Post hier je bank - Lees beginpost!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Post hier je bank

Bericht door Veloxraptor »

Wauw rijke emmer.
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Jeroen
Berichten: 858
Lid geworden op: maandag 3 september 2007, 21:32
Clan: Night Slayers
Oude naam: Jeroenn92

Re: Post hier je bank

Bericht door Jeroen »

Nice bank hoor Emmer.

Maar ik had jou eigenlijk wel een stuk rijker verwacht. Aangezien jij al zó lang bezig bent met merchen, is dit toch niet zo heel erg veel volgens mij.
Afbeelding
Rowdy
Verbannen (permanent)
Berichten: 792
Lid geworden op: donderdag 5 juni 2008, 16:18
RS: Softique (p2p)

Re: Post hier je bank

Bericht door Rowdy »

Nice Emmer, ben benieuwd hoe hoog SM Gm gaat krijgen.
Afbeelding
Softique II
99 Firemaking - 2 Januari '09.
99 Farming - 22 Augustus '10.
Afbeelding
In- of uitklappen •
-Freakrow-
Cb 77 Skiller.
99 Firemaking gehaalt op 2 Januari 2009.
99 Farming gehaalt op 22 Augustus 2010.
-Softique-
Waterfall Quest at 10 Constitution.
-

Mr Emmertj
Berichten: 9915
Lid geworden op: dinsdag 28 november 2006, 14:07
Clan: Smokin Mils

Re: Post hier je bank

Bericht door Mr Emmertj »

Veloxraptor schreef:Wauw rijke emmer.
:c
Jeroen schreef:Nice bank hoor Emmer.

Maar ik had jou eigenlijk wel een stuk rijker verwacht. Aangezien jij al zó lang bezig bent met merchen, is dit toch niet zo heel erg veel volgens mij.
Ikr, maar ik lose steeds stuff. :p Mja nu heb ik mezelf beloof geen pvp meer te doen, vandaag + 4.5M(slechte update, had 7M moeten zijn. :()
Rowdy schreef:Nice Emmer, ben benieuwd hoe hoog SM Gm gaat krijgen.
Als Jagex oprot heel hoog.
RIP, Ploow. You will be missed dearly :(

-Wie zijn billen brand,
mag blij zijn dat hij niet andersom stond.
Afbeelding
Gemaakt door: GEHEIM(Secret, the). Danku.
Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Post hier je bank

Bericht door Veloxraptor »

Al die rings of life, dat kost zo veel geld he? hehehehehehehe..
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: Post hier je bank

Bericht door Name less »

L0LLL ^
ok
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Post hier je bank

Bericht door Big slayer79 »

Nice one Velox LOL. En inderdaad, ik heb je bank na al die maanden merchen nog nooit boven de 250m gezien, dat zegt genoeg over SM lijkt me. :fluit: Ik denk dat je beter solo kan merchen of monsterhunten in combinatie met flippen/merchen. Want op deze manier is je bank tegen het einde van het jaar nog altijd niet 300m+
iJayy
Berichten: 43
Lid geworden op: zondag 15 maart 2009, 22:02
Clan: Rt<3
Oude naam: Jaycor1

Re: Post hier je bank

Bericht door iJayy »

Mr Emmertj schreef:
Veloxraptor schreef:Wauw rijke emmer.
:c
Jeroen schreef:Nice bank hoor Emmer.

Maar ik had jou eigenlijk wel een stuk rijker verwacht. Aangezien jij al zó lang bezig bent met merchen, is dit toch niet zo heel erg veel volgens mij.
Ikr, maar ik lose steeds stuff. :p Mja nu heb ik mezelf beloof geen pvp meer te doen, vandaag + 4.5M(slechte update, had 7M moeten zijn. :()
Rowdy schreef:Nice Emmer, ben benieuwd hoe hoog SM Gm gaat krijgen.
Als Jagex oprot heel hoog.
Jagex oprot? de members zelf hebben de prijs in handen niet jagex de mensen die merche met SM die dumpen gewoon eerder daarom snap ik niet waarom je met een clan merched

~voorbeeld SM ging in het begin van het jaar een SUPER MERCH doen met obby capes die zouden dat heel duur moeten worden
na 1 week/2 weken werden ze alweer dumped Kgame bank.
Klooterkip
Berichten: 6796
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 14:44

Re: Post hier je bank

Bericht door Klooterkip »

Jagex heeft de prijs in handen sinds de GE, je snapt toch wel waarom mensen streetprice hebben bedacht ](*,)
~Each day is a gift and not a given right
Afbeelding
Pariazix
Berichten: 9617
Lid geworden op: zaterdag 13 februari 2010, 19:35
RS: Gestopt

Re: Post hier je bank

Bericht door Pariazix »

Big slayer79 schreef:Nice one Velox LOL. En inderdaad, ik heb je bank na al die maanden merchen nog nooit boven de 250m gezien, dat zegt genoeg over SM lijkt me. :fluit: Ik denk dat je beter solo kan merchen of monsterhunten in combinatie met flippen/merchen. Want op deze manier is je bank tegen het einde van het jaar nog altijd niet 300m+
Waarom lok jij overal flamewars uit?..
Overal waar jij tegenwoordig post komt een flamewar die je ook overduidelijk uitlokt..
En dan nog "afvragen waarom het niveau zo gedaald is" o.O :roll:
Afbeelding
jb godranger
Berichten: 1806
Lid geworden op: maandag 1 september 2008, 10:13

Re: Post hier je bank

Bericht door jb godranger »

Fapkikker schreef:
Big slayer79 schreef:Nice one Velox LOL. En inderdaad, ik heb je bank na al die maanden merchen nog nooit boven de 250m gezien, dat zegt genoeg over SM lijkt me. :fluit: Ik denk dat je beter solo kan merchen of monsterhunten in combinatie met flippen/merchen. Want op deze manier is je bank tegen het einde van het jaar nog altijd niet 300m+
Waarom lok jij overal flamewars uit?..
Overal waar jij tegenwoordig post komt een flamewar die je ook overduidelijk uitlokt..
En dan nog "afvragen waarom het niveau zo gedaald is" o.O :roll:

hij geeft alleen ze mening ;s?
Afbeelding
Afbeelding
oke? feppie ? ja hoor ik wil best noob spelen :P
-Stan
Berichten: 6869
Lid geworden op: zaterdag 6 juni 2009, 15:30
Oude naam: DNL

Re: Post hier je bank

Bericht door -Stan »

Klooterkip schreef:Jagex heeft de prijs in handen sinds de GE, je snapt toch wel waarom mensen streetprice hebben bedacht ](*,)
Jagex kan wel dingen veranderen en manipuleren ja, maar de streetprice komt vooral doordat er maar 1 keer per dag een update is van de GE waarin het item maar een maximaal aantal % kan stijgen. Als je net als op de beurs een systeem had dat elke seconde de prijzen update zou het veel meer gebalanceerd zijn. Maarja dat is het geval niet he.
mimic ace
Berichten: 344
Lid geworden op: dinsdag 6 januari 2009, 20:05
Clan: Pro Slay Cc

Re: Post hier je bank

Bericht door mimic ace »

jb godranger schreef:
Fapkikker schreef:
Big slayer79 schreef:Nice one Velox LOL. En inderdaad, ik heb je bank na al die maanden merchen nog nooit boven de 250m gezien, dat zegt genoeg over SM lijkt me. :fluit: Ik denk dat je beter solo kan merchen of monsterhunten in combinatie met flippen/merchen. Want op deze manier is je bank tegen het einde van het jaar nog altijd niet 300m+
Waarom lok jij overal flamewars uit?..
Overal waar jij tegenwoordig post komt een flamewar die je ook overduidelijk uitlokt..
En dan nog "afvragen waarom het niveau zo gedaald is" o.O :roll:

hij geeft alleen ze mening ;s?
Naah, hij doet het gewoon om aandacht te krijgen....
Best zielig...
In- of uitklappen • StatZ
Afbeelding
In- of uitklappen • Advent Log
Afbeelding
In- of uitklappen • Mon Goalz?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Jeroen
Berichten: 858
Lid geworden op: maandag 3 september 2007, 21:32
Clan: Night Slayers
Oude naam: Jeroenn92

Re: Post hier je bank

Bericht door Jeroen »

mimic ace schreef:
jb godranger schreef:
Fapkikker schreef:
Big slayer79 schreef:Nice one Velox LOL. En inderdaad, ik heb je bank na al die maanden merchen nog nooit boven de 250m gezien, dat zegt genoeg over SM lijkt me. :fluit: Ik denk dat je beter solo kan merchen of monsterhunten in combinatie met flippen/merchen. Want op deze manier is je bank tegen het einde van het jaar nog altijd niet 300m+
Waarom lok jij overal flamewars uit?..
Overal waar jij tegenwoordig post komt een flamewar die je ook overduidelijk uitlokt..
En dan nog "afvragen waarom het niveau zo gedaald is" o.O :roll:

hij geeft alleen ze mening ;s?
Naah, hij doet het gewoon om aandacht te krijgen....
Best zielig...
Hij geeft zijn mening, die overigens wel vaak neerkomt op kritiek en verbeteringen. Maar veel mensen kunnen dit accepteren.
Afbeelding
Sir Superkip
Verbannen
Berichten: 339
Lid geworden op: maandag 14 december 2009, 19:50
Clan: Cookie Tri
Oude naam: Decibel

Re: Post hier je bank

Bericht door Sir Superkip »

Afbeelding
750K waarde ofzo
Afbeelding
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Post hier je bank

Bericht door Veloxraptor »

Heb je nou twee rune scimmys die niet gestacked zijn? Of vergis ik me nou weer :P

En die opmerking over rings of life was niet onaardig bedoeld he, maar gewoon als grapje :P
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
Waffie
Ex-moderator
Berichten: 15007
Lid geworden op: maandag 6 augustus 2007, 9:45
RS: Waffie Ownd (OSRS)
Oude naam: Waffie ownd

Re: Post hier je bank

Bericht door Waffie »

Andere is adamant volgens mij :P Leuk bankje hoor ^^ Alleen sla de volgende keer je plaatje op als ''.png'' Dat is namelijk veel betere kwaliteit. ;)
Afbeelding
Heb je specifieke vragen aan mij? Stuur me een privé-bericht
Sir Superkip
Verbannen
Berichten: 339
Lid geworden op: maandag 14 december 2009, 19:50
Clan: Cookie Tri
Oude naam: Decibel

Re: Post hier je bank

Bericht door Sir Superkip »

Waffie ownd schreef:Andere is adamant volgens mij :P Leuk bankje hoor ^^ Alleen sla de volgende keer je plaatje op als ''.png'' Dat is namelijk veel betere kwaliteit. ;)
is inderdaad een addy scim. maar ik had hem als Bank.png opgeslagen en dan komt hij alsnog zo :o
Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Post hier je bank

Bericht door Big slayer79 »

Fapkikker schreef:
Big slayer79 schreef:Nice one Velox LOL. En inderdaad, ik heb je bank na al die maanden merchen nog nooit boven de 250m gezien, dat zegt genoeg over SM lijkt me. :fluit: Ik denk dat je beter solo kan merchen of monsterhunten in combinatie met flippen/merchen. Want op deze manier is je bank tegen het einde van het jaar nog altijd niet 300m+
Waarom lok jij overal flamewars uit?..
Overal waar jij tegenwoordig post komt een flamewar die je ook overduidelijk uitlokt..
En dan nog "afvragen waarom het niveau zo gedaald is" o.O :roll:
Ik kan het vaak gewoon niet aanzien hoe sommige mensen iets doen, zoals bijv. monsterhunten of in dit geval "merchen" Emmer is al ik weet niet hoeveel maanden aan het merchen, en zonder al te veel resultaat, al zegt hij zelf dat het te maken heeft met al die ko's in PvP. Dan vraag ik me de volgende dingen af: waarom gaat hij dan blijkbaar zo vaak dood, na een tijdje krijg je toch wat meer ervaring lijkt me waardoor ik ervan uit ga dat je dan ook minder doodgaat. Volgende punt is merchen zelf. Buiten 99 Farming zie ik niet echt een skill waarin hij veel geld gestoken zou kunnen hebben, dus dan vraag ik mij af wat er dan wel met dat geld gebeurt. Als je z'n bank pics een beetje gevolgd hebt dan zie je dat er bijna geen verandering in komt, buiten een nieuwe merch en nog meer junk gaat zijn bank iedere maand misschien 5-10m omhoog, een beetje weinig voor een mercher vind ik.

En ik ben niet van mening dat ik degene ben die flamewars uitlokt. De mensen hier kennen het verschil gewoon niet tussen kritiek en opbouwende kritiek, gevolg is bijna altijd een hatelijke reactie op mijn posts. Ik geef toe, er zit regelmatig wat sarcasme in mijn posts, maar is dat soms verkeerd? Maak jij dan nooit een sarcastische opmerking? Dat lijkt mij vrij onwaarschijnlijk.
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: Post hier je bank

Bericht door Masterxvi »

Emmer's bank zal over een tijdje wel weer pro zijn ;) .
EN NU WEER BANKS POSTEN want daar gaat het toch om in dit topic..
Afbeelding
Paar maanden terug was ik van plan helemaal te stoppen met Rs.
Dus had ik voor 200M aan pk gears gekocht om die te gaan risken en een beetje te bridden door rs..

Alleen na 3 arcane stream ammys + aprox 100M aan pk gears verloren te hebben vond ik het alleen maar klote dat ik het was verloren.. en bedacht me toen dat ik ook wat kon minderen met rs en gewoon door kan merchanten.
Beetje té laat die beslissing genomen, achja.. Het is gebeurt.

Verder verwacht over een paar weekjes de 400M weer gepasseerd te hebben. :bier:
Plaats reactie