Screen Productions: Fist of Guthix!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Primeman
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 20:12

Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Primeman »

Hey ltf!
iedereen kent het waarschijnlijk nu wel: The fist of Guthix!, deze minigame is erg leuk, vandaar dat Screen Productions hier een guide over schrijft!

Inhoud
1* Wat is het?
2* Hoe gaat het?
3* Waar is het?
4* tactieken
5* Tokens en Rating
6* Rewards
7* Slot
Zullen we maar beginnen? :bier:


1* Wat is het?
The fist of Guthix staat in een oude tempel, bewaakt door faira, een soort wezen, dat naar mijn mening op een oorwurm lijkt ;) hier is pic van hem, ik kreeg hem er alleen niet zo goed op Afbeelding
Deze tempel is duizenden jaren door hem en en 3 druiden bewaakt, toen kwam er een normaal mens bij, die hen aan de hele wereld verraden heeft (geeft niks, wij zijn er wel blij mee :bier: ) Daardoor kregen wij deze prachtige mini game waar veel over te vertellen valt!



2* Hoe gaat het?
Fist of Guthix is eigenlijk net een soort tikkertje... in rs versie :lol:
je hebt de hunter en de hunted, ik zal beide versie's rustig uitleggen
Hunter
jouw taak is om de hunted ze snel mogelijk te verslaan, zodat hij geen charges krijgt, als hij aan het einde van de game meer charges geeft dan jou, dan heb je verloren!

Hunted
pak een steen van de dispencer Afbeelding
en hou hem vast, hierdoor krijg je charges, en hoe meer je naar het midden gaat, hoe sneller je ze krijgt. probeer zo veel mogelijk charges te krijgen, zodat je zeker weet dat je meer chages heb dan je tegenstander


De rollen draaien ook nog om, Als deze omstandigheden plaats vinden
-1, jij verslaat je tegenstander
-2, de tijd is op (10 minuten per ronde)
-3, tegenstander geeft op
-4, Hunted heeft maximum charges berijkt (ik weet zelf niet hoeveel dit is)



3* Waar is het?
De grot naar the fist of Guthix is op lv7 wildy, net boven varrock, world map picAfbeelding
Exuses dat dit plaatje groot, ik vind het wat handiger :oops:




4* Tactieken
ik zijn vele tactieken, ik heb er hier een paar
Note: ik heb dit plaatje zelf op piant gemaakt, dus het zal wel niet helemaal kloppen! Het zal ook erg groot zijn, maar liever te groot dan te klein, toch :-k
tactiek 1, cliffhanger
tactiek voor: hunted
duur: lang
kans op sucses50% (NOTE, dit is een mening)
voor deze tactiek gaan we aan de randen hangen ^^, je krijgt niet veel charges, maar het duurt langer voor de tegenstander om jou te vinden
picAfbeelding oranje is de route die jij gaat lopen, het duurt zeker een minuut of 4 voordat je tegenstander je vindt

tactiek 2: Er middenin
tactiek voor: hunted
duur: totdat je verslagen bent, of de tijd op is
kans op suces 60% (NOTE, dit is een mening)
deze tactiek is vrij simpel, en daarom ook mijn favoriet ( zoals bij veel mensen :roll: )
pak een steen en LOOP naar het midden toe, gebruik niet je tele- orb! dit is een deel van je tactiek!. Wacht hier geduldig op je tegenstander, als hij/zij bij je is, loop dan naar de rand van de arena en wacht tot je tegenstander daar ook is, als hij dichtbij komt, tele je met je orb terug naar het midden, moet hij lekker teruglopen :twisted:
Afbeelding
de blauwe lijnen zijn waar je resawmt, en hoe je vanaf daar naar midden komt, als je tegenstander komt, volg dan de bruine lijn, deze zijn het langst, als je ongeveer op de groene stip komt, tele dan. Deze tactiek werkt erg goed, tenzij je een ancienter of een snare'er achter je aan hebt =/


