zou horen had je nu naar het updatetopic moeten gaan en de laatste drie cijfers van de url daarvan moeten noteren. De url van het updatetopic is http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 2&t=177113, 113 had dus hierbij het juiste getal geweest. Succes met de echte puzzel!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Hint voor het vierde plaatje: competitie
Tip: alle plaatjes komen uit sticky's en mededelingen, op het vierde plaatje na. Het tweede plaatje ook niet, dat komt uit iets 'officieels'.

Letter: B

Wanneer je de uitkomst hebt moet je dat getal achter deze URL zetten: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtopic.php?f=16&t=19**** (vul het getal in de *'tjes).
jack thereof
Berichten: 657
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:40

Bericht door jack thereof »

En in het verleden al 2 easters naar binne gesmokkeld :!: :(
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie