Cockroach soldier guide

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Alerdking
Berichten: 309
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 12:04
RS: Bold BB (p2p)
Clan: Epic Slayers
Oude naam: wannywanson

Cockroach soldier guide

Bericht door Alerdking »

Cockroach soldier guide
[/b]

Hallo iedereen, welkom bij mijn eerste guide die ik schrijf om f2p-ers te laten zien hoe ze kunnen trainen op hun cb skills en ook nog eens een flinke som geld kunnen verdienen.

Inhoud[/b][/color]

1 ----------- Inleiding
2 - Wat heb ik nodig?
3 ---- Hoe kom ik er?
4 ----------- Droplijst
5 --------------- Tips
6 --------- Nawoord
Inleiding

De meesten zullen ze wel kennen, de Cockroach soldier's. Het zijn monsters die zich bevinden in de kelder van de player safity. Wat sommige misschien niet weten is dat ze rune scims en rune sq shields droppen. Ze hebben ongeveer hetzelfde niveau als de lessers en je kan ze met meer tegelijk aanvallen. Het is dus zeer interessant om wat geld en xp te verdienen.

Wat heb ik nodig?

Je kan ze best met melee aanvallen omdat ze ook met ranged kunnen aanvallen dus kan je geen safe-spot gebruiken.

Aangezien de monsers lvl 83 zijn raad ik aan:

40 att (rune scimmy)
60 str
40 def (full rune)

Als je aan deze eisen voldoet kan je best dit aandoen:

Afbeelding

rune legs
rune plate
rune kite
rune gloves
rine full helm
rune scimmy
str ammy


Hoe kom ik er?


Dit valt op zich goed mee maar toch zijn hier veel problemen mee omdat je eerst een examen moet afleggen de professor. Deze kun je vinden in de klas ten noorden van Barbarian village en ten zuiden van Edgeville. Als je met hem praat zul je een examen krijgen in je inventorie. Klik er op en je krijgt enkele vragen over de veiligheid van rs. Je moet telkens het juiste antw. aankruisen maar deze zijn helemaal niet moeilijk al je even logisch nadenkt.
Is je examen klaar? Dan moet je weer met de prof praten en zal je een emote leren van een schildje dat voor je komt. Je kan nu ook met de trap naar beneden.

Afbeelding

Als je beneden komt kom je in een kelder met enkele kamers, je moet nu op enkele deuren exemine doen. Als je dit gedaan hebt moet je met de bwaker praten. Nu moet je naar een kamer met een poster, klik op de poster. Je komt nu in een oude gevangenis waar de cockroach soldier's zitten.

Afbeelding

Je moet wel even naar de trap naar beneden lopen en die nemen. Daarna neem je de trap aan de overkant terug naar boven. Nu ga je naar de "ronde kamers" en daar zitten enkele cockroach soldier's.


Droplijst

Ik som even de drops op die ik al gekregen heb:

1 tot 25 laws
3 mitril ores
1 addy ore
20 tot 400 coins
rune scimmy (waar ik voor kom)
rune sq shield
uncuts

De bovenvermelde drops zijn wel de beste drops die je krijgt dus raap enkel deze op.


Tips

Een goede tip is als je gaat trainen dat je dan geen lobsters koopt maar dat je gewoon een vishengel en veren meeneemt of niets. Zo kan je als je eten op is nieuw gaan vissen in Barbarian village of in een drukke wereld gaan bedelen voor gratis vis.

Een tweede tip is dat je met vrienden afspreekt om ze samen te doden want dan krijg je veel sneller de rue scimmys en de sq shields. Als je er natuurlijk naartoe gaat voor de xp dan is dat niet altijd even goed.

Nog een andere tip is om is een keer naar boven te gaan via de trap in de grot. je komt dan in het bovenste verdiep waar er een kamer is met een touw. Als je hierop klimt kom je buiten langs de spleet in de grond en kan je deze voortaan ook gebruiken wat ook veel korter is.


Nawoord


Dit was mijn eerste guide en ik vond het leuk om deze te schrijven. Ik hoop dan ook dat jullie ze kunnen gebruiken. Rate or Hate zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Alerdking op maandag 19 januari 2009, 20:18, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Phun »

goede guide! ga zo door ik ben nu al een uur aan het vechten en al 3 scims gehad :D 9,9/10
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 24151
Charmeur
Berichten: 5734
Lid geworden op: woensdag 27 augustus 2008, 17:41
RS: 123456 (f2p)

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Ex-gebruiker 24151 »

Bericht verwijderd op verzoek van auteur
Vuurkorf
Berichten: 627
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 21:08
Clan: -
Oude naam: cr4ter r4ng

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Vuurkorf »

mooie guide, maar volgens mij is het 1 tot 25 laws want ik kreeg een keer 22 :-k
8,5
Afbeelding xD
92% of teens have moved onto rap. If you are part of the 8% that still listen to real music, copy and paste this into your signature.
^+1
Faasse
Berichten: 1303
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:31
Clan: Geen
Oude naam: Hass Snuifer

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Faasse »

Nice guide, maar bij ''hoe kom ik er?'' Moet je ook nog iets doen voordat je dat gebouw in kan.
(via de achterkant erin, kom je in de kelder, alle deuren examinen, en dan met de guard praten zodat je via de trap in het school lokaal kunt komen)

Misschien kun je nog het combat level van de beesten neerzetten ;)
je kunt misschien als je het kent, ook de manier uitleggen met die hendel, zodat je door die tralie deur kunt gaan en daar trainen (Waar ook nog een kist staat met10k erin + Safety gloves)
En je hebt nog een paar typfoutjes gemaakt maar daar lees je wel snel overheen ;-)
Als je dit in de member world doet, krijg je heel vaak véél law runes :D