Tactiek 1, kom,kom molletje..
tactiek voor: hunter
duur: totdat je tegenstander uit een van de huizen komt
kans op suces 90(!)%(NOTE, dit is een mening)
Sommige tegenstander vershuilen zich in een huisje, het kost ze een paar hitpoints en charges, maar ze zijn veilig voor je, ik vinD (!) het persoonlijk maar zwak =/ daarom deze tip om dit te lijf te gaan! Als je tegenstander een huisje een duikt, twijfel niet en ga naar het midden, als je namelijk goed staat, kan je alle uitgangen zien van alle huizen, nu kan je lekker zien waar en waarneer hij eruitstapt, je kan natuurlijk een seconde niet opletten, als ie m dan peert, zoek de arena door, daarom werkt deze tactiek niet 100%

tactiek 2, Snaring
tactiek voor: hunter
duur: spell duur
kans op suces 90(!)%(NOTE, dit is een mening)
als je een rennende tegenstander hebt, twijfel ook hier niet en snare/ barrage hem/haar! in de tijd dat dien stilstaat, kan jij lekker slaan :twisted: als je hem/haar aanvalt, klik alvast op cast, als die persoon weer kan rennen, moet je weer op hem/haar klikken, deze tactiek werkt heel goed als je ancient tot je beschikking hebt, bindt, snare etc. werkt ook, alleen minder goed, ook kan een spreuk natuurlijk niks hitten, vandaar de 90%

Voor: hunted
1) Jij zit in het midden, en wacht rustig todat de tegenstander je heefd gevonden. Als het tijd is om te vluchten, ren je naar een huisje, en ga dan de portal in die het meest richting het midden (fist) staat. Hij zal denken ''weer een huis kuikentje''. Hij zal weer terug naar de fist lopen, maar meteen nadat je de portal ingaat, ga je meteen de protal uit die precies aan de overkant staat. Hij gaat achter je aan, en blijft 100% zeker vast zitten. Nu doe jij wat je het beste lijkt, verder in je stratagie.

2) Deze heefd twee parts:
Part 1: Je begint als hunted, pak meteen een steen. Doen hem NIET aan, en loop (niet rennen) rustig naar het midden. Wacht nu todat je hunter weg naar de buiten ring gaat, dat doet 80% van de hunters na ongeveer 1 minuut. Nu doe jij je steen aan en verzamelt lekker charches. Hou echter je curser op een wapen of schild, en let heel goed op de minimap. Dit is super belangrijk! Zie je een pijl aankomen, doe dan je steen weer af. Wacht todat hij weer weg is, en doe weer hetzelfde.
Waarom werkt dit? Het was mij opgevallen dat als je geen steen vast houd je geen pijl boven je hoofd hebt. De Oplettende hunter valt dit echter wel op, dus zorg dat je toch uit de buurt van de hunter blijft.
Part 2: Eigelijk bijna hetzelfde als part 1, werk overgens niet bij snare's en ancients. Hij zit achter jou aan, werkt het best als hij nog niet als aanvals optie heefd, maar anders ook. Jij gaat naar de rand, zorgt dat je op iemand pillt, en dan doe je steen af. Hopla pijl weg. Werkt dit niet en heefd ie je door, gebruik dan je telorb wel.

3) Gewoon een tip: als de aanvaller achter je aan zit, kan je een huisje ingaan, dan gaat de ''attack'' optie weg, dus dan kan even rustig werken.

