Mage training arena guide

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Mage training arena guide

Bericht door KetchupFTW »

Tha geschiedenis
De mage arena kwam volgens het verhaal van RuneScape vlak nadat de runes waren uitgevonden. De mensen waren nog niet erg bedreven met magic en konden dus naar deze plek om het te leren. Inmiddels is de plek zo goed als verlaten en weten veel RuneScapers niet van het bestaan af. Daarom deze guide over de mage training arena!

1: Geschiedenis
2: Voorwoord
3: Inleiding
4: Alchemist's room
5: Telekinetic room
6: Graveyard
7: Enchanting chamber
8: Prijzen :D/
9: Nawoord
10: Vragen

Voorwoord
Het werd tijd dat ik weer is van me liet horen qua guides. Nou dacht ik: ''Ik wil een orgineel onderwerp'' en na het zoeken bij guides kon ik nou niet zo veel mage training arena guides vinden. Daarom ga ik een guide maken over de mage training arena. De arena is alleen voor members.

Afbeelding
Mage training arena

Inleiding
De eerste keer dat je de mage training arena in loopt moet je met de guardian praten die daar staat. Je krijgt dan een levende hoed die je punten bijhoud. Als je de hoed vernietigt doe je dat ook met je punten! De mage training arena is een goede manier om geld te verdienen. Naast dat geld krijg je ook best veel magic xp en een heel klein beetje geld :D . Natuurlijk kan je ook met de punten die je verdient runes kopen. Je hebt 4 manieren om punten te verdienen in de mage training arena. Die vier manieren ga ik proberen heel precies uit te leggen :) .

Alchemist's room
Benodigdheden: Fire runes en nature runes. Je kan natuurlijk ook een fire staff meenemen. Dan heb je ze onbeperkt.

Als je de kamer binnenloopt zal je waarschijnlijk als eerste de 8 kasten zien. Ze lijken ook wel op depoist boxen. In die kasten zit niks of een van de volgende dingen:

-Leather boots
-Adamant kiteschield
-Adamant helm
-Emerald
-Rune longsword

Deze dingen kan je low of high alchen. Je krijgt niet het gebruikelijke geld maar 1-30 coins. Hoeveel de spullen op dat moment waard zijn kan je in het balkje rechts bovenin zien.

Afbeelding
Het balkje met de prijzen en je punten

Het is natuurlijk handig om zo veel mogenlijk spullen te pakken. Als je alle spullen hebt alch je ALLEEN het voorwerp die op 30 staat. Als je niet meer van dat voorwerp hebt verzamel je gewoon verder tot je dat voorwerp weer te pakken krijgt. Het is een erg simpel spelletje wat na verloop van tijd dan ook saai begint te worden.

Telekinetic room
Benodigdheden: Law runes en air runes. Je kan natuurlijk ook een air staff nemen.

Je moet proberen het standbeeld naar het vierkante vakje te schuiven. Dat doe je door ''de telekinetic'' spreuk. Je hoeft alleen aan de goede kant te staan om het beeld te laten bewegen. Eigenlijk is deze game erg simpel als je hem eenmaal door hebt. Hier een plaatje om het duidelijk te maken.

Afbeelding
Rood: Het standbeeld
Blauw: Het vierkantje waar je het standbeeld heen moet slepen
Geel: Ik :lol:

Graveyard
Benodigdheden: Earth runes, water runes en nature runes. Natuurlijk kan je van een van de basis runes ook een staff meenemen.

De graveyard vind ik zelf de irritanste kamer. Dat is omdat je de hele tijd het zelfde moet doen, maar ook omdat er steeds bones uit de lucht vallen die je raken. Je kan ze niet ontwijken of laten stoppen. Er gaan steeds 2 hitpoints af. Als je dood bent raak je niet je spullen kwijt (behalve je gemaakte fruit), maar wel 10 graveyard punten. Je moet van stapels bones pakken en die omtoveren in fruit met de ''bones in banana'' spreuk. Als je je inventory vol hebt gooi je ze in een soort van box. Dan krijg je points en wat runes.

Afbeelding
Groen: De stapels die je ziet zijn de stapels bones
Geel: De guardian, hij is ook de grootste guardian
Oranje: Ik weer :mrgreen:

Enchanting camber

Rechts-beneden staat een plaatje van een paar figuren. Het plaatje die je op dat moment ziet moet je enchanten. Anders krijg je geen enchanting punten!!! Na het enchanten krijg je een orb. Als je die orb in een put in het midden gooit krijg je een paar punten.

Afbeelding
Het figuurtje waar je nu enchanting punten voor krijgt

Prijzen

Met je punten kan je spullen kopen. Nou heb ik hier een tip voor. Als je voor het geld gaat, koop dan infinity boots. Die zijn weinig punten, maar toch heel veel geld waard :P.

(p.s: ik was te lui om de prijzen op te schrijven en op te schrijven hoeveel ze kosten :mrgreen: )

Nawoord

Leuke guide om te maken vond ik dit! Mijn eerste minigame guide. Hopelijk valt hij bij jullie in de smaak!

Rate or hate

Vragen

:?: :
:!: :

:?: :
:!: :

:?: :
:!: :
Laatst gewijzigd door KetchupFTW op donderdag 21 januari 2010, 17:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Les Maximux
Berichten: 144
Lid geworden op: zondag 17 januari 2010, 10:27
Clan: -

Re: Mage training arena guide

Bericht door Les Maximux »

Ziet er goed uit! De informatie zelf is ook ruim voldoende :).

Ik geef je een 8/10.
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Mage training arena guide

Bericht door KetchupFTW »

Ty :mrgreen:
`Red Admirall
Berichten: 536
Lid geworden op: dinsdag 27 maart 2007, 16:07
Oude naam: ridder dino3

Re: Mage training arena guide

Bericht door `Red Admirall »

Nice =)
Gebruikersavatar
iNiek
Berichten: 720
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 14:16
Oude naam: P1nkp0pp3R

Re: Mage training arena guide

Bericht door iNiek »

Hoe duur zijn infiny boots en voor hoeveel punten kan je ze daar kopen?

8/10
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Mage training arena guide

Bericht door KetchupFTW »

Ik was te lui om dat op te schrijven. Als je het wilt weten ga je naar: Lunagang->minigame's->mage training arena.
Synchr0ne
Berichten: 280
Lid geworden op: donderdag 10 september 2009, 20:35
Clan: Geen
Contacteer:

Re: Mage training arena guide

Bericht door Synchr0ne »

Er staat nergens dat de arena voor members is ...
Afbeelding
KetchupFTW
Berichten: 4782
Lid geworden op: zondag 16 november 2008, 18:33
RS: Gestopt
Clan: Smokin Mils
Oude naam: NL Barbarian

Re: Mage training arena guide

Bericht door KetchupFTW »

Synchr0ne schreef:Er staat nergens dat de arena voor members is ...
Owja, dank je!
Vin Danger
Berichten: 266
Lid geworden op: vrijdag 11 december 2009, 18:36
Clan: Zoekt een PVM clan.

Re: Mage training arena guide

Bericht door Vin Danger »

Hoeveel punte haal je ong per uur in al die 4 kamers?
Lucandon
Berichten: 1500
Lid geworden op: zaterdag 1 maart 2008, 12:44
Clan: lunatube cc
Oude naam: Raid

Re: Mage training arena guide

Bericht door Lucandon »

Prijzen

Met je punten kan je spullen kopen. Nou heb ik hier een tip voor. Als je voor het geld gaat, koop dan infinity boots. Die zijn weinig punten, maar toch heel veel geld waard :P.

(p.s: ik was te lui om de prijzen op te schrijven en op te schrijven hoeveel ze kosten :mrgreen: )

Als je daar te lui voor was dan lijkt het alsof je niet eens je best wou doen voor de guide.
En Tip zet dat er dan niet bij.
En zet ook een plaatje bij de prijzen.
Nice work 7/10
Afbeelding
Plaats reactie