Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen!

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen!

Bericht door Heey Im Back »

Beste ltf leden.
Ik speel al een tijdje Tribalwars (Tw) en besloot jullie te helpen.
Ik ga niet al die basisdingen uitleggen, dat moet je zelf maar doorlezen.
WARNING! TribalWars is een verslafend spelletje wat verschikkelijk veel tijd kost! ( Als je op de 1M punten zit ongeveer 1-2 uur per dag.)



Hoe te beginnen?

Oké, als eerste gaan we naar deze site.
Klik dan op die grote rode knop waar "Nu gratis aanmelden" opstaat.
Dan krijg je het volgende interface:

Naam in het spel:
Zet hier je naam in, bijvoorbeeld: Ltf123
Wachtwoord:
Zet hier je wachtwoord in, vertel deze nooit door!
Wachtwoord herhalen:
Herhaal het wachtwoord wat je net ingegeven hebt, deze moet exact
E-mail: (Is nodig voor de activering)
Zet hier je email-adres neer, bijvoorbeeld: Jantje@hotmail.com
Ik accepteer de algemene gebruiksvoorwaarden (AGV tonen)
Lees even door en accepteer, anders word hij niet aangemaakt.

Binnen een paar minuutje heb je als het goed is een mailtje binnen van TW, klik dan op de link om je account te activeren.
Gefeliciteerd! Je hebt je account aangemaakt!


Je hebt je account, wat nu?
Afbeelding
Ga nu weer naar Tw en log in, op een willekeurige wereld. Ik raad wereld 10 af, aangezien dat voor ervaren spelers is.
Als het goed is, kom je nu ben dit plaatje:
Afbeelding
Hier kan je kiezen waar ergens jou dorp gaat liggen.
Dit maakt niet zoveel uit.
Nadat je dit gedaan hebt, krijg je dit te zien:
Afbeelding
Klik die tutorial even weg, daar heb je toch niets aan.
Je krijgt nu je mooie dorpje te zien, waar nog veel aan moet gebeuren.
Je gaat stap voor stap dingen uitbreiden, de volgorde kan ik niet mee helpen, wel wat tips geven.
A) Zorg dat je hoofdgebouw hoog is, zodat je sneller gebouwen kunt maken en uitbouwen.
B) Zorg dat je grondstoffen hoog zijn, maar zorg niet dat je elke dag alles vol hebt, bouw dan liever je opslagplaats uit.
C) Je zal als je wat beter wordt wel merken dat je toch zoveel mogelijk uitbouwt, maar toch grondstoffen overhoudt, maak van de overige grondstoffen troepen, welke je moet maken, komt later aan bod.
D) Probeer niet alleen uit te bouwen, maak ook troepen.
E) Probeer zo snel mogelijk een stam in de buurt te vinden (Dus niet aan de andere kant van je continent.), die natuurlijk wel een redelijk aantal punten gemiddeld heeft.


Hoe je dorpen eruit laten zien:

Iedereen kan er zijn draai aangeven, maar dit is de basis.

Hier komt hij dan:


• Hoofdgebouw: Level 20
• Kazerne: Level 25
• Stal: Level 20
• Werkplaats: Level 5-15
• Adelshoeve: Level 1
• Smederij: Level 20
• Verzamelplaats: Level 1
• Marktplaats: Level 15-20
• Houthakkers: Level 30
• Ijzermijn: Level 30
• Leemmijn: Level 30
• Boerderij: Level 30
• Opslagplaats: Level 30
• Schuilplaats: Level 10
• Muur: Level 20

Afbeelding

Zoals je kunt zien is deze redelijk gefixeerd, vrijheid is er in:

-Het hoofdgebouw heb je minstens op lvl 20 nodig. Wat is het voordeel van een hoger hoofdgebouw? In oorlogstijd kun je bijvoorbeeld je muur sneller terug opbouwen, maar dat scheelt zo weinig en het kost je zo enorm veel populatie, dat het beter is om hem op lvl 20 te laten staan. Wat je wel kan doen, als je een klein, onuitgebouwd dorpje overneemt, is je hoofdgebouw meteen uitbouwen naar lvl 25 bijvoorbeeld, daarna de rest uitbouwen en dan je hoofdgebouw terug afbreken. Dit heeft enkel nut als je dorpje nog niet veel is uitgebouwd en je moet de afweging maken wat je het kostbaarste is, de tijd voor het uitbouwen of de grondstoffen die je verliest aan je hoofdgebouw. Als je genoeg grondstoffen hebt is het zeker een aanrader.

