GWD rush bandos boss guide

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
mitsi-mello
Berichten: 698
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2008, 17:16
RS: Gupzilla (p2p)

GWD rush bandos boss guide

Bericht door mitsi-mello »

deze guide is gemaakt voor de cc 'GWD rush' de geheledag bandos

ff een korte guide om je geheugen op te frissen :)

1) hoe kom je er
2) in de gwd
3) stats
4) gear + inveretory
5) eenmaal bij de boss...


1. hoe kom je er
ten eerste moet je weten hoe je er moet komen. hieronder is een kaartje waar dat op staat
Afbeelding
route blauw:
is de lange route, je teleport met je game neckless naar de games room, en bankt ff in de warriors guild. onderweg koop je 1 paar climbing boots, die te vinden zijn onderweg bij het groene balkje op kaart (links onder) dan volg je de route tot je bij trollheim komt, daar aangekomen zet je protect from ranged aan en loopt door tot het zwarte balkje. daar moet je of 60 strenght of 60 agility hebben om er door te komen. ga daar door heen en je komt bij een besneeuwt stuk, zet hier protect from mellee aan

route rood:
is de korte route voor deze moet je de quest edguars ruse gedaan hebben om er naar toe te kunnen teleporten met trollheim tele. (2 fire runes en 2 law runes) klim de berg aan de oost of west kant af, en loop naar het noorden, protect ranged aan als je om de berg heen loopt naar het noorden, en dan langs de steen (60 strenght) of langs de scheur (60 agility)


2)in de gwd
Afbeelding
je komt aan in het midden bij het uitroep teken, als je geen saradomin item heb (zodra je van elke god aan item draagt word je neit aangevallen door volgers va ndie god) kan je het besten protect from magic aan doen en naar het noorden lopen als je GEEN bandos item heb (of daar verzamelen met je team) of je loopt naar het westen en volgt de blauwe route als je WEL een bandos item heb, bij blauw kill je goblins van een laag level om 40 killcount te krijgen (nodig om bij bandos te komen) bij rood kill je hobgoblins die iets sterker zijn tot je 40 killcount heb. als je je killcount heb verzamel je met je team of in het rode vierkantje of vlak voor de boss deur om bij de boss deur te komen loop je eerst de stronghold in door met een hamer op de eerste deur te slaan (hammer MOET dus mee!) en loopt door tot de kamer (kots groene balkje) ga niet door de deur tot de rest van je team oook gaat, en loop ook niet de bandos stronghold in als je GEEN bandos item heb alleen als je metteen doorloopt naar de boss room


3) stats
die zijn niet zo belangrijk omdat we die allemaal al hebben het enige wat er nodig is om bij bandos te komen naast de 60 agility of strenght is 70 strenght, maar ik ga er vanuit dat jullie dat wel hebben :p


4) gear + inveretory
het beste is om met mellee te gaan ik zelf raad het volgende aan (aanpassingen mogelijk) van beste naar minder goed
head: neitiznot helm->barrow helm->blessed coif
amulet: Fury->glory->holy/unholy symbol
top: bandos chestplate->barrow armour->black d'hide boddy
legs: bandos tassets->verac legs->andere barrow legs
cape: skill cape (t)->magic cape (van magic arena)
gloves: recip for a disaster, beste die je kan kopen -> blessed vambs.->dragon gauntlets
boots: Dragon boots->bandos boots->climbing boots
ring: beserker ding->ring of life (geen wealth heeft geen zin in een team!)

inveretory:
hammer (ECHT NIET VERGETEN!)
1 klik teleport
evt. een special attack wapen
super set
4-6 prayer pots (4)
4-6 super restores + 12 sarabrews
naast dat nog gewoon shark of beter

je kan eventueel een ancient mace (bandos item) en een (un)holy symbol mee nemen in je inveretory voor bescherming tegen de volgers en de items later droppen

BOB (beast of burder)
een beest dat wat voor je draagt altijd handig maar dat kan je het best niet doen want door een recente update, is het zo dat je bob de boss attacked, en kan de boss ipv de tanker jou in 1x aanvallen! een bob is wel handig bij het halen van killcount. je kan hem later dismissen en bijvoorbeeld een heal familiar oproepen (fruit bat, bunyip etc.)


4) eenmaal bij de boss...
Afbeelding
je bent nu als je alles goed gedaan heb bij de deur voor de boss, en ziet onze vriend al lopen... general graador, het zal niet leuk zijn om hem tegen het lijf te lopen zonder voorbereid te zijn dus vandaar de volgende tacktiek:

De tanker gaat als allereerste de boss room in met protect from MELLEE zonder dat zal hij snel dood zijn. de tanker (meestal full guthan) valt de boss altijd als eerste aan en valt dan 1 van de 3 hulpjes aan van general graador zodat hij healt.
de rest van het team volgt allemaal met protect from ranged! en vallen allemaal graador aan tot die dood is, hij zal niemand aanvallen met mellee alleen de tanker.

nadat de boss dood is kill je de minions maar je laat (meestal) de ranger leven zodat de tanker daar op kan healen als die Guthan draagt.

nadat de boss dood is gaat iedereen tegen de westelijke muur staan en wacht tot de boss spawnt, de tanker staat in het middan van de room om graador als eerste aan te vallen



ik denk dat dit het wel zo'n beetje was

groetjes

Toegevoegd na 10 minuten:

alle rechten voorbehouden. uit deze guide mag niets gekopieert of verveelvoudigt worden zonder toestemming van de auteurs.
GWD rush team©
[/color]

Toegevoegd na 29 minuten:
hey,

misschien hebben jullie er allemaal wel is zin in, lekker eventjes een boss doen. het probleem is meestal het team vinden, vandaar het volgende: Join ''GWD rush'' clanchat voor (bijna) altijd bandos boss (je kan nog net niet om 4 uur s'nachts aankomen zetten voor een boss evt. mogelijk in toekomst O:) )

wij zullen vooral naar bandos gaan evt. zamorak en heel misschien later nog saradomin en armadyl
de clan chat:GWD rush
lootshare of coinshare:lootshare
team of mass:mass
gezellig:ja! :D

de enige eisen die we aan jullie stellen zijn de standaart dingen voor bandos (70 str) en een combat van minimaal 100+ en een wapen als een whip of beter. :roll:
voor een korte samenvatting van een bandos guide: Bandos boss guide (samenvatting)

hoop jullie snel te zien, in GWD rush!
groeten GWD rush team ©
Afbeelding
Thomas
Berichten: 11189
Lid geworden op: zaterdag 16 januari 2010, 15:03
RS: SP00NTECH (OSRS)
Clan: Tipaward manipulator

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door Thomas »

Nice guide 9/10
Ik heb een foutje ondekt:
Mellee hoort melee te zijn ;)
Afbeelding Lisette 24/11/2015 :oops: :wub:
Afbeelding
Afbeelding
mitsi-mello
Berichten: 698
Lid geworden op: donderdag 30 oktober 2008, 17:16
RS: Gupzilla (p2p)

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door mitsi-mello »

is geen foute melee en mellee zijn allebij mogelijk
melee is engels en mellee nederrlands :mrgreen:

groetjes
Afbeelding
Gebruikersavatar
schimmel_ijs
Berichten: 46
Lid geworden op: donderdag 24 juni 2010, 16:22

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door schimmel_ijs »

Het licht misschien aan mij maar ik zie maar 3! foto's!
Je kan bv. een foto van inv. + gear nemen.
Afbeelding
yoniyoeri
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 9:58

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door yoniyoeri »

ik zoek een clan voor bandos boss kan iemand mij helpen ?? :D/
King Rico
Berichten: 1837
Lid geworden op: woensdag 12 november 2008, 16:32
RS: King Rico (p2p)
Clan: Gezellig zooitje
Oude naam: Serpico

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door King Rico »

Ik vind het een best slechte guide, je gebruikt geen hoofdletters en de lay out is niet echt mooi ofzo
Ook mis ik nog plaatjes van de inventory, gear enz..
5/10.
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door Roy Boy106 »

Fire cape kan ook :)
Kuukse
Berichten: 19
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2010, 17:07

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door Kuukse »

Sla plaatjes op in PNG

Nu = 6/10
Na = 7.5/10
gabrielllll
Berichten: 65
Lid geworden op: zaterdag 17 juli 2010, 16:27
RS: gabrielllll (p2p)
Clan: nofear

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door gabrielllll »

paar tips:
nadat de boss dood is kill je de minions maar je laat (meestal) de ranger leven zodat de tanker daar op kan healen als die Guthan draagt.
als de tanker soulsplit heeft laat je die ook healen op de ranger.


amulet: Fury->glory->holy/unholy symbol
ik denk dat een stole beter is dan holy/unholy sumbol.

cape: skill cape (t)->magic cape (van magic arena)
soulwars cape? of fire cape?


ik geef 6/10 slechte guide, dit zorgt er dus ook voor dat de clan minder lijkt maar dat is mijn mening.
In- of uitklappen •
Afbeelding
Barlimeus
Berichten: 312
Lid geworden op: vrijdag 22 januari 2010, 21:29
Clan: Dutch Pvm Skills
Oude naam: deaht55

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door Barlimeus »

gabrielllll schreef:paar tips:
nadat de boss dood is kill je de minions maar je laat (meestal) de ranger leven zodat de tanker daar op kan healen als die Guthan draagt.
als de tanker soulsplit heeft laat je die ook healen op de ranger.
De tankers hebben meestal geen soulsplit

amulet: Fury->glory->holy/unholy symbol
ik denk dat een stole beter is dan holy/unholy sumbol.
Dat denk jij, hoeft dus niet zo te zijn.

cape: skill cape (t)->magic cape (van magic arena)
soulwars cape? of fire cape?
Als hij alle goede capes op moet noemen...


ik geef 6/10 slechte guide, dit zorgt er dus ook voor dat de clan minder lijkt maar dat is mijn mening.
yoniyoeri
Berichten: 6
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 9:58

Re: GWD rush bandos boss guide

Bericht door yoniyoeri »

he ik zoek een team voor bandos boss maar ik vind er geen hoe vind je die NN
Plaats reactie