<~Maak je eigen RS Suggestie~>

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door My Nightmar3 »

thanks for the tip ;) zal ik volgende keer zkr doen. :D/
zou ik ook nog een quest schrijven met achievment dairy? :bier:
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Mike Ross »

Zeker doen! ;)
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door My Nightmar3 »

hier heb ik een nieuwe stad nog geen naam dus sugesties welkom ;)
dit is the ultimate giuld je kan er alles trainen maar het is nog niet af
sugesties en kritiek welkom
In- of uitklappen •
Afbeelding
dit keer is het in png ;) ;) ;) :D :D
lover ownz
Berichten: 517
Lid geworden op: woensdag 3 september 2008, 17:57
Clan: teak

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door lover ownz »

de guide vind ik 7/10 want ik snap het niet
en die post boven me gemaakt 9/10
maar ik vind dat fishing mining en wc en dan bank 2sec lopen er van aff een beetje ter ver gaan
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Mike Ross »

Het is al een stuk makkelijker als je post wat je niet snapt!
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Glenn. »

Ik snap 't niet, hoe ik tekens enzo erin moet zetten. Ik wil huisjes etc erin zetten, maar ik snap niet hoe 't moet, ook niet met de uitleg wat in guide staat
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Off-er »

Glenn. schreef:Ik snap 't niet, hoe ik tekens enzo erin moet zetten. Ik wil huisjes etc erin zetten, maar ik snap niet hoe 't moet, ook niet met de uitleg wat in guide staat
neem de grijze kleur die er in de kit staat. Trek met die kleur de lijnen (rechte lijnen) die je bij het huisje wilt gebruiken. Zo maak je de omtrek. Nu zoek je ergens op de world map een kleur voor de vloer uit. Neem die kleur ook weer over en vul de vloer van het huisje daarmee. De deurtjes staan ook in de kit.

offie :)
Afbeelding
Nathan VL
Berichten: 1080
Lid geworden op: donderdag 5 februari 2009, 18:46
Oude naam: Navalo

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Nathan VL »

nice guide 9/10 ;)
-
Cvp
Berichten: 2441
Lid geworden op: woensdag 13 augustus 2008, 13:38
RS: Sumasen (p2p)
Clan: ELlte
Oude naam: Car l o

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Cvp »

Mooie guide :o

Goed uitgelegd ook :)
99 Firemaking 05-09-2010
99 Cooking 31-12-2010
99 Woodcutting 14-10-2011
99 Attack 14-02-2012
99 Strenght 11-06-2012
99 Constitution 06-07-2012
99 Ranged 31-07-2012
99 Defence 15-08-2012
99 Slayer 02-09-2012
99 Dungeoneering 21-09-2012
99 Magic 07-10-2012
99 Hunter 30-11-2012
99 Prayer 07-05-2013
99 Thiefing 21-05-2013
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Mike Ross »

Nog iemand die het niet snapt?
T3rr0r H8
Berichten: 459
Lid geworden op: zaterdag 11 april 2009, 17:58
Clan: ...

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door T3rr0r H8 »

Nice guide :D. 9.5/10.
Dit is mijn stad:
Afbeelding
Het grote gebouw in het noorden is het kasteel van de koning van Perigueux.
Het gebouw ten westen daarvan zijn de paardenstallen van de koning, alleen zijn de paarden verdwenen, en die moet je bij de quest terug vinden.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Exoemo »

Ik zeg het nogmaals maar eens: Zéééééér mooie guide en zéééééééér handige kits vooral.
Die kits die jullie hebben gemaakt gebruik ik bij alle steden die ik maak.
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
ghaos i
Berichten: 259
Lid geworden op: maandag 13 april 2009, 14:53
Clan: geen, nog...

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door ghaos i »

10/10 ik ben er nu al 5 uur ( :shock: ) met eentje bezig maar waar kan je hem anderen laten zien? is hier een apart stiky voor ofzo?
hacked on 7-12-2009
maar ik heb hem terug gehackt
mijn broertje heeft nu mijn ghaos I
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Off-er »

ghaos i schreef:10/10 ik ben er nu al 5 uur ( :shock: ) met eentje bezig maar waar kan je hem anderen laten zien? is hier een apart stiky voor ofzo?
je mag het hier posten, maar je mag het ook bij suggesties posten (algemeen>suggesties(bovenin)). Bij suggesties moet je wel een uitleg bij de kaart geven, en eventuele quest omschrijven ;)

offie ;)

Toegevoegd na 3 minuten:
exoemo schreef:Ik zeg het nogmaals maar eens: Zéééééér mooie guide en zéééééééér handige kits vooral.
Die kits die jullie hebben gemaakt gebruik ik bij alle steden die ik maak.
Die kits waren eigenlijk gewoon snel in elkaar gezet...
Afbeelding
The_Simpsons
Berichten: 1272
Lid geworden op: zondag 17 februari 2008, 17:57
Clan: lunatip
Oude naam: vechter801

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door The_Simpsons »

Mijn eerste stad: Ik geef hem een 5.5/10.