-De werkplaats kost zo weinig populatie dat het niet zo heel veel uitmaakt hoe hoog je hem zet. Heb je verder ook niet echt nodig op lvl 15, dus een vrije keus hier.

-De marktplaats is handig om hoog te hebben om snel grondstoffen van het ene dorp naar het andere te shippen. Kost echter enorm veel populatie. Zet deze maximaal op lvl 20, lvl 15 is ook al goed.

Korte samenvatting : De meeste gebouwen max je, maar breid je dorpen niet uit tot de max. Dit is erg slecht,omdat je dan ook minder troepen kan bouwen.

Klein voorbeeld: Jij bouwt je dorpen uit tot 10.019, dit scheelt ongeveer 600 boerderijplaatsen per dorp. Je tegenstander bouwt zijn dorpen uit tot 12.154, het maximale dus.
Jullie hebben beide 10 dorpen met 10 volle boederijen, dan heb jij als slimme speler 6000 ,600 boerderijplaatsen x 10 dorpen, dus 600x10, meer troepen dan je tegenstander. Gevolg : Jij wint de oorlog door deze 6000 extra troepen.



Hoeveel troepen in ieder dorp? En welke?

Als je je dorp tot 10.019 uitbouwt dan kun je maximaal in ieder dorp 20.659 aan troepen kwijt.

Sorteer je dorpen, dus maak geen mixed dorpen. Een mixed dorp is van alles wat, beetje aanval, beetje verdediging. Maar verdeel je dorpen in 3 groepen: Aanval, Verdediging, en Verkenning.


Aanval:

Afbeelding

Als je de Stal en Kazerne, 24 uur laat werken dan kom je met ongeveer deze getallen uit.

Standaard Dorp
Bijl: 6.299
Lichte cavalier(LC): 3.200
Ram: 300
Katapulten: 10

Wat spelers vaak doen is wel wat minder LC maken, dit verhoogt de hoeveelheid bijl die er bij gemaakt kan worden. Bijvoorbeeld deze twee dorpen:

Extra Bijl Dorp
Bijl: 7.099
LC: 3.000
Rammen: 300
Katapulten: 10

Heel veel Bijl Dorp
Bijl: 9.099
LC: 2.500
Rammen: 300
Katapulten: 10

In een 'Boog' dorp zet je:

Boog Dorp
Bijl: 6.599
Bereden boogschutter: 2.500
Rammen: 300
Katapulten: 10

Bereden Boog is heel sterk tegen een vijand die veel Boogschutters als verdediging heeft. Let er wel op dat het beter is om LC te sturen tegen een dorp met de 10k boog en 10k zwaard. Bereden Boog is dus aleen goed tegen een speler die echt als meerderheid boog maakt.


Waarom die legers?

Rammen
Die gebruik je om de muur te slopen van de andere speler. Want tegen iemand met muur lvl 20 kan dat heel veel legers schelen
Ik zal even een voorbeeldje geven:

De verdediger heeft een leger van 6.000 en 6.000.
Nu gooi jij er een veeg tegen aan zonder rammen. Je zult het niet redden de verdediger heeft nog 1.118 en 1.118 over.
Had je wel rammen gebruikt was zijn hele leger dood en had je zelf nog legers over. Ook als je meer dan 1 veeg moet gebruiken om een dorp te 'clearen' kan het je heel veel legers schelen want bij de tweede veeg is de muur een stuk lager en heb je zijn legers makkelijker dood.