Ik rate een 7,8/10
Als je een Lockerz invite wilt, p.m. me gerust! Ik kan er nog 19 uitnodigen.
Alerdking
Berichten: 309
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 12:04
RS: Bold BB (p2p)
Clan: Epic Slayers
Oude naam: wannywanson

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Alerdking »

Ok ik heb enkele veranderingen aangebracht maar dat van die hendel ga ik niet vermelden omdat dit te veel uitleg is. Ik ga ook nog foto's toevoegen maar dat kan wel nog even duren.
Afbeelding
Gebruikersavatar
rokkor
Berichten: 168
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 9:12

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door rokkor »

Een 10/10 want de plaatjes zijn duideliijk zelf gemaakt duidelijk dus ik geef je een 11/10. :D
Hier staan mijn guides
In- of uitklappen •
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=112007
http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 7&t=115341
Kom bij de god clan voor dat het te laat is!
Ps site is de site:http://www.freewebs.com/degodclan/index.htm
Alerdking
Berichten: 309
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 12:04
RS: Bold BB (p2p)
Clan: Epic Slayers
Oude naam: wannywanson

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Alerdking »

Bedankt voor de reacties! :D

Ik heb ook nog een foto toegevoegd.
Afbeelding
villagepipo
Berichten: 404
Lid geworden op: vrijdag 16 maart 2007, 19:54

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door villagepipo »

Rune sq shields zijn meer waard dan scimi's ^.^
It's a Beautiful Day <3
Gebruikersavatar
mr bean
Berichten: 947
Lid geworden op: maandag 12 januari 2009, 16:44
Clan: hanibal392
Oude naam: spyro

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door mr bean »

goede guide8/10 maar je had er eigenlijk nog kort er bij kunnen zetten in haakjes je moet eerst de player safety gedaan hebben dan krijg je een 10/10 als je dat er bij voegt ;)
Ik heb moeite met mijn spelling houd daar alsjeblieft rekening mee.
Gebruikersavatar
jojodemax
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 19 december 2008, 21:06
Clan: momenteel geen

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door jojodemax »

ja maar ikzelf ben bezig met een duidelijkere guide over heel het strnoghold zelf, waarbij dit allemaal duidelijk beschreven wordt. natuurlijk zal die nu niet zoveel indruk meer maken want er is al een groot deel van mijn onderwerpen weg doordat deze guide er is en als ik niet de indruk wil maken dat ik mensen nadoe... hoewel mijn screenshots al reeds lange tijd gemaakt zijn...

getroza schreef:Nice guide, maar bij ''hoe kom ik er?'' Moet je ook nog iets doen voordat je dat gebouw in kan.
(via de achterkant erin, kom je in de kelder, alle deuren examinen, en dan met de guard praten zodat je via de trap in het school lokaal kunt komen)

Misschien kun je nog het combat level van de beesten neerzetten ;)
je kunt misschien als je het kent, ook de manier uitleggen met die hendel, zodat je door die tralie deur kunt gaan en daar trainen (Waar ook nog een kist staat met10k erin + Safety gloves)
En je hebt nog een paar typfoutjes gemaakt maar daar lees je wel snel overheen ;-)
Als je dit in de member world doet, krijg je heel vaak véél law runes :D

Ik rate een 7,8/10
Alerdking
Berichten: 309
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 12:04
RS: Bold BB (p2p)
Clan: Epic Slayers
Oude naam: wannywanson

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door Alerdking »

Sorry maar dat wist ik niet en ik denk niet dat jou guide overbodig zal zijn omdat ik enkel de nadruk heb gelegd op de cocks.
  • jojodemax schreef:ja maar ikzelf ben bezig met een duidelijkere guide over heel het strnoghold zelf, waarbij dit allemaal duidelijk beschreven wordt. natuurlijk zal die nu niet zoveel indruk meer maken want er is al een groot deel van mijn onderwerpen weg doordat deze guide er is en als ik niet de indruk wil maken dat ik mensen nadoe... hoewel mijn screenshots al reeds lange tijd gemaakt zijn...

    getroza schreef:Nice guide, maar bij ''hoe kom ik er?'' Moet je ook nog iets doen voordat je dat gebouw in kan.
    (via de achterkant erin, kom je in de kelder, alle deuren examinen, en dan met de guard praten zodat je via de trap in het school lokaal kunt komen)

    Misschien kun je nog het combat level van de beesten neerzetten ;)
    je kunt misschien als je het kent, ook de manier uitleggen met die hendel, zodat je door die tralie deur kunt gaan en daar trainen (Waar ook nog een kist staat met10k erin + Safety gloves)
    En je hebt nog een paar typfoutjes gemaakt maar daar lees je wel snel overheen ;-)
    Als je dit in de member world doet, krijg je heel vaak véél law runes :D

    Ik rate een 7,8/10
Afbeelding
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door myass »

redelijke guide maar je plaatjes zijn beetje onduidelijk
zonder: 7/10
met: 9/10
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
basket613
Berichten: 190
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 21:01
RS: Bir 25 (p2p)
Contacteer:

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door basket613 »

jaja goede guide! 9/10 kan altijd beter he!
Afbeelding
LadyHD
Berichten: 317
Lid geworden op: maandag 21 januari 2008, 12:55
RS: LadyHaier (p2p)
Oude naam: haiergirl

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door LadyHD »

goede guid 9/10 maar van dat bedeln :p dat helpt meestal niet ;)
Just take it to the limit
kenanf
Berichten: 14
Lid geworden op: dinsdag 12 augustus 2008, 18:13
Clan: geen,,

Re: Cockroach soldier guide

Bericht door kenanf »

9/10..:D


ff een tip: drops zijn verkeerd en er staan geen p2p drops bij:O

law runes: 1-33
Afbeelding
Plaats reactie