Afbeelding
<-----proud owner of fishing cape! Ferrari-fan
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laura
Berichten: 1574
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 12:31
RS: Haah Jkkj (f2p)
Oude naam: laurabeatsmu

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Laura »

Afbeelding
en
Afbeelding
In- of uitklappen • quest
Naam: Dungeons aren’t scary
Start: Duke of Lumbridge
Soort: P2P
Eisen: minimaal 88 smithing en 80 mining en de mogelijkheid om een 78 Undead Dungeon Worker en een 99 Adamant Baby Dragon te verslaan. Dragon Slayer en minimaal Att en Def 30. Je moet Adamant aan kunnen.
Lengte: Lang
Moeilijkheidsgraad: Moeilijk
Benodigdheden: Hammer, Pickaxe, Eten, Potions, Anti Dragon shield (voor de rijkeren mag het een Dragonfire Shield zijn).

Inleiding

Nadat de Duke of Lumbridge het bericht had gekregen dat Elvarg, ze bleek een Adamantite Draak te zijn, dood was, werd het bericht ook naar Varrock, Falador, eigenlijk naar alle uithoeken van het land gestuurd. Dit kwam ook in het hoge noorden terecht. De man die daar een huis had laten bouwen was geschokt. Hij had onder zijn huis een grot liggen waar een drakenei lag. Hij stuurde een hele eenheid van rioolwerkers naar beneden. Ze werden geïnformeerd over de wezens die in die grot woonden en hoe ze die moesten verslaan. De man opende naast zijn huis een Juwelier en een Smidshuis. De smid die daar kwam wonen zei dat er in de tuin van de Man een heleboel Steenkool en Adamantite te vinden was. (vandaar dat er 80 mining staat). De smid maakte Adamantite Pantsers en Wapens voor de rioolwerkers. De werkers daalden af in de grot maar kwamen nooit meer terug. De man werd bang dat de monsters hem kwamen halen en vluchtte weg naar het zuiden. De smid bleef, hij was niet bang en hij raakte gehecht aan het landschap en de ertsen in overvloed.