Katapulten
Daar zul je niet altijd wat aan hebben maar het kan heel handig zijn. Je hebt soms mensen die je veeg dodgen en dan loop je je edels dood.
Dus dan stuur jij leger op 07:00 en edels komen om 7:03 dit is al redelijk zonde maar kan soms voor komen.
Dan ontwijken mensen je veeg door om 6:58 legers weg te sturen en gelijk nadat je veeg is geweest de aanval weer af te breken die ze met de legers deden.
Alleen wat doen wij nou in onze veeg? We slopen zijn verzamelplaats waardoor hij niet op afbreken kan drukken. Daardoor zijn de legers van hem ook buiten het dorp als je edels komen en heb je een gratis dorp.
Dit werkt niet vaak maar het kan heel handig zijn.
Het grootste nadeel van katapulten tegenover rammen is dat ze veel meer hout kosten. Het voordeel is dat ze aanvalskracht hebben en dus buiten muur of gebouwen slopen, ook troepen doden in tegenstelling tot rammen.


Verdediging:

Afbeelding

Er zijn zo veel verschillende manieren van dorpsopbouw dus ik zal er maar een paar laten zien en dan mag je zelf beslissen hoe je het wilt doen. Ik heb alle voorbeelden van verdedigings opbouwen met een bevolking van 20.000 gemaakt. Hou er dan wel rekening mee dat als jij je dorpen tot 10.019 punten, of minder opbouwd dat je dan minimaal 659 bevolking over hebt. Hiermee mag je zelf kiezen waar je die extra bevolking voor gebruikt. Als je nog scouts in je verdedigings dorp wilt hebben dan kan dat natuurlijk ook, maar dat gaat wel ten kosten van je verdediging.

Normaal verdedigers Dorp
Speervechters (Speer): 10.000
Zwaardvechters (Zwaard): 10.000

Zwaard/boog Dorp
Zwaard: 10.000
Boogschutters:10.000

Speer/zwaard/boog Dorp
Speer: 8.000
Zwaard: 8.000
Boog: 4.000

Extra zwaard/boog Dorp
Speer: 5.000
Zwaard: 8.000
Boog: 7.000

Extra zwaard/boog Dorp
Speer: 3.000
Zwaard: 10.000
Boog: 7.000

Als je wordt aangevallen en je hebt snel verdediging nodig, kan het handig zijn als je niet enkel je kazerne en stal op volle toeren laat produceren, maar dat je ook ondertussen katapulten maakt. Deze hebben ook een niet te onderschatten verdedigende kracht en kunnen dus het verschil maken als je snel verdediging moet maken.

Als je dorpen in het gevaar zone hebt liggen dan is het handig om je ondersteuning snel te kunnen verplaatsen. Deze dorpen zijn dan niet zo sterk als een normaal verdedigings dorp, maar zijn veel sneller opgebouwd.

Grens Dorp
Speer: 6.000
Zwaard: 4.000
Boog: 4.000
Zware cavalier (ZC):1.000

of

Grens Dorp
Speer: 10.000
ZC: 1.666

Zeker deze laatste opbouw is heel snel gemaakt, is ongeveer 2 keer sneller opgebouwd vergeleken met een normaal verdedigings dorp.

Het snelste ondersteunings dorp is alleen Zware Cavalerie maken. Dit duurt heel lang maar dat is het zeker waard!

Snel Ondersteunings Dorp
ZC: 3.333

Zware Cavalerie dorpen zijn zéér handig om tussen het edeltreintje van je vijand te timen.

Verkenning:

Afbeelding

In een verkenners dorp kan je natuurlijk alleen verkenners maken, of je zet er nog wat Zware Cavalerie bij. Hier 3 voorbeelden:

Dorp
Verkenners: 10.000

Dorp
Verkenners: 7.000
ZC: 1.000

Dorp
Verkenners: 4.000
ZC: 2.000

In je verkennersdorpen maak je best altijd ook een paar rammen of katapulten, voor als je fakes wil sturen. Je stuurt dan bijvoorbeeld 1 ram mee met al je verkenners, en de verdediger denkt dan dat hij een clear op zich krijgt. Dit kan vooral handig zijn als de verdediger steeds zijn troepen wegtrekt en enkel zijn verkenners laat staan, zodat je niet ziet hoeveel troepen er in het dorp staan.