Voor: hunter
1) werk overgens alleen als ranger of mager.
Ga eerst buiten het midden, zodat de hunted die in het midde staat merkt dat je een ranger/mager bent. Ga nu naar het midde staan en zorg dat je naast je target staat. Nu snare je hem, heel onopvallent. <<<note-niet met ancient, dan valt het op en werkt het niet.-note>>>Nu val je hem aan met range/mage. Tel ook hardop, om de 6 á 7 seconden snare je hem. Aangezien hij je niet ziet, weet hij niet dat je mage/range bent. Aangezien rangers/magers vaak buiten de fist staan, denk hij warschijnlijk dat je met melee vecht, dit levert je heel veel hits op, todat hij je doorheefd.
2)Werkt alleen als je als twee hunter bent en de teleorb nog niet hebt gebruikt of dat je weet dat je hem niet gaat gebruiken.
Allles hangt van snelheid af: Je hebt daarom ook een snel wapen en een dds nodig. Teleporteer meteen naar het midde en loop dan naar de tegenovergestelde richting waar jij vandaan kwam. Ren zo snel mogelijk naar die richting todat je je target vind. Die is bijna altijd langzamer vanwege stone en armour ect. Spec hem nu met de dds, en maakt hem daarna af met je andere wapen. Hij heefd met geluk nog geen tijd gehad om veel charches te verzamelen, en jij wint dus makkelijk. Alleen voor ervaren spelers, het is moelijker dan het lijkt.



5* Tokens en rating
als je je tegenstander hebt verslagen, zul je een paar tokens en rating krijgen, de hoeveelheid tokens zal liggen aan de tijd waarin jij je tegenstander hebt verslagen en de verschil tussen jullie charges. Van de tokens kan je weer leuke rewards halen, waar ik het in het volgensde hoofdstuk over zal hebben. Rating zal waarschijnlijk zijn voor de highscores, weet iemand hier dat? :-k. Zo zien tokens eruitAfbeelding



6* Rewards
Natuurlijk willen we na al dat uitsloven iets leuks, hier alle rewards die mogelijk zijn
Druid Mage topAfbeelding
Druid mage bottomAfbeelding
Druid mage hoodAfbeelding
Als je deze combo draagt, worden je bind, snare etc. sterker, deze spullen zijn beschikbaar voor f2p en p2p, net als barrows armour zal deze slijten, als het kapot gaat, vraag aan Reggie (de verkoper) of hij het kan repareren
Cb robe topAfbeelding
Cb robe bottomAfbeelding
Cb hoodAfbeelding
Deze combo vervangt soms minds, chaos, death of blood runes, handig als je aan het vechten bent ;).Deze spullen zijn beschikbaar voor f2p en p2p, net als barrows armour zal deze slijten, als het kapot gaat, vraag aan Reggie (de verkoper) of hij het kan repareren
Battle robe topAfbeelding
Battle robe bottomAfbeelding
Battle HoodAfbeelding
Deze combo geeft een grotere kans op minds, chaos, deaths en bloods, ook geeft het een veel betere bonus. Deze set is alleen voor p2p,net als barrows armour zal deze slijten, als het kapot gaat, vraag aan Reggie (de verkoper) of hij het kan repareren
Green d'hide coifAfbeelding
Blue d' hide coifAfbeelding
Red d' hide coifAfbeelding
Black d' hide coifAfbeelding
deze spullen geven alleen extra bonus, alleen green is voor f2p,net als barrows armour zal deze slijten, als het kapot gaat, vraag aan Reggie (de verkoper) of hij het kan repareren
De Gauntelets
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze gauntelets geven extra bonus, ze zijn op de dragon gauntelets na allemaal ook voor f2p beschikbaar
Dit zijn de herb gloves, bepalend welk paar je draagt, zal de kans op die herb met 50% vergroten
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ook deze kunnen slijten
Hier doen de meeste mensen het voor, de spike en zeker shields!
Afbeelding
Afbeelding
deze schilden werken beter dan hun normale versie's, verder zien ze er nog beter uit ook :D

Fishing kan nu ook veel makkelijker, door deze fishing gloves!
Afbeelding
Afbeelding
als je deze gloves draagt terwijl je swordies/sharks aan het vissen bent, zul je 100xp extra krijgen, na 1000 keer gebruikt te zijn zijn ook deze gloves kapot, gewoon weer aan reggie vragen of ie ze wil maken ^^)
de dragon slayer gloves werken ook ongeveer zo, als je een dragon als slayer task krijgt, zal je als je een dragon hebt verslagen 10% meer slayer xp krijgen, ook deze zijn kapot na 1000 dragonsAfbeelding
en, zie hier, Rc gloves!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
deze gloves zullen als je airs/waters/earths aan het craften ben, het dubbele xp geven! ook deze gloves zijn kapot na 1000 essense



7* Slot
na zo'n beetje 2,5-3 uur werken was deze guide af, als ik het zelf zeg, vinD (!) ik m erg goed, ik hoop dat jullie veel plezier zullen hebben bij Fist of Guthix, laat een bericht met je rate achter!

Special thnx to:
Ssam, voor de laatste twee tactieken :)
Laatst gewijzigd door Primeman op woensdag 16 april 2008, 19:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Il Seduttore
Berichten: 2120
Lid geworden op: maandag 26 februari 2007, 16:23
RS: Profane_Dart (OSRS)
Oude naam: eendje56

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Il Seduttore »

Probeer misschien de reward plaatjes beter te croppen.

Dat kaartje ziet er niet zo mooi uit maar niet iedereen kan goede kaarten maken.

8/10
Waarom lees je dit?
Weet geen naam
Berichten: 498
Lid geworden op: woensdag 26 december 2007, 15:57
Oude naam: Nico15885

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Weet geen naam »

mooie guide 9/10
Afbeelding
Gebruikersavatar
dutch men8
Berichten: 722
Lid geworden op: vrijdag 29 december 2006, 21:40
Clan: 2Mighty

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door dutch men8 »

mooie guide ! goed gedaan 8.5/10
Proud lid van ~Invincible Monster Hunt Team
Afbeelding
Vox
Berichten: 1106
Lid geworden op: maandag 5 november 2007, 17:47
RS: lolvox (p2p)
Clan: -
Oude naam: Vox ofzo

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Vox »

nice ik ga het zeker uit proberen :P 10/10
en btw is max 5k volgens mij
nog steeds blijf ik vox
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Sam »

Nice guide! 9/10!
Ik heb nog een paar tips/tactieken.

Voor: hunted
1) Jij zit in het midden, en wacht rustig todat de tegenstander je heefd gevonden. Als het tijd is om te vluchten, ren je naar een huisje, en ga dan de portal in die het meest richting het midden (fist) staat. Hij zal denken ''weer een huis noob''. Hij zal weer terug naar de fist lopen, maar meteen nadat je de portal ingaat, ga je meteen de protal uit die precies aan de overkant staat. Hij gaat achter je aan, en blijft 100% zeker vast zitten. Nu doe jij wat je het beste lijkt, verder in je stratagie.

2) Deze heefd twee parts:
Part 1: Je begint als hunted, pak meteen een steen. Doen hem NIET aan, en loop (niet rennen) rustig naar het midden. Wacht nu todat je hunter weg naar de buiten ring gaat, dat doet 80% van de hunters na ongeveer 1 minuut. Nu doe jij je steen aan en verzamelt lekker charches. Hou echter je curser op een wapen of schild, en let heel goed op de minimap. Dit is super belangrijk! Zie je een pijl aankomen, doe dan je steen weer af. Wacht todat hij weer weg is, en doe weer hetzelfde.
Waarom werkt dit? Het was mij opgevallen dat als je geen steen vast houd je geen pijl boven je hoofd hebt. De Oplettende hunter valt dit echter wel op, dus zorg dat je toch uit de buurt van de hunter blijft.
Part 2: Eigelijk bijna hetzelfde als part 1, werk overgens niet bij snare's en ancients. Hij zit achter jou aan, werkt het best als hij nog niet als aanvals optie heefd, maar anders ook. Jij gaat naar de rand, zorgt dat je op iemand pillt, en dan doe je steen af. Hopla pijl weg. Werkt dit niet en heefd ie je door, gebruik dan je telorb wel.

3) Gewoon een tip: als de aanvaller achter je aan zit, kan je een huisje ingaan, dan gaat de ''attack'' optie weg, dus dan kan even rustig werken.

Voor: hunter
1) werk overgens alleen als ranger of mager.
Ga eerst buiten het midden, zodat de hunted die in het midde staat merkt dat je een ranger/mager bent. Ga nu naar het midde staan en zorg dat je naast je target staat. Nu snare je hem, heel onopvallent. <<<note-niet met ancient, dan valt het op en werkt het niet.-note>>>Nu val je hem aan met range/mage. Tel ook hardop, om de 6 á 7 seconden snare je hem. Aangezien hij je niet ziet, weet hij niet dat je mage/range bent. Aangezien rangers/magers vaak buiten de fist staan, denk hij warschijnlijk dat je met melee vecht, dit levert je heel veel hits op, todat hij je doorheefd.
2)Werkt alleen als je als twee hunter bent en de teleorb nog niet hebt gebruikt of dat je weet dat je hem niet gaat gebruiken.
Allles hangt van snelheid af: Je hebt daarom ook een snel wapen en een dds nodig. Teleporteer meteen naar het midde en loop dan naar de tegenovergestelde richting waar jij vandaan kwam. Ren zo snel mogelijk naar die richting todat je je target vind. Die is bijna altijd langzamer vanwege stone en armour ect. Spec hem nu met de dds, en maakt hem daarna af met je andere wapen. Hij heefd met geluk nog geen tijd gehad om veel charches te verzamelen, en jij wint dus makkelijk. Alleen voor ervaren spelers, het is moelijker dan het lijkt.


Ik hoop dat je er wat aan hebt, je mag ze natuurlijk(graag zelfs) verbeteren, en voeg ze gerust toe. Ze werken bij mij heel vaak.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Primeman
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 7 oktober 2007, 20:12

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Primeman »

Sssam schreef: Nice guide! 9/10!
Ik heb nog een paar tips/tactieken.

Voor: hunted
1) Jij zit in het midden, en wacht rustig todat de tegenstander je heefd gevonden. Als het tijd is om te vluchten, ren je naar een huisje, en ga dan de portal in die het meest richting het midden (fist) staat. Hij zal denken ''weer een huis kuikentje''. Hij zal weer terug naar de fist lopen, maar meteen nadat je de portal ingaat, ga je meteen de protal uit die precies aan de overkant staat. Hij gaat achter je aan, en blijft 100% zeker vast zitten. Nu doe jij wat je het beste lijkt, verder in je stratagie.

2) Deze heefd twee parts:
Part 1: Je begint als hunted, pak meteen een steen. Doen hem NIET aan, en loop (niet rennen) rustig naar het midden. Wacht nu todat je hunter weg naar de buiten ring gaat, dat doet 80% van de hunters na ongeveer 1 minuut. Nu doe jij je steen aan en verzamelt lekker charches. Hou echter je curser op een wapen of schild, en let heel goed op de minimap. Dit is super belangrijk! Zie je een pijl aankomen, doe dan je steen weer af. Wacht todat hij weer weg is, en doe weer hetzelfde.
Waarom werkt dit? Het was mij opgevallen dat als je geen steen vast houd je geen pijl boven je hoofd hebt. De Oplettende hunter valt dit echter wel op, dus zorg dat je toch uit de buurt van de hunter blijft.
Part 2: Eigelijk bijna hetzelfde als part 1, werk overgens niet bij snare's en ancients. Hij zit achter jou aan, werkt het best als hij nog niet als aanvals optie heefd, maar anders ook. Jij gaat naar de rand, zorgt dat je op iemand pillt, en dan doe je steen af. Hopla pijl weg. Werkt dit niet en heefd ie je door, gebruik dan je telorb wel.

3) Gewoon een tip: als de aanvaller achter je aan zit, kan je een huisje ingaan, dan gaat de ''attack'' optie weg, dus dan kan even rustig werken.

Voor: hunter
1) werk overgens alleen als ranger of mager.
Ga eerst buiten het midden, zodat de hunted die in het midde staat merkt dat je een ranger/mager bent. Ga nu naar het midde staan en zorg dat je naast je target staat. Nu snare je hem, heel onopvallent. <<<note-niet met ancient, dan valt het op en werkt het niet.-note>>>Nu val je hem aan met range/mage. Tel ook hardop, om de 6 á 7 seconden snare je hem. Aangezien hij je niet ziet, weet hij niet dat je mage/range bent. Aangezien rangers/magers vaak buiten de fist staan, denk hij warschijnlijk dat je met melee vecht, dit levert je heel veel hits op, todat hij je doorheefd.
2)Werkt alleen als je als twee hunter bent en de teleorb nog niet hebt gebruikt of dat je weet dat je hem niet gaat gebruiken.
Allles hangt van snelheid af: Je hebt daarom ook een snel wapen en een dds nodig. Teleporteer meteen naar het midde en loop dan naar de tegenovergestelde richting waar jij vandaan kwam. Ren zo snel mogelijk naar die richting todat je je target vind. Die is bijna altijd langzamer vanwege stone en armour ect. Spec hem nu met de dds, en maakt hem daarna af met je andere wapen. Hij heefd met geluk nog geen tijd gehad om veel charches te verzamelen, en jij wint dus makkelijk. Alleen voor ervaren spelers, het is moelijker dan het lijkt.


Ik hoop dat je er wat aan hebt, je mag ze natuurlijk(graag zelfs) verbeteren, en voeg ze gerust toe. Ze werken bij mij heel vaak.
ty, ik heb ze erbij gezet :)
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
thijsieman
Berichten: 1642
Lid geworden op: vrijdag 13 oktober 2006, 18:36

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door thijsieman »

Ik geef je een 8,8/10. Ik mis hier en daar hoofdletters. Rewards kun je wel wat beter croppen.
Dit zijn mijn guides:
{ CYclops killing }
{ Fishing 1-99 Snel en voor geld! }
{ Tzhaars killen met summoning en herblore xp! }
{ Gptreasure, verdien geld d.m.v. enquetes! }

Referral link Gptreasure: http://gptreasure.com/register.php?ref=thijsie
Referral link Lord of Ultima http://www.lordofultima.com/ref/2267570083

Vind je dat ik goede guides maak? Pm me over een guide die jij wilt hebben en ik zal kijken wat ik kan doen!
dreas21
Berichten: 936
Lid geworden op: donderdag 17 april 2008, 17:18

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door dreas21 »

8.5/10 =D>maar je in huisjes verstoppen is niet echt zwak dat is de tactiek en het spel gaat om tactiek.
Afbeelding
Faceshifter
Berichten: 199
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 8:08
Clan: op zoek

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Faceshifter »

heel geslaagd! een 10/10! =D>
"A journey of a thousand miles, starts with a single step."
"Eye of Twilight, give us sight.
Take our offer, give us might.
Make our power tears of night."
Gebruikersavatar
vet394
Berichten: 555
Lid geworden op: zaterdag 9 juni 2007, 12:52

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door vet394 »

ik heb ook een taktiek wacht bij de rand tot hij naar je toe komt als hij dichtbij is tele je naar het midden met tele orb en ga je in de huisjes dan wacht je tot de hunter komt en hij ziet je niet XD
Super Tosh
Verbannen
Berichten: 2743
Lid geworden op: zondag 29 april 2007, 21:21
Clan: Lunagang Funclan
Oude naam: Super Tosh
Contacteer:

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Super Tosh »

Nog een tactiek: (lijkt op snaring en membs only)

Armour:
Helm of neitzonot - berserker helm
Glory of amulet of str
Mystic robe top (of beter)
Mystic robe top (of beter)
Mystic boots of dragon boots
Dragon dagger p++
Rune defender (gaat om attack + str bonus)
God cape of fire cape

Benodigheden:
Snare (of entangle) of ice burst (of hoger).
52 prayer (of hoger)

Voor hunter!

Wat te doen:
Ren naar midden en wacht 2-3 minuten. Als die er dan niet is ga zoeken.
Gevonden? Doe dan snare/burst en doe Smite aan. Dan de dds specs en als die weg rent weer snare/burst en dan verder gaan met specs. Als het goed is heeft de tegenstander bijna geen prayer meer. Pak nu je whip of burst lekker door.
lord dracon6
Berichten: 21
Lid geworden op: zondag 4 november 2007, 9:59

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door lord dracon6 »

nice, ik snapte er nog niet zoveel van, 8,9/10 mis wat interpunctie, en plaatjes kunnen iets beter( laat ze misschien dorr iemand anders maken, maar zet erbij dat hij/zij ze hebben gemaakt)
cb: 73
Afbeelding
Als god bestaat, is er maar een van en dat ben ik!
Inverney
Ex-chatmoderator
Berichten: 3500
Lid geworden op: zondag 20 april 2008, 11:10
RS: Gestopt
Oude naam: Uber

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Inverney »

als je hunter bent, add je hunted dan even, als hij niet de steen aanheeft en geen pijl heeft, kan je hem alsnog zien, en doe zelf dan private op friends, zodat hij jou niet kan zien als je geen pijl hebt
Gebruikersavatar
-kasame10-
Berichten: 183
Lid geworden op: maandag 26 januari 2009, 9:51
Clan: guthix mans

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door -kasame10- »

faira is een meisje domkop..............
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Kipcorn »

nice guide! zelf is fist of guthix mijn lievelings minigame dus toch wel een 8/10 ;) ;) ;) ;) ;) :---) :---) :| :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:?: verlies je je spullen als je dood gaat bij FOG?
Black LegOOn
Berichten: 547
Lid geworden op: zondag 1 februari 2009, 9:14
Oude naam: music1freak

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Black LegOOn »

nice als ik gezocht word ga ik altijd eerst 2min aan de kant staan dan ren ik naar het midden want dan zoekt de hunter vaak de arena af aan de buiten kant en haal jij snel charges
make a own
Berichten: 1
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 21:12

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door make a own »

even een kleine toevoeging, het is zeker handig om een explorer ring (1,2,3) te gebruiken van de lumbrige en dynor dairy

je kan dan je energie herstellen en het geeft je dus meer energy vergeleken je tegenstander, het nadeel is dat dit maar 3x 50% kan met explorer ring 3 maar beter dan niets! :D/
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Screen Productions: Fist of Guthix!

Bericht door Wout12345 »

Goede guide! 9/10

Ik heb zelf ook een tacktiek bedacht, en hij werkt redelijk goed. Het is voor hunted zijn:
Wanneer je gezien wordt, schuil dan in een huisje. Gebruik de portal NIET. Bijna iedereen verwacht dat je de portal neemt. Wanneer hij/zij bij de andere huisjes gaat kijken ben jij weg. Als je niet gezien wordt, loop dan gewoon naar de rand. Als je wel gezien wordt, loop dan naar de rand en volg de rand dan langs links of rechts. De meeste mensen denken dat je gewoon gestopt bent bij de rand en daar bent geteleet. Dan gaan ze dus meestal terug naar het midden. Als hij/zij ziet dat je daar niet bent, moet de hunter de hele arena uitkammen.

Maar goed als je aan de rand staat, ga dan in de lichte zone van 6 charg./sec. staan, best achter een obstakel. Wanneer je daar een paar minuten staat, zit de hunter jouw waarschijnlijk te zoeken langs de rand. Ga dan terug naar het midden.

Iets wat veel mensen doen is gewoon in het midden staan en de hele tijd bewegen tussen die troep mensen. Zo kan de hunter niet makkelijk op je klikken om je aan te vallen.

Helaas zijn er noobs die niet tegen hun verlies kunnen en je noob of coward (lafaard) gaan noemen. Tegen mij zeiden ze eens: Stop wasting peopple's time, lout12345!. Ik negeer ze meestal, komaan zeg als het doel overleven is, is weglopen toch niet raar?
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Plaats reactie