De Quest
Onderzoek de Grot onder het huis in het noorden.
Praat met de Duke hij zegt dat hij nog een zoektocht voor je heeft. Dat je naar het hoge noorden moet gaan en gaan praten met de smid die daar woont. Dus je vertrekt naar het noorden en praat met de smid. Vraag of hij je wil leren smeden met adamantide. Hij zegt nee. Vraag dan of hij je wat wil vertellen over het huis aan de andere kant van de straat. Hij vertelt het verhaal hierboven vanuit zijn oogpunt. Zeg dat je dit van de Duke van Lumbridge moest vragen. Hij zegt dat je tegen hem moet zeggen dat hij vereerd is dat er iemand is gekomen die gestuurd is door de Duke van het Zuiden. Loop terug naar de Duke en vertel het verhaal. De Duke stuurt je naar Varrock. Daar woont de Man nu ergens in het Zuidoosten van de stad. Ga naar de man en praat met hem. Vraag wat er was gebeurd in het noorden. Hij verteld ook het verhaal uit zijn oogpunt, net als de smid. Hij zegt tegen je dat hij graag wil dat de smid jou leert hoe je met Adamantide moet smeden omdat hij heeft gehoord dat jij Elvarg, de laatste volwassen Adamantide draak hebt verslagen. Ga terug naar het noorden. Zeg tegen de smid dat de Man wil dat jij van hem leert hoe je met Adamantide moet smeden. Hij zegt dat je om te beginnen 1 adamant ore en 6 coal moet halen en dat je dat kunt vinden in de tuin van de Man. Dit doe je natuurlijk. Ga terug als je het hebt. De Smid zegt dat je het moet omsmelten in de Furnace achter in het huis. Dit doe je ook. Ga terug met de bar. De smid zegt dat je een Dagger voor hem moet maken. Dit kun je als het goed is. Als je dit gedaan hebt praat je weer met de smid. Hij zegt dat je een snelle leerling bent. Hij geeft je ook de opdracht om een Full Helm te maken, verder niets. Dus weer terug naar de mijnplaats en nu dubbel zoveel halen. Dit smelt je ook weer om en dan heb je dus twee bars. Smeden en weer met de Smid praten. Hij zegt Bravo en dat je nu de full set moet afmaken. Je moet op en neer lopen tot je genoeg hebt. Na de opdracht beloont hij je met een diploma, 80000 exp. in smithing en mining. Praat weer met de smid en hij zegt je dat je terug naar de Man moet gaan. Loop weer naar Varrock. Praat met de man en hij zegt dat hij trots is op zijn smid en dat je dit ook moet vertellen aan de Duke. Dit doe je ook. De Duke zegt dat je weer naar het noorden moet gaan en het eerste gedeelte van de grot moet onderzoeken. Je gaat weer naar boven en gaat de grot in. Zet een paar stappen en je ziet een groep Runite rotsen en een zombie in een Adamant setje. De zombie loopt op je af en valt je aan. Een andere zombie gaat voor de trap staan. Er zit niets anders op dat te vechten. Je verslaat de zombie en de zombie voor de trap gaat ook weg. Je kunt er weer uit. Ga naar de smid en vertel dat er Runite in de grot ligt. De smid gaat kijken en jij moet weer mee. De smid gelooft zijn ogen niet. Jullie gaan weer naar buiten. De smid wil dat je dit aan de Duke en de Man moet vertellen. Dit doe je. De man gelooft je niet en de Duke is verwonderd. De Duke zegt dat je moet leren smeden met Runite. Ga weer naar de smid. Hij wil het je leren. Doe hetzelfde met de Runite als wat je met de Adamantite hebt gedaan. Nu moet je wel 8 coal meenemen per bar. Als je hebt gesmeden wat je kan smeden op je niveau zal de smid zeggen dat hij je zal helpen bij de rest. Nu heb je een full rune setje. Trek dit aan als je het kan en ga terug naar de man en de Duke. Nu gelooft de man je wel en de Duke is nog enthousiaster dan eerst. Hij zegt dat je nu verder de grot in moet en gaan kijken wat er met het ei in de tussentijd is gebeurd. Haal nu het eten en de potions en ga naar de grot toe en ga erin. Loop verder dan eerst en je vindt overal coal en andere waardevolle ertsen. Op de grond en in het nest liggen eierschalen. Je loopt naar het nest en de babydraak komt naar je toe. Hij valt je aan omdat hij heeft aangevoeld dat jij zijn moeder had gedood. Je kunt niet anders dat dit jong doden. Nu vecht je met de babydraak. Win en raap het kleine hartje op dat hij heeft laten vallen. Dit doe je automatisch. Ga naar de smid, de Duke en de Man. Zij zullen je bedanken en belonen. Van de Man krijg je 1M gp en 80000 HP exp. Van de Duke krijg je 180000 Strenght, Attack en Defence exp. en van de smid krijg je de nodige Exp. voor mining en smithing 99.
Don't be scared now, close your eyes, she holds guard tonight
Go on forward, no remorse, life will take its course


We've got to hold on ready or not
You live for the fight when it's all that you've got
RP: Op de Rand van Totale Vernietiging: Varastoida
My Nightmar3
Berichten: 177
Lid geworden op: zaterdag 4 juli 2009, 10:59
Oude naam: Rain041
Contacteer:

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door My Nightmar3 »

zou je nog een nieuw hoofdstuk kunnen zetten hoe je stranden en eilanden maakt?
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Off-er »

rain041 schreef:zou je nog een nieuw hoofdstuk kunnen zetten hoe je stranden en eilanden maakt?
om eerlijk te zijn heb ik daar zelf een hekel aan, maar misschien wil Gabiysh dat nog wel maken :? . Hij zal dit nog wel lezen, kijken dan maar...

offie ;)
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Mike Ross »

Eerlijk gezegd kan ik dat zelf ook niet. :(
De kleuren lopen nooit goed over bij mij.

Iemand verder nog suggesties hoe ik de guide uit kan breiden?
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Make Your Own Runescape Suggestion, ~!BIG UPDATE!~

Bericht door Mike Ross »

I.v.m de Suggestion Awards bump ik dit topic.
Plaats reactie