Timen.
Je hebt net een lap tekst waar je heel strategisch je dorpen neer hebt gezet.
Er is nog iets wat belangrijk is: Timen.
Een voorbeeldje van een aanval waar geen timing van pas is gekomen, maar de verdediger heeft zitten dodge.
1 Juli 17:00- Verkenning.
Resultaat: Troepen verkent.
2 Juli 11:00- Clear (Je aanvalstroepen op een dorp afsturen zodat zijn verdediging kapot ging.)
Resultaat: Verdediging kapot.
2 Juli 12:00- Edelman
Resultaat: Dood
2 Juli 14:00- Edelman
Resultaat: Dood
3 Juli 12:00- Edelman
Resultaat: Dood
3 Juli 14:00- Edelman
Resultaat: Dood

Huh? Dit snap ik niet meer.
Hij had eerst zijn verdediging kapot gemaakt, en toch heeft hij later zijn edelmannen kapot gemaakt?
Hoe kan dat?
Dat zal ik je uitleggen.
De verdediger heeft tijdens zijn verkenning z'n troepen laten staan, maar tijdens de clear, heeft ie +-15 seconde ervoor zijn troepen als ondersteuning/aanval weggestuurd, en toen de clear binnenkwam, en dus niets verwoestte, de aanval afgebroken. Zijn troepen komen terug, en als resultaat mollen hun de edelmannen en 500 bijl wat meegegaan is, keer op keer.
Het lijkt of het niet te voorkomen is, maar dat is het!
Oke, we beginnen opnieuw.
Pak je verkenners en stuur ze er op af. Kijk goed naar wanneer ze binnen komen, dan moet je zeker online zijn!
Oke, het is tijd, verkenners hebben het dorp verkent.
Maak een printscreen van zijn troepen die je in het bericht kunt zien, plak in paint, maak er eentje van jouw aanvalstroepen in 1 dorp, en plak die in een andere paint-venster.
Ga nu naar je verzamelplaats, en klik op de simulator.
Vul hier je troepen in, en die van hem, en de muur!
Je moraal moet je even berekenen (spreekt voor zich als je het even bekijkt) en geluk doe maar 20%.
Geen nachtbonus, het is gewoon dom als aanvaller om in de nacht aan te vallen, behalve als zijn muur 0 is en zijn dorp leeg is, dan is het namelijk moeilijker te dodge.
Klik op bereken en kijk of je het aan kan.
Zo ja?
Zorg dat je in 1 dorp 4 edelmannen hebt en ongeveer 2k overige troepen.
Zo nee?
Kopieer zijn overige troepen en kijk of het met een ander dorp wel lukt, en val hem dan 1 voor 1 aan.

Oke, clear verstuurd.
Kijk nu hoelang het duurt als je je edelman en wat troepen er heen gaan, doe dit door de coördinaten in te vullen en je troepen, en klik op "Aanvallen".
Nu krijg je nog 'ns de statistieken te zien, en de reistijd. Kopieer de reistijd en klik op iets zolang het maar niet de Ok knop is.

:?: Shit, ik heb perongelijk op de OK knop gedrukt.
:!: Breek de aanval dan af, dit doe je ook waar je je troepen kunt versturen.

Aankomsttijden en vertrektijden.
Clear komt binnen op:
3 Juli 17:33:22.
Reistijd Edels:
1:21:22.
Wanneer en hoe moet ik mijn edels verzenden?
Om 16:12:15 moet je ze versturen, maar hoe kan ik ze allemaal zo snel versturen?

Open 4 vensters met 4x Tw, en vul 4x de gegevens in. (Zorg wel dat alles past, dus niet 3x 1000 speer gebruiken als je maar 2000 hebt, dan mislukt het namelijk.)

Zet de vensters zo neer en zorg dat je het venster na aanvallen krijgt.
*plaatje*
Druk nu 4x zo snel mogelijk op ok en je edels zijn weg.
Ze komen nu om 17:33:35 aan.
Om dit nu nog te dodge, is erg moeilijk. Waarscheinlijk heb je het dorp.

Even ter informatie:
Je kan dit vergeten als je een barbaren dorp of een inactieve speler aanvalt.


Herhaal deze guide weer met je dorpje en probeer met je eerste dorp verder te edelen.

Continenten, hoe liggen ze?

Zo liggen de continenten, je ziet dat het eigenlijk in 4 vakjes is verdeelt, die weer verder is verdeelt.

00 01 02 03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
30 31 32 33 34 35 36 37 38 39
40 41 42 43 44 45 46 47 48 49
50 51 52 53 54 55 56 57 58 59
60 61 62 63 64 65 66 67 68 69
70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
80 81 82 83 84 85 86 87 88 89
90 91 92 93 94 95 96 97 98 99


Premium:

Premium is iets waardoor je moet betalen, maar je net als RuneScape meer opties krijgt.
Zie hier voor meer informatie: http://nl4.tribalwars.nl/help2.php?article=premium
Premium is wel een must als je over de 200.000 punten komt.


Vakantie Vervanging.<VV
Als je op vakantie bent, en niemand op je account laat, word je wegens inactiviteit verwijderd.
Dit is jammer van je account.
Door een vv kun je iemand anders op je account laten spelen, hij weet niet je wachtwoord.
Voordelen:
-Je word niet verwijderd.
-Je groeit ook nog 'ns door.

Nadelen:
-De gene die op je account speelt kan nare pm's sturen.
-Gaat alles afbouwen en geen troepen maken.

Hij is nog niet af, maar misschien hebben jullie tips en weten jullie iets toe te voegen..

Rate 1/10
Laatst gewijzigd door Heey Im Back op zondag 19 juli 2009, 11:54, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
sampie345
Berichten: 2
Lid geworden op: vrijdag 17 juli 2009, 20:27

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door sampie345 »

Leuk hoor dat TribalWars gedoe, maar waarom zet je dit neer op een RUNESCAPE site? :!:


Sampie345
E E N D
Berichten: 51
Lid geworden op: zondag 1 februari 2009, 20:18
Contacteer:

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door E E N D »

Omdat de guides niet altijd over RuneScape hoeven te gaan ^_^
Mag ook over andere dingen gaan.

Maar grappige guide, maar plaatjes zouden het interresanter maken om te lezen... Dit is 1 grote lap tekst, wat een beetje saai wordt..

6/10
Afbeelding
The-0wner
Berichten: 1494
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 14:53

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door The-0wner »

jij praat een beetje groot, 10k dit 5k dat. ik speel nu ong een maand en heb 1500 punten, denk voordat je zoiets als jou hebt 6 maand moet spelen

8/10
Afbeelding
99 flechting since 07-02-12
nirvanaownd
Berichten: 114
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 15:01
RS: xyorickx (f2p)
Clan: Dutch generation

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door nirvanaownd »

7,2miljoen punten nu op tribalwars :D
monik arch
Berichten: 125
Lid geworden op: maandag 4 juni 2007, 14:33

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door monik arch »

the owner... 1.500 punten is makkelijk haalbaar in een week xd... ik zit nu op 600.000 in 4 maanden
Afbeelding
toverdamp
Berichten: 93
Lid geworden op: woensdag 8 juli 2009, 17:23
Clan: Teak
Contacteer:

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door toverdamp »

nahh, ik en me broertje hebben een acc van 14M punten, (was van me broer, ik ben een meisje, maar vind het wel leuk) :lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Gebruikersavatar
knuckles
Berichten: 1130
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 16:59

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door knuckles »

kazerne moet je op lvl 24 laten, scheelt redelijk wat boerderij plaatsen, en op 25 bouw je je troepen even snel als op 24..
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door KetchupFTW »

Speelde ook Tribal-wars. Maar je word meestal kapot geplunderd. Nice guide maar geen plaatjes eigenlijk 6/10 maar omdat er zoveel werk in zit: 7/10. En dat is toch een goed!
Gebruikersavatar
bobm80
Berichten: 154
Lid geworden op: donderdag 28 december 2006, 11:38
Clan: hell-knights
Contacteer:

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door bobm80 »

Wat een tekst.. Mooie Guide 9.5/10

Speel zelf ook in wereld 7 ... Nu 850k punten.. wat je zegt klopt wel .. maar je moet alles uitbouwen behalve

1. Hoofdgebouw tot 20
2. Marktplaats tot 20

Mooie guide... 9.5/10
Lockerz. Het is gratis spullen verdienen zonder enige moeite ,, Wil jij ook gratis spullen verdienen? stuur me een PB met je e-mail
deschutter2
Berichten: 91
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 14:46

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door deschutter2 »

9/10. àls je de kerk-wereld en plaatjes erbij doet is het een 11/10.
goals:

Afbeelding
Klokje278
Berichten: 5
Lid geworden op: vrijdag 20 februari 2009, 6:44
Oude naam: klok278

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door Klokje278 »

ik zit er zelf op, het is niks!
Afbeelding
ik ben klok278, en mijn real vriend is kwibus40.
en wij houden een viswedstrijd wie het als eerste 99 hebt!!!
Afbeelding

lukt niet goed XD
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door Heey Im Back »

Ik ga plaatjes nog toevoegen.
Afbeelding
The-0wner
Berichten: 1494
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 14:53

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door The-0wner »

monik arch schreef:the owner... 1.500 punten is makkelijk haalbaar in een week xd... ik zit nu op 600.000 in 4 maanden

lol succes der mee lukt nooit maby op speed server maar daar moet je preminum hebben ](*,)
Afbeelding
99 flechting since 07-02-12
Rim'
Berichten: 771
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2008, 20:52
Clan: Teak

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door Rim' »

Lol at The 0wner, het is echt onwijs makkelijk om in een maand al 2 dorpjes te hebben, met 5k zwaard + speer in je hoofddorp. ;D Gewoon als je elke dag even een kwartiertje gaat is genoeg, ik neem aan dat je rs speelt, je kan gewoon bouwen, uur later weer even 10 minuutjes, en je vliegt omhoog. Dat doe ik zelf ook. ;D


Maarre, HiB, het is: 'Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen'. ;D En ik zou ook niet je markt naar 20 halen, gewoon 15 is goed genoeg. :)
Toch redelijk wat informatie, dus ik geef je een 7.5/10.
|~| Bedankt Vino voor Avatar |~| Bedankt Etterbakky voor Sig |~|
Afbeelding
Afbeelding Questcape. ~ 16-04-'09 Afbeelding
Afbeelding 99 Fletching. ~ 12-06-'09 Afbeelding
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: TribalWars, de browsergame van de middeleeuwen!

Bericht door Heey Im Back »

Er staat toch ook 15-20 :D
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen!

Bericht door Ricc »

mooie guide, maar ik ga het spel niet meer spelen. ik had het een keer gespeeld en kwam over de 110K punten, tot er zo'n freaking nerd gast kwam die stoer kwam doen met z'n 650K+ punten en al me 6 dorpen edelde ](*,) doei 110K+ punten ](*,) dat is zo hatelijk aan dat spel, als je al je dorpen kwijt bent moet je terug opnieuw beginnen #-o

btw: 1 dorp van me was volledig uitgebouwd.
monik arch
Berichten: 125
Lid geworden op: maandag 4 juni 2007, 14:33

Re: Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen!

Bericht door monik arch »

markt 15 vind ik wat laag... omdat ik in me eerste 35 dorpen enkel nog maar goud munten sla en troepen opnieuw opbouwen na een aanval en that's it... met 20 heb je toch al gauw 110 handelaren die je kan benutten voor onderlinge handel tussen je dorpen met 15 gaat dat wat sloom
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen!

Bericht door Meutr »

I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
glen dc1
Berichten: 414
Lid geworden op: donderdag 1 mei 2008, 21:41
Contacteer:

Re: Tribalwars, het browserspel in de middeleeuwen!

Bericht door glen dc1 »

Ik heb het zelf ook nog een jaar gespeeld, maar ik ben gestopt omdat ik te veel tijd in stak ;)
AfbeeldingAfbeelding
Gesloten