thieving guide 1-99

Hier staan tips van je medespelers over skills.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
fatjoe
Berichten: 208
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 19:14

thieving guide 1-99

Bericht door fatjoe »

mijn thieving guide
Afbeelding

:?: waarom maak ik deze guide
:!: omdat ikweinig thieving guide's zie en laat staan daarbij de auteur ook lv 99 thieving is en dus uit envaring spreekt
:?: waar zijn de foto's ??
:!: in de uitklapbordje's :mrgreen: dat maakt het overzichtelijker
hoe gaan we te werk :?:
:?: van lv 0 tot en met lv5
:!: hier voor gaan we naar lumbrige en gaan we daar mans/womans beroven
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: 47 mans/womas voor lv5
:?: van lv 5 tot en met lv 10
:!: hiervoor gaan we naar ardougne en gaan we de bakker stalletje's beroven
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 48 stalletje's beroven om tot lv 10 te graken
:?: van lv 10 tot en met lv 15
:!: hier voor gaan we terug naar lumbrige en lopen we naar het noord-westen naar de wind molen en gaan we farmers bestelen
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 87 farmers bestelen om naar lv 15 te graken
:?: van lv 15 to en met lv 20
:!: hier voor gaan we terug naar lumbrige en lopen we een stukje naar het westen waar goblins en giant spides lopen daar op de kaart zal een "!" staan (kijk op de foto) maar voor we daar bijnnen kunnen moeten we eerst de trapdoor picklocke het duurt een paar seconden op lv 10 maar het lukt als we in de grot komen zien we dat het volloopt met roodjasse's de H.A.M members maar wij moeten alleen de vrouwelijke members hebben( :idea: oms zul je een kleding stuk krijgen van het H.AM uniform houd dit bij want er zijn verschillende questen waarbij je een H.A.M costume nodig hebt)
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 112 H.A.M members bestelen (vrouwelijke)
:?: van lv 20 tot en met lv 35
:!: nu zullen we terug naar ardougne moeten reizen en gaan we naar de markt maar we gaan geen bakkers bestelen maar deze keer ilk stalletje's
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 748 de silk stal beroven
:?: van lv 35 tot en met lv 40
:!: hier voor blijven we in ardougne want daar waren we al voor de silk maar nu hebben we huiden nodig dus we gaan de fur stall daar bestelen
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 412 keer de fur stall beroven
:?: van lv 40 tot en met lv 45
:!: hier voor blijven we in ardougne en gaan we die sukkels overvallen de guards dus die grote bemoeiallen een lessje leren en hu!n geld gaan we stelen
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 519 guard beroven van hun 30 coins
:?: van lv 45 tot en met lv 55
:!: hier voor gaan we naar het noorden dus trek jullie gestollen bondjassen aan en nu gaan we naar relleka de fremmeniks bestelen ( :idea: fremmeniks hebben een eigen naam en zitten vooral in huizen en je kan voor afwisseling naar de markt gaaan voor fish stalls)
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 1619 keer een fremmenik bestelen voor lv 55 te berijken
:?: van lv 55 tot en met 65
:!: hier voor gaan we knight bestelen deze kunnen we vinden in ardougne op de markt
In- of uitklappen •
Afbeelding
:idea: we moeten 3355 keer een knight bestelen
pyramid plunder
hier over ga ik niet veel zeggen omdat lunagang een prachtige guide er over heeft ( http://www.lunagang.nl/mini-game/pyramid-plunder.php ) maar je kan deze al op lv 55 doen denken sommige mensen ja oke maar dan lukt dat niet zo goed dus daarom deed ik dat pas op lv 65
andere mannier voor 99
als je pyramid plunder beu bent voor een tijddje kan je je thieving trainen als volgd lv65-69 menaphite thug ( :idea: pollnivneach) / lv 70-74 paladin ( :idea: ardougne markt ) / lv75-79 gnome ( :idea: gnome stronghold) / lv80-84 hero ( :idea: ardougne) / lv 85-99 elf ( :idea: in het land van de elfe overal)
:D/ time of honor =D>
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb hem ja geloof me of ni ik ben grand master thief :ninja: chek mijn zotte thieving cape :mrgreen:
FAQ en tips
FAQ
:?: verdiend thieving veel geld?
:!: niet op een kleine schaal maar op grote schaal we ( bv. ik besteel 1 elf 1 death rune ik besteel er 100 100 death rune's)
:?: hoelang duurt het voor 99 thieving te halen :-k
[-X :!: een domme vraag want dat verschild van mens tot mens als ik 10u per dag thieving train zal da snellergaan als iemand die een uurtje per dag thieving traint ( :idea: ik zelf deed het altijd in stukken en ik weetdus niet hoe lang ik er over deed)
:?: kan je je thieving ook op een andere mannier train dan alleen zo als jij het zegt
:!: nee hellemaaal niet ik geef alleen een voorbeeld waaruit je kan zeggen ik ben nu 70 thieving meschien moet ik gnome's proberen
:?: zijn er nog andere mini game's voor thieving buiten pyramid plunder?
:!: ja , sorceress's garden en rogeu ' den ( :idea: kijk op lunagang)
:?: ikk ben lv 40 thieving en probeer guard maar dat lukt niet zo vaak
:!: wacht tot je lv 41 bent en dan gaat het wat sneller
tip's and tricks
doe questen voor thieving ( http://www.lunagang.nl/quests.php )
neem pauze's tijdens het trainen
kijk niet heel de tijd hoeveel xp left en mijn getallen kloppen alleen als je juist het lv heb
zet muziek op ontspan je
:idea: op lv 72 is paladins snel en goed om te trainen want ik verdiende ong 1k chaos rune's en 40k cash dus dat is 140K per uur
:idea: zelf op lv 99 thieving is hero's nog niet zo simple want je kan nog altijd ondekt worden en dat kost je 4 hp
:idea: ga naar werelden waar de andere players de personen niet doden die jij moet bestelen
glove''s of silcense helpen voor thieving maar je hebt ook een hunter lv van 53 hebben voor het beest te kunnen vangen die de huid dropt
nawoord
ik bedank lunagang voor het forum en runescape voor het spel natuurlijk
rate or hate 1/10 ( ps: dit is men eerste guide op lunagang en ik heb veel spelling's fouten gemaakt maar het gaat om de inhoud en school is pas over 1 week begonnen)
alle rechten voorbehouden geen foto's gebruiken zonder toestemming
Laatst gewijzigd door fatjoe op dinsdag 25 augustus 2009, 12:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

5/10 nogal een korte guide en saai om te lezen gebruik wat kleurtjes paatjes niet in eeuitklap ding informate heveel je er moet beroven weetjes hoeveel het food gaat kosten questen dievan pas komen
Afbeelding
fatjoe
Berichten: 208
Lid geworden op: zaterdag 27 juni 2009, 19:14

Re: thieving guide 1-99

Bericht door fatjoe »

ok bedankt maar kijk eens verder dan je neus er staat overal nij hoeveel je er moet beroven en 2de moet ik efe alle quest guide's van lunagang gaan over scrijven de link is ook wel handig hoor maar ik zal er iets aan doen
Afbeelding
killyou808
Berichten: 296
Lid geworden op: maandag 11 juni 2007, 16:48

Re: thieving guide 1-99

Bericht door killyou808 »

6/10.

- Gebruik hoofdletters en leestekens.
- LvL of level leest makelijker.
- Pyramid Plunder (PP) kan je vanaf level 21 thieving al doen.
- Je plaatjes zouden ook best wel zonder uitklap bar mogen. en vergroot ze dan tot de normale grootte dat je niet hoeft te klikken. (dus gebruik ''embed this image'')
- Zet bij tips (als je dat wil): als je Pyramid Plunder speelt doe dit dan in wereld 64. In deze wereld is de onofficiele Pyramid Plunder world.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Y0ur Mottha
Berichten: 8
Lid geworden op: vrijdag 24 juli 2009, 9:24
Clan: Geen

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Y0ur Mottha »

Gebruik verschil in je kopjes. Dus de grootte aanpassen. Dit leest namelijk voor mij heel onprettig. Ik denk dat meer mensen dat wel vinden.
Verder is de uitleg wel goed. Probeer anders nog even een thieving cape te posten met emote ofso.
Je kan mij altijd een PB'tje sturen mocht je een vraagje hebben. Of add mij: Feel Thiz
Inverney
Ex-chatmoderator
Berichten: 3500
Lid geworden op: zondag 20 april 2008, 11:10
RS: Gestopt
Oude naam: Uber

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Inverney »

de manieren zijn op zich ok, maar er zijn heeel veeel dingen die verbeterd moeten worden.
- de plaatjes zijn niet te zien, en wat meer uitleg dan 1 zinnetje zou erg welkom zijn. en waarom op 65 pyramid plunder doen als je al op 61 een nieuwe room kan? en paladins, heroes en elves zijn naar mijn ervaring zeer slechte exp, aangezien ze je heel vaak pakken. ( met 99 + cape operated pakt een hero me nog steeds 1/2 keer)
de methodes die je erin beschreven hebt zijn de goeien, da's goed gedaan ^^

6.5/10
echt cola
Berichten: 156
Lid geworden op: woensdag 21 november 2007, 19:14
Clan: geen
Oude naam: gert the bes

Re: thieving guide 1-99

Bericht door echt cola »

opzich wel goede guide.
zet er alleen wel even de xp bij enzo. probeer ook ervoor te zorgen dat het niet zo is van: lumbrige, ardy, lumbrige, ardy. zorg ervoor dat de mensen zo weinig mogelijk moeten lopen.

7/10
robinoyo
Berichten: 199
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 10:15

Re: thieving guide 1-99

Bericht door robinoyo »

Hmm.. toch laat je niet echt de snelste manier zien, namelijk blackjacken met menaphite thugs, dat is sneller dan pp, namelijk 300k xp/u. Ben zelf 96 dus spreek ook uit ervaring.
Check mijn guide s:

http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... 4#p1685584
Afbeelding
legendary686
Berichten: 233
Lid geworden op: zondag 10 februari 2008, 9:36
Clan: No1

Re: thieving guide 1-99

Bericht door legendary686 »

Plaatjes moeten beter dus zo:
In- of uitklappen •
Afbeelding

Code: Selecteer alles

[img]http://img200.imageshack.us/img200/9434/dieffure.jpg[/img]
Afbeelding
jurgenkatoen
Berichten: 44
Lid geworden op: maandag 17 augustus 2009, 23:13
Clan: LTF
Contacteer:

Re: thieving guide 1-99

Bericht door jurgenkatoen »

Het is wel een goeie guide maarr... Er zitten veel spelfouten in he :)
Niet dat ik als de beste type ofzo :)
Maar met een guide moet je je toch beter inzetten voor typefouten

7/10
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Wup »

Goede guide, nog een tip. Volgensmij gaat Socrerres garden sneller dan bijvoorbeeld master farmers pickpocketen en het geeft ook afwisseling. In het begin gaat het nog niet zo snel, maar als je het onder de knie hebt is het best wel makkelijk. Vanaf lvl 45 kun je al in de Herfst zone en bij 3 vruchten levert dat al 2.350k xp op!
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: thieving guide 1-99

Bericht door iRon »

5/10
Goede inhoud, alleen je zou je spelling kunnen veranderen. Schrijf met hoofdletters en maak je plaatjes wat groter. Als je dat doet zou het al een hele verbetering zijn.
Dood Hi
Berichten: 1405
Lid geworden op: donderdag 28 december 2006, 19:36
Clan: Kippen zijn Koel

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Dood Hi »

Inhoud is wel goed.

Lay-out wat minder :P

Ik heb ook nog een tip: draag bij het pickpocken een regen bracelet
dit versnelt het levens erbij krijgen met 100% dus hoef je minder te eten ;)
Afbeelding
In- of uitklappen • Mooie sig :) maar die zie je niet als je hem opent :) maar ik wist niet waar ik hem anders kwijt moest XD
Afbeelding

nubay
Berichten: 129
Lid geworden op: dinsdag 15 september 2009, 12:28

Re: thieving guide 1-99

Bericht door nubay »

er staat 'ilk stal' er moet vast 'silk stal' staan :P

ja, en ik spreek oook uit ervaring ik heb ook 99Thief
je maakt een guid eover thieving, maar dan vergeet je het allleer belangrijkste van de hele skill...
Thieving met een hoofdletter!@@!@@ :twisted: :twisted:
probeer wat aan je lay-out te doen
Gebruikersavatar
mastergi0
Berichten: 31
Lid geworden op: zondag 18 mei 2008, 16:18
Clan: otti-0wnz
Oude naam: coins296

Re: thieving guide 1-99

Bericht door mastergi0 »

van lv 0 tot en met lv5
verander 0 in een 1
In- of uitklappen •
Afbeelding
In- of uitklappen •
Afbeelding
konijn99
Berichten: 552
Lid geworden op: zondag 6 juni 2010, 9:57
RS: boskonijn9 (p2p)
Clan: paprikakokje

Re: thieving guide 1-99

Bericht door konijn99 »

7/10

level 0 in level 1 veranderen.
(veel) grotere plaatjes.
beetje uitleg over food enzo.(hoeveel voor die lvls enzo...)

anders zéér mooie guide verander deze dingen en je krijgt 9.5/10 :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bekijk mijn [road to 5k DKS kills] in het buit topic! [1000/5000]
lexa10
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 14:32
Clan: geen
Contacteer:

Re: thieving guide 1-99

Bericht door lexa10 »

Plaatjes zijn te klein,
Zoom in met paint of zo, nu is het niet te zien.
6/10
Lang leve de nutteloosheid!
Oh ja en leve RS
injaske
Berichten: 28
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 12:48
Clan: nog geen (zoek er 1)

Re: thieving guide 1-99

Bericht door injaske »

goede guide maar als ik zo zie
moet ik op gegeven moment 3000 keer dezelfde persoon beroven ?
duurt het zo lang egt?
Gebruikersavatar
Simone-ness
Berichten: 676
Lid geworden op: maandag 6 juli 2009, 12:53
RS: QueenOvNoobs (p2p)
Oude naam: truusje84

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Simone-ness »

8/10
ik vind het een ontzettend goede guide qua inhoud, wat het belangrijkst is, maar ik heb 2 opmerkingen:
1: de plaatjes in de uitklapdingen maken de guide niet overzichtelijker, want nu staat juist de tekst op elkaar... de plaatjes zijn ook veel te klein, je kunt haast niet zien wat erop staat
2: de vraag "hoe lang duurt het" is niet zo'n stomme vraag. jij weet hem toevallig niet, en dat wil dus niet zeggen dat de vraag dom is. veel mensen, waaronder ik, willen dit weten (om de tijd in te schatten en om guides te vergelijken)

EDIT: er staan inderdaad hééééél veel spellingsfouten, wat soms erg irritant leest...
Afbeelding 18-04-'11 QPC 04-10-'11 Afbeelding 27-05-'12 Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-01-'13
Afbeelding 28-03-'13 Afbeelding 23-02-'14 Afbeelding 24-02-'14 Afbeelding 15-04-'14 Afbeelding 02-11-'14
Afbeelding Afbeelding Afbeelding 12-11-'14
2015: Consti, Pray (april) Fletch, Ranged & Summ, Farm (mei) Mine (juni) Slay, Str, Def, Div & Agil, Hunt (juli)
Jeroeen
Berichten: 623
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:57
RS: Jeroeen (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: thieving guide 1-99

Bericht door Jeroeen »

No rate.

- Lay-out.
- Hoofdletters.
- Te veel spelfouten.
Plaats